Gå til innhold

Norwaytwins

Fremhevede innlegg

Skrevet
jukkapalme skrev (1 time siden):

Wow, så fantastisk bra jobba! 👏👏👏 Ja, det viktigste er jo å legge om kostholdet. Trening er gram og kosthold er kilo sies det jo. Jeg har vært slank hele livet, så er heldig sånn, men er samtidig en karbo-junkie, så spiser både pasta, brød, ris osv, men i moderate mengder. Spiser nudler og, men ikke de friterte de spiser. Har glutenallergi, så kan ikke spise dem, men spiser glutenfri risnudler av og til, de er ikke så kaloririke. Sunne potetgull? :juhu: Hvilke? Potetgull er en stoooor last for meg, kunne nesten levd på det :ler: 

Denne posen!

IMG_8589.png

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pia sier i bloggen i dag at hun satt på bakrommet, kanskje derfor du ikke så henne i butikken.

Skrevet
Kvinneforkjemper1 skrev (11 timer siden):

Pia var ikke der😭 Guro var søt og litt sjenert virket det som, men følte at det bare var hun som faktisk jobbet. De to andre ansatte (blonde) var faktisk ikke noe hyggelige synes jeg!! Man fikk så vidt et hei av hun ene, ingen spurte om man trengte hjelp etc, bare stod og snakket seg i mellom og med en annen som kom innom. Det var 0 kundeservice (jeg jobber i butikk selv og hadde fått bank av sjefen min om jeg oppførte meg slik på jobb), og klærne er jo ikke veldig lekre heller dessverre💀 Jeg høres jo ut som den stalkeren men jeg måtte faktisk til sarpsborg for å hente noe for min mor på senteret som er 3 min unna butikken idag til mitt forsvar🤣

Jeg har aldri vært der,men det jeg har sett av jentene syntes jeg di virker litt arrogante.Syntes butikken ser litt harry/shabby ut,selv om dem har dyre merkeklær.

• Liker 1
Skrevet
NinaLisa skrev (4 timer siden):

Pia sier i bloggen i dag at hun satt på bakrommet, kanskje derfor du ikke så henne i butikken.

💔 skulle skreket PIA HVOR ER DU

• Nyttig 1
Skrevet
lew skrev (1 time siden):

Jeg har aldri vært der,men det jeg har sett av jentene syntes jeg di virker litt arrogante.Syntes butikken ser litt harry/shabby ut,selv om dem har dyre merkeklær.

De var arrogante ja, du har ingen rett til å være overlegen når du driver en rosa tacky butikk med relativt stygge klær midt i sarpsborgs ghetto om jeg får si det på en mindre pen måte🤣🤣 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvis man har sett disse Acutie damene på tt live , så får man ikke sånn supergodt inntrykk av de nei.. Guro sier i dagens vlog at hun trener hjemme og går turer. Så bra da!

• Liker 2
Skrevet (endret)
Kvinneforkjemper1 skrev (10 timer siden):

Jeg har faktisk et bilde med norwaytwinsa fra 2021 da jeg møtte på de og ble starstrucked, så kleint bilde med 1 meters avstand mellom oss alle 3 men det er gøy å se tilbake på😆🤣 Jeg skal legge ned noen bukser imorgen som (takk Gud) har ekstra lengde man kan bruke, da kommer de til å subbe under skoen, YAY!! Vanskelig med bukselengder når jeg gjerne vil ha bukser som er lange nok til når jeg bruker høye hæler også😅

Tusen takk🥹 Trening er gram og kosthold er kilo har jeg ikke hørt før, men du sier noe der! Det er jo motivasjonen det går på føler jeg. Jeg måtte være utrolig streng og tracke hver eneste smule jeg fikk i meg, det er helt utrolig hvor mye kalorier osv det er i noen ting!! Jeg spiser ikke pasta, men kan spise tynne tortillalefser og en brødskive i ny og ne nå. De mini protein kakene fra rema kan gi litt følelsen av potetgull, men ta det med en klype salt🤣 Poppa linsechips er også en god erstatning, men det erstatter liksom ikke sørlandschips, mer de typene potetgull som ikke er original fritert potet om det gir mening😆 Holiday dip med mager kesam funker fantastisk ved sidenav! Til at de vlogger så mye om mat spiser de jo veldig dårlig, det er helt utrolig hva simple endringer i matvanene gjør for kroppen! Drikke masse vann og spise rent har gitt meg så ren hud og ekte motivasjon til å fortsette, det er bare de første ukene som er seeeeeige, men når man faktisk ser vekta gå ned blir i hvert fall jeg veldig motivert😆

Haha, gøy! Litt rart å tenke på pandemien og avstandsregler nå. Godt vi er flere som liker lange bukser. Jo lenger, jo bedre, hehe 😂

Takk, skal sjekke ut det potetgullet, at det ikke er gluten i det. Jeg spiser også dip med mager Kesam, liker ikke rømme og blir dessuten dårlig i magen av det. At trening er gram og kosthold kilo har jeg lært her inne, men det er jo sant. Hjelper ikke å trene masse om man spiser 2000 kcal mer enn man forbrenner daglig, liksom. Ganske utrolig hvor mye kalorier det er i enkelte ting, ja. Jeg har tidligere alltid kunnet spise hva jeg vil uten å legge på meg, men merker jo at jeg må være litt mer forsiktig nå som jeg har passert 40. Selv om jeg ikke teller kalorier nå heller. Men pasta, ris og brød kan ingen ta fra meg :fnise: 

De spiser veldig mye usunt, ja og mye crème fraîche og sånt. Er jo veldig mye kcal i det. 

Kvinneforkjemper1 skrev (10 timer siden):

Denne posen!

IMG_8589.png

Takk, skal sjekke det ut. Er nok mest glad i pottis av ekte potet, men greit å ha noe litt «sunnere» når man blir snackssugen i uka.

Må si jeg beundrer dem for å kjøpe mye brukt. Men brukt bikinishorts?! Hadde ALDRI jeg kjøpt! Håper den var ubrukt da, men var ikke sånn teip inni såvidt jeg kunne se. Håper Guro vil bruke kjolene hun kjøpte til hverdags og, hun er veldig fin i kjole 😍

Endret av jukkapalme
  • Liker 1
Skrevet
Miss perfect skrev (15 minutter siden):

Hvis man har sett disse Acutie damene på tt live , så får man ikke sånn supergodt inntrykk av de nei.. Guro sier i dagens vlog at hun trener hjemme og går turer. Så bra da!

Jeg har sett dem på Instagram reel, fikk ikke så godt inntrykk jeg heller. Virker heller arrogante. Håper de behandler Guro bra da. Haha, tenkte det samme. Rart hun aldri vlogger turer og trening da. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Håper dem ikke bare utnytter Guro,dem har nok fått flere følgere i den butikken etter at Guro ble med.Guro skal jobbe alene lørdager hørtes det ut som.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Miss perfect skrev (1 time siden):

det tror jeg ikke før jeg ser det dessverre

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
jukkapalme skrev (51 minutter siden):

Haha, gøy! Litt rart å tenke på pandemien og avstandsregler nå. Godt vi er flere som liker lange bukser. Jo lenger, jo bedre, hehe 😂

Takk, skal sjekke ut det potetgullet, at det ikke er gluten i det. Jeg spiser også dip med mager Kesam, liker ikke rømme og blir dessuten dårlig i magen av det. At trening er gram og kosthold kilo har jeg lært her inne, men det er jo sant. Hjelper ikke å trene masse om man spiser 2000 kcal mer enn man forbrenner daglig, liksom. Ganske utrolig hvor mye kalorier det er i enkelte ting, ja. Jeg har tidligere alltid kunnet spise hva jeg vil uten å legge på meg, men merker jo at jeg må være litt mer forsiktig nå som jeg har passert 40. Selv om jeg ikke teller kalorier nå heller. Men pasta, ris og brød kan ingen ta fra meg :fnise: 

De spiser veldig mye usunt, ja og mye crème fraîche og sånt. Er jo veldig mye kcal i det. 

Takk, skal sjekke det ut. Er nok mest glad i pottis av ekte potet, men greit å ha noe litt «sunnere» når man blir snackssugen i uka.

Må si jeg beundrer dem for å kjøpe mye brukt. Men brukt bikinishorts?! Hadde ALDRI jeg kjøpt! Håper den var ubrukt da, men var ikke sånn teip inni såvidt jeg kunne se. Håper Guro vil bruke kjolene hun kjøpte til hverdags og, hun er veldig fin i kjole 😍

ja det er skummelt når man først sjekker kaloriinnholdet i forskjellige varer og retter!!! vet dessverre ikke hvordan det er med gluten osv i de variantene jeg nevnte, men verdt å sjekke ut! brukt bikinishorts er faktisk helt crazy, det hadde jeg aldri villet kjøpe😭😭

• Liker 2
Skrevet (endret)
Miss perfect skrev (1 time siden):

Enig. Det oser ikke varme av de to kollegaene. 

Herlig å se Guro våge seg inn i noe spreke farger! Den gule kjolen... Wow :duskedame:

Endret av Tradegy
  • Liker 1
Skrevet
Kvinneforkjemper1 skrev (3 minutter siden):

Hun tar en stor dose forbehold med "innimellom" og "av og til", så noe fast rutine har hun nok ikke. 

Men at hun er eier av en tights og våger seg utpå med litt bruk av farger, er kanskje med på å inspirere :hoppe: 

Skrevet

Jeg tittet litt på den gamle bloggen deres her forleden, og ble skikkelig trist. P var slank og G skulle ta slankeoperasjon (eller var det motsatt?), de trente, gikk på tur og snakket om hvor bra det var for helsen deres. De jobbet, hadde tatt utdanning og fremstod som søte og glade i bloggen. 
Så utrolig leit at de bare har kastet bort alt sammen, og bare sitter og enabler hverandre med all den usunne maten og sedat livsstil. 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
Kvinneforkjemper1 skrev (47 minutter siden):

Enig der. Dessverre så får man iallfall ikke inntrykk av at det er sant..

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Lizard skrev (5 minutter siden):

Jeg tittet litt på den gamle bloggen deres her forleden, og ble skikkelig trist. P var slank og G skulle ta slankeoperasjon (eller var det motsatt?), de trente, gikk på tur og snakket om hvor bra det var for helsen deres. De jobbet, hadde tatt utdanning og fremstod som søte og glade i bloggen. 
Så utrolig leit at de bare har kastet bort alt sammen, og bare sitter og enabler hverandre med all den usunne maten og sedat livsstil. 

Jeg har også sett noen gamle videoer hvor Pia er skikkelig snasen. Veldig synd kiloene har kommet på igjen. Jeg lurer på hva som fikk de til å slutte med gåturer. De kunne fint gått turer hver eneste dag, til og med da sønnen var liten. Guro bruker jo vogn på han innimellom den dag i dag, så med han i vogna kunne de gått i økt tempo og ett godt stykke.

Vet du hva de er utdannet til?

• Liker 2
Skrevet
Kvinneforkjemper1 skrev (3 timer siden):

De var arrogante ja, du har ingen rett til å være overlegen når du driver en rosa tacky butikk med relativt stygge klær midt i sarpsborgs ghetto om jeg får si det på en mindre pen måte🤣🤣 

Har også inntrykk av at de to som driver Acutie er arrogante og ikke spesielt hyggelige 😬 Jeg har bare sett de på Facebook siden deres da. Men det er jo absolutt ikke bra, når de driver med salg og kundeservice. Og er avhengig av et visst salg, for å få det til å gå rundt 😬 

Miss perfect skrev (3 timer siden):

Tror ikke noe på at den treningen kommer til å vare. Hun har sagt det samme før og så har det ikke blitt noe av 🤔 Hun er nok altfor glad i et stillesittende liv. 

jukkapalme skrev (2 timer siden):

Håper virkelig IKKE at det var en brukt bikini-shorts?!? 😳 Greit å spare penger, men det får da være måte på 😄

Skrevet
Mardina skrev (14 minutter siden):

Har også inntrykk av at de to som driver Acutie er arrogante og ikke spesielt hyggelige 😬 Jeg har bare sett de på Facebook siden deres da. Men det er jo absolutt ikke bra, når de driver med salg og kundeservice. Og er avhengig av et visst salg, for å få det til å gå rundt 😬 

Tror ikke noe på at den treningen kommer til å vare. Hun har sagt det samme før og så har det ikke blitt noe av 🤔 Hun er nok altfor glad i et stillesittende liv. 

Håper virkelig IKKE at det var en brukt bikini-shorts?!? 😳 Greit å spare penger, men det får da være måte på 😄

Nei altså.. guro sitter jo bare i bilen. Bilen brukes til alt. Så den treningen.. hmm 🤔

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Guro sa jo viss eg trena… viss eg trena so er det heime eller gå tur :)

Skrevet
Lizard skrev (1 time siden):

Ingen av dei fullførte utdanninga.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...