Mardina Skrevet 14. mai #3981 Skrevet 14. mai jukkapalme skrev (1 time siden): Hun er snill da. Men Kielferja, er det så spennende da? Spent på om twinsa gidder å gå i land i Kiel i år. De gadd jo ikke i fjor. Jeg spiser hatten min om de gidder! 😂 Tror nok ikke at de går i land. De er jo late begge to, så forhåpentligvis slipper du å spise hatten sin 😂 4
Miss perfect Skrevet 14. mai #3982 Skrevet 14. mai (endret) Kun mat som står i hodet på dem. Booket her og der.. hjelpes meg. Veldig rart de ikke går på primark i det minste. Kunne jo vært på tide med en ny pysj snart.. Endret 14. mai av Miss perfect 4
jukkapalme Skrevet 14. mai #3983 Skrevet 14. mai lllll skrev (46 minutter siden): Ja det er jo selvfølgelig mat. Det er jo det eneste de prater om, hva slags restauranter de skal på. Er jo ikke akkurat noen spennende butikker på disse båtene, svindyre er de også. Så det er mat, og sikkert pub for moren Ja, herregud. Merkelig å begynne å snakke om maten så tidlig også, selv om de sikkert fikk bedre pris når de booket restauranter allerede nå. Jeg har ikke tatt Kielferja siden jeg var liten, men virker ikke som det er så spennende butikker på den båten, nei. Men de finner vel alltids en pysj eller to 🤪 Moren skal sikkert på pub, ja, etter at jentene har lagt seg 😂 Mardina skrev (39 minutter siden): Tror nok ikke at de går i land. De er jo late begge to, så forhåpentligvis slipper du å spise hatten sin 😂 Haha, er ikke særlig redd for å måtte spise hatten min, nei 😂 Miss perfect skrev (35 minutter siden): Kun mat som står i hodet på dem. Booket her og der.. hjelpes meg. Veldig rart de ikke går på primark i det minste. Kunne jo vært på tide med en ny pysj snart.. Mat mat mat. Merkelig å booke restauranter så tidlig, selv om de sikkert fikk bedre pris. Men sånn var det jo i London og, booket restauranter lenge før de dro. Rimelig spesielt. Hva med å velge en restaurant der og da, mens de går rundt i byen? Lurer på hvor mange pysjer de har. 3
Kvinneforkjemper1 Skrevet 14. mai #3984 Skrevet 14. mai Om de faktisk går i land er det nok for å kjøpe litt fler pysjer, kommer ikke på ÉN annen grunn faktisk🤣🤣 Jeg forstår ikke hvordan de er SÅ oppslukt i å måtte bestille bord på restauranter osv. Når skal de på denne turen egentlig? Jeg selv har slitt med mye mat«støy» der jeg nesten tenker på neste måltid mens jeg spiser, men dette med booking synes jeg er EKSTREMT. En drar jo ikke på colorline på grunn av maten? Kanskje moren møter på «Color Bjørn» på puben for de av dere som har fått med seg han😆 2
Kvinneforkjemper1 Skrevet 14. mai #3985 Skrevet 14. mai de svarte på en kommentar på youtube om at de ikke skal gå i land, så da slipper du å spise hatten din @jukkapalme! 1
jukkapalme Skrevet 15. mai #3986 Skrevet 15. mai Kvinneforkjemper1 skrev (18 minutter siden): de svarte på en kommentar på youtube om at de ikke skal gå i land, så da slipper du å spise hatten din @jukkapalme! *puh* 😂
Miss perfect Skrevet 15. mai #3987 Skrevet 15. mai jukkapalme skrev (7 timer siden): Ja, herregud. Merkelig å begynne å snakke om maten så tidlig også, selv om de sikkert fikk bedre pris når de booket restauranter allerede nå. Jeg har ikke tatt Kielferja siden jeg var liten, men virker ikke som det er så spennende butikker på den båten, nei. Men de finner vel alltids en pysj eller to 🤪 Moren skal sikkert på pub, ja, etter at jentene har lagt seg 😂 Haha, er ikke særlig redd for å måtte spise hatten min, nei 😂 Mat mat mat. Merkelig å booke restauranter så tidlig, selv om de sikkert fikk bedre pris. Men sånn var det jo i London og, booket restauranter lenge før de dro. Rimelig spesielt. Hva med å velge en restaurant der og da, mens de går rundt i byen? Lurer på hvor mange pysjer de har. Pysjene tar sikkert opp halve skapet 😂 de sitter nok å saumfarer menyene på de forskjellige spisestedene og gleder seg til å innta..
Petrine12 Skrevet 15. mai #3988 Skrevet 15. mai Pia såg cold case med exen for 20 år sia og guro blir trøtt når ho har litt å gjere 🫢😅 2
Eva-Lena Skrevet 15. mai #3989 Skrevet 15. mai Petrine12 skrev (24 minutter siden): Pia såg cold case med exen for 20 år sia og guro blir trøtt når ho har litt å gjere 🫢😅 Har ikke Pia hatt kjæreste siden eksen for 20 år siden? Lurer iallfall på hvorfor. Guro er kronisk trøtt og sliten = giddaslaus. Så i en av de siste videoene at hun skulle kjøre en tur med sønnen for han likte det så godt. Tenker hun liker det svært så godt også for da slipper hun å gå. Jeg tør vedde på at sønnen ville likt å leke ute mye mer enn å sitte fastspent i ett bilsete. Fader så tiltaksløs hun er altså. 6 1
Miss perfect Skrevet 15. mai #3990 Skrevet 15. mai Eva-Lena skrev (2 timer siden): Har ikke Pia hatt kjæreste siden eksen for 20 år siden? Lurer iallfall på hvorfor. Guro er kronisk trøtt og sliten = giddaslaus. Så i en av de siste videoene at hun skulle kjøre en tur med sønnen for han likte det så godt. Tenker hun liker det svært så godt også for da slipper hun å gå. Jeg tør vedde på at sønnen ville likt å leke ute mye mer enn å sitte fastspent i ett bilsete. Fader så tiltaksløs hun er altså. Hun bruker nok bilen mye.. til å roe han ned og få han til å sove. Ganske trist egt. 1 1
Pølsevann Skrevet 15. mai #3991 Skrevet 15. mai Det er da ikke noe rart å booke restauranter og glede seg til mat på ferie og tur. Det er jo helt normalt. Var nylig på storbytur med en venninne og vi spiste og koste oss hele turen, på bookede restauranter. Hvis man ikke booker i forkant kan man jo ende opp med å ikke få bord der man vil spise. Eller å vase rundt på måfå skrubbsulten og ende på noe dårlig som var det første ledige man fant. Gjort den feilen en del ganger ja. hvis man er glad i mat er jo det et høydepunkt på tur. Er det bare fordi de er overvektige at dere reagerer så mye på dette? 7
Petrine12 Skrevet 15. mai #3992 Skrevet 15. mai Pølsevann skrev (3 minutter siden): Det er da ikke noe rart å booke restauranter og glede seg til mat på ferie og tur. Det er jo helt normalt. Var nylig på storbytur med en venninne og vi spiste og koste oss hele turen, på bookede restauranter. Hvis man ikke booker i forkant kan man jo ende opp med å ikke få bord der man vil spise. Eller å vase rundt på måfå skrubbsulten og ende på noe dårlig som var det første ledige man fant. Gjort den feilen en del ganger ja. hvis man er glad i mat er jo det et høydepunkt på tur. Er det bare fordi de er overvektige at dere reagerer så mye på dette? Ja… egentlig. Dei er to voksne damer som begge har hatt overvekt kirurgi og såg målet sitt. So snudde dei det og no går det veldig fort feil veg. Eine er mor… og mesteparten av gleden i kvardagen er mat. Reise på tur for å ete på buffet… Det er litt spesielt skummelt for dissa to. 3 5
Kvinneforkjemper1 Skrevet 15. mai #3993 Skrevet 15. mai Pølsevann skrev (10 minutter siden): Det er da ikke noe rart å booke restauranter og glede seg til mat på ferie og tur. Det er jo helt normalt. Var nylig på storbytur med en venninne og vi spiste og koste oss hele turen, på bookede restauranter. Hvis man ikke booker i forkant kan man jo ende opp med å ikke få bord der man vil spise. Eller å vase rundt på måfå skrubbsulten og ende på noe dårlig som var det første ledige man fant. Gjort den feilen en del ganger ja. hvis man er glad i mat er jo det et høydepunkt på tur. Er det bare fordi de er overvektige at dere reagerer så mye på dette? jeg hadde blitt bekymret bare mine ikke-overvektige hadde vært så obsessed med restauranter også! de er jo helt ekstreme, det eneste de tenker på og snakker om er jo nesten mat, for oss som ser på de ofte ser man jo at det er bekymringsverdig at this point. tenker du det er helt forsvarlig at de sentrerer alt i livet sitt rundt mat? en mor med en litt krevende sønn som spiser til hun ikke orker å gå tur med sønnen? 3
jukkapalme Skrevet 15. mai #3994 Skrevet 15. mai (endret) Pølsevann skrev (27 minutter siden): Det er da ikke noe rart å booke restauranter og glede seg til mat på ferie og tur. Det er jo helt normalt. Var nylig på storbytur med en venninne og vi spiste og koste oss hele turen, på bookede restauranter. Hvis man ikke booker i forkant kan man jo ende opp med å ikke få bord der man vil spise. Eller å vase rundt på måfå skrubbsulten og ende på noe dårlig som var det første ledige man fant. Gjort den feilen en del ganger ja. hvis man er glad i mat er jo det et høydepunkt på tur. Er det bare fordi de er overvektige at dere reagerer så mye på dette? Men de kan jo bestille bord der og da om de går forbi en restaurant de vil spise på og det ikke er ledig bord akkurat da? Er jo ikke akkurat rådyre, fasjonable Michelin-restauranter de går på heller… Da hadde jeg skjønt det. Men de spiser jo stort sett bare på helt vanlige restauranter og det er det ikke noe galt i. Er ikke pga overvekten jeg reagerer, men syns de er ekstremt opphengt i mat. Selvfølgelig er god mat en viktig del av turen og mat må man jo ha, men virker nesten som de reise på ferie mest pga maten (og å kjøpe nye pysjer) Syns det er litt rart bare. Endret 15. mai av jukkapalme 3
Orly Skrevet 15. mai #3995 Skrevet 15. mai jukkapalme skrev (12 timer siden): Ja, herregud. Merkelig å begynne å snakke om maten så tidlig også, selv om de sikkert fikk bedre pris når de booket restauranter allerede nå. Jeg har ikke tatt Kielferja siden jeg var liten, men virker ikke som det er så spennende butikker på den båten, nei. Men de finner vel alltids en pysj eller to 🤪 Moren skal sikkert på pub, ja, etter at jentene har lagt seg 😂 Haha, er ikke særlig redd for å måtte spise hatten min, nei 😂 Mat mat mat. Merkelig å booke restauranter så tidlig, selv om de sikkert fikk bedre pris. Men sånn var det jo i London og, booket restauranter lenge før de dro. Rimelig spesielt. Hva med å velge en restaurant der og da, mens de går rundt i byen? Lurer på hvor mange pysjer de har. Hekt vanlig å bestille mat samtidig som man bestiller reisen 3
Orly Skrevet 15. mai #3996 Skrevet 15. mai Pølsevann skrev (30 minutter siden): Det er da ikke noe rart å booke restauranter og glede seg til mat på ferie og tur. Det er jo helt normalt. Var nylig på storbytur med en venninne og vi spiste og koste oss hele turen, på bookede restauranter. Hvis man ikke booker i forkant kan man jo ende opp med å ikke få bord der man vil spise. Eller å vase rundt på måfå skrubbsulten og ende på noe dårlig som var det første ledige man fant. Gjort den feilen en del ganger ja. hvis man er glad i mat er jo det et høydepunkt på tur. Er det bare fordi de er overvektige at dere reagerer så mye på dette? 👏
Eva-Lena Skrevet 15. mai #3997 Skrevet 15. mai Pølsevann skrev (1 time siden): Det er da ikke noe rart å booke restauranter og glede seg til mat på ferie og tur. Det er jo helt normalt. Var nylig på storbytur med en venninne og vi spiste og koste oss hele turen, på bookede restauranter. Hvis man ikke booker i forkant kan man jo ende opp med å ikke få bord der man vil spise. Eller å vase rundt på måfå skrubbsulten og ende på noe dårlig som var det første ledige man fant. Gjort den feilen en del ganger ja. hvis man er glad i mat er jo det et høydepunkt på tur. Er det bare fordi de er overvektige at dere reagerer så mye på dette? Når man ser videoene deres omtrent daglig, så legger man fort merke til hva som opptar deres tankegang hver dag. Det går i trøtt, sliten, vondt, sove, hvile, MAT og får se om de orker å gjøre noe. Så har vi Guro som faktisk er mamma til en på 5 år som krever sitt. Så da setter vi han enten i vogna eller i bilen for en tur. Da gutten selv går så er Pia og gjerne mamma med. Helt ærlig så virker det som Guro ikke orker sønnen alene. Apropos orke å gjøre noe, ta opp videoer og redigere har de alltid ork til. Det er lov å bekymre seg for hvordan dette vil gå da barnet blir eldre og krever enda mer, samt en mor som er tiltaksløs. 6 2
Tradegy Skrevet 15. mai #3998 Skrevet 15. mai (endret) Noen med oppriktig interesse for mat, tyr ikke til vakuumpakkede poteter og friterte nudler med creme fraiche og ost. Disse to er rett og slett drevet av støy. Matstøy. Aldri har jeg sett noen gni øya fri for søvn, og samtidig fortalt hva som er dagens middag. Og før det, skal de se noen episoder om.. 🥁 MAT! Å ikke sette (u)vaner i sammenheng med livsstil, er uunngåelig. En grevling i dress, er fremdeles en grevling. Så kan man elske jovialitet, annerledeshet og samtidig stille spørsmål rundt hvor det skal ende. Å ta gode valg, dét kan være tøft nok for en. Med to som speiler hverandre, kan det fort eskalere. Endret 15. mai av Tradegy 5 7
Miss_Sunshine* Skrevet 15. mai #3999 Skrevet 15. mai Jeg vet jeg har sagt tidligere at de to damene ikke har godt av å bo sammen (og jeg mener fortsatt det), men etter å ha sett dagens vlogg, så er jeg nesten glad for at Guro ikke bor alene - for barnets skyld! Mor er altså totalt utslitt etter å ha vært med gutten en hel dag, (selv om Pia har vært der og tatt «sin del» av ansvaret pluss husarbeid) at hun hadde nedtelling til hun kunne gå og legge seg. At hun skulle bodd for selv og hatt ansvar for barnet og hjemmet sitt er helt utenkelig for meg. Pia har definitivt sine svakheter hun også, men jeg blir mer og mer sikker på at hun er en stødigere omsorgsperson for gutten enn mora. Pia ser heller ikke ut som om all livsgnist har forlatt sjela etter å ha vært med barnet i noen timer, i motsetning til mora, noe som er fint å se, faktisk! 2 5
lew Skrevet 15. mai #4000 Skrevet 15. mai Dem sier det er så stressende og gå i land,med tanke på tiden dem har der.Bare latskap,er 10 min gå til senteret i kiel,man rekker se og spise litt der.Man har jo 3-3,5 time i kiel ca tror jeg. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå