Gå til innhold

Norwaytwins

Fremhevede innlegg

Skrevet
Mickan skrev (19 timer siden):

I siste video spiste han ved typisk middagstid mens søstrene ventet i flere timer. Og det har skjedd ved flere anledninger. Håper det skjer oftere at de spiser samtidig da.

Er jo merkelig at gutten spiser sammen med de andre i bhg, og fint kan sove i farens store seng. Men at ingenting av dette lar seg gjøre hjemme hos mor. Eller de gidder kanskje ikke ta kampen. Tenker de ikke på at dette kan skape problemer i fremtiden. Om det ikke er så nøye for DE så har det kanskje litt å si for andre som skal være rundt han.

• Liker 5
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
lllll skrev (1 time siden):

Er jo merkelig at gutten spiser sammen med de andre i bhg, og fint kan sove i farens store seng. Men at ingenting av dette lar seg gjøre hjemme hos mor. Eller de gidder kanskje ikke ta kampen. Tenker de ikke på at dette kan skape problemer i fremtiden. Om det ikke er så nøye for DE så har det kanskje litt å si for andre som skal være rundt han.

De damene gidder kun det de selv har glede av og det er å gjøre absolutt minst mulig. De ødelegger gutten mer og mer, de får selv merke det når han blir eldre. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Eva-Lena skrev (20 timer siden):

Jeg så dagens episode og Guro nevner noe om mormoren sin: Det var før mormor ble drittsekk 😳 Er det noen som vet hva som skjedde siden mormor blir kalt drittsekk?

Mobbing – Norwaytwins

• Hjerte 1
Skrevet
Eva-Lena skrev (2 timer siden):

De damene gidder kun det de selv har glede av og det er å gjøre absolutt minst mulig. De ødelegger gutten mer og mer, de får selv merke det når han blir eldre. 

Der virka litt stopp i utvikling hos guten. Han skal på skule om 12 mnd🫢 Smøre på brødskive, ta på kle og sko ol. Lite slike ting blir øvd på.

• Liker 2
Skrevet
Petrine12 skrev (1 time siden):

Der virka litt stopp i utvikling hos guten. Han skal på skule om 12 mnd🫢 Smøre på brødskive, ta på kle og sko ol. Lite slike ting blir øvd på.

Han bør så absolutt lære seg en del grunnleggende ting før skolestart. En lærer  har neppe tid til å kle på han hvert friminutt. Hvis de ikke lærer han dette, så går det mest ut over barnet som kanskje blir mobbet etter hvert. Det virker ikke som disse damene skjønner at grunnlaget for gutten legges allerede fra fødsel av og til barnet er klar for å bo alene.

Selv etter å ha flyttet for seg selv, så kan det være ting de unge voksne ikke helt kan ennå - snakker der av egenerfaring. Jeg manglet aldri noe i oppveksten, så jeg fikk meg en skikkelig overraskelse da jeg gikk tom for dopapir og andre ting. Mulig jeg var helt dum, men de tingene hadde jeg ikke tenkt over at jeg måtte fylle på selv 😅 

• Liker 3
Skrevet (endret)

Nå skal damene rydde ett og ett rom, det er jo ikke en dag for tidlig. Håper virkelig de klarer å få ryddet, kastet ting og vasket skikkelig nå. Pia kastet i alle fall 3 fulle poser med klær, så det er jo en start på prosjektet. Kanskje de finner ork til å rydde rommet til guttungen og sette inn ordentlig seng til han i samme slengen. 

Det er bare å glede seg til  begynnelsen av September for da kommer de med en video om hvilke bøker de har lest i sommer 🙄

Endret av Eva-Lena
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Eva-Lena skrev (10 minutter siden):

Nå skal damene rydde ett og ett rom, det er jo ikke en dag for tidlig. Håper virkelig de klarer å få ryddet, kastet ting og vasket skikkelig nå. Pia kastet i alle fall 3 fulle poser med klær, så det er jo en start på prosjektet. Kanskje de finner ork til å rydde rommet til guttungen og sette inn ordentlig seng til han i samme slengen. 

Det er bar så glede seg til  begynnelsen av September for da kommer de med en video om hvilke bøker de har lest i sommer 🙄

Skjønner ikke hvem det skulle ære interessant for 😄

• Nyttig 5
Skrevet
Eva-Lena skrev (11 minutter siden):

Det er bar så glede seg til  begynnelsen av September for da kommer de med en video om hvilke bøker de har lest i sommer 🙄

De hadde fått spørsmål om seng til gutten på youtube og de hadde svart "ja, han skal få seng etterhvert." Etterhvert i damenes verden tilsvarer vel en 2-3 år 😅

Håper forresten Pia gir den lys blå t-skjorta en vask i dag. Har hun ikke både sovet og gått med den på dagtid i flere dager?

• Liker 1
Skrevet
Mickan skrev (3 minutter siden):

De hadde fått spørsmål om seng til gutten på youtube og de hadde svart "ja, han skal få seng etterhvert." Etterhvert i damenes verden tilsvarer vel en 2-3 år 😅

Håper forresten Pia gir den lys blå t-skjorta en vask i dag. Har hun ikke både sovet og gått med den på dagtid i flere dager?

Stakkars gutt 😟

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Mardina skrev (1 time siden):

Skjønner ikke hvem det skulle ære interessant for 😄

Er vel bare for å få lagd enda en video og legge ut. Jeg leser mye bøker selv, men de bøkene de leser er av null interesse. Ikke legger jeg ut video om bøkene jeg leser heller.

• Nyttig 1
Skrevet
Eva-Lena skrev (2 minutter siden):

Er vel bare for å få lagd enda en video og legge ut. Jeg leser mye bøker selv, men de bøkene de leser er av null interesse. Ikke legger jeg ut video om bøkene jeg leser heller.

Vil vel påstå at det er et særdeles smalt publikum som ser på akkurat de videoene der 😂

• Nyttig 2
Skrevet
Mickan skrev (1 time siden):

En seng koster jo litt som ny, så da må kanskje Guro droppe negler, goodybox og andre ting 2-3 mnd før gutten kan få seng. Guro er jo veldig for gjenbruk, så skal sikkert kjøpe brukt seng og madrass, så det er jo ikke den største kostnaden.

• Liker 3
Skrevet
Mardina skrev (8 minutter siden):

Vil vel påstå at det er et særdeles smalt publikum som ser på akkurat de videoene der 😂

Ja, jeg antar det 😂

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Lissy456 skrev (6 minutter siden):

Hvor gamle er disse?

41 år gamle.Men de føler seg som 25 sier dem.

Skrevet

Skal Pia bare sitte i ro og vente på at NAV kanskje finner jobb til henne? Er det ikke litt greit at hun selv prøver??? Snakk om å gjøre folk tafatte...

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Kløftfrid skrev (17 minutter siden):

Skal Pia bare sitte i ro og vente på at NAV kanskje finner jobb til henne? Er det ikke litt greit at hun selv prøver??? Snakk om å gjøre folk tafatte...

Ho er jo tydeligvis ferdig hos nav og eit firma ho gjekk til. No er det berre sitte i sofaen og lese bok… altso 6 år etter ho mista styrken i beina noken daga.

• Liker 3
Skrevet

Pia har vel ikke mulighet til å jobbe i høst for snart er det jul og det må forberedes fra september, hei og hå 🤶

• Nyttig 5
Skrevet

kjære Pia. Det samler seg fort støv fordi, når du rister tepper og dunker støv av trampolina inne, blir støvet flyvende rundt i lufta for så og etterhvert legge seg igjen. det kan ta timer. dunk av ting ute så lover jeg deg at det vil hjelpe.👍 feks kan du ta det med på verandaen å riste det der.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Anonymus6 skrev (22 minutter siden):

kjære Pia. Det samler seg fort støv fordi, når du rister tepper og dunker støv av trampolina inne, blir støvet flyvende rundt i lufta for så og etterhvert legge seg igjen. det kan ta timer. dunk av ting ute så lover jeg deg at det vil hjelpe.👍 feks kan du ta det med på verandaen å riste det der.

Bare tenk deg støvsamlingen i sengetøy i en stoffsofa som hun rer opp hver morgen og kveld. Jeg får åndenød bare ved tanken. 

• Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...