Mardina Skrevet 1 time siden #4621 Skrevet 1 time siden Eva-Lena skrev (4 timer siden): Jeg vurderer å gå over til ett annet forum hvor det ikke modereres så til de grader som her inne. Alt skal jo være så «politisk korrekt» her inne nå at snart så gidder ikke folk være her lenger. Kanskje moderatorene ønsker at vi bare skal føye oss og være enige hele gjengen, men da er det ikke noe diskusjonsforum lenger. Er det damene selv som rapporterer omtrent daglig for tiden, så sier jeg bare: Ta til dere det som skrives og gjør noe med det. Vil dere ikke lese noe negativt og ikke vil endre dere noe som helst, så ikke legg ut disse videoene. Det blir for dumt å vise disse videoene for hele Norge og forvente at folk skal støtte dere i mye av de vi reagerer på her i tråden. Skjerp dere!!! 👏 👏 Spot on! Jeg kommer forøvrig til å skrive mindre i denne tråden, da jeg knapt nok ser på noen av videoene deres lenger.
lllll Skrevet 1 time siden #4622 Skrevet 1 time siden Miss perfect skrev (3 timer siden): Det kan absolutt være en mulighet ja. Eller at de ikke orker rydde det rommet så det faktisk blir plass til stor seng.. I en live for 3 år siden sa Guro at de planla å ordne ny seng til han til bursdagen hans (treårsdagen)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå