Gå til innhold

Norwaytwins

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
lew skrev (3 timer siden):

Det går over til syklig det forholdet.Pia var nok som kone nr 2.Hu var der jo ekstemt ofte hos dem.Tenker når man reiser til svigerforeldre så er det normalt reise som familie.Ikke dra med søstra overalt.Jeg tror desverre ikke dem er skapt for noe forhold.Må være en spesiell person for velge en av dem som partner.

Ja. Hun overnattet til og med ofte hos dem. Hadde hun bodd langt unna hadde det jo vært normalt og ikke rart å overnatte av og til, men de bor jo i samme by. Merkelige greier. Jeg hadde ikke likt om søsteren til samboeren skulle overnattet i tide og utide, selv om jeg liker henne kjempegodt. Tror nok eksmannen til Guro følte det på samme måte. 

NinaLisa skrev (3 timer siden):

Tvillinger har sterke bånd og jeg tror Guro og Pia har ekstra sterke bånd. De vil nok holde sammen for evig❤️

Det tror jeg og. Søsken og tvillinger til evig tid ♥️

Miss perfect skrev (2 timer siden):

De forsvarer med nebb og klør at vloggene er så kjedelige om dagen. Jada, er lov å vise det virkelige livet dere lever, men er jo lov å prøve å finne på noooe da for å skape litt innhold. Sånn når alle timene deres går til some allikevel liksom.. 

Haha, ja. Lenge siden de har vist sminke og hudpleie-samlingen sin nå. Vil også se at de rydder i sminken og hudpleien sin. Jeg elsker sånne såkalte declutter-videoer. Vil også se oppdatert og mer detaljerte hudpleievideoer.

Så noen gamle videoer her om dagen med Pia vs Guro der de konkurrerte i div ting. Det var ganske morsomt. Nå er det bare «goood morgen», «kaffen» til Pia og at det tar så lang tid før lyset på kapselmaskinen blir grønt. «Hvilken kopp skal jeg velge idag, trooor det må bli den grønne koppen jeg kjøpte på rusta i 2006» Guro er trææææg opp av senga, men har vært våken lenge asså, men scrolla på tiktok i senga og det er loooov. Og nudler, mamma, nudler, skææmpi og mamma. Er det samme hele tiden. Men likevel liker jeg å se på dem, selv om jeg savner litt mer innhold. Trenger jo ikke være noe store greier. Bare litt variasjon i vloggene. Føler meg nesten litt slem som skriver dette, for jeg liker dem jo veldig godt, men  vloggene har blitt ensformige og kjedelige. 

Endret av jukkapalme
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
jukkapalme skrev (22 minutter siden):

Ja. Hun overnattet til og med ofte hos dem. Hadde hun bodd langt unna hadde det jo vært normalt og ikke rart å overnatte av og til, men de bor jo i samme by. Merkelige greier. Jeg hadde ikke likt om søsteren til samboeren skulle overnattet i tide og utide, selv om jeg liker henne kjempegodt. Tror nok eksmannen til Guro følte det på samme måte. 

Haha, ja. Lenge siden de har vist sminke og hudpleie-samlingen sin nå. Vil også se at de rydder i sminken og hudpleien sin. Jeg elsker sånne såkalte declutter-videoer. Vil også se oppdatert og mer detaljerte hudpleievideoer.

Så noen gamle videoer her om dagen med Pia vs Guro der de konkurrerte i div ting. Det var ganske morsomt. Nå er det bare «goood morgen», «kaffen» til Pia og at det tar så lang tid før lyset på kapselmaskinen blir grønt. «Hvilken kopp skal jeg velge idag, trooor det må bli den grønne koppen jeg kjøpte på rusta i 2006» Guro er trææææg opp av senga, men har vært våken lenge asså, men scrolla på tiktok i senga og det er loooov. Og nudler, mamma, nudler, skææmpi og mamma. Er det samme hele tiden. Men likevel liker jeg å se på dem, selv om jeg savner litt mer innhold. Trenger jo ikke være noe store greier. Bare litt variasjon i vloggene. Føler meg nesten litt slem som skriver dette, for jeg liker dem jo veldig godt, men  vloggene har blitt ensformige og kjedelige. 

Ja altså.. lov å prøve å gjøre en innsats.. jeg tror ikke helt på de når de hevder de ikke er lei av vloggingen.. men samtidig tenker de vel , hva skal vi gjøre uten?

• Liker 1
Skrevet

Hadde jeg vlogga så hadde det nok blitt like kjedelig,hadde blitt jobb hjem og middag.Men sånn som London da,di kunne gjort så mye mer ut av ting.Dem sier jo å det og det må vi filme.Skulle tro dem jobba i filmbransjen😅Men når ting kommer ut så er det bare samme greia.

• Liker 2
Skrevet
jukkapalme skrev (3 timer siden):

Haha, det der med hvor og når koppene er fra...konge!!! Og ja, koppesamling er gøy det, men koppene er strengt tatt ikke all that😁

• Liker 2
Skrevet

Tok en gjentitt på en tidligere vlogg. Jeg har jo alltid trodd at Juliusbrødet har vært nærmest nødvendig pga minsten. Men de hadde jo dilla på dette, når småen var baby :knegg:

• Liker 1
Skrevet
Tradegy skrev (4 timer siden):

Tok en gjentitt på en tidligere vlogg. Jeg har jo alltid trodd at Juliusbrødet har vært nærmest nødvendig pga minsten. Men de hadde jo dilla på dette, når småen var baby :knegg:

Syntes dem snakker om det brødet daglig,at dem må kjøpe.At dem ikke kjøper opp og har i fryser.🤣

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Tradegy skrev (10 timer siden):

Likevel påstår de hardnakket at det er fordi det er det eneste brødet GUTTUNGEN liker 😂

De som er så glad i å bake og nettopp har fått seg ny kjøkkenmaskin, burde jo klare å lage sine egne brød 🤔 Jeg foreslo det for dem en gang, men det var de ikke interessert i 😂 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...