Gå til innhold

Norwaytwins

Fremhevede innlegg

Skrevet
Mardina skrev (6 minutter siden):

Veldig rart at de ikke bruker den fine uteplassen de har ved inngangspartiet 🤔 Med noen små knep, så kunne det blitt kjempefint der. 

Jeg skjønner det ikke jeg heller. Man skulle jo tro at mammaNT (og faren deres) faktisk var bekymret for helsen til tvinsa. Men kanskje hun og han lar være å si noe for å ikke såre dem. Men de er da ikke så skjøre og sårbare at de ikke tåler å høre sannheten? 

Jeg har kommentert på dette med at Pia avbryter så mye, men får ikke noe svar på det. Hun skjønner nok at jeg har rett, men vil samtidig ikke innrømme det "offentlig". 

Det er akkurat sånn det er 😬 At mammaNT ikke skjønner at i hvert fall Guro er på god vei utenfor stupet, synes jeg er veldig, veldig rart. Er hun ikke glad i døtrene sine? 🤔

Du er inne på noe der. Men hun tør ikke fortelle sannheten, så da er det bedre å pynte på det. 

Guro vil nok ikke flytte for seg selv. Nå får hun jo alt levert oppi hendene og trenger knapt nok å løfte en finger 🤔 

Ansvaret for en gutt med spesielle behov OG fungere i hverdagen hadde ikke Guro klart. Hun er fullstendig avhengig av hjelp fra andre. Når gjorde hun sist noe ALENE med guttungen? 

Sist hun gjorde noe alene med guttungen, så kjørte de vel en tur. Var iallfall snakk om at hun skulle det. Lettvint å feste ungen i bilstolen og kjøre rundt. Fatter ikke at det er mulig å være så tafatt.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Eva-Lena skrev (2 timer siden):

Sist hun gjorde noe alene med guttungen, så kjørte de vel en tur. Var iallfall snakk om at hun skulle det. Lettvint å feste ungen i bilstolen og kjøre rundt. Fatter ikke at det er mulig å være så tafatt.

Letteste vei ut 😂 

Tafatt er bare fornavnet 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...