Orly Skrevet 16. mai #4021 Skrevet 16. mai Portvinpiken skrev (1 time siden): Vi kan jo enkelt legge denne ballen død med å gå inn på colorline.no og sjekke selv: "Forhåndsbestill måltider Det lønner seg å forhåndsreservere måltider, da sparer du minimum 10 %. Merk: Hvis du ikke har forhåndsbestilt, kan du også reservere bord direkte i restaurantene når du kommer om bord, men da risikerer du at de mest populære tidspunktene er opptatt." https://www.colorline.no/oslo-kiel/cruise-til-kiel Nettop derfor man bestiller på forhånd
Kvinneforkjemper1 Skrevet 16. mai #4022 Skrevet 16. mai det forsvarer ikke forhåndsbestilling i london 4 måneder før avreise🤣🤣 prøver dere virkelig å si at de ikke sentrerer alt rundt mat? 5 3
Petrine12 Skrevet 16. mai #4023 Skrevet 16. mai Spare 10 %? For å ete på buffet og få ein drink av color line bjørn😅 Han har gått opp att over 100 kilo på under eit år pga båten og alkohol🤦🏽♀️ God match for Guro😅 3
Mardina Skrevet 16. mai #4024 Skrevet 16. mai Kvinneforkjemper1 skrev (11 minutter siden): det forsvarer ikke forhåndsbestilling i london 4 måneder før avreise🤣🤣 prøver dere virkelig å si at de ikke sentrerer alt rundt mat? Nettopp! 100% enig! 2 1
Gogglebox Skrevet 16. mai #4025 Skrevet 16. mai De booket vel til og med frokoststeder da de var i London. Da har de gjort research og googlet menyer og sikkert bestemt seg for hva de skal spise mange uker i forveien. Det er et ekstremt fokus på mat. 1 5
Tradegy Skrevet 16. mai #4026 Skrevet 16. mai (endret) Petrine12 skrev (22 timer siden): Spare 10 %? For å ete på buffet og få ein drink av color line bjørn😅 Han har gått opp att over 100 kilo på under eit år pga båten og alkohol🤦🏽♀️ God match for Guro😅 Ja, Colorbjørn var på Nyhetene Med Wegovy og kondomer i kofferten Endret 17. mai av Tradegy 1
Londonjenta Skrevet 17. mai #4027 Skrevet 17. mai baldrian skrev (På 16.5.2026 den 12.11): På Kielferga (eller Københavnferga for den saks skyld) er det normalt å bestille bord til måltidene samtidig med billetten. Det oppfordres til det - de vil jo gjerne f.eks vite hvor mange som skal spise av buffeten pr bordsetning, og hvor mange som heller vil spise i en av a la carte-restaurantene. På andre reiser (f.eks. London) er det langt mer vanlig å finne et spisested spontant. Hvis man vil ha bord et spesielt, populært/kjent sted, er det praktisk å bestille, men ikke ellers. Det er maaange timer om bord t/r Kiel, så jeg (som egentlig ikke er interessert i shopping) skulle vært ganske bevegelseshemmet for å la være å gå i land. Avsporing: En ganske fin kortferie for voksne som bor i Osloområdet, er ferge til Kiel, tog til Lübeck, opphold der etpar dager og direktefly hjem fra München. Her er må det være noe feil med geografikunnskapene. München er langt unna Kiel.
baldrian Skrevet 17. mai #4028 Skrevet 17. mai Londonjenta skrev (25 minutter siden): Her er må det være noe feil med geografikunnskapene. München er langt unna Kiel. Takk - skrev feil i farten, mente Hamburg.
Mardina Skrevet 18. mai #4029 Skrevet 18. mai Tradegy skrev (På 16.5.2026 den 22.56): Ja, Colorbjørn var på Nyhetene Med Wegovy og kondomer i kofferten Wegovy? Det har de nok neppe i huset 😂 2
lew Skrevet 18. mai #4030 Skrevet 18. mai Er det noen som blir frista til lage noen av rettene dems i mat på mandag?😂
Mardina Skrevet 18. mai #4031 Skrevet 18. mai (endret) lew skrev (23 minutter siden): Er det noen som blir frista til lage noen av rettene dems i mat på mandag?😂 Jeg har laget en av de oppskriftene de har lagt ut. Pastaform med hvitløk og spinat. Veldig god 😋 Endret 18. mai av Mardina 2
Anonymus6 Skrevet 18. mai #4032 Skrevet 18. mai lew skrev (28 minutter siden): Er det noen som blir frista til lage noen av rettene dems i mat på mandag?😂 Jeg prøvde å lage english muffin etter at de gjorde det👌🏻 1
NinaLisa Skrevet 18. mai #4033 Skrevet 18. mai lew skrev (52 minutter siden): Er det noen som blir frista til lage noen av rettene dems i mat på mandag?😂 Nei egentlig ikke. Men det er fordi jeg ikke pleier å lage den type mat. Jeg er mer gammeldags i matveien. 2
lew Skrevet 18. mai #4034 Skrevet 18. mai NinaLisa skrev (8 minutter siden): Nei egentlig ikke. Men det er fordi jeg ikke pleier å lage den type mat. Jeg er mer gammeldags i matveien. Litt samme her,jeg så i dag derfor jeg lurte litt på om noen tar di tipsene.For den Pia lagde i dag så ikke godt ut.Ser ikke ofte mat på mandag,men det jeg har sett har ikke sett spesielt fristende ut.
Eva-Lena Skrevet 18. mai #4035 Skrevet 18. mai lew skrev (2 timer siden): Er det noen som blir frista til lage noen av rettene dems i mat på mandag?😂 Bare ordet nudler gjør så jeg ikke lager middag med det. Dessuten så ikke det godt ut heller det Pia lagde. 2
Kløftfrid Skrevet 19. mai #4036 Skrevet 19. mai Haha, artig blåsing på maten på tik token med mac and cheese nudlene. Altså hvem spiser så mye nudler (av verste sort)?? 1
Anonymus6 Skrevet 19. mai #4037 Skrevet 19. mai Kløftfrid skrev (1 time siden): Haha, artig blåsing på maten på tik token med mac and cheese nudlene. Altså hvem spiser så mye nudler (av verste sort)?? Noe galt med å blåse på maten? Alle gjør vel det når de skal ete rykende varm mat.
Eva-Lena Skrevet 20. mai #4038 Skrevet 20. mai Fikk litt vondt av Guro i dag. Mammafølelser kan være både glede og sorg. Jeg har helt friske barn, men klarer så absolutt å sette meg inn i Guro sine følelser i dag. Hun sa hun hadde hatt alle følelser for det og var ferdig med et nå. Ellers så jeg en annen video hvor de gikk igjennom hva de har i veskene sine 🤯 Altså, har de ikke viktigere ting å gjøre enn å vise frem hver eneste ting i veska? Helt ærlig skjønner jeg ikke vitsen med å ha så mye i veska. 2 2
Miss perfect Skrevet 20. mai #4039 Skrevet 20. mai Jaggu bra at Pia har kjøpt flere måleskjeer i gave til Guro! Det var virkelig noe de trengte i den leiligheten der. Btw, tror jeg ikke G ble såå lei seg av det bildet. Hun har nok heller innsett hvordan fremtiden vil bli. 3
Tradegy Skrevet 20. mai #4040 Skrevet 20. mai I grunnen overrasket over at Pia kun dro frem ett bind fra veska, hun som menser hele tiden (føles det som ). 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå