Sol Rampelyset Skrevet i går, 18:31 #4181 Skrevet i går, 18:31 Tråden er ryddet for brukerdebatt og avsporing. Sol, admin.
lew Skrevet i går, 18:32 #4182 Skrevet i går, 18:32 Kkkkaru skrev (7 timer siden): Ja så klart helt greit å ha dårlig råd, men da hadde jeg heller vært hjemme. De har jo ikke godt av det de kjøper heller, bare dårlig og i utgangspunktet helt unødvendig mat 🙃 Men dem handler jo daglig,alltid noe kjøpe.Olje og kopp før sverige.Kake og is kaffe her om dagen.Så virker nesten som penger ikke er noe problem 1
Eva-Lena Skrevet i går, 18:32 #4183 Skrevet i går, 18:32 (endret) lew skrev (23 timer siden): Dem liker ikke ha vindu/dører oppe pga at dem bor på bakkeplan nesten.🙉Dem sa det for en god stund siden.Verandaen er veldig veldig liten. Herregud, jeg bor i hus med stor terrasse og nærmest kreperer om ikke terrassedøren står på vid gap på varme dager. Vinduer står også på gløtt døgnet rundt. Kan umulig være bra luft inne hos de når alt skal skalkes igjen 🤯 Endret 5 timer siden av Eva-Lena Skrivefeil 3
lew Skrevet i går, 20:38 #4184 Skrevet i går, 20:38 Eva-Lena skrev (2 timer siden): Herregud, jeg bor i hus med stor terrasse og nærmest kreperer om ikke terrassedøren står på vid gap på varme dager. Vinduer står også på gløtt døgnet rundt. Kan umulig være bra luft inne hos de når alt skal snakkes igjen 🤯 Nei det kan være en grunn til dårlig søvn og mye trøtt.Har gått forbi der dem bor noen ganger,aldri sett et vindu åpent.Eller dem har det vel åpent når dem frakter inn varer😅 2
jukkapalme Skrevet i går, 21:44 #4185 Skrevet i går, 21:44 lew skrev (2 timer siden): Dem liker ikke ha vindu/dører oppe pga at dem bor på bakkeplan nesten.🙉Dem sa det for en god stund siden.Verandaen er veldig veldig liten. Er det mulig. De kan jo ha det åpent når de de er hjemme da. Må jo være veldig varmt og dårlig luft der inne om de aldri har vinduer/dør åpent. De kan vel ha vinduer på gløtt, er ingen som kommer seg inn da om det er det de er redd for. Eva-Lena skrev (2 timer siden): Herregud, jeg bor i hus med stor terrasse og nærmest kreperer om ikke terrassedøren står på vid gap på varme dager. Vinduer står også på gløtt døgnet rundt. Kan umulig være bra luft inne hos de når alt skal snakkes igjen 🤯 Jeg bor også i hus og er så heldig at jeg har terrasse på soverommet i 2.etg. Terrassen er ikke stor, men gull verdt. Døren står åpen med myggnetting hele natten på sommeren. Tror jeg bare kunne glemt å få sove om den døren skulle vært igjen hele natten på sommeren. Vinduene står på gløtt døgnet rundt her og. Er viktig med sirkulasjon og god luft inne. lew skrev (48 minutter siden): Nei det kan være en grunn til dårlig søvn og mye trøtt.Har gått forbi der dem bor noen ganger,aldri sett et vindu åpent.Eller dem har det vel åpent når dem frakter inn varer😅 Bor du i nærheten? Har du møtt/sett dem? Haha, jeg må fnise litt når de lemper inn varer på den måten
lew Skrevet i går, 22:19 #4186 Skrevet i går, 22:19 jukkapalme skrev (30 minutter siden): Er det mulig. De kan jo ha det åpent når de de er hjemme da. Må jo være veldig varmt og dårlig luft der inne om de aldri har vinduer/dør åpent. De kan vel ha vinduer på gløtt, er ingen som kommer seg inn da om det er det de er redd for. Jeg bor også i hus og er så heldig at jeg har terrasse på soverommet i 2.etg. Terrassen er ikke stor, men gull verdt. Døren står åpen med myggnetting hele natten på sommeren. Tror jeg bare kunne glemt å få sove om den døren skulle vært igjen hele natten på sommeren. Vinduene står på gløtt døgnet rundt her og. Er viktig med sirkulasjon og god luft inne. Bor du i nærheten? Har du møtt/sett dem? Haha, jeg må fnise litt når de lemper inn varer på den måten Jeg bor halvtime unna dem,har vært på glassverket selv noen ganger.Ja har sett Guro,hun satt seg inn i bilen akkurat da.Dem bor rett rundt hjørnet for glassverket. 1
Petrine12 Skrevet 23 timer siden #4187 Skrevet 23 timer siden Dei har heldigvis ventilasjonsanlegg i leil so lufta blir nok sirkulert. Men sitte ute om sommaren? Eller på kvelden å lese bok? Eg skjønna dei ikkje 2
Fnugg1 Skrevet 23 timer siden #4188 Skrevet 23 timer siden Petrine12 skrev (9 minutter siden): Dei har heldigvis ventilasjonsanlegg i leil so lufta blir nok sirkulert. Men sitte ute om sommaren? Eller på kvelden å lese bok? Eg skjønna dei ikkje Ikke sant, og de har jo en kjempegrei uteplass ved inngangsdøren som måtte ha vært veldig deilig å bruke nå framover. Hvis de deler (som det ser ut som) inngangsparti/trapp med de som bor over dem så kunne de satt opp en uttrekkbar levegg om de ønsket det litt mer privat. Hadde jeg bodd der hadde jeg lagd det skikkelig koselig med en god hjørnesofa og bord, noen krukker med lettstelte blomster og litt koselys. 3
Kløftfrid Skrevet 15 timer siden #4189 Skrevet 15 timer siden Rart av mammaNT og foreslå softisjakt....hva med å hjelpe til med sunne vaner heller?? Hvem er det som kjører et godt stykke for å spise softis? 4
jukkapalme Skrevet 14 timer siden #4190 Skrevet 14 timer siden lew skrev (10 timer siden): Jeg bor halvtime unna dem,har vært på glassverket selv noen ganger.Ja har sett Guro,hun satt seg inn i bilen akkurat da.Dem bor rett rundt hjørnet for glassverket. Aha 😊 Og nå kommer det store spørsmålet, er iskaffen på glassverket like god som Pia påstår? Ser koselig ut der da. Kløftfrid skrev (1 time siden): Rart av mammaNT og foreslå softisjakt....hva med å hjelpe til med sunne vaner heller?? Hvem er det som kjører et godt stykke for å spise softis? Haha, tenkte det samme. Ikke at en softis av og til velter lasset, men tror de spiser myyye sånt. Skal ikke skryte av å være kjernesunn hele tiden selv, men de spiser jo usunn mat hele tiden. Hadde jeg vært moren ville jeg heller funnet noen gode salater de kan prøve. Uten et lass med dressing. 1
Smurfii Skrevet 13 timer siden #4191 Skrevet 13 timer siden De gror fast.🪴🪴😆 Komisk å se alt som blir tatt inn og ut det vinduet på kjøkkenet😅 til og med den lille trampolina😅 Hvorfor gidde bruke døra liksom🙈 3
Tradegy Skrevet 10 timer siden #4192 Skrevet 10 timer siden (endret) La merke til i dagens og gårsdagens vlog at Pia skriker når hun prater. Og dette evinnelige behovet for å korrigere søstera. Det er stadige stikk! Man ser det på Guro at hun kryper litt sammen, innimellom. Kan hende jeg er inne i en norwaytvirritasjon Den nye koppen til Pia er dritstygg. (Takk for meg. ) Endret 10 timer siden av Tradegy 3 1
Miss perfect Skrevet 8 timer siden #4193 Skrevet 8 timer siden Kløftfrid skrev (7 timer siden): Rart av mammaNT og foreslå softisjakt....hva med å hjelpe til med sunne vaner heller?? Hvem er det som kjører et godt stykke for å spise softis? Mor enabler døtrene sine. Sorry altså, men det er sannheten. Når har vi noen gang sett hun invitere de med på noe/ hjem til seg selv uten at det er takeaway? Og hun velger hvilke dager hun vil komme å spise hos dem utifra twinsa sin egen matplan. Alltids en softis i sikte og ellers bare usunne greier. 3
Zidji Skrevet 8 timer siden #4194 Skrevet 8 timer siden Jeg tror Pia egentlig er dritlei av å bo med Guro så derfor reagerer hun med småstikk uten å direkte klikke på søsteren. 3
Eva-Lena Skrevet 5 timer siden #4195 Skrevet 5 timer siden Zidji skrev (3 timer siden): Jeg tror Pia egentlig er dritlei av å bo med Guro så derfor reagerer hun med småstikk uten å direkte klikke på søsteren. Om Pia er dritlei av å ha Guro boende så forstår jeg henne 100%. Det er vel ikke så normalt å bo sammen i voksne alder, tvillinger eller ei. Jeg tenker Guro ikke har råd til å hverken kjøpe eller leie noe sted, derfor er Pia stuck med både Guro og guttungen. Pia kunne jo hatt ett helt annet liv om hun bodde alene, kanskje hatt en kjæreste også. Nå går det jo ikke å ha en kjæreste på besøk/overnatting. Jeg klarer ikke skjønner at Pia orker å ha Guro der, det virker som Pia gjør mesteparten av husarbeid. 2
lew Skrevet 5 timer siden #4196 Skrevet 5 timer siden jukkapalme skrev (9 timer siden): Aha 😊 Og nå kommer det store spørsmålet, er iskaffen på glassverket like god som Pia påstår? Ser koselig ut der da. Haha, tenkte det samme. Ikke at en softis av og til velter lasset, men tror de spiser myyye sånt. Skal ikke skryte av å være kjernesunn hele tiden selv, men de spiser jo usunn mat hele tiden. Hadde jeg vært moren ville jeg heller funnet noen gode salater de kan prøve. Uten et lass med dressing. Jeg syntes ikke den var sååå god som hu sier.Var Iskaffe liksom.Men syntes maten der er god.
lew Skrevet 5 timer siden #4197 Skrevet 5 timer siden Eva-Lena skrev (20 minutter siden): Om Pia er dritlei av å ha Guro boende så forstår jeg henne 100%. Det er vel ikke så normalt å bo sammen i voksne alder, tvillinger eller ei. Jeg tenker Guro ikke har råd til å hverken kjøpe eller leie noe sted, derfor er Pia stuck med både Guro og guttungen. Pia kunne jo hatt ett helt annet liv om hun bodde alene, kanskje hatt en kjæreste også. Nå går det jo ikke å ha en kjæreste på besøk/overnatting. Jeg klarer ikke skjønner at Pia orker å ha Guro der, det virker som Pia gjør mesteparten av husarbeid. Enig,t.o.m lage lunsj og frokost til Guro gjør Pia😏Jeg tror dem har viet livet sitt til hverandre.Tenker også på privat liv,følelser og lyster.Husker Pia drømmte så mye om egene barn.Hadde hun bodd alene så kunne det kansje ha skjedd.Di lever sikkert godt,men jeg må si det virker trist og være så låst til hverandre på en måte. 1
Gogglebox Skrevet 4 timer siden #4198 Skrevet 4 timer siden lew skrev (42 minutter siden): Jeg syntes ikke den var sååå god som hu sier.Var Iskaffe liksom.Men syntes maten der er god. Husk at hun har iskaffe mocha med ekstra sjokolade og ikke bare islatte. 1
lew Skrevet 3 timer siden #4199 Skrevet 3 timer siden Gogglebox skrev (25 minutter siden): Husk at hun har iskaffe mocha med ekstra sjokolade og ikke bare islatte. Åja,glemte ta ekstra sjokolade jeg😅Huske neste gang,drikker iskaffe 2 ganger i året ca jeg🤣 1
Mardina Skrevet 3 timer siden #4200 Skrevet 3 timer siden Fnugg1 skrev (19 timer siden): Ikke sant, og de har jo en kjempegrei uteplass ved inngangsdøren som måtte ha vært veldig deilig å bruke nå framover. Hvis de deler (som det ser ut som) inngangsparti/trapp med de som bor over dem så kunne de satt opp en uttrekkbar levegg om de ønsket det litt mer privat. Hadde jeg bodd der hadde jeg lagd det skikkelig koselig med en god hjørnesofa og bord, noen krukker med lettstelte blomster og litt koselys. Veldig rart at de ikke bruker den fine uteplassen de har ved inngangspartiet 🤔 Med noen små knep, så kunne det blitt kjempefint der. Kløftfrid skrev (11 timer siden): Rart av mammaNT og foreslå softisjakt....hva med å hjelpe til med sunne vaner heller?? Hvem er det som kjører et godt stykke for å spise softis? Jeg skjønner det ikke jeg heller. Man skulle jo tro at mammaNT (og faren deres) faktisk var bekymret for helsen til tvinsa. Men kanskje hun og han lar være å si noe for å ikke såre dem. Men de er da ikke så skjøre og sårbare at de ikke tåler å høre sannheten? Tradegy skrev (6 timer siden): La merke til i dagens og gårsdagens vlog at Pia skriker når hun prater. Og dette evinnelige behovet for å korrigere søstera. Det er stadige stikk! Man ser det på Guro at hun kryper litt sammen, innimellom. Kan hende jeg er inne i en norwaytvirritasjon Den nye koppen til Pia er dritstygg. (Takk for meg. ) Jeg har kommentert på dette med at Pia avbryter så mye, men får ikke noe svar på det. Hun skjønner nok at jeg har rett, men vil samtidig ikke innrømme det "offentlig". Miss perfect skrev (4 timer siden): Mor enabler døtrene sine. Sorry altså, men det er sannheten. Når har vi noen gang sett hun invitere de med på noe/ hjem til seg selv uten at det er takeaway? Og hun velger hvilke dager hun vil komme å spise hos dem utifra twinsa sin egen matplan. Alltids en softis i sikte og ellers bare usunne greier. Det er akkurat sånn det er 😬 At mammaNT ikke skjønner at i hvert fall Guro er på god vei utenfor stupet, synes jeg er veldig, veldig rart. Er hun ikke glad i døtrene sine? 🤔 Zidji skrev (4 timer siden): Jeg tror Pia egentlig er dritlei av å bo med Guro så derfor reagerer hun med småstikk uten å direkte klikke på søsteren. Du er inne på noe der. Men hun tør ikke fortelle sannheten, så da er det bedre å pynte på det. Eva-Lena skrev (1 time siden): Om Pia er dritlei av å ha Guro boende så forstår jeg henne 100%. Det er vel ikke så normalt å bo sammen i voksne alder, tvillinger eller ei. Jeg tenker Guro ikke har råd til å hverken kjøpe eller leie noe sted, derfor er Pia stuck med både Guro og guttungen. Pia kunne jo hatt ett helt annet liv om hun bodde alene, kanskje hatt en kjæreste også. Nå går det jo ikke å ha en kjæreste på besøk/overnatting. Jeg klarer ikke skjønner at Pia orker å ha Guro der, det virker som Pia gjør mesteparten av husarbeid. Guro vil nok ikke flytte for seg selv. Nå får hun jo alt levert oppi hendene og trenger knapt nok å løfte en finger 🤔 Ansvaret for en gutt med spesielle behov OG fungere i hverdagen hadde ikke Guro klart. Hun er fullstendig avhengig av hjelp fra andre. Når gjorde hun sist noe ALENE med guttungen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå