Gå til innhold

Norwaytwins

Fremhevede innlegg

Skrevet
Eva-Lena skrev (6 timer siden):

Veldig enig. Jeg har vært på Kieltur flere ganger og alltid gått i land. Det er rart de ikke går i land og går til Primark. Det er jo kort vei dit og da slipper de iallfall senteret. Rusle rundt på båten i 4 timer hadde jeg ikke giddi, det er nok av timer ellers de kan gjøre det. 

Jeg så Guro pakke til turen. Så mye hun har med seg av toalettsaker for ca 2 døgn har ikke jeg med til en 14 dagers tur engang. Jeg pakker lett og skal ha plass til ting jeg evt kjøper dit jeg drar. 

Jeg så denne Q&A videoen og om de er åpne for kjærester så bør de nok bo for seg selv først og fremst. Jeg hadde ikke blitt sammen med en som bor med søsken for n’te året på rad i en liten leilighet. Det sier litt om både økonomi, tiltak og det å være selvstendig, så nei takk som byr.

Ja den pakkinga var enorm.Kansje hu håper på møte en kar,siden hu skal sminke seg og krølle hår🥰😅

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
lew skrev (2 timer siden):

Men dem er ikke så kresene heller,vi ser hva dem spiser hjemme.Så dette er nok luksus for dem😅

Det er sant. Det servers noe annet enn nudler der.

• Liker 2
Skrevet
lew skrev (2 timer siden):

Vi går alltid i land selv om vi har festa hele natta😅Føler man drar for handle/se ting vi ikke har her hjemme.Dem er rett og slett late.Buffe frister nok mer.Kjærste må bli for noen med en fetish😅Det er et tv program om en mann som dater 2 twillinger🤣Må bli noe sånt.

Ja, jeg har hatt skikkelig dagen derpå, men i land dro jeg. De skal nok vente lenge før de får kjæreste med tanke på at de er nærmest siamesiske tvillinger.

• Nyttig 6
Skrevet (endret)

Som konsept, synes jeg Kielbåten er strålende :nikke: 

For jobben som skal på seminar, ekteparet som har jubileum, vennegjengen som vil på nattklubb, eller solotur, for den saks skyld.

Men det kan godt hende det merkes at Stena Line er nedlagt. Mulig litt mer kreti og pleti, enn det var i startfasen :nikke:

Forøvrig spent på om vlogen viser mer enn innsiden av menyene de har spist :tunge1:

Endret av Tradegy
  • Nyttig 4
Skrevet
Tradegy skrev (5 timer siden):

Som konsept, synes jeg Kielbåten er strålende :nikke: 

For jobben som skal på seminar, ekteparet som har jubileum, vennegjengen som vil på nattklubb, eller solotur, for den saks skyld.

Men det kan godt hende det merkes at Stena Line er nedlagt. Mulig litt mer kreti og pleti, enn det var i startfasen :nikke:

Forøvrig spent på om vlogen viser mer enn innsiden av menyene de har spist :tunge1:

Dem har også veldig fint trenings rom også🥰

• Liker 2
Skrevet

Foreløpig har vi sett mest menyer og mat. Ikke overraskende kanskje 🤔 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Registrerer at nå har begge begynt med ringer. Selvfølgelig samme type, bare at G har gull og P sølv. 😂

• Liker 3
Skrevet
Miss perfect skrev (2 timer siden):

Registrerer at nå har begge begynt med ringer. Selvfølgelig samme type, bare at G har gull og P sølv. 😂

Og hva så? 

• Liker 3
Skrevet
n0vember skrev (10 minutter siden):

Og hva så? 

Åh slapp av du 😊

• Liker 3
Skrevet
NinaLisa skrev (10 timer siden):

Foreløpig har vi sett mest menyer og mat. Ikke overraskende kanskje 🤔 

Går fra frokost til lunsj😅Meny på meny.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Kjekt å høre at Guro skal fortsette hos Acutie etter sommerferien. 

• Liker 2
Skrevet
Tilia77 skrev (7 timer siden):

Kjekt å høre at Guro skal fortsette hos Acutie etter sommerferien. 

Ja det er veldig bra.får håpe Pia får seg noe også.

• Liker 3
Skrevet

Er det faktisk luksus å bruke 2 kopper på en dag når man har sikkert nærmere 50 kopper?

• Nyttig 3
Skrevet
lew skrev (På 8.7.2026 den 11.02):

Ja det er veldig bra.får håpe Pia får seg noe også.

På alle måter 🫢😂

• Liker 5
Skrevet
Anonymus6 skrev (1 time siden):

Er det faktisk luksus å bruke 2 kopper på en dag når man har sikkert nærmere 50 kopper?

Nei, og hun var nok ironisk der. Men Pia har et noe merkelig fokus ved å skulle gjøre en greie ut av ubetydelige ting. Sånn som eksempelet ditt. Eller at de har storhandlet på Rema, nei, vent, det var Kiwi. Og at mamma dro fra middagsselskapet klokken 20. Nei, vent, det ble visst kvart over gitt. Og hun trodde hun hadde lest 30 sider i boka si på tirsdag. Men det var jo 33 sider tenk. 

Ikke meningen av avspore på kommentaren din 😅 For meg blir det bare mer og mer tydelig at hun trenger et eller annet å gjøre utenfor hjemmet 😅

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
Petrine12 skrev (17 timer siden):

På alle måter 🫢😂

🤣

Skrevet
Mickan skrev (18 timer siden):

Nei, og hun var nok ironisk der. Men Pia har et noe merkelig fokus ved å skulle gjøre en greie ut av ubetydelige ting. Sånn som eksempelet ditt. Eller at de har storhandlet på Rema, nei, vent, det var Kiwi. Og at mamma dro fra middagsselskapet klokken 20. Nei, vent, det ble visst kvart over gitt. Og hun trodde hun hadde lest 30 sider i boka si på tirsdag. Men det var jo 33 sider tenk. 

Ikke meningen av avspore på kommentaren din 😅 For meg blir det bare mer og mer tydelig at hun trenger et eller annet å gjøre utenfor hjemmet 😅

Må være utrolig slitsomt å være såå opptatt av detaljer HELE tiden😰 retter på andre for de minste lille ting som tingene du nevner, herregud jeg hadde blitt gal av å bo der..😂

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Det jeg ikke forstår at det serveres ultraprossesert mat til guttungen i store mengder. De er jo flinke og opptatte av mat, hvorfor bruker de ikke tid på å lage måltider han kan føle seg komfortabel med å spise.

• Liker 3
Skrevet

jeg er så lei av at de bare spiser søppelmat!!!! hallooooo???? tenk om de hadde spist rene råvarer og kuttet ut alt det ultraprosseserte og usunne, de begge hadde følt seg bedre, gått ned i vekt og jeg er sikker på at guro hadde fått mindre problemer med huden sin! når jeg skjerpa meg mtp kosthold ble faktisk kroppen min så fornøyd!

• Liker 3
Skrevet

Har bare sett litt på norwaytwins innimellom, men men hva er egentlig greia med Pia sin Heartstopper obsession? Det er vel en serie for ungdom😅

• Liker 2
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...