Gå til innhold

Norwaytwins

Fremhevede innlegg

Skrevet
mereo skrev (På 9.5.2026 den 10.52):

Selv da ville det vært en tapt utgift fra selger/produsent ettersom de ikke kommer til å beskrive produktene på en måte som gjør at andre blir fristet til å kjøpe de.

De har ikke spesielt talent for å kunne reklamere godt for produkter, ei heller veldig troverdighet når de faktisk reklamerer.

Holder ikke "jeg synes den var så utrolig fin"? 🫣🤭 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sett på noen nye videoer i dag og på den ene videoen så fløt det av ting og tang på kjøkkenbenken. Jeg klarer ikke forstå at de klarer å rote så jævlig. Jeg hadde fått delirium om det hadde vært sånn hjemme hos meg. De er 2 voksne som absolutt burde klart å holde den lille leiligheten ryddig til enhver tid. De kan kutte ut hele dette opplegget med disse videoene og heller bruke tiden til å vaske og rydde. Er det tid igjen, så kan de lage videoer. Jeg trur de bruker veldig mye tid på disse videoene. 

Guro hadde vært på jobb og skulle fjerne sminke. Hun stråler jo med sminke, uten ser hun ut som en dørgende kjedelig grå mus. Hva skal de med all denne sminken når de nesten ikke bruker det? Det er så mye bortkasta penger på unødvendige ting. Bare å kjøpe pads til over 300 kroner er i mitt hode sinnsykt. Bruke pengene på NYE klær til guttungen istede for bare å kjøpe brukt.

Jeg har sett fra tidligere videoer at når Guro er alene med ungen så triller hun han i vogn eller kjører en tur. Er hun aldri ute og leker med han alene? Det er jo alltid sammen med Pia eller med Pia og mamma. På svømming så er det Petter som stepper opp. Det er Guro sitt barn, så hun får virkelig ta seg selv i nakken og finne på ting alene med han også.

Er det noen som vet om Petter jobber? I ene videoen var det ett eller annet som måtte ordnes, noe Guro hadde fått beskjed om. Da sier hun at det kan Petter fikse og det var midt på dagen.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg la merke til middagsplan for denne uka. Fiskeboller til guttungen fire dager. Og de kjøpte ferdig kokte poteter for de var så gode. 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
lillelily skrev (8 timer siden):

Holder ikke "jeg synes den var så utrolig fin"? 🫣🤭 

Litt tynt kanskje. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for persondebatt. Ber om at samværsavtalen, barn og ekser ikke blir diskutert. Disse har ikke valgt å eksponere seg selv, og skal ikke diskuteres her. 

Sol, admin. 

Endret av Sol Rampelyset
  • Liker 6
Skrevet
Sol Rampelyset skrev (16 timer siden):

Tråden er ryddet for persondebatt. Ber om at samværsavtalen, barn og ekser blir diskutert. Disse har ikke valgt å eksponere seg selv, og skal ikke diskuteres her. 

Sol, admin. 

Tror kanskje du har lyst til å lese igjennom den teksten en gang til?

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet

No sitt Pia berre i sofaen og prata om alle andre. Veldig stusselig liv…

• Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg skjønner virkelig ikke at de ikke kan sette seg litt mer inn i annonse-reglene, bare fordi de fikk en gave av goodiebox trenger de da ikke merke alle videoer etter med annonse..🤦🏻‍♀️ De betaler jo trossalt for boksene selv😅

men de driver mye med gratis reklame, så de bryr seg sikkert ikke..

Endret av Anonymus6
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Petrine12 skrev (1 time siden):

No sitt Pia berre i sofaen og prata om alle andre. Veldig stusselig liv…

Skjønner ikke hva du mener...er da SÅ interessant å høre at "mamma skal på champagne frokost og må overnatte" :ler: Og glem ikke det viktigste:

m.a.t.e.n :knegg: Når Skinkesteika får egen tittel på YT, ja da er det fest hos frøken Hei & hå :spise:

Endret av Tradegy
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
mereo skrev (8 timer siden):

Tror kanskje du har lyst til å lese igjennom den teksten en gang til?

Takk, rettet opp :)

Sol, admin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...