Gå til innhold

Norwaytwins

Fremhevede innlegg

Skrevet
jukkapalme skrev (1 time siden):

Hun er snill da. Men Kielferja, er det så spennende da? Spent på om twinsa gidder å gå i land i Kiel i år. De gadd jo ikke i fjor. Jeg spiser hatten min om de gidder! 😂

Tror nok ikke at de går i land. De er jo late begge to, så forhåpentligvis slipper du å spise hatten sin 😂

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kun mat som står i hodet på dem. Booket her og der.. hjelpes meg. Veldig rart de ikke går på primark i det minste. Kunne jo vært på tide med en ny pysj snart..

Endret av Miss perfect
  • Liker 1
Skrevet
lllll skrev (46 minutter siden):

Ja det er jo selvfølgelig mat. Det er jo det eneste de prater om, hva slags restauranter de skal på. Er jo ikke akkurat noen spennende butikker på disse båtene, svindyre er de også. Så det er mat, og sikkert pub for moren 

Ja, herregud. Merkelig å begynne å snakke om maten så tidlig også, selv om de sikkert fikk bedre pris når de booket restauranter allerede nå. Jeg har ikke tatt Kielferja siden jeg var liten, men virker ikke som det er så spennende butikker på den båten, nei. Men de finner vel alltids en pysj eller to 🤪 Moren skal sikkert på pub, ja, etter at jentene har lagt seg 😂

Mardina skrev (39 minutter siden):

Tror nok ikke at de går i land. De er jo late begge to, så forhåpentligvis slipper du å spise hatten sin 😂

Haha, er ikke særlig redd for å måtte spise hatten min, nei 😂

Miss perfect skrev (35 minutter siden):

Kun mat som står i hodet på dem. Booket her og der.. hjelpes meg. Veldig rart de ikke går på primark i det minste. Kunne jo vært på tide med en ny pysj snart..

Mat mat mat. Merkelig å booke restauranter så tidlig, selv om de sikkert fikk bedre pris. Men sånn var det jo i London og, booket restauranter lenge før de dro. Rimelig spesielt. Hva med å velge en restaurant der og da, mens de går rundt i byen? Lurer på hvor mange pysjer de har.

Skrevet

Om de faktisk går i land er det nok for å kjøpe litt fler pysjer, kommer ikke på ÉN annen grunn faktisk🤣🤣 Jeg forstår ikke hvordan de er SÅ oppslukt i å måtte bestille bord på restauranter osv. Når skal de på denne turen egentlig? Jeg selv har slitt med mye mat«støy» der jeg nesten tenker på neste måltid mens jeg spiser, men dette med booking synes jeg er EKSTREMT. En drar jo ikke på colorline på grunn av maten? Kanskje moren møter på «Color Bjørn» på puben for de av dere som har fått med seg han😆

Skrevet

de svarte på en kommentar på youtube om at de ikke skal gå i land, så da slipper du å spise hatten din @jukkapalme!

• Liker 1
Skrevet
Kvinneforkjemper1 skrev (18 minutter siden):

de svarte på en kommentar på youtube om at de ikke skal gå i land, så da slipper du å spise hatten din @jukkapalme!

*puh* 😂 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...