Fluffy1 Skrevet mandag kl. 11:55 #4501 Skrevet mandag kl. 11:55 Mardina skrev (19 timer siden): Og dette har du selvfølgelig masse dokumentasjon på? 🤔 Nettopp! Hvorfor skal man tvinge seg til å dra på treningssenter om man mistrives veldig på sånne steder 😬 Jeg hadde ikke vært komfortabel med det. Jeg har allerede fått kommentarer på mitt utseende på andre lignende steder og det er ikke behagelig. Det handler ikke om at det ikke går inn. Det handler om at hvis du ikke kan komme med dokumentasjon på påstandene dine, så blir det ord mot ord. Dumt du har fått kommentarer, d er så klart ubehagelig men man må ikke trives sånn på treningssenter, de fleste går det for de føler de må 1
Mardina Skrevet mandag kl. 12:26 #4502 Skrevet mandag kl. 12:26 Fluffy1 skrev (30 minutter siden): Dumt du har fått kommentarer, d er så klart ubehagelig men man må ikke trives sånn på treningssenter, de fleste går det for de føler de må Og jeg føler ikke at jeg må. Jeg går turer hver dag og trives med det 😊 3 3
Anonymus6 Skrevet i går, 10:38 #4503 Skrevet i går, 10:38 Jeg er imponert av at Pia klarte å lese den tjukke mile high boka på kun ett par dager😳 ikke noe som gir mer leseglede enn bingo tydeligvis🤣 1 3
Mardina Skrevet 23 timer siden #4505 Skrevet 23 timer siden Kkkkaru skrev (1 minutt siden): Hvem er Robin egt? 🙈 En av eksene til Guro tror jeg.
Anonymus6 Skrevet 21 timer siden #4506 Skrevet 21 timer siden Mardina skrev (1 time siden): En av eksene til Guro tror jeg. Stemmer. De har ett par gamle videoer der han er med, feks en hvor de lager helstekt kylling:) 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå