Gå til innhold

Norwaytwins


Fremhevede innlegg

Skrevet

Mormor passa når Guro og xen var i bryllup og i bryllupet til faren etc. Men ellers ekje det so ofte at Guro treng barnevakt 🤷🏽‍♀️

  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonymus6 skrev (6 timer siden):

Idag da Pia snakket om logistikk rundt videoer som skal ut i juli, tenkte jeg på dette:
Jeg syns det er spesielt at mormor aldri passer, ikke engang ett par timer har h*n vært der alene. Hun har jobbet/jobber i barnehage men aldri fått ha h*n ett par timer? 
Skjønner det er utfordringer der, men det blir da veldig lite utfordret.

Og dette med å begynne med jul, i JUNI??! Nei, skal ikke begynne en gang😅

God helg!🌷☀️

Ja, det er rart. Moren deres jobber jo i barnehage, så man skulle jo tro at hun visste et og annet om å ta vare på barn. 

F.eks så kunne hun jo hatt guttungen på besøk i en helg. Så kunne Guro og Pia brukt helgen på å rydde i den rotete leiligheten og få tak i en skikkelig seng til guttungen, som Pia kunne brukt når han ikke er der. Eller han kunne vært hos faren til tvinsa, så hadde han kanskje fått en litt mer innholdsrik helg. 

  • Liker 2
Skrevet
Mardina skrev (6 minutter siden):

Ja, det er rart. Moren deres jobber jo i barnehage, så man skulle jo tro at hun visste et og annet om å ta vare på barn. 

F.eks så kunne hun jo hatt guttungen på besøk i en helg. Så kunne Guro og Pia brukt helgen på å rydde i den rotete leiligheten og få tak i en skikkelig seng til guttungen, som Pia kunne brukt når han ikke er der. Eller han kunne vært hos faren til tvinsa, så hadde han kanskje fått en litt mer innholdsrik helg. 

Men dette er jo noe de kan gjøre de helgene eller ukene de ikke har ungen? Hun har barnefri annenhver helg og trenger ikke ekstra fri fra barnet sitt! Dere maser jo stadig om at hun ikke er en tilstedeværende som mor og nå skal hun altså ha barnepass de ukene hun har samvær også? 

  • Liker 6
Skrevet
Mardina skrev (3 minutter siden):

Ja, det er rart. Moren deres jobber jo i barnehage, så man skulle jo tro at hun visste et og annet om å ta vare på barn. 

F.eks så kunne hun jo hatt guttungen på besøk i en helg. Så kunne Guro og Pia brukt helgen på å rydde i den rotete leiligheten og få tak i en skikkelig seng til guttungen, som Pia kunne brukt når han ikke er der. Eller han kunne vært hos faren til tvinsa, så hadde han kanskje fått en litt mer innholdsrik helg. 

Du trur vel ikke seriøst at de ville brukt den frihelgen til å rydde, skaffe seg seng og ordne soverom?? Når de ikke klarer å rydde og skaffe seng den uka Pjokken er hos faren sin eller i bhg flere timer, så er nok ikke helgen en mulighet heller. 
 

Om det skulle skje at mormor passe han i en av Guro sine helger, så skal de nok sove, hvile og lage videoer i stede. 

Tanken din var godt da 😊

  • Nyttig 3
Skrevet
Gogglebox skrev (4 minutter siden):

Men dette er jo noe de kan gjøre de helgene eller ukene de ikke har ungen? Hun har barnefri annenhver helg og trenger ikke ekstra fri fra barnet sitt! Dere maser jo stadig om at hun ikke er en tilstedeværende som mor og nå skal hun altså ha barnepass de ukene hun har samvær også? 

Tanken min var at det var en fin måte for mormor og barnebarn og ha tid sammen, bare de to. De er jo vanligvis masse tid sammen alle 4. 

Eva-Lena skrev (4 minutter siden):

Du trur vel ikke seriøst at de ville brukt den frihelgen til å rydde, skaffe seg seng og ordne soverom?? Når de ikke klarer å rydde og skaffe seng den uka Pjokken er hos faren sin eller i bhg flere timer, så er nok ikke helgen en mulighet heller. 
 

Om det skulle skje at mormor passe han i en av Guro sine helger, så skal de nok sove, hvile og lage videoer i stede. 

Tanken din var godt da 😊

Det er jo lov å håpe da 😂 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Mardina skrev (34 minutter siden):

Ja, det er rart. Moren deres jobber jo i barnehage, så man skulle jo tro at hun visste et og annet om å ta vare på barn. 

F.eks så kunne hun jo hatt guttungen på besøk i en helg. Så kunne Guro og Pia brukt helgen på å rydde i den rotete leiligheten og få tak i en skikkelig seng til guttungen, som Pia kunne brukt når han ikke er der. Eller han kunne vært hos faren til tvinsa, så hadde han kanskje fått en litt mer innholdsrik helg. 

Hadde dem fått barnefri,så hadde dem ikke rydda😅Da hadde det blitt sove,hvile og sett på yt.Men moren kunne stilt et krav,sagt nå tar jeg ungen så rydder dere her.

Skrevet
Mardina skrev (19 minutter siden):

Tanken min var at det var en fin måte for mormor og barnebarn og ha tid sammen, bare de to. De er jo vanligvis masse tid sammen alle 4. 

Det er jo lov å håpe da 😂 

 

Eva-Lena skrev (27 minutter siden):

Du trur vel ikke seriøst at de ville brukt den frihelgen til å rydde, skaffe seg seng og ordne soverom?? Når de ikke klarer å rydde og skaffe seng den uka Pjokken er hos faren sin eller i bhg flere timer, så er nok ikke helgen en mulighet heller. 
 

Om det skulle skje at mormor passe han i en av Guro sine helger, så skal de nok sove, hvile og lage videoer i stede. 

Tanken din var godt da 😊

Hehe jeg svarte det samme,før jeg så hva du hadde skrivd😅Lurer på hva faren tenker om dette rotet,er jo han som eier.2 voksene mennesker som ikke klarer ha det bedre hjemme,er veldig spesielt.Dem fyller på med nips vær eneste dag.

  • Liker 2
Skrevet (endret)
lew skrev (5 minutter siden):

Hadde dem fått barnefri,så hadde dem ikke rydda😅Da hadde det blitt sove,hvile og sett på yt.Men moren kunne stilt et krav,sagt nå tar jeg ungen så rydder dere her.

Har inntrykk av moren deres (eller faren deres for den saks skyld) IKKE setter noen krav til dem. Jævlig bortskjemt kaller vi sånne.... 

Guro har t.o.m fått bil av faren. Hun betaler nok litt for den til faren hver mnd, men tror ikke det er så mye. Jeg tror også han er raus og tilgivende når det kommer til å betale husleie hver mnd. Tvinsa har jo råd til det ene og det andre unyttige tingen og har nok ikke dårlig økonomi egentlig. 

Endret av Mardina
  • Liker 5
Skrevet
Mardina skrev (1 time siden):

Har inntrykk av moren deres (eller faren deres for den saks skyld) IKKE setter noen krav til dem. Jævlig bortskjemt kaller vi sånne.... 

Guro har t.o.m fått bil av faren. Hun betaler nok litt for den til faren hver mnd, men tror ikke det er så mye. Jeg tror også han er raus og tilgivende når det kommer til å betale husleie hver mnd. Tvinsa har jo råd til det ene og det andre unyttige tingen og har nok ikke dårlig økonomi egentlig. 

Nei det virker ikke sånn,dem handler noe vær eneste dag.Og sånne liste bøker er ganske så dyre.Iskaffe minst 3 ganger i uka også.Ja dem blir virkelig sydd puter under arma på🥸Lurer på hvordan det hadde vært om det hadde vært et 'normalt' barn inne i bilde.Nå kan han sitte med klinkekuler i et par timer,så kansje ikke så mye jobb.

Skrevet (endret)
lew skrev (17 minutter siden):

Nei det virker ikke sånn,dem handler noe vær eneste dag.Og sånne liste bøker er ganske så dyre.Iskaffe minst 3 ganger i uka også.Ja dem blir virkelig sydd puter under arma på🥸Lurer på hvordan det hadde vært om det hadde vært et 'normalt' barn inne i bilde.Nå kan han sitte med klinkekuler i et par timer,så kansje ikke så mye jobb.

Så mye unødvendige ting de bruker penger på. Selv om jeg hadde hatt god råd, så hadde jeg ikke brukt penger på så mye ræl som de gjør. 

Håper det kommer en q&a snart og at noen stiller dem noen vanskelige spørsmål, som de MÅ svare på. 

Endret av Mardina
  • Liker 2
Skrevet
Mardina skrev (9 minutter siden):

Så mye unødvendige ting de bruker penger på. Selv om jeg hadde hatt god råd, så hadde jeg ikke brukt penger på så mye ræl som de gjør. 

Håper det kommer en q&a snart og at noen stiller dem noen vanskelige spørsmål, som de må svare på. 

Ja det gleder jeg meg til,skal sende inn noen spørsmål🤣Har ok i lønn,men funnet ut at man har det bedre med lite ting.Jeg hadde mye sminke og pynte ting før jeg også,men støvet ned og sminka blir jo gammel.Og di jentene bruker ikke sminke.Kun for filme,og Guro viser det likt vær gang også🤣Lurer virklig på hvor dem er om 10år,sikkert likt som i dag🤣

  • Liker 2
Skrevet
lew skrev (6 minutter siden):

Ja det gleder jeg meg til,skal sende inn noen spørsmål🤣Har ok i lønn,men funnet ut at man har det bedre med lite ting.Jeg hadde mye sminke og pynte ting før jeg også,men støvet ned og sminka blir jo gammel.Og di jentene bruker ikke sminke.Kun for filme,og Guro viser det likt vær gang også🤣Lurer virklig på hvor dem er om 10år,sikkert likt som i dag🤣

Da kan du jo sende inn spørsmål på hvorfor de ikke har ordnet større seng til M og hvorfor det er Pia som må sove på sofa'n og ikke Guro?

Hvordan de rettferdiggjør å bruke masse penger på unødvendig ting som f.eks negler og Goodiebox, når det er andre ting som er så mye viktigere. 

Om de ser for seg å bo sammen for evig og at de ikke skjønner at det er usunt? 

Om de har tenkt å ta en skikkelig opprydding i leiligheten eller om de liker å ha det rotete. De har nok mat i den leiligheten til å overleve i ukesvis? Likevel må de på butikken hver dag. 

Hvorfor Guro så og si aldri er alene med sønnen? Hvorfor må Pia ta han opp om morgningen, når det faktisk er Guro sitt barn? Og hvorfor er det Pia som må ta alt av husarbeid? 

Og om de har tenkt å gjøre noe med sin egen helsesituasjon og den økende vekten.

Jeg skulle gjerne stilt de samme spørsmålene, men jeg er kun på Facebook av SoMe. Dessuten tror jeg ikke at de liker meg så godt 😂

  • Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Mardina skrev (36 minutter siden):

Da kan du jo sende inn spørsmål på hvorfor de ikke har ordnet større seng til M og hvorfor det er Pia som må sove på sofa'n og ikke Guro?

Hvordan de rettferdiggjør å bruke masse penger på unødvendig ting som f.eks negler og Goodiebox, når det er andre ting som er så mye viktigere. 

Om de ser for seg å bo sammen for evig og at de ikke skjønner at det er usunt? 

Om de har tenkt å ta en skikkelig opprydding i leiligheten eller om de liker å ha det rotete. De har nok mat i den leiligheten til å overleve i ukesvis? Likevel må de på butikken hver dag. 

Hvorfor Guro så og si aldri er alene med sønnen? Hvorfor må Pia ta han opp om morgningen, når det faktisk er Guro sitt barn? Og hvorfor er det Pia som må ta alt av husarbeid? 

Og om de har tenkt å gjøre noe med sin egen helsesituasjon og den økende vekten.

Jeg skulle gjerne stilt de samme spørsmålene, men jeg er kun på Facebook av SoMe. Dessuten tror jeg ikke at de liker meg så godt 😂

Gode spørsmål,disse skal jeg stille😅Blir nok blokka da😅Men det får være.Desverre så sier dem bare at dem trives så godt sammen og det fungerer for oss og bo sammen.Det er som bo sammen bestevennina si.Hadde ikke klart bo med bestevennina mi så tett i fler år.Klarer helge turer og litt ferie det er det.Man er kansje mer knytta som tvilling,men andre lever da adskilt.Kan være derfor venner forsvinner også,fordi dette er for sært.Tenker på vennina til mora også,som var med til london,hu har sikkert mer "normale"barn.Jeg er litt gammel hippe type,jeg er for at ikke alle skal være A4,men man ser så tydlig at dette ikke er sunt på noen som helst måte.Man ser det blir værre og værre med dem.Og all den tiden til planlegge filmer som må ut,nei ikke noe MÅ ut,lev livet i stedet.Dem får ikke fler følgere av vise en vlogg med julekuler😆

  • Liker 3
Skrevet
lew skrev (8 minutter siden):

Gode spørsmål,disse skal jeg stille😅Blir nok blokka da😅Men det får være.Desverre så sier dem bare at dem trives så godt sammen og det fungerer for oss og bo sammen.Det er som bo sammen bestevennina si.Hadde ikke klart bo med bestevennina mi så tett i fler år.Klarer helge turer og litt ferie det er det.Man er kansje mer knytta som tvilling,men andre lever da adskilt.Kan være derfor venner forsvinner også,fordi dette er for sært.Tenker på vennina til mora også,som var med til london,hu har sikkert mer "normale"barn.Jeg er litt gammel hippe type,jeg er for at ikke alle skal være A4,men man ser så tydlig at dette ikke er sunt på noen som helst måte.Man ser det blir værre og værre med dem.Og all den tiden til planlegge filmer som må ut,nei ikke noe MÅ ut,lev livet i stedet.Dem får ikke fler følgere av vise en vlogg med julekuler😆

Hadde bare vært så fint å få svar på de spørsmålene en gang for alle 😄 

Tror nok du er inne på noe viktig, når du sier at venner forsvinner fordi Guro og Pia er så knyttet til hverandre 🤔 Og det er dumt, fordi det er jo viktig å være sammen med venner også. Jeg har 5-6 venner som jeg har fått via kjæresten min og jeg ville ikke vært dem foruten ❤️ Senest i går hadde vi et par timer sammen med en av dem, når vi var i Sverige. Kjempekoselig 😊 

Glad for at jeg ikke ser noe særlig på tvinsa lenger, for da hadde jeg nok dødd av kjedsomhet 😂 Og det ville jo vært dumt 😂

  • Nyttig 2
Skrevet
Mardina skrev (36 minutter siden):

Hadde bare vært så fint å få svar på de spørsmålene en gang for alle 😄 

Tror nok du er inne på noe viktig, når du sier at venner forsvinner fordi Guro og Pia er så knyttet til hverandre 🤔 Og det er dumt, fordi det er jo viktig å være sammen med venner også. Jeg har 5-6 venner som jeg har fått via kjæresten min og jeg ville ikke vært dem foruten ❤️ Senest i går hadde vi et par timer sammen med en av dem, når vi var i Sverige. Kjempekoselig 😊 

Glad for at jeg ikke ser noe særlig på tvinsa lenger, for da hadde jeg nok dødd av kjedsomhet 😂 Og det ville jo vært dumt 😂

Ja det er veldig trist og miste venner,for venner er viktig. Hehe,jeg pleier se når jeg ikke får sove,da faller tlf ned i fjeset fordi jeg sovner av dem😅

Skrevet
lew skrev (Akkurat nå):

Ja det er veldig trist og miste venner,for venner er viktig. Hehe,jeg pleier se når jeg ikke får sove,da faller tlf ned i fjeset fordi jeg sovner av dem😅

Men alikevel bare må jeg se,hva dem gjør/ikke gjør.

Skrevet
lew skrev (1 time siden):

Ja det er veldig trist og miste venner,for venner er viktig. Hehe,jeg pleier se når jeg ikke får sove,da faller tlf ned i fjeset fordi jeg sovner av dem😅

Jeg ser på når jeg en sjelden gang kjeder meg og det ikke er noe annet å se på YouTube 😂 Og det er jaggu ikke ofte 😂 For det er MYE man kan se på på YouTube, t.o.m videoer jeg har sett flere ganger før. Heller det, enn å se på tvinsa. Pia som skal velge kaffekopp, ta ut av oppvaskmaskinen og Guro som skal gjespe eller sitte i bilen og ha livesending 😂 Hun kunne gått en tur, men nei, det er for krevende 😂

  • Nyttig 2
Skrevet
Mardina skrev (5 timer siden):

Ja, det er rart. Moren deres jobber jo i barnehage, så man skulle jo tro at hun visste et og annet om å ta vare på barn. 

F.eks så kunne hun jo hatt guttungen på besøk i en helg. Så kunne Guro og Pia brukt helgen på å rydde i den rotete leiligheten og få tak i en skikkelig seng til guttungen, som Pia kunne brukt når han ikke er der. Eller han kunne vært hos faren til tvinsa, så hadde han kanskje fått en litt mer innholdsrik helg. 

For noen uker siden ble det sagt at barnet ikke skulle diskuteres og jeg fikk blant annet slettet et innlegg hvor jeg tok de i forsvar , nå er tråden  full av innlegg om baret en nå er det greit ???

  • Liker 1
Skrevet (endret)
Orly skrev (34 minutter siden):

For noen uker siden ble det sagt at barnet ikke skulle diskuteres og jeg fikk blant annet slettet et innlegg hvor jeg tok de i forsvar , nå er tråden  full av innlegg om baret en nå er det greit ???

Du får rapportere tråden da, så den kan bli ryddet. Moderatorene kan ikke være her 24/7/365.

Det er andre som også diskuterer barnet, så du får kritisere dem også da. 

Endret av Mardina
  • Nyttig 2
Skrevet

For meg virker det som om ingen av de er komfortable med å være alene med mini.. sorry men. 

  • Liker 1
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...