Miss perfect Skrevet 4. mai #3901 Skrevet 4. mai Eva-Lena skrev (1 time siden): Virker som ALT som er for sønnen er bare noe hun MÅ. Hvorfor sitter hun i bilen da sønnen er på svømming? Hvem passer på han i bassenget, må faren steppe inn? Så mange ganger Pia må ta opp guttungen på morgenen og kom ikke og fortell meg at Guro er våken de gangene. Guro sover/slapper av veldig mye og Pia må ta seg av gutten. Tenker Guro skal merke en stor overgang da sønnen begynner på skolen og det kommer lekser inn i bildet også. Helt ærlig så blir jeg ikke overrasket om Petter får mer samvær etter hvert. Guro kommer aldri til å flytte fra Pia, hun har det veldig komfortabelt der. Guro hadde ikke fungert ved å bo alene sammen med sønnen 50%. Da måtte alt husarbeid, matlaging og det å passe sønnen blitt overveldende for henne. Guro får meg til å tenke at hun syntes baby virket koselig, men hun tenkte ikke lenger. Nå virker alt som ett ork. Sorry, but not sorry Alltid Far som er med på svømming ja. Ser mer og mer at Guro prøver gjøre ting som Petter gjør med mini når han er der.. jaggu på tide! Selv om søster/ mor må være med selvfølgelig.. 2 1
tyggis Skrevet 4. mai #3902 Skrevet 4. mai Fnugg1 skrev (På 1.5.2026 den 18.02): Kaffen til Pia er alltid sååå varm, oiiii… nei, var visst ikke så varm likevel 😄 begrensa hvor varm den utvanna melkekaffen blir i den maskinen tenker jeg 2 1
Tradegy Skrevet 4. mai #3903 Skrevet 4. mai (endret) Er hèlt enig i at Pia tar mye ansvar. Men for litt balanse; Pia kan virkelig fremstå som et godstog. Hun tar seg noen høyst spesielle friheter. Som til tider er ganske.... sjokkerende er feil ord, men... unødvendig sære. Hun må ikke sprinte inn på soverommet med kamera. Heller ikke lage babystemme, når hun sier hadet. Av de to, er nok Pia den som har hatt de største drømmene. Men også den som henger mest igjen i tenårene og sånn sett har levd livet mest i fortid. Det fremstår veldig som hun nærmest går inn i en rolle. Og at å leke mamma er det nærmeste hun kommer. Hun er definitivt den av de, som deler flest detaljer. Så Pia har definitivt sitt. Veldig brautende. Og også, durabelig flink til å påpeke feil. Vil bare ha med den siden, òg. Det er slettes ikke sikkert det er bare lett å være Guro, heller. Endret 4. mai av Tradegy 6
Eva-Lena Skrevet 4. mai #3904 Skrevet 4. mai (endret) Tradegy skrev (42 minutter siden): Er hèlt enig i at Pia tar mye ansvar. Men for litt balanse; Pia kan virkelig fremstå som et godstog. Hun tar seg noen høyst spesielle friheter. Som til tider er ganske.... sjokkerende er feil ord, men... unødvendig sære. Hun må ikke sprinte inn på soverommet med kamera. Heller ikke lage babystemme, når hun sier hadet. Av de to, er nok Pia den som har hatt de største drømmene. Men også den som henger mest igjen i tenårene og sånn sett har levd livet mest i fortid. Det fremstår veldig som hun nærmest går inn i en rolle. Og at å leke mamma er det nærmeste hun kommer. Hun er definitivt den av de, som deler flest detaljer. Så Pia har definitivt sitt. Veldig brautende. Og også, durabelig flink til å påpeke feil. Vil bare ha med den siden, òg. Det er slettes ikke sikkert det er bare lett å være Guro, heller. Det skal vel ikke så mye til for å virke som ett godstoget Pia i forhold til late Guro. Hvilke sære rettigheter mener du Pia tar? At hun går inn på soverommet og tar opp guttungen er garantert fordi Guro ikke har stått opp ennå. Den rollen du mener Pia går inn i er jo nærmest nødvendig all den tid Guro som mor ikke strekker til. Det lyser jo lang vei at Guro helt bare vil slappe av og ha frihet til å gjøre hva hun orker/ønsker. Guttungen er jo for mye for henne til tross for bare 50% samvær - da deles samværet med Pia og mamma/mormor også. Jeg skulle ønske Pia påpekte enda mer feil og mangler og spesielt på hvordan Guro virker til å være en særdeles lat og lite interessert person i både hus/hjem og eget barn. Endret 4. mai av Eva-Lena 1 3
Tradegy Skrevet 4. mai #3905 Skrevet 4. mai (endret) Eva-Lena skrev (1 time siden): Det skal vel ikke så mye til for å virke som ett godstoget Pia i forhold til late Guro. Hvilke sære rettigheter mener du Pia tar? At hun går inn på soverommet og tar opp guttungen er garantert fordi Guro ikke har stått opp ennå. Den rollen du mener Pia går inn i er jo nærmest nødvendig all den tid Guro som mor ikke strekker til. Det lyser jo lang vei at Guro helt bare vil slappe av og ha frihet til å gjøre hva hun orker/ønsker. Guttungen er jo for mye for henne til tross for bare 50% samvær - da deles samværet med Pia og mamma/mormor også. Jeg skulle ønske Pia påpekte enda mer feil og mangler og spesielt på hvordan Guro virker til å være en særdeles lat og lite interessert person i både hus/hjem og eget barn. Når de filmer sammen, er min oppfatning at Pia avbryter kontant og aldri gir seg før hun får siste ord. Nå kan det hende hun har blitt bedre, da jeg sluttet å høre podkasten etter at Pia konstant kjørte aleneshow. Drivkraften er å ha rett. Synes ikke det er ok. Ubehagelig å høre på avbrytelser og hele tiden ligge på grensa til manipulasjon. Med sære rettigheter (strengt tatt friheter jeg mener- dårlig valg av ord av meg) er det å utlevere detaljer som burde vært forbeholdt privaten. Tror Pia er altfor glad i å være litt admin, og at det vi ser, (dessverre ) er kun toppen av isfjellet. Få lar seg motivere, av å konstant bli hakket på. Så er vi uenig i graden av det, og dét er hèlt fair. Avhengiheten går begge veier. Endret 4. mai av Tradegy 1 1 2
Orillsen7 Skrevet 4. mai #3906 Skrevet 4. mai Tradegy skrev (3 timer siden): Når de filmer sammen, er min oppfatning at Pia avbryter kontant og aldri gir seg før hun får siste ord. Nå kan det hende hun har blitt bedre, da jeg sluttet å høre podkasten etter at Pia konstant kjørte aleneshow. Drivkraften er å ha rett. Synes ikke det er ok. Ubehagelig å høre på avbrytelser og hele tiden ligge på grensa til manipulasjon. Med sære rettigheter (strengt tatt friheter jeg mener- dårlig valg av ord av meg) er det å utlevere detaljer som burde vært forbeholdt privaten. Tror Pia er altfor glad i å være litt admin, og at det vi ser, (dessverre ) er kun toppen av isfjellet. Få lar seg motivere, av å konstant bli hakket på. Så er vi uenig i graden av det, og dét er hèlt fair. Avhengiheten går begge veier. Jeg er enig med deg, avhengigheten går defintivt begge veier. Jeg drar det kanskje litt langt nå, men jeg synes av og til det virker som om Pia «vil» sette søsteren sin i et dårligere lys. Som om hun har mer omsorg for gutten på en måte. Det at hun stadig viser at hun går inn på rommet og henter han ut om morgenen- hvorfor gjør hun det egentlig? Er det for å vise at hun er «flink» med ham eller for å sette søsteren i et dårlig lys? Hun får jo stadig passet sitt påskrevet her inne for å være lat. 2 4
lllll Skrevet 4. mai #3907 Skrevet 4. mai Kan noen skrive på en hyggelig måte til de at de bør ta seg en tur til tannlegen? De stakkars tennene er jo hardt angrepet av plakk og store smil avslører tannråte 1
Mardina Skrevet 4. mai #3908 Skrevet 4. mai lllll skrev (5 minutter siden): Kan noen skrive på en hyggelig måte til de at de bør ta seg en tur til tannlegen? De stakkars tennene er jo hardt angrepet av plakk og store smil avslører tannråte Det kan du vel gjøre selv? 😊 5 3
NinaLisa Skrevet 5. mai #3909 Skrevet 5. mai lllll skrev (13 timer siden): Kan noen skrive på en hyggelig måte til de at de bør ta seg en tur til tannlegen? De stakkars tennene er jo hardt angrepet av plakk og store smil avslører tannråte Jeg har alltid beundret dem for hvite friske tenner. Nå må jeg studere nærmere om jeg ser noe. 2
Mardina Skrevet 5. mai #3910 Skrevet 5. mai NinaLisa skrev (6 minutter siden): Jeg har alltid beundret dem for hvite friske tenner. Nå må jeg studere nærmere om jeg ser noe. Hvite tenner kan man vel ikke akkurat kalle tennene deres. Stusser faktisk litt på om de er flinke med tannpuss 🤔 De filmer jo aldri at de pusser tennene. Selv om det ikke er så spennende å se på da. 2
Kvinneforkjemper1 Skrevet 5. mai #3911 Skrevet 5. mai de har ikke kontroll på livet, men OM de har kontroll på matplanen dems ja!!! hvert eneste måltid er planlagt og sees frem til 1 2
jukkapalme Skrevet 5. mai #3912 Skrevet 5. mai Mardina skrev (21 minutter siden): Hvite tenner kan man vel ikke akkurat kalle tennene deres. Stusser faktisk litt på om de er flinke med tannpuss 🤔 De filmer jo aldri at de pusser tennene. Selv om det ikke er så spennende å se på da. Tror nok de pusser tennene sine, ellers hadde de nok hatt helt brune tenner og det har det jo ikke. Dessuten er jo tannkrem og munnskyll alltid med i empties-videoene deres. Hadde de filmet at de pusset tenner hadde jeg begynt å lure litt Mer interessant med hudpleie da, syns jeg, det er det jo mange (deriblant meg) som er interessert i. Men vet ikke når de var hos tannlegen sist, de har i hvert fall ikke nevnt det i vloggene så vidt jeg har sett. Men er MANGE som ikke har råd til tannlege, noe som er helt forferdelig i verdens rikeste land. Det er jævlig dyrt. Har selv fikset en liten ting nå nylig og det svei kraftig i lommeboka, selv om jeg har god råd.
Mardina Skrevet 5. mai #3913 Skrevet 5. mai jukkapalme skrev (13 minutter siden): Tror nok de pusser tennene sine, ellers hadde de nok hatt helt brune tenner og det har det jo ikke. Dessuten er jo tannkrem og munnskyll alltid med i empties-videoene deres. Hadde de filmet at de pusset tenner hadde jeg begynt å lure litt Mer interessant med hudpleie da, syns jeg, det er det jo mange (deriblant meg) som er interessert i. Men vet ikke når de var hos tannlegen sist, de har i hvert fall ikke nevnt det i vloggene så vidt jeg har sett. Men er MANGE som ikke har råd til tannlege, noe som er helt forferdelig i verdens rikeste land. Det er jævlig dyrt. Har selv fikset en liten ting nå nylig og det svei kraftig i lommeboka, selv om jeg har god råd. Ja, du har nok rett ang. tannpuss 😄 Tannlege er dyrt ja 😳 Derfor har jeg dessverre ikke vært der på mange år. Også kan man plusse på en jævlig tannlegeskrekk, så åpner jeg ikke kjeften min uten bedøvelse 😄 Jeg har lovet kjæresten min å dra til tannlegen i løpet av året da, MOT at han blir med. Tvinsa prioriterer nok ikke tannlege de heller og det kan jeg faktisk forstå. Det er altfor dyrt i et land som Norge 😬
Kvinneforkjemper1 Skrevet 5. mai #3914 Skrevet 5. mai de hadde nok hatt råd om de gikk oftere istedenfor å kjøre, ikke spise lunsjer ute og handle inn hoarder mengder med mat når boden allerede er stappfull 4 3
jukkapalme Skrevet 5. mai #3915 Skrevet 5. mai Mardina skrev (6 minutter siden): Ja, du har nok rett ang. tannpuss 😄 Tannlege er dyrt ja 😳 Derfor har jeg dessverre ikke vært der på mange år. Også kan man plusse på en jævlig tannlegeskrekk, så åpner jeg ikke kjeften min uten bedøvelse 😄 Jeg har lovet kjæresten min å dra til tannlegen i løpet av året da, MOT at han blir med. Tvinsa prioriterer nok ikke tannlege de heller og det kan jeg faktisk forstå. Det er altfor dyrt i et land som Norge 😬 Jeg har også sterk tannlegeskrekk, men har heldigvis funnet en tannlege som tar meg på alvor. Hun er veldig forsiktig og forklarer hele tiden hva hun gjør, sier fra på forhånd om eventuelle lyder osv. Ventet i flere år jeg også og var fæl til å feige ut og utsette timen. Men nå har jeg vært «flink» og gått jevnlig i det siste, for det var litt smått som måtte gjøres. Håper du kommer deg til en tannlege som tar hensyn til skrekken din, det er så viktig. Hehe, åpner ikke kjeften uten bedøvelse jeg heller og får bedøvelsesgel før bedøvelsen siden jeg syns det gjør så vondt å sette den. Den er egentlig for barn da, men samme det Ja, det er fryktelig dyrt, så kan forstå at de ikke prioriterer det jeg også. Guro har tannlegeskrekk også mener jeg å huske. Husker hun var veldig redd da hun skulle sette i den krona før bryllupet. Jeg fulgte dem ikke da, men har sett vloggen i ettertid. Akkurat det syns jeg det var litt rart at hun ikke gjorde noe med før, for det var jo en hjørnetann og synlig bare hun åpnet kjeften. Er jo litt annerledes med en jeksel som ikke synes.
Petrine12 Skrevet 5. mai #3916 Skrevet 5. mai Tannlege er so viktig at alle voksne burde klare gå regelmessig. Er jo kun den måten ein kan ha kontroll på tannhelsen sin. Det blir veldig dyrt om ein går altfor sjeldent. Pia har gitt heilt opp etter at Guro flytta inn. Vekta har økt veldig fort og trim er heilt fraværende. Sjølv no når ho er heilt fri. Det er null motivasjon til å vere sunn, frisk og sunn. 2 1
Mardina Skrevet 5. mai #3917 Skrevet 5. mai jukkapalme skrev (6 minutter siden): Jeg har også sterk tannlegeskrekk, men har heldigvis funnet en tannlege som tar meg på alvor. Hun er veldig forsiktig og forklarer hele tiden hva hun gjør, sier fra på forhånd om eventuelle lyder osv. Ventet i flere år jeg også og var fæl til å feige ut og utsette timen. Men nå har jeg vært «flink» og gått jevnlig i det siste, for det var litt smått som måtte gjøres. Håper du kommer deg til en tannlege som tar hensyn til skrekken din, det er så viktig. Hehe, åpner ikke kjeften uten bedøvelse jeg heller og får bedøvelsesgel før bedøvelsen siden jeg syns det gjør så vondt å sette den. Den er egentlig for barn da, men samme det Ja, det er fryktelig dyrt, så kan forstå at de ikke prioriterer det jeg også. Guro har tannlegeskrekk også mener jeg å huske. Husker hun var veldig redd da hun skulle sette i den krona før bryllupet. Jeg fulgte dem ikke da, men har sett vloggen i ettertid. Akkurat det syns jeg det var litt rart at hun ikke gjorde noe med før, for det var jo en hjørnetann og synlig bare hun åpnet kjeften. Er jo litt annerledes med en jeksel som ikke synes. Så bra at du har funnet en god løsning for din tannlegeskrekk. Jeg kommer nok til å gå til den tannlegen som kjæresten min bruker, for de skal visstnok være veldig bra. Og flinke til å ta hensyn til de som har tannlegeskrekk. Men ham MÅ være med, for ellers drar jeg ikke ditt. Så sta er jeg 😂
Tradegy Skrevet 5. mai #3918 Skrevet 5. mai (endret) NinaLisa skrev (7 timer siden): Jeg har alltid beundret dem for hvite friske tenner. Nå må jeg studere nærmere om jeg ser noe. Samme her Alltid tenkt at "de har jammen fine tenner" . Men har jo merket meg den bever-spisingen til Pia som nærmest gnager over maten @jukkapalme Heiii En stund siden jeg har sett deg her inne. Hyggelig !🙂 Endret 5. mai av Tradegy 2
jukkapalme Skrevet 5. mai #3919 Skrevet 5. mai Tradegy skrev (1 time siden): Samme her Alltid tenkt at "de har jammen fine tenner" . Men har jo merket meg den bever-spisingen til Pia som nærmest gnager over maten @jukkapalme Heiii En stund siden jeg har sett deg her inne. Hyggelig !🙂 Heeei! Tusen takk, hyggelig å se deg også. Ja, vært borte lenge nå og tenkte jeg måtte komme tilbake. Tenkt på det lenge, egentlig, men har liksom ikke blitt noe av. Bever-spising? Det har jeg ikke lagt merke til. Må se nøyere når hun/de spiser. Skæææmpi og hømmøs! Var veldig lite bursdagsvlogging, syns jeg, men håper vi får se hva de ga hverandre i gaver i morgen. 3 1
lew Skrevet 6. mai #3920 Skrevet 6. mai Jeg har dårlige tenner,men blitt bedre etter gå fast 1 gang i året..En sjekk og fjerning av tannstein koster ca 1500 kr,det bør dem kunne sette av penger til.Så mye ræl dem ellers kjøper.Sminkebokser til 2-300 kr månden 2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå