Miss perfect Skrevet lørdag kl. 09:45 #3941 Skrevet lørdag kl. 09:45 NinaLisa skrev (1 time siden): Jeg tenker akkurat det samme. Og alle tuber åpnes med det samme og testes for lukt og farge. De må ha veldig, veldig mye hudpleie som venter på å bli brukt. Og alt er så bra, det er det beste de har prøvd osv. Med de mengdene blir vel ingenting testet mer enn tre ganger. De hadde et samarbeid med noe koreansk hudpleie for en stund siden. De fikk tilsendt dyre flotte produkter. Jeg gledet meg til å følge med hvordan det fungerte. Dessverre fikk vi bare en rask gjennomgang og det var det. Før det var noe nytt på gang. Ja, de er ikke troverdige for fem flate øre. ALT er så fantastisk, spes hvis det er samarbeid. Så fader det ut ganske raskt. 1 5
Petrine12 Skrevet lørdag kl. 10:58 #3942 Skrevet lørdag kl. 10:58 300 for ein boks med pads…. Har ho kjøpt ny trampoline til sonen? 2 3
jukkapalme Skrevet lørdag kl. 11:46 #3943 Skrevet lørdag kl. 11:46 (endret) At hun/de har mye hudpleie er en ting, men veldig dumt å åpne og teste alt på en gang, da forringes jo holdbarheten veldig… Litt merkelig at Guro som er så interessert i hudpleie ikke en gang hadde hørt om aha-syrer (gårsdagens video med Lyko boksen) Det er jo en veldig vanlig og kjent ingrediens. Er veldig interessert i hudpleie selv og skal ærlig innrømme at jeg har mye, men jeg åpner aldri mer enn en ting innenfor samme kategori på en gang. Har dessuten stålkontroll på hvilke ingredienser som fungerer på meg og ikke, men jeg er nok litt nerd Virker som Guro bare smører på alt hun får i bokser og sånt helt ukritisk uten en gang å sjekke ingredienslisten, noe som er litt dumt. Hun har jo ganske sensitiv hud siden hun har rosacea. Endret lørdag kl. 13:02 av jukkapalme 1 3
Eva-Lena Skrevet lørdag kl. 12:20 #3944 Skrevet lørdag kl. 12:20 mereo skrev (3 timer siden): Selv da ville det vært en tapt utgift fra selger/produsent ettersom de ikke kommer til å beskrive produktene på en måte som gjør at andre blir fristet til å kjøpe de. De har ikke spesielt talent for å kunne reklamere godt for produkter, ei heller veldig troverdighet når de faktisk reklamerer. Det er sant. Jeg trur ikke de kunne promotert noe som helst når sant skal sies. 2
Tradegy Skrevet lørdag kl. 13:10 #3945 Skrevet lørdag kl. 13:10 (endret) Er nok ei som begynner å kjenne at Guro er litt mer i søkelyset om dagen. Reiser på jobb med litt glød i fjes, kommer hjem og er "positivt sliten" og innimellom gjør en effort i klesveien. Litt økt kapasitet, mer ansvar, flere livesendinger og oppmerksomhet. Jeg tror hun er en svamp for bekreftelse Pia blir ei preget husmus i bakgrunnen som kjenner psykisk stress slå ut i kroppen. Endret lørdag kl. 13:14 av Tradegy 3
mereo Skrevet lørdag kl. 15:16 #3946 Skrevet lørdag kl. 15:16 Eva-Lena skrev (2 timer siden): Det er sant. Jeg trur ikke de kunne promotert noe som helst når sant skal sies. De har ingen markedsverdi som indluensere, de må i tilfelle jobbe veldig hardt med innholdet sitt om de skal få det! 1 2
Miss perfect Skrevet lørdag kl. 15:17 #3947 Skrevet lørdag kl. 15:17 Virkelig ikke bra at Pia bare har blitt gående hjemme igjen nå. Hun var jo så godt igang. Nå virker hun deppa. Sier det er vondter, men tipper det skjuler seg mer bak. 8
NinaLisa Skrevet søndag kl. 12:59 #3948 Skrevet søndag kl. 12:59 Huff den røde julepysjen. Skjønner virkelig ikke hvordan hun tør å vise seg frem i den og spesielt ikke når hun skal reklamere for et skjønnhetsprodukt. Det blir så fryktelig feil i mine øyne. Dette har vært en gjenganger i kommentarfeltet her men jeg kan ikke dy meg når den dukker opp. 6 1
Miss perfect Skrevet søndag kl. 14:48 #3949 Skrevet søndag kl. 14:48 NinaLisa skrev (1 time siden): Huff den røde julepysjen. Skjønner virkelig ikke hvordan hun tør å vise seg frem i den og spesielt ikke når hun skal reklamere for et skjønnhetsprodukt. Det blir så fryktelig feil i mine øyne. Dette har vært en gjenganger i kommentarfeltet her men jeg kan ikke dy meg når den dukker opp. Den julepysjen burde vært pakket bort for lenge siden. Gå med den i mai måned liksom.. med så mange pysjer de to der har.. blir for dumt. 3 4
jukkapalme Skrevet søndag kl. 16:46 #3950 Skrevet søndag kl. 16:46 Miss perfect skrev (1 time siden): Den julepysjen burde vært pakket bort for lenge siden. Gå med den i mai måned liksom.. med så mange pysjer de to der har.. blir for dumt. Den julepysjen er rett og slett ekkel. Får lyst til å snike meg inn der og klippe den i fillebiter Helt idiotisk å bruke den i mai når de har hundre andre pysjer, ja. Skjønner ikke den pysjdillaen deres heller, men det har jeg aldri gjort. 5
Mardina Skrevet søndag kl. 16:55 #3951 Skrevet søndag kl. 16:55 Men kan ikke en av dere skrive en kommentar på det med den fæle jule-pysjen på YouTube da. Jeg har gjort det en gang og ble ikke tatt seriøst 😂 Nå må dere gi meg litt backup her! 😄 På YouTube altså. 1 2
Orillsen7 Skrevet mandag kl. 00:24 #3952 Skrevet mandag kl. 00:24 Podcasten til tvillingene har tatt tidlig sommerferie. De håper de vil få motivasjonen tilbake. Jeg lurer på, når de stiller spørsmål på instagram som de skal bruke i podcast episodene sine, om de får noe engasjement fra følgerene sine? Jeg håper det, for jeg ser for meg at det kan bli vanskelig og lite motiverende å lage podcast dersom ingen svarer dem/engasjerer seg litt i det de spør om. 1
NinaLisa Skrevet mandag kl. 07:23 #3953 Skrevet mandag kl. 07:23 jukkapalme skrev (14 timer siden): Den julepysjen er rett og slett ekkel. Får lyst til å snike meg inn der og klippe den i fillebiter Helt idiotisk å bruke den i mai når de har hundre andre pysjer, ja. Skjønner ikke den pysjdillaen deres heller, men det har jeg aldri gjort. Andre pysjer ja, men er det ikke uvanlig å lage innhold til sosiale medier og spille det inn i pysjen? Sånn midt på dagen, eller uansett. Folk flest går jo ikke ut i pysjen og vil helst ikke bli sett av andre i den, men jentene viser seg til alle samtidig som de reklamerer for produkter som skal gjøre dem vakrere og mer fresh. Forstå det den som kan. 1 5
lllll Skrevet mandag kl. 09:38 #3954 Skrevet mandag kl. 09:38 (endret) Orillsen7 skrev (9 timer siden): Podcasten til tvillingene har tatt tidlig sommerferie. De håper de vil få motivasjonen tilbake. Jeg lurer på, når de stiller spørsmål på instagram som de skal bruke i podcast episodene sine, om de får noe engasjement fra følgerene sine? Jeg håper det, for jeg ser for meg at det kan bli vanskelig og lite motiverende å lage podcast dersom ingen svarer dem/engasjerer seg litt i det de spør om. Jeg er egentlig litt glad for at de gjorde dette for det blir ekstremt mye repetisjoner og dypdykk i emner og hendelser de har glemt at de har fortalt om i 4-5 andre episoder. Og at det er null variasjon. Episodene har egne emner men glir fort over i samme man har hørt så mange ganger tidligere. Eks: Hva er deres favorittreisemål? Svarer: "London. Vi elsker London fordi(...)" Fineste ferier dere har hatt? Svarer: "London. Vi elsker London fordi(...)" Så jeg håper at dette betyr at de kanskje skal ha litt idemyldring og fornying i podden, eller kanskje gjester. Men jeg tviler. Som vi vet så flyr tiden tjoho og hei hvor det går 😆 Endret mandag kl. 09:40 av lllll 1 3
jukkapalme Skrevet mandag kl. 10:02 #3955 Skrevet mandag kl. 10:02 NinaLisa skrev (2 timer siden): Andre pysjer ja, men er det ikke uvanlig å lage innhold til sosiale medier og spille det inn i pysjen? Sånn midt på dagen, eller uansett. Folk flest går jo ikke ut i pysjen og vil helst ikke bli sett av andre i den, men jentene viser seg til alle samtidig som de reklamerer for produkter som skal gjøre dem vakrere og mer fresh. Forstå det den som kan. Selvfølgelig. Det er veldig uvanlig og rart og jeg forstår ikke greia. Jeg forklarte meg litt uklart, men mente mer generelt, at det er merkelig å bruke julepysj i mai, uansett om man filmer eller ikke. Folk flest vil ikke bli sett i pysjen, nei. For meg ville det vært flaut. Jeg skjønner ikke at de tør å filme i pysj og legge det ut. Det ser veldig slaskete ut, spesielt når de reklamerer for eller viser frem skjønnhetsprodukter, men det ser slaskete ut uansett, utenom når de sover. Syns det er ekkelt at de lager mat og spiser i pysjen også. Det finnes jo så mange pene klær som likevel er behagelige, så skjønner ikke hvorfor de ikke legger en liiiten innsats i hva de har på seg. De er jo interessert i klær også og Guro er alltid veldig fin på jobben. 1 2
Mardina Skrevet mandag kl. 13:37 #3956 Skrevet mandag kl. 13:37 Like greit at det blir en pause på podcasten. Den er ikke veldig spennende å følge med på 😄 1
Kvinneforkjemper1 Skrevet mandag kl. 13:39 #3957 Skrevet mandag kl. 13:39 hadde trekt tilbake samarbeidet om jeg hadde sett de i den gufne pysjen i mai😂 ødelegger jo bare troverdigheten dems? ikke at den er så god fra før av 1 2
NinaLisa Skrevet mandag kl. 14:32 #3958 Skrevet mandag kl. 14:32 Mardina skrev (54 minutter siden): Like greit at det blir en pause på podcasten. Den er ikke veldig spennende å følge med på 😄 Nei den har virkelig tapt seg den senere tid.
Tradegy Skrevet mandag kl. 16:36 #3959 Skrevet mandag kl. 16:36 (endret) Tok en lytt på en av podcastene i går. Og svaret på hva Pia angret mest på? Dét var hvor intens hun hadde vært mot ungdomskjæresten. Etter bruddet.. Du sier ikke det... Nærmer seg vel minst tjuefem år siden. Snakk om å stå stille mentalt. Endret tirsdag kl. 18:35 av Tradegy 2 3
jukkapalme Skrevet mandag kl. 21:32 #3960 Skrevet mandag kl. 21:32 Mardina skrev (7 timer siden): Like greit at det blir en pause på podcasten. Den er ikke veldig spennende å følge med på 😄 Jeg har aldri hørt på den. Ikke den de var gjester i heller. På en måte er jeg litt lei vloggene, samtidig er de blitt en del av morgenritualet mitt og jeg vil jo gjerne støtte dem og bidra til seertall. Dog ikke som medlem da, det hadde jeg aldri giddet. Tar meg selv i å glede meg til hver gang Guro får goodiebox 😄 Er sååå nysgjerrig på hva hun får. Var medlem selv en stund i to perioder og syntes det var gøy, men sluttet siden det ble så mange gjentakelser. Dessuten mye ukjente merker (selv om de selvfølgelig også kan være bra) og jeg foretrekker de faste merkene «mine» i hudpleie. Men alltid gøy å se på når hun åpner. 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå