Gå til innhold

Norwaytwins

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt. Vennligst ikke diskuter barnets privatliv. 

Sol, admin. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se dagens vlog fra ca 1:40-3:30, Guro prater om noe greier og iløpet av de to korte minuttene hun prater, avbryter Pia henne 2 ganger med spørsmål om helt andre ting. Bråker også masse i bakgrunnen med fryser.. assa er det mulig? Det kan da vente TO minutter😅 Guro kommer jo så vidt til ordet når hun er den eneste forran kameraet til og med😔 kjenner jeg blir paff, haha. Det er liksom ikke bare en sjelden gang hun blir avbrutt, det er ALLTID.

• Liker 3
  • Nyttig 10
Skrevet

Jeg fikk helt noia av å se de rister teppet til guttungen rett på gulvet. Det teppet er ikke stort og veier heller ikke mye, så bær det ut og rist i vei utendørs. Mulig jeg har litt mer støv på hjernen enn de, men aldri om jeg har ristet tepper innendørs iallfall.

• Liker 2
  • Nyttig 9
Skrevet

Hvorfor dra til Sverige for å handle så lite🙈og kun dressinger og potetgull 🫣

• Liker 3
Skrevet
Kkkkaru skrev (19 minutter siden):

Hvorfor dra til Sverige for å handle så lite🙈og kun dressinger og potetgull 🫣

Kan jammen meg lure på det ja. Aldri i verden om jeg gidder dra til Sverige for så lite.  Kanskje de ikke har så god råd akkurat nå. De spyr jo ut masse penger på abonnementer på TV, goodybox og gud vet hva mer. Hvis de kunne klart å spare opp litt penger og hatt storhandel i Sverige, så kunne de handlet inn for en hel mnd i slengen.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Eva-Lena skrev (3 timer siden):

Jeg fikk helt noia av å se de rister teppet til guttungen rett på gulvet. Det teppet er ikke stort og veier heller ikke mye, så bær det ut og rist i vei utendørs. Mulig jeg har litt mer støv på hjernen enn de, men aldri om jeg har ristet tepper innendørs iallfall.

At dei aldri fixa verandadøra?! Tenk so godt å sitte ute om sommaren? Eg forestår so lite av dei 🤷🏽‍♀️

• Liker 2
Skrevet
Eva-Lena skrev (42 minutter siden):

Kan jammen meg lure på det ja. Aldri i verden om jeg gidder dra til Sverige for så lite.  Kanskje de ikke har så god råd akkurat nå. De spyr jo ut masse penger på abonnementer på TV, goodybox og gud vet hva mer. Hvis de kunne klart å spare opp litt penger og hatt storhandel i Sverige, så kunne de handlet inn for en hel mnd i slengen.

Guro har jo kjøpt masse kle og sminke i der siste..

• Nyttig 2
Skrevet
Petrine12 skrev (11 minutter siden):

At dei aldri fixa verandadøra?! Tenk so godt å sitte ute om sommaren? Eg forestår so lite av dei 🤷🏽‍♀️

Har ikke fått med meg at verandadøra må fixes. Enig med deg i at det er godt å sitte ute om sommeren. Hadde ikke jeg fått brukt terrassen min om sommeren så hadde jeg blitt mannevond.

De gidder vel ikke fixes den, på lik linje som senile gidder ha det ryddig innendørs. Så trur ikke de gidder gjøre stort i løpet av dagen. Den døra må de kanskje få hjelp til å fixe og det koster vel penger også. Jeg trur det viktigste i livet deres er lage og se videoer. Lage og spise mat, samt slappe av. 

• Liker 3
Skrevet
Eva-Lena skrev (58 minutter siden):

Ja så klart helt greit å ha dårlig råd, men da hadde jeg heller vært hjemme. De har jo ikke godt av det de kjøper heller, bare dårlig og i utgangspunktet helt unødvendig mat 🙃

• Liker 1
Skrevet
Eva-Lena skrev (4 timer siden):

Ja huff, støvet havner jo over hele leiligheten og ikke bare den plassen på gulvet hun støvsuger🙈 kilte greit i nesa mi da jeg så det, for å si det sånn.

• Liker 2
Skrevet
Iso1 skrev (7 timer siden):

Du kan tro hva faen du vil, men det er uansett ikke sannheten. Jeg vet hva jeg vet eller ikke så får du bare leve i den lille verden din men all løgnen hvis du foretrekker det. 

Igjen, hvorfor er du så hissig? Hva har jeg gjort deg? Og hvorfor svarer du ikke på det folk faktisk spør deg om? 

Orly skrev (5 timer siden):

Hvem er hissig sa du 🫤

Det er ikke jeg som er hissig her. Da må du lese om igjen. 

• Liker 2
Skrevet
Anonymus6 skrev (48 minutter siden):

Ja huff, støvet havner jo over hele leiligheten og ikke bare den plassen på gulvet hun støvsuger🙈 kilte greit i nesa mi da jeg så det, for å si det sånn.

Hvorfor ikke støvsuge teppet🙈🙈

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Petrine12 skrev (3 timer siden):

Har de veranda?!! Aldri fått med meg🙈

Skrevet
Orillsen7 skrev (34 minutter siden):

døra er bak gardinen i tvstua

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg hadde helt glemt at de hadde veranda. Den døra har vel vært ødelagt i flere år nå? Merkelig at de ikke fikser den. SÅ dyrt er det neppe. Er det ikke så komplisert kan kanskje faren eller han de dro til Sverige med fikse den. Må jo være fint å sitte der på sommeren, ikke minst ha døra åpen når det er varmt.

• Liker 4
Skrevet

Lurer på hvorfor de ikke bruker uteplassen ved inngangsdøren. Der kunne de jo gjort det veldig koselig med litt planter og noen komfortable utemøbler. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Orillsen7 skrev (3 timer siden):

Fabelaktig reaksjon :ler:

Endret av Tradegy
  • Hjerte 1
Skrevet
Eva-Lena skrev (10 timer siden):

Jeg fikk fnatt selv av det,så ekkelt.

• Nyttig 1
Skrevet
Tradegy skrev (1 time siden):

Fabelaktig reaksjon :ler:

Ja dem har en bitte liten en.Nok plass til henge ut et teppe.

• Liker 1
Skrevet
jukkapalme skrev (3 timer siden):

Jeg hadde helt glemt at de hadde veranda. Den døra har vel vært ødelagt i flere år nå? Merkelig at de ikke fikser den. SÅ dyrt er det neppe. Er det ikke så komplisert kan kanskje faren eller han de dro til Sverige med fikse den. Må jo være fint å sitte der på sommeren, ikke minst ha døra åpen når det er varmt.

Dem liker ikke ha vindu/dører oppe pga at dem bor på bakkeplan nesten.🙉Dem sa det for en god stund siden.Verandaen er veldig veldig liten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...