Gå til innhold

Norwaytwins

Fremhevede innlegg

Skrevet
Mardina skrev (6 minutter siden):

Veldig rart at de ikke bruker den fine uteplassen de har ved inngangspartiet 🤔 Med noen små knep, så kunne det blitt kjempefint der. 

Jeg skjønner det ikke jeg heller. Man skulle jo tro at mammaNT (og faren deres) faktisk var bekymret for helsen til tvinsa. Men kanskje hun og han lar være å si noe for å ikke såre dem. Men de er da ikke så skjøre og sårbare at de ikke tåler å høre sannheten? 

Jeg har kommentert på dette med at Pia avbryter så mye, men får ikke noe svar på det. Hun skjønner nok at jeg har rett, men vil samtidig ikke innrømme det "offentlig". 

Det er akkurat sånn det er 😬 At mammaNT ikke skjønner at i hvert fall Guro er på god vei utenfor stupet, synes jeg er veldig, veldig rart. Er hun ikke glad i døtrene sine? 🤔

Du er inne på noe der. Men hun tør ikke fortelle sannheten, så da er det bedre å pynte på det. 

Guro vil nok ikke flytte for seg selv. Nå får hun jo alt levert oppi hendene og trenger knapt nok å løfte en finger 🤔 

Ansvaret for en gutt med spesielle behov OG fungere i hverdagen hadde ikke Guro klart. Hun er fullstendig avhengig av hjelp fra andre. Når gjorde hun sist noe ALENE med guttungen? 

Sist hun gjorde noe alene med guttungen, så kjørte de vel en tur. Var iallfall snakk om at hun skulle det. Lettvint å feste ungen i bilstolen og kjøre rundt. Fatter ikke at det er mulig å være så tafatt.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Eva-Lena skrev (2 timer siden):

Sist hun gjorde noe alene med guttungen, så kjørte de vel en tur. Var iallfall snakk om at hun skulle det. Lettvint å feste ungen i bilstolen og kjøre rundt. Fatter ikke at det er mulig å være så tafatt.

Letteste vei ut 😂 

Tafatt er bare fornavnet 😂

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jammen er du glad i mat, når du sitter med en stor softis i "banken" på tirsdag, og snakker om hva du skal ha til middag på fredag :dåne:

En annen ting; (uten å dra selve temaet inn i tråden), er ikke det Guro for n'te gang utleverer om et familiemedlem, langt over streken?  Her synes jeg hun bretter ut så private detaljer at jeg blir svimmel.

Umodent å ikke skjønne hvor grensa går på hva man deler :sjenert:

Endret av Tradegy
  • Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Eva-Lena skrev (På 2.6.2026 den 12.49):

Har ikke fått med meg at verandadøra må fixes. Enig med deg i at det er godt å sitte ute om sommeren. Hadde ikke jeg fått brukt terrassen min om sommeren så hadde jeg blitt mannevond.

De gidder vel ikke fixes den, på lik linje som senile gidder ha det ryddig innendørs. Så trur ikke de gidder gjøre stort i løpet av dagen. Den døra må de kanskje få hjelp til å fixe og det koster vel penger også. Jeg trur det viktigste i livet deres er lage og se videoer. Lage og spise mat, samt slappe av. 

Hvis de bor i et borettslag kan de høre med vaktmester om døra kan fikses. Hadde ikke klart å bo sånn, alt lukket og trekt for. Her står vindu og verandadør oppe hele året og har ingen gardiner for vindu. Kan aldri få luftet nok så jeg skjønner ikke at de orker å bo så innestengt. 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Tradegy skrev (På 2.6.2026 den 19.13):

Fabelaktig reaksjon :ler:

Hihi🫣🙈🤷🏼‍♀️Har fulgt de cirka ett år, og ble litt flau over at jeg ikke har fått med meg at de faktisk har en veranda…

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
Orillsen7 skrev (8 timer siden):

Hihi🫣🙈🤷🏼‍♀️Har fulgt de cirka ett år, og ble litt flau over at jeg ikke har fått med meg at de faktisk har en veranda…

Jeg har fulgt dem minst fem år og den verandaen har aldri vært et tema. Verken å bruke eller at den faktisk finnes. Men jeg har hørt en gang at døra var ødelagt, men det skulle vel ikke være så vanskelig å få fikset. For som noen sier, den varme klamme lufta som blir uten lufting på sommeren må jo være trøttende å sitte i. Her har jeg full lufting nesten hele sommeren. De har heldigvis et luftanlegg som kanskje gir en frisk inneluft.

• Liker 5
Skrevet

I dag virka Pia berre sur og lei.. mensen ja men likevel

• Liker 2
Skrevet
Petrine12 skrev (25 minutter siden):

I dag virka Pia berre sur og lei.. mensen ja men likevel

Vi skulle tatt oss en shot hver gang Pia nevner mensen :ler: 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
jukkapalme skrev (41 minutter siden):

Vi skulle tatt oss en shot hver gang Pia nevner mensen :ler: 

Ja det gjør jeg allerede 😁

• Nyttig 1
Skrevet

Pia hiiiger etter å si at hun har mensen og at hun må ha på jakke... det er samme greiene som kommer ut av henne heeeele tiden. Og de koppene hun bare eeeeehlsker, kommer snart til å ligge på finn/tise, gjør som regel det😁

Er det bare jeg som ikke skjønnet at hun skriver notater og anmelder bøkene hun leser? Altså greit med litt dype bøker, men kiosklitteratur??

Og de pengene som folk betaler i abonnement for dette. Hva går det til? Mat og sminke? 

• Nyttig 4
Skrevet
Kløftfrid skrev (25 minutter siden):

Pia hiiiger etter å si at hun har mensen og at hun må ha på jakke... det er samme greiene som kommer ut av henne heeeele tiden. Og de koppene hun bare eeeeehlsker, kommer snart til å ligge på finn/tise, gjør som regel det😁

Er det bare jeg som ikke skjønnet at hun skriver notater og anmelder bøkene hun leser? Altså greit med litt dype bøker, men kiosklitteratur??

Og de pengene som folk betaler i abonnement for dette. Hva går det til? Mat og sminke? 

At folk i det hele tatt BETALER for det tvinsa legger ut, er for meg er mysterium 🤔 😳 Innholdet deres finnes jo ikke interessant 😄 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Orillsen7 skrev (17 timer siden):

Nei, ingen grunn til å være flau :klem: Det sier jo bare alt om hvor lite de utnytter mulighetene de har... 

Tenk at Miss Mens, ikke kan gå én måned uten å fortelle om det :dåne: 

Hun burde jo hatt en egen menskopp i samlinga si :ler2:

Endret av Tradegy
  • Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg jobber mest med damer,i alle aldere.Hører aldri noen nevne mensen så ofte som Pia.At noen ber om en paracet fordi mensen er på vei eller noe skjer jo.Men aldri så mye som Pia får ut av det😅Selv ikke med 40 damer i jobb😅Også når dem bstiller mat,så er det så mye.Pizza,hvitløksbrød og kylling.Soft isen valgte dem den største di hadde,litt merklig velge så store,for kaste alle 3. 

• Nyttig 2
Skrevet

Rart dem ikke tar til seg gode mat tips fra Matboksen.Hun lager så mye fin og sunn mat.Ser jo så fristende ut😇

• Liker 1
Skrevet
lew skrev (2 timer siden):

Rart dem ikke tar til seg gode mat tips fra Matboksen.Hun lager så mye fin og sunn mat.Ser jo så fristende ut😇

Men da må de jo b.l.a gi opp de fete nudlene som de er så glad i. Og det vil jo bli fullstendig krise i heimen 😂

• Liker 2
Skrevet
Mardina skrev (1 time siden):

Men da må de jo b.l.a gi opp de fete nudlene som de er så glad i. Og det vil jo bli fullstendig krise i heimen 😂

Hehe ja😅Fatter ikke at dem ikke blir lei.Husker nudler var en trend på ungdomsskolen,etter det har det satt stopp for meg.Smakte di rosa en gang dem kom,var ok men lager carbonara bedre selv.Er jo godt over 500kalorier i en sånn pose å😯

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
lew skrev (23 timer siden):

Soft isen valgte dem den største di hadde,litt merklig velge så store,for kaste alle 3. 

De sa de kasta. Men det er jo ikke sikkert 😅 Jeg hadde sikkert spust opp om jeg kjøpte så stor

• Liker 1
Skrevet
lew skrev (10 timer siden):

Matboksen har også gått ned snart 40 kilo og burde virkelig være en inspirasjon for twinsa💪💪

• Liker 1
Skrevet
Lillemor1982 skrev (3 timer siden):

Matboksen har også gått ned snart 40 kilo og burde virkelig være en inspirasjon for twinsa💪💪

Tenkte på det når ho var på besøk og skulle ete mat hos dei 😅 

• Nyttig 2
Skrevet (endret)

Tror dem har satt opp vindu eller døra i dag,hører mye måkeskrik😅Dem har mye fritid når dem sitter og fyller inn bøker med hva dem har lest.Livet dems handler om lister😅

Endret av lew
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...