Gå til innhold

Norwaytwins

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå er Miss Gjesp & Sliten i gang med å lage juleintro :ler: 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tradegy skrev (14 minutter siden):

Nå er Miss Gjesp & Sliten i gang med å lage juleintro :ler: 

Hææææ, hvor så du det? 

Skrevet
Eva-Lena skrev (8 minutter siden):

Hææææ, hvor så du det? 

Screenshot_20260624-153334.thumb.jpg.04e763fabf48fba28d02bf3e92d4f963.jpg

Skrevet
Eva-Lena skrev (8 minutter siden):

Hææææ, hvor så du det? 

De la ut på story (Instagram):nisse: 

Skrevet

Godt med alt som er gjort 🤦🏽‍♀️

• Liker 4
Skrevet
Snusmumrikk1 skrev (21 minutter siden):

De la ut på story (Instagram):nisse: 

Åja, der følger jeg de ikke. Greit å være tidlig ute, de har jo så enormt mye å gjøre ellers i hverdagen.

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Eva-Lena skrev (2 timer siden):

Åja, der følger jeg de ikke. Greit å være tidlig ute, de har jo så enormt mye å gjøre ellers i hverdagen.

Fullt opp hele dagen, ja.. bare å skvise inn i kalenderen mellom slaga😂

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Snusmumrikk1 skrev (4 minutter siden):

Fullt opp hele dagen, ja.. bare å skvise inn i kalenderen mellom slaga😂

Ja og på too doo listene sine😅

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Guro leverer ungen kl 08,da har hu 3 timer til jobb,det er deilig sier hu,men sier ikke hva hu skal di timene før.Spise og hvile.Aldri sier hu brette tøy,rydde vaske eller andre fornuftige ting.

• Liker 2
Skrevet
lew skrev (33 minutter siden):

Guro leverer ungen kl 08,da har hu 3 timer til jobb,det er deilig sier hu,men sier ikke hva hu skal di timene før.Spise og hvile.Aldri sier hu brette tøy,rydde vaske eller andre fornuftige ting.

Nettopp. Eneste jeg ser hun gjør er å lage mat, pleie ansiktet, lade bil og fargelegge.

Hun skal bli litt unnskyldt for det var ganske nylig, da skulle Pia hvile og Guro skulle fargelegge - noen hun selv sa at hun hadde gjort i flere timer. Det skulle bare hvile og fargelegge 45 min.

• Liker 3
Skrevet

Er Pia på datingapper, ser hun etter kjæreste? 

Skrevet
Orillsen7 skrev (1 time siden):

Er Pia på datingapper, ser hun etter kjæreste? 

Ja det er ikke lenge siden hun sa hun var på tinder,eller kansje det var Guro.Men husker dem sa det bare var for se litt.Kommer nok ikke til finne noen,noen av dem.Kansje finne en på deling evt😅

• Liker 1
Skrevet

Det må no vere vanskelig når ein har budd ein annen plass og flytta inn att. Dei har vel blitt vant til å gjere ting på ulik måte. Beste for Guro er absolutt å flytte ut so ho fe tak på livet igjen på alle måta og trygg kvardag til son. 

• Liker 4
Skrevet

I dagens vlogg har Pia stått opp tidlig og rydda.Mens Guro sover/hører på lydbok.Måtte stå opp før 12😅

• Liker 3
Skrevet
lew skrev (3 timer siden):

I dagens vlogg har Pia stått opp tidlig og rydda.Mens Guro sover/hører på lydbok.Måtte stå opp før 12😅

Guro fornekter seg ikke. Hun hadde jeg aldri klart å bo med. 

Jeg fikk helt noia da jeg så kjøkkenbenken bak Pia i begynnelsen på videoen. Altså, hvor rotete er det mulig å ha det? Overfylt med gudene vet hva. Det er desidert det verste jeg vet på ett kjøkken - masse ting stående på benkene. Der skal det være ryddig og rent, ikke oppsamling av alt mulig dritt.

Den sofaen Pia sover på så ikke veldig digg ut. Hun har laken på sitteputene og ikke noe ellers. Kjenner jeg er glad jeg ikke skal sitte i den sofaen noen gang. Bare det å måtte rydde bort alt sengetøy hver morgen hadde vært nok til at Guro fikk den plassen - Pia var i leiligheten først 😂

Jeg visste faktisk ikke at Pia har bodd i Newcastle. Var det i forbindelse med skole eller jobb?

• Liker 2
Skrevet
Eva-Lena skrev (9 minutter siden):

Guro fornekter seg ikke. Hun hadde jeg aldri klart å bo med. 

Jeg fikk helt noia da jeg så kjøkkenbenken bak Pia i begynnelsen på videoen. Altså, hvor rotete er det mulig å ha det? Overfylt med gudene vet hva. Det er desidert det verste jeg vet på ett kjøkken - masse ting stående på benkene. Der skal det være ryddig og rent, ikke oppsamling av alt mulig dritt.

Den sofaen Pia sover på så ikke veldig digg ut. Hun har laken på sitteputene og ikke noe ellers. Kjenner jeg er glad jeg ikke skal sitte i den sofaen noen gang. Bare det å måtte rydde bort alt sengetøy hver morgen hadde vært nok til at Guro fikk den plassen - Pia var i leiligheten først 😂

Jeg visste faktisk ikke at Pia har bodd i Newcastle. Var det i forbindelse med skole eller jobb?

Det var sjølvsagt med skule. Var eit semester. Noken mnd? Men ho prata om det ofte og gjer det veldig stort 🫢

• Liker 2
Skrevet

Eh, ehm, eh, ehm, eh, ehm jeezes så mange ganger det blir sagt i dagens vlog.  Måtte le litt når de viste frem og avslørte den o store fancy forretten og middagen de skulle lage til Robin. Ferdigkjøpt ja 😂( iallfall forretten)

• Liker 2
Skrevet

Stå opp seinest 12??????????????

• Liker 4
Skrevet

Men altså en journal med oversikt over kiosklitteratur...med referat og sitater....

• Nyttig 4
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt, krenkelser og brukerdebatt.

Måne, admin. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...