lillelily Skrevet 12. mai #3961 Skrevet 12. mai mereo skrev (På 9.5.2026 den 10.52): Selv da ville det vært en tapt utgift fra selger/produsent ettersom de ikke kommer til å beskrive produktene på en måte som gjør at andre blir fristet til å kjøpe de. De har ikke spesielt talent for å kunne reklamere godt for produkter, ei heller veldig troverdighet når de faktisk reklamerer. Holder ikke "jeg synes den var så utrolig fin"? 🫣🤭
Eva-Lena Skrevet 12. mai #3962 Skrevet 12. mai Jeg har sett på noen nye videoer i dag og på den ene videoen så fløt det av ting og tang på kjøkkenbenken. Jeg klarer ikke forstå at de klarer å rote så jævlig. Jeg hadde fått delirium om det hadde vært sånn hjemme hos meg. De er 2 voksne som absolutt burde klart å holde den lille leiligheten ryddig til enhver tid. De kan kutte ut hele dette opplegget med disse videoene og heller bruke tiden til å vaske og rydde. Er det tid igjen, så kan de lage videoer. Jeg trur de bruker veldig mye tid på disse videoene. Guro hadde vært på jobb og skulle fjerne sminke. Hun stråler jo med sminke, uten ser hun ut som en dørgende kjedelig grå mus. Hva skal de med all denne sminken når de nesten ikke bruker det? Det er så mye bortkasta penger på unødvendige ting. Bare å kjøpe pads til over 300 kroner er i mitt hode sinnsykt. Bruke pengene på NYE klær til guttungen istede for bare å kjøpe brukt. Jeg har sett fra tidligere videoer at når Guro er alene med ungen så triller hun han i vogn eller kjører en tur. Er hun aldri ute og leker med han alene? Det er jo alltid sammen med Pia eller med Pia og mamma. På svømming så er det Petter som stepper opp. Det er Guro sitt barn, så hun får virkelig ta seg selv i nakken og finne på ting alene med han også. Er det noen som vet om Petter jobber? I ene videoen var det ett eller annet som måtte ordnes, noe Guro hadde fått beskjed om. Da sier hun at det kan Petter fikse og det var midt på dagen. 6 1
NinaLisa Skrevet 12. mai #3963 Skrevet 12. mai Jeg la merke til middagsplan for denne uka. Fiskeboller til guttungen fire dager. Og de kjøpte ferdig kokte poteter for de var så gode. 1 5
mereo Skrevet 12. mai #3964 Skrevet 12. mai lillelily skrev (8 timer siden): Holder ikke "jeg synes den var så utrolig fin"? 🫣🤭 Litt tynt kanskje. 1 1
Sol Rampelyset Skrevet 12. mai #3965 Skrevet 12. mai (endret) Tråden er ryddet for persondebatt. Ber om at samværsavtalen, barn og ekser ikke blir diskutert. Disse har ikke valgt å eksponere seg selv, og skal ikke diskuteres her. Sol, admin. Endret 13. mai av Sol Rampelyset 6
mereo Skrevet 13. mai #3966 Skrevet 13. mai Sol Rampelyset skrev (16 timer siden): Tråden er ryddet for persondebatt. Ber om at samværsavtalen, barn og ekser blir diskutert. Disse har ikke valgt å eksponere seg selv, og skal ikke diskuteres her. Sol, admin. Tror kanskje du har lyst til å lese igjennom den teksten en gang til? 8 4
Petrine12 Skrevet 13. mai #3967 Skrevet 13. mai No sitt Pia berre i sofaen og prata om alle andre. Veldig stusselig liv… 3
Anonymus6 Skrevet 13. mai #3968 Skrevet 13. mai (endret) Jeg skjønner virkelig ikke at de ikke kan sette seg litt mer inn i annonse-reglene, bare fordi de fikk en gave av goodiebox trenger de da ikke merke alle videoer etter med annonse..🤦🏻♀️ De betaler jo trossalt for boksene selv😅 men de driver mye med gratis reklame, så de bryr seg sikkert ikke.. Endret 13. mai av Anonymus6 2
Tradegy Skrevet 13. mai #3969 Skrevet 13. mai (endret) Petrine12 skrev (1 time siden): No sitt Pia berre i sofaen og prata om alle andre. Veldig stusselig liv… Skjønner ikke hva du mener...er da SÅ interessant å høre at "mamma skal på champagne frokost og må overnatte" Og glem ikke det viktigste: m.a.t.e.n Når Skinkesteika får egen tittel på YT, ja da er det fest hos frøken Hei & hå Endret 13. mai av Tradegy 2 2
Sol Rampelyset Skrevet 13. mai #3970 Skrevet 13. mai mereo skrev (8 timer siden): Tror kanskje du har lyst til å lese igjennom den teksten en gang til? Takk, rettet opp Sol, admin. 1
lew Skrevet 14. mai #3971 Skrevet 14. mai Syntes det er så rart så matglade dem er og ikke kunne lage bedre mat.Lage mer fra bunn av.Alt må måles og følge oppskrifrer.Er litt hobby kokk selv,elsker lage mat.Jeg finner på ting,slumper litt på mål.Selv kake for dem er bare toro.Toro kan være Ok det,men skulle ønske dem gav litt insats i maten. 3
jukkapalme Skrevet 14. mai #3972 Skrevet 14. mai lew skrev (1 time siden): Syntes det er så rart så matglade dem er og ikke kunne lage bedre mat.Lage mer fra bunn av.Alt må måles og følge oppskrifrer.Er litt hobby kokk selv,elsker lage mat.Jeg finner på ting,slumper litt på mål.Selv kake for dem er bare toro.Toro kan være Ok det,men skulle ønske dem gav litt insats i maten. Helt enig. Synd det er rart at de er så nøye på å følge oppskrifter og måle opp absolutt alt. De som er så glad i å lage mat burde jo improvisere mer. Ja, og alltid Toro når det er kake. Veldig mye halvfabrikata generelt. Kjedelig. Og de evinnelige friterte nudlene da. 3
lew Skrevet 14. mai #3973 Skrevet 14. mai jukkapalme skrev (46 minutter siden): Helt enig. Synd det er rart at de er så nøye på å følge oppskrifter og måle opp absolutt alt. De som er så glad i å lage mat burde jo improvisere mer. Ja, og alltid Toro når det er kake. Veldig mye halvfabrikata generelt. Kjedelig. Og de evinnelige friterte nudlene da. Skjønner ikke at dem orker di nudlene,var ok når dem kom på markedet.1 gang eller 2😅Men 5 pakk i uka hadde jeg blitt uvel🤣 2
jukkapalme Skrevet 14. mai #3974 Skrevet 14. mai (endret) lew skrev (24 minutter siden): Skjønner ikke at dem orker di nudlene,var ok når dem kom på markedet.1 gang eller 2😅Men 5 pakk i uka hadde jeg blitt uvel🤣 Ikke jeg heller. Jeg har aldri smakt dem siden jeg ikke tåler gluten, så kan jo hende de er gode. Men spiser ikke friterte glutenfrie nudler heller, kun ufriterte risnudler av og til. De er ganske gode. Friterte nudler med ostesaus har jo omtrent samme kaloriinnhold som en stor kebab pluss at man blir fort sulten igjen av nudler. Så hadde lett valgt kebaben da, gitt 😂 Endret 14. mai av jukkapalme 1 3
jukkapalme Skrevet 14. mai #3976 Skrevet 14. mai (endret) Petrine12 skrev (5 minutter siden): Og mamma spandera fergetur igjen 😅 Hun er snill da. Men Kielferja, er det så spennende da? Spent på om twinsa gidder å gå i land i Kiel i år. De gadd jo ikke i fjor. Jeg spiser hatten min om de gidder! 😂 Endret 14. mai av jukkapalme 3
Eva-Lena Skrevet 14. mai #3977 Skrevet 14. mai jukkapalme skrev (23 minutter siden): Hun er snill da. Men Kielferja, er det så spennende da? Spent på om twinsa gidder å gå i land i Kiel i år. De gadd jo ikke i fjor. Jeg spiser hatten min om de gidder! 😂 Noe av sjarmen er jo å gi i land, Ikke at Kiel er en flott by, men det hører med å gå i-land. Latskapen lenge leve når de ikke gidder gå i land, hva er egentlig vitsen med turen? 3
jukkapalme Skrevet 14. mai #3978 Skrevet 14. mai Eva-Lena skrev (Akkurat nå): Noe av sjarmen er jo å gi i land, Ikke at Kiel er en flott by, men det hører med å gå i-land. Latskapen lenge leve når de ikke gidder gå i land, hva er egentlig vitsen med turen? Helt enig. Kan jo ikke være så spennende å bare være på båten. Skjønner ikke hvorfor de ikke gidder å gå i land. 2
lillelily Skrevet 14. mai #3979 Skrevet 14. mai Eva-Lena skrev (20 minutter siden): Noe av sjarmen er jo å gi i land, Ikke at Kiel er en flott by, men det hører med å gå i-land. Latskapen lenge leve når de ikke gidder gå i land, hva er egentlig vitsen med turen? Det er overhodet ikke frekt ment - men maten er nok høydepunktet. 2 4
lllll Skrevet 14. mai #3980 Skrevet 14. mai jukkapalme skrev (27 minutter siden): Helt enig. Kan jo ikke være så spennende å bare være på båten. Skjønner ikke hvorfor de ikke gidder å gå i land. Ja det er jo selvfølgelig mat. Det er jo det eneste de prater om, hva slags restauranter de skal på. Er jo ikke akkurat noen spennende butikker på disse båtene, svindyre er de også. Så det er mat, og sikkert pub for moren 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå