Gå til innhold

Norwaytwins

Fremhevede innlegg

Skrevet
Anonymus6 skrev (55 minutter siden):

Jeg sitter å ser en gammal live de hadde i 2016, De snakker litt om motivasjon når det kommer til vektnedgang. sitat fra Guro: ''man må jobbe for det, men det er bare å holde på motivasjonen. Hvis det her er noe du faktisk har lyst til selv så bare kjemp deg videre. For det går, det er mulig''. Hun sier også at det er motivasjon for henne å se tilbake på gamle bilder og videoer. Hva skjedde egentlig? noen som har fulgt de lenge nok, som vet hvorfor hun slutta å ha fokus på en sunn vekt? Syns hun strålte på den tiden☀️ Liksom hvor gikk det ''galt''.

(Link med timestamp for de litt ekstra nysgjerrige🤭https://www.youtube.com/live/TxC1FjIxxoQ?si=wyTSd3ahrf3xsDE-&t=1203)

Der kom det spm til Guro og Pia klare faktisk å avbryte og svare 😅

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Petrine12 skrev (43 minutter siden):

Der kom det spm til Guro og Pia klare faktisk å avbryte og svare 😅

Det gikk galt når Guro fant mannen hu gifta seg med.Ble mye carbonara servert på senga til frokost da.

• Liker 1
Skrevet
lew skrev (12 minutter siden):

Det gikk galt når Guro fant mannen hu gifta seg med.Ble mye carbonara servert på senga til frokost da.

Til frokost??🫪

Skrevet

Mye som sklidde ut når Guro gifta seg med en mann som ikke nølte med å gi henne så mye usunn mat som hun ville ha 😂 Skulle nesten tro at han var en såkalt "feeder" 😳 

Det hjalp nok heller ikke at hun tilbrakte MYE tid sammen med søsteren sin. Tror det kan ha vært en bidragende faktor på at hun ble skilt 🤔 

Virker som hun har null motivasjon til å gjøre noe med vekten. Hvis hun fortsetter å legge på seg, så blir hun snart fullstendig inmobil 😳 Hvordan skal hun da ta vare på sønnen? 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Anonymus6 skrev (17 minutter siden):

Til frokost??🫪

Ja servert på senga.

• Liker 1
Skrevet
Mardina skrev (5 minutter siden):

Mye som sklidde ut når Guro gifta seg med en mann som ikke nølte med å gi henne så mye usunn mat som hun ville ha 😂 Skulle nesten tro at han var en såkalt "feeder" 😳 

Det hjalp nok heller ikke at hun tilbrakte MYE tid sammen med søsteren sin. Tror det kan ha vært en bidragende faktor på at hun ble skilt 🤔 

Virker som hun har null motivasjon til å gjøre noe med vekten. Hvis hun fortsetter å legge på seg, så blir hun snart fullstendig inmobil 😳 Hvordan skal hun da ta vare på sønnen? 

Haha,ja det med feeder har jeg tenkt på også.Husker jeg så en sjuk film om det en gang🙊Dem kjøper nudler og en kjeks dem har fått dilla på vær uke.Kansje oftere også.Dem hadde skritt teller husker jeg,men dem droppa det pga ble så lite skritt hjemme.

• Liker 1
Skrevet
Mardina skrev (17 minutter siden):

Har også tenkt på dette med feeder, men det er så ondskapsfullt å være feeder at jeg håper virkelig ikke det var tilfelle..

lew skrev (14 minutter siden):

Ja servert på senga.

helt galematias, og nå er det carbonaranudler til kvelds i stedet..😅 skjønner ikke at de ikke forstår selv at de faktisk spiser to middager til dagen, de kveldene de har nudler til kvelds.😯 

• Nyttig 1
Skrevet
lew skrev (47 minutter siden):

Hjelpes, det er hva jeg kaller heavy frokost. 

• Nyttig 1
Skrevet
Anonymus6 skrev (13 minutter siden):

Har også tenkt på dette med feeder, men det er så ondskapsfullt å være feeder at jeg håper virkelig ikke det var tilfelle..

helt galematias, og nå er det carbonaranudler til kvelds i stedet..😅 skjønner ikke at de ikke forstår selv at de faktisk spiser to middager til dagen, de kveldene de har nudler til kvelds.😯 

Ondskapsfullt er det absolutt ja. Men han var vel så forelsket at han var villig til å gjøre hva som helst for å blidgjøre Guro 😂 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Mardina skrev (5 timer siden):

Ondskapsfullt er det absolutt ja. Men han var vel så forelsket at han var villig til å gjøre hva som helst for å blidgjøre Guro 😂 

Noen som vet hvorfor de ble skilt? 

Skrevet
Kkkkaru skrev (3 timer siden):

Det er det vel bare dem som vet. Guro har ikke delt noe av det i bloggen og har sagt at hun ikke kommer til å gjøre det. Det er privat og det er helt greit.

• Liker 2
Skrevet

Ble litt trist når Guro fortalte at siste gang de så Sangfugl var når de dro på konsert/musikal sammen, hun og mannen hadde fått billetter i bryllupsgave fra henne. Så det var sangfugl + Guro + eksmann som dro avgårde på det. Etter det har det vært nullkontakt.

Det fikk meg til å begynne å lure på om det er litt grunnen til at vennskap forsvinner for de? At det sitter en tvilling hjemme som ikke får være med, og da blir det bråk? Husker jo også hvor snålt det var at Pia fikk like flotte julegaver som Guro, av svigerforeldrene til Guro. Når svigers inviterte til middag så inviterte de selvsagt Pia også, det var en selvfølge. Men på et tidspunkt må de jo ha sluttet med det, Petter ville kanskje også ha Guro mer for seg selv. Hvordan tok egentlig Pia det? 

Jeg forstår at mange tvillinger er tette altså men synes opplegget deres er ganske snålt og til tider usunt. 

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet
lllll skrev (2 timer siden):

Ble litt trist når Guro fortalte at siste gang de så Sangfugl var når de dro på konsert/musikal sammen, hun og mannen hadde fått billetter i bryllupsgave fra henne. Så det var sangfugl + Guro + eksmann som dro avgårde på det. Etter det har det vært nullkontakt.

Det fikk meg til å begynne å lure på om det er litt grunnen til at vennskap forsvinner for de? At det sitter en tvilling hjemme som ikke får være med, og da blir det bråk? Husker jo også hvor snålt det var at Pia fikk like flotte julegaver som Guro, av svigerforeldrene til Guro. Når svigers inviterte til middag så inviterte de selvsagt Pia også, det var en selvfølge. Men på et tidspunkt må de jo ha sluttet med det, Petter ville kanskje også ha Guro mer for seg selv. Hvordan tok egentlig Pia det? 

Jeg forstår at mange tvillinger er tette altså men synes opplegget deres er ganske snålt og til tider usunt. 

Det går over til syklig det forholdet.Pia var nok som kone nr 2.Hu var der jo ekstemt ofte hos dem.Tenker når man reiser til svigerforeldre så er det normalt reise som familie.Ikke dra med søstra overalt.Jeg tror desverre ikke dem er skapt for noe forhold.Må være en spesiell person for velge en av dem som partner.

• Liker 2
Skrevet
lew skrev (26 minutter siden):

Det går over til syklig det forholdet.Pia var nok som kone nr 2.Hu var der jo ekstemt ofte hos dem.Tenker når man reiser til svigerforeldre så er det normalt reise som familie.Ikke dra med søstra overalt.Jeg tror desverre ikke dem er skapt for noe forhold.Må være en spesiell person for velge en av dem som partner.

Guro virka jo oppgitt og leide kvar gang ho var vekke med svigers ol. Trur Pia i var i bryllup til søstra til mannen og? 😅 Pia var alltid med… tragisk

• Liker 2
Skrevet

Tvillinger har sterke bånd og jeg tror Guro og Pia har ekstra sterke bånd. De vil nok holde sammen for evig❤️

• Hjerte 1
Skrevet
Kkkkaru skrev (9 timer siden):

Nei, den nøyaktige årsaken er det bare Guro og Pia som vet. Så da blir det i så fall bare spekulasjoner fra andre. 

Skrevet
Mardina skrev (12 minutter siden):

Nei, den nøyaktige årsaken er det bare Guro og Pia som vet. Så da blir det i så fall bare spekulasjoner fra andre. 

Håpa xmannen veit grunnen og 😅

• Liker 2
Skrevet
Petrine12 skrev (1 minutt siden):

Håpa xmannen veit grunnen og 😅

kanskje han ikke visste at det var et såpass seriøst 2 for 1 kjøp på Guro🤣🤣🤣

Skrevet

De forsvarer med nebb og klør at vloggene er så kjedelige om dagen. Jada, er lov å vise det virkelige livet dere lever, men er jo lov å prøve å finne på noooe da for å skape litt innhold. Sånn når alle timene deres går til some allikevel liksom.. 

• Liker 2
Skrevet
Kkkkaru skrev (10 timer siden):

Det tror jeg du skjønner om du ser på vloggene. Enten gamle eller nye..

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...