Gå til innhold

Norwaytwins

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
lew skrev (2 timer siden):

Håper dem ikke bare utnytter Guro,dem har nok fått flere følgere i den butikken etter at Guro ble med.Guro skal jobbe alene lørdager hørtes det ut som.

Er akkurat det jeg også er litt redd for. Men håper jeg tar feil. For jeg syns ikke de virker så veldig hyggelige. 

Kvinneforkjemper1 skrev (2 timer siden):

ja det er skummelt når man først sjekker kaloriinnholdet i forskjellige varer og retter!!! vet dessverre ikke hvordan det er med gluten osv i de variantene jeg nevnte, men verdt å sjekke ut! brukt bikinishorts er faktisk helt crazy, det hadde jeg aldri villet kjøpe😭😭

Jeg skal sjekke. Vet poppa chips eller noe innholdet gluten, men skal sjekke den andre og. Men i helga må jeg ha ekte vare, hehe.

Crazy med brukt bikinishorts, ja :sjokk: Håper den var ubrukt, bare at den var kjøpt privat. 

Mardina skrev (34 minutter siden):

Har også inntrykk av at de to som driver Acutie er arrogante og ikke spesielt hyggelige 😬 Jeg har bare sett de på Facebook siden deres da. Men det er jo absolutt ikke bra, når de driver med salg og kundeservice. Og er avhengig av et visst salg, for å få det til å gå rundt 😬 

Tror ikke noe på at den treningen kommer til å vare. Hun har sagt det samme før og så har det ikke blitt noe av 🤔 Hun er nok altfor glad i et stillesittende liv. 

Håper virkelig IKKE at det var en brukt bikini-shorts?!? 😳 Greit å spare penger, men det får da være måte på 😄

Godt vi er flere med det inntrykket. Lurer på hvordan butikken går. Er ikke noe klær for meg der, i hvert fall ikke av det vi fikk se i dagens vlogg.

Jo, hun hadde kjøpt den på tise og jeg kunne ikke se noen sånn forsegling inni der heller, som det er når man kjøper badetøy. Men håper virkelig ikke den er brukt, kan jo hende dama hun kjøpte den av aldri hadde brukt den. Håper det. Samtidig så vet man jo aldri 🤪 Spaaaare penger, vettu. Bare synd de sparer krona og bruker tusenlappen, så mye ræl som de kjøper. Tusen målebeger er greit, mens en ny bikinishorts eller en dagkrem av god kvalitet til 300 kr blir for aaaltfor dyrt. Forstå det den som kan. 

Endret av jukkapalme

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...