Kløftfrid Skrevet onsdag kl. 18:26 #4041 Skrevet onsdag kl. 18:26 Tradegy skrev (1 time siden): I grunnen overrasket over at Pia kun dro frem ett bind fra veska, hun som menser hele tiden (føles det som ). Haha, tenkte akkurat det samme! VI MÅ IKKE GLEMME AT VI HAR MENSEN!!!!!!! 2 1
lew Skrevet onsdag kl. 19:05 #4042 Skrevet onsdag kl. 19:05 Skjønner meg ikke på gavehandlinga til hverandre heller jeg.Pia måtte kjøpe for Guro hadde kjøpt noe.Er det noe dem har nok av er det nips. 1 2
Petrine12 Skrevet 8 timer siden #4043 Skrevet 8 timer siden Guro shoppa hardt no.. kle og kaffie etc💰 2
Snusmumrikk1 Skrevet 7 timer siden #4044 Skrevet 7 timer siden Miss perfect skrev (På 20.5.2026 den 17.58): Jaggu bra at Pia har kjøpt flere måleskjeer i gave til Guro! Det var virkelig noe de trengte i den leiligheten der. Btw, tror jeg ikke G ble såå lei seg av det bildet. Hun har nok heller innsett hvordan fremtiden vil bli. Var sååå fiiiine, vettu
Kvinneforkjemper1 Skrevet 5 timer siden #4045 Skrevet 5 timer siden Jeg var innom acutie idag, det var ikke en opplevelse å skryte av💀💀
jukkapalme Skrevet 5 timer siden #4046 Skrevet 5 timer siden Kvinneforkjemper1 skrev (Akkurat nå): Jeg var innom acutie idag, det var ikke en opplevelse å skryte av💀💀 Fortell daaaa! Hilste du på jentene? Har de mye fint i butikken? Har aldri vært der, bor langt unna Sarpsborg. Eller sjasjbårr som Guro sier. Er det vanlig å si det? Vet mange sier særp eller sasjbårr, men aldri hørt sjasjbårr før. 1
Tradegy Skrevet 4 timer siden #4047 Skrevet 4 timer siden At de har noe intensjon om å bytte ut kjøkkenredskaper fra plast til tre, tviler jeg på. Der er nok samlemanien en sterkere drive enn hensynet til miljøet/helsa
Kvinneforkjemper1 Skrevet 4 timer siden #4048 Skrevet 4 timer siden jukkapalme skrev (40 minutter siden): Fortell daaaa! Hilste du på jentene? Har de mye fint i butikken? Har aldri vært der, bor langt unna Sarpsborg. Eller sjasjbårr som Guro sier. Er det vanlig å si det? Vet mange sier særp eller sasjbårr, men aldri hørt sjasjbårr før. Pia var ikke der😭 Guro var søt og litt sjenert virket det som, men følte at det bare var hun som faktisk jobbet. De to andre ansatte (blonde) var faktisk ikke noe hyggelige synes jeg!! Man fikk så vidt et hei av hun ene, ingen spurte om man trengte hjelp etc, bare stod og snakket seg i mellom og med en annen som kom innom. Det var 0 kundeservice (jeg jobber i butikk selv og hadde fått bank av sjefen min om jeg oppførte meg slik på jobb), og klærne er jo ikke veldig lekre heller dessverre💀 Jeg høres jo ut som den stalkeren men jeg måtte faktisk til sarpsborg for å hente noe for min mor på senteret som er 3 min unna butikken idag til mitt forsvar🤣 2
jukkapalme Skrevet 4 timer siden #4049 Skrevet 4 timer siden Kvinneforkjemper1 skrev (4 minutter siden): Pia var ikke der😭 Guro var søt og litt sjenert virket det som, men følte at det bare var hun som faktisk jobbet. De to andre ansatte (blonde) var faktisk ikke noe hyggelige synes jeg!! Man fikk så vidt et hei av hun ene, ingen spurte om man trengte hjelp etc, bare stod og snakket seg i mellom og med en annen som kom innom. Det var 0 kundeservice (jeg jobber i butikk selv og hadde fått bank av sjefen min om jeg oppførte meg slik på jobb), og klærne er jo ikke veldig lekre heller dessverre💀 Jeg høres jo ut som den stalkeren men jeg måtte faktisk til sarpsborg for å hente noe for min mor på senteret som er 3 min unna butikken idag til mitt forsvar🤣 Var hun ikke? Hun skulle jo være med Guro på jobb og selge noen av klærne sine på secondhand-avdeling der. Så kjedelig at de andre to ikke var så hyggelige. Kult at du fikk sett Guro, da, snakket du med henne? Virker som hun gjør en god jobb der og jeg håper hun kan få en fast deltidsstilling der når hun er ferdig avklart. Jeg har også jobbet i butikk og sjefen der hadde også kaldkvelt oss om vi bare sto og snakket og ikke brydde oss om kundene. Kjedelig at klærne ikke var så fine heller, selve butikken ser jo så fin ut 😍 Hva slags klær har de? Hehe, du er da ingen stalker, hadde sikkert tatt meg en tur selv, om jeg skulle til Sarpsborg eller bodde i noenlunde nærhet. Lurer på hvorfor Pia ikke var med likevel. Hun har jo hatt mye vondt i beina i det siste, så kanskje derfor. 1
Kvinneforkjemper1 Skrevet 4 timer siden #4050 Skrevet 4 timer siden jukkapalme skrev (4 minutter siden): Var hun ikke? Hun skulle jo være med Guro på jobb og selge noen av klærne sine på secondhand-avdeling der. Så kjedelig at de andre to ikke var så hyggelige. Kult at du fikk sett Guro, da, snakket du med henne? Virker som hun gjør en god jobb der og jeg håper hun kan få en fast deltidsstilling der når hun er ferdig avklart. Jeg har også jobbet i butikk og sjefen der hadde også kaldkvelt oss om vi bare sto og snakket og ikke brydde oss om kundene. Kjedelig at klærne ikke var så fine heller, selve butikken ser jo så fin ut 😍 Hva slags klær har de? Hehe, du er da ingen stalker, hadde sikkert tatt meg en tur selv, om jeg skulle til Sarpsborg eller bodde i noenlunde nærhet. Lurer på hvorfor Pia ikke var med likevel. Hun har jo hatt mye vondt i beina i det siste, så kanskje derfor. Virket som hun kanskje var med i starten, men jeg var ikke der før 17-18 tiden og da var hun ingen sted å finne😔 Snakket noen få setninger med Guro, men jeg ville ikke «forstyrre» henne siden hun var litt frem og tilbake med klær osv. Men hun var søt og kanskje litt fokusert, falt ikke naturlig å snakke typ. De to andre har jeg faktisk ingenting hyggelig å si om! De oppførte seg som kunder som glemte at de faktisk jobbet der, men nå skal jeg ikke dømme for mye ut fra de 10 minuttene jeg var der, men ja sjefen min hadde utøvd vold mot meg om jeg var sånn mot kundene. Personlig kunne jeg IKKE brydd meg mindre, jeg tror jeg har litt resting bitch face så kanskje de trodde det var en konkurranse🤣 Jeg sa hei og smilte men det var den eneste interaksjonen med de frem til jeg stod i kassa, og selv da stod de og skravlet med hverandre istedenfor meg. Virket bare veldig uprofesjonelt der, kanskje de tror det går fint siden de driver butikken men den er virkelig ikke noe jeg skal skryte av til venninnene mine altså. 1
Kvinneforkjemper1 Skrevet 4 timer siden #4051 Skrevet 4 timer siden jukkapalme skrev (11 minutter siden): Var hun ikke? Hun skulle jo være med Guro på jobb og selge noen av klærne sine på secondhand-avdeling der. Så kjedelig at de andre to ikke var så hyggelige. Kult at du fikk sett Guro, da, snakket du med henne? Virker som hun gjør en god jobb der og jeg håper hun kan få en fast deltidsstilling der når hun er ferdig avklart. Jeg har også jobbet i butikk og sjefen der hadde også kaldkvelt oss om vi bare sto og snakket og ikke brydde oss om kundene. Kjedelig at klærne ikke var så fine heller, selve butikken ser jo så fin ut 😍 Hva slags klær har de? Hehe, du er da ingen stalker, hadde sikkert tatt meg en tur selv, om jeg skulle til Sarpsborg eller bodde i noenlunde nærhet. Lurer på hvorfor Pia ikke var med likevel. Hun har jo hatt mye vondt i beina i det siste, så kanskje derfor. Det var veldig mye fargerike klær, og bukser som var alt for korte for meg for å si det slik! Så en genser som var 95% bomull så det hørtes jo lovende ut, men mye basic klær og kanskje litt for mer kreative folk enn emo meg😆 1
jukkapalme Skrevet 3 timer siden #4052 Skrevet 3 timer siden Kvinneforkjemper1 skrev (1 minutt siden): Virket som hun kanskje var med i starten, men jeg var ikke der før 17-18 tiden og da var hun ingen sted å finne😔 Snakket noen få setninger med Guro, men jeg ville ikke «forstyrre» henne siden hun var litt frem og tilbake med klær osv. Men hun var søt og kanskje litt fokusert, falt ikke naturlig å snakke typ. De to andre har jeg faktisk ingenting hyggelig å si om! De oppførte seg som kunder som glemte at de faktisk jobbet der, men nå skal jeg ikke dømme for mye ut fra de 10 minuttene jeg var der, men ja sjefen min hadde utøvd vold mot meg om jeg var sånn mot kundene. Personlig kunne jeg IKKE brydd meg mindre, jeg tror jeg har litt resting bitch face så kanskje de trodde det var en konkurranse🤣 Jeg sa hei og smilte men det var den eneste interaksjonen med de frem til jeg stod i kassa, og selv da stod de og skravlet med hverandre istedenfor meg. Virket bare veldig uprofesjonelt der, kanskje de tror det går fint siden de driver butikken men den er virkelig ikke noe jeg skal skryte av til venninnene mine altså. Kjedelig at du ikke fikk hilst på Pia Kanskje hun satt og ventet på Guro på en café eller noe. Koselig at Guro var søt og hyggelig da. De virker jo veldig hyggelige begge to. Guro virker veldig fokusert og pliktoppfyllende, ja. Hater sånne ansatte som bare skravler med hverandre og ikke gidder å hilse på kundene en gang. Er så uprofesjonelt. Nei, ikke vits å anbefale sånne butikker videre. 1
jukkapalme Skrevet 3 timer siden #4053 Skrevet 3 timer siden Kvinneforkjemper1 skrev (6 minutter siden): Det var veldig mye fargerike klær, og bukser som var alt for korte for meg for å si det slik! Så en genser som var 95% bomull så det hørtes jo lovende ut, men mye basic klær og kanskje litt for mer kreative folk enn emo meg😆 Fargerike klær og korte bukser er ingenting for meg heller. Vil ha buksene laaaange, helst sånn at jeg nesten tråkker i dem 😂 Hater høyvannsbukser. 95% bomull er bra, ja. Er ikke noe glad i polyester, akryl og sånt. 2
muzeztille Skrevet 2 timer siden #4054 Skrevet 2 timer siden jukkapalme skrev (2 timer siden): Fortell daaaa! Hilste du på jentene? Har de mye fint i butikken? Har aldri vært der, bor langt unna Sarpsborg. Eller sjasjbårr som Guro sier. Er det vanlig å si det? Vet mange sier særp eller sasjbårr, men aldri hørt sjasjbårr før. Særping her! Jeg sier "sasjbårr", men vet mange andre østfoldinger sier "sjasjbårr". Det høres ikke veldig lekkert ut da, om jeg skal være helt ærlig. Lenge siden jeg har besøkt den tråden her eller sett på NT, men så videoen hvor de viser hva de har i veskene sine. Jeg synes de bare blir større og større, jeg. Spesielt P... Ser noen har vært innom Acutie her, må innrømme at jeg aldri har vært innom. Var ikke klar over at det lå en klesbutikk der før nå nylig! Butikken ligger i et litt shady område av sentrum i Sarpsborg. Mye kriminell aktivitet der, samt mye rus.. De gatene er så grå og fargeløse, men midt inni der ligger det en helt rosa butikk med et stort skilt hvor det står "Acutie". Fint å se litt liv og fine butikker i gata der da. 1
Kvinneforkjemper1 Skrevet 2 timer siden #4055 Skrevet 2 timer siden muzeztille skrev (2 minutter siden): Særping her! Jeg sier "sasjbårr", men vet mange andre østfoldinger sier "sjasjbårr". Det høres ikke veldig lekkert ut da, om jeg skal være helt ærlig. Lenge siden jeg har besøkt den tråden her eller sett på NT, men så videoen hvor de viser hva de har i veskene sine. Jeg synes de bare blir større og større, jeg. Spesielt P... Ser noen har vært innom Acutie her, må innrømme at jeg aldri har vært innom. Var ikke klar over at det lå en klesbutikk der før nå nylig! Butikken ligger i et litt shady område av sentrum i Sarpsborg. Mye kriminell aktivitet der, samt mye rus.. De gatene er så grå og fargeløse, men midt inni der ligger det en helt rosa butikk med et stort skilt hvor det står "Acutie". Fint å se litt liv og fine butikker i gata der da. det var litt bråk når jeg var der, en gammel dame som tuta på en shady mann som gikk midt i gata🤣 det området var ikke noe å skryte av det heller nei. jukkapalme skrev (1 time siden): Kjedelig at du ikke fikk hilst på Pia Kanskje hun satt og ventet på Guro på en café eller noe. Koselig at Guro var søt og hyggelig da. De virker jo veldig hyggelige begge to. Guro virker veldig fokusert og pliktoppfyllende, ja. Hater sånne ansatte som bare skravler med hverandre og ikke gidder å hilse på kundene en gang. Er så uprofesjonelt. Nei, ikke vits å anbefale sånne butikker videre. jaa jeg ville møte pia😭 ja det var så kleint der inne, føler bare alle kundene gikk rundt i stillhet mens de ansatte skravla og tok all plassen? nå er jeg veldig dømmende på kundeservice siden vi har så strenge regler der jeg jobber!! jukkapalme skrev (1 time siden): Fargerike klær og korte bukser er ingenting for meg heller. Vil ha buksene laaaange, helst sånn at jeg nesten tråkker i dem 😂 Hater høyvannsbukser. 95% bomull er bra, ja. Er ikke noe glad i polyester, akryl og sånt. ja det er virkelig ikke min stil med korte bukser og oransje t-skjorte med rosa jakke for å si det slik😆 jeg tråkker heller på buksene enn å ha de én cm for kort altså, det er sikkert noen som finner mye de liker der, men jeg ble nesten litt lattermild der jeg stod😭 1
jukkapalme Skrevet 2 timer siden #4056 Skrevet 2 timer siden muzeztille skrev (5 minutter siden): Særping her! Jeg sier "sasjbårr", men vet mange andre østfoldinger sier "sjasjbårr". Det høres ikke veldig lekkert ut da, om jeg skal være helt ærlig. Lenge siden jeg har besøkt den tråden her eller sett på NT, men så videoen hvor de viser hva de har i veskene sine. Jeg synes de bare blir større og større, jeg. Spesielt P... Ser noen har vært innom Acutie her, må innrømme at jeg aldri har vært innom. Var ikke klar over at det lå en klesbutikk der før nå nylig! Butikken ligger i et litt shady område av sentrum i Sarpsborg. Mye kriminell aktivitet der, samt mye rus.. De gatene er så grå og fargeløse, men midt inni der ligger det en helt rosa butikk med et stort skilt hvor det står "Acutie". Fint å se litt liv og fine butikker i gata der da. Ja, sasjbårr har jeg hørt mange si, men ikke sjasjbårr. Godt det ikke bare er meg som ikke syns sjasjbårr høres så pent ut. Jeg er fra Oslo og sier Sarpsbårg, men det er sikkert feil Ja, de blir stadig større. Pia var så flink til å gå turer før Guro flyttet inn. Blitt mindre og mindre av det nå. Mye friterte nudler med ostesaus og lite gåing. Vil tro den butikken liver opp i det ellers fargeløse strøket, ja 😊
Kvinneforkjemper1 Skrevet 2 timer siden #4057 Skrevet 2 timer siden jukkapalme skrev (3 minutter siden): Ja, sasjbårr har jeg hørt mange si, men ikke sjasjbårr. Godt det ikke bare er meg som ikke syns sjasjbårr høres så pent ut. Jeg er fra Oslo og sier Sarpsbårg, men det er sikkert feil Ja, de blir stadig større. Pia var så flink til å gå turer før Guro flyttet inn. Blitt mindre og mindre av det nå. Mye friterte nudler med ostesaus og lite gåing. Vil tro den butikken liver opp i det ellers fargeløse strøket, ja 😊 jeg er fra østfold men sier sarpsbårg selv, litt mer tungvint enn sasjbårr men sånn får det bare være🤣 jeg har gått ned 9 kg siden februar nå uten spesielt mye trening og skulle bare ønske de forsøkte litt!! er så mye unnskyldninger og kortvarige sagn om bevegelse men så blir de bare sure om noen kommenterer på det😭😭 husker ikke sist jeg spiste en nudelpakke, bare å kutte ut pasta, alt brødet og liknende hadde fått de på god vei!!! finnes gode sunne potetgull etc (rema har masse) og det er faktisk ingen unnskyldninger! 1
jukkapalme Skrevet 2 timer siden #4058 Skrevet 2 timer siden Kvinneforkjemper1 skrev (5 minutter siden): det var litt bråk når jeg var der, en gammel dame som tuta på en shady mann som gikk midt i gata🤣 det området var ikke noe å skryte av det heller nei. jaa jeg ville møte pia😭 ja det var så kleint der inne, føler bare alle kundene gikk rundt i stillhet mens de ansatte skravla og tok all plassen? nå er jeg veldig dømmende på kundeservice siden vi har så strenge regler der jeg jobber!! ja det er virkelig ikke min stil med korte bukser og oransje t-skjorte med rosa jakke for å si det slik😆 jeg tråkker heller på buksene enn å ha de én cm for kort altså, det er sikkert noen som finner mye de liker der, men jeg ble nesten litt lattermild der jeg stod😭 Haha, action i sjasjbårr! Synd du ikke fikk møtt henne. Hun virker så koselig. Usj, så kleint. De skal jo være imøtekommende mot kundene og ikke stå å skravle med hverandre. Heller ikke ta så stor plass. Haha! Jeg er nok ganske fargeløs da, med 90% svarte klær, så hadde vel fått fargesjokk der inne Helt enig, bedre å tråkke i buksene enn å ha de én cm for kort. Tråkker i mange av buksene mine uten sko, så blir de perfekte med sko. Høyvannsbukser minner om hvordan min mor og alle andre voksne damer gikk kledd da jeg var liten på 80-tallet
jukkapalme Skrevet 1 time siden #4059 Skrevet 1 time siden Kvinneforkjemper1 skrev (5 minutter siden): jeg er fra østfold men sier sarpsbårg selv, litt mer tungvint enn sasjbårr men sånn får det bare være🤣 jeg har gått ned 9 kg siden februar nå uten spesielt mye trening og skulle bare ønske de forsøkte litt!! er så mye unnskyldninger og kortvarige sagn om bevegelse men så blir de bare sure om noen kommenterer på det😭😭 husker ikke sist jeg spiste en nudelpakke, bare å kutte ut pasta, alt brødet og liknende hadde fått de på god vei!!! finnes gode sunne potetgull etc (rema har masse) og det er faktisk ingen unnskyldninger! Wow, så fantastisk bra jobba! 👏👏👏 Ja, det viktigste er jo å legge om kostholdet. Trening er gram og kosthold er kilo sies det jo. Jeg har vært slank hele livet, så er heldig sånn, men er samtidig en karbo-junkie, så spiser både pasta, brød, ris osv, men i moderate mengder. Spiser nudler og, men ikke de friterte de spiser. Har glutenallergi, så kan ikke spise dem, men spiser glutenfri risnudler av og til, de er ikke så kaloririke. Sunne potetgull? Hvilke? Potetgull er en stoooor last for meg, kunne nesten levd på det
Kvinneforkjemper1 Skrevet 56 minutter siden #4060 Skrevet 56 minutter siden jukkapalme skrev (1 time siden): Haha, action i sjasjbårr! Synd du ikke fikk møtt henne. Hun virker så koselig. Usj, så kleint. De skal jo være imøtekommende mot kundene og ikke stå å skravle med hverandre. Heller ikke ta så stor plass. Haha! Jeg er nok ganske fargeløs da, med 90% svarte klær, så hadde vel fått fargesjokk der inne Helt enig, bedre å tråkke i buksene enn å ha de én cm for kort. Tråkker i mange av buksene mine uten sko, så blir de perfekte med sko. Høyvannsbukser minner om hvordan min mor og alle andre voksne damer gikk kledd da jeg var liten på 80-tallet Jeg har faktisk et bilde med norwaytwinsa fra 2021 da jeg møtte på de og ble starstrucked, så kleint bilde med 1 meters avstand mellom oss alle 3 men det er gøy å se tilbake på😆🤣 Jeg skal legge ned noen bukser imorgen som (takk Gud) har ekstra lengde man kan bruke, da kommer de til å subbe under skoen, YAY!! Vanskelig med bukselengder når jeg gjerne vil ha bukser som er lange nok til når jeg bruker høye hæler også😅 jukkapalme skrev (51 minutter siden): Wow, så fantastisk bra jobba! 👏👏👏 Ja, det viktigste er jo å legge om kostholdet. Trening er gram og kosthold er kilo sies det jo. Jeg har vært slank hele livet, så er heldig sånn, men er samtidig en karbo-junkie, så spiser både pasta, brød, ris osv, men i moderate mengder. Spiser nudler og, men ikke de friterte de spiser. Har glutenallergi, så kan ikke spise dem, men spiser glutenfri risnudler av og til, de er ikke så kaloririke. Sunne potetgull? Hvilke? Potetgull er en stoooor last for meg, kunne nesten levd på det Tusen takk🥹 Trening er gram og kosthold er kilo har jeg ikke hørt før, men du sier noe der! Det er jo motivasjonen det går på føler jeg. Jeg måtte være utrolig streng og tracke hver eneste smule jeg fikk i meg, det er helt utrolig hvor mye kalorier osv det er i noen ting!! Jeg spiser ikke pasta, men kan spise tynne tortillalefser og en brødskive i ny og ne nå. De mini protein kakene fra rema kan gi litt følelsen av potetgull, men ta det med en klype salt🤣 Poppa linsechips er også en god erstatning, men det erstatter liksom ikke sørlandschips, mer de typene potetgull som ikke er original fritert potet om det gir mening😆 Holiday dip med mager kesam funker fantastisk ved sidenav! Til at de vlogger så mye om mat spiser de jo veldig dårlig, det er helt utrolig hva simple endringer i matvanene gjør for kroppen! Drikke masse vann og spise rent har gitt meg så ren hud og ekte motivasjon til å fortsette, det er bare de første ukene som er seeeeeige, men når man faktisk ser vekta gå ned blir i hvert fall jeg veldig motivert😆
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå