Mardina Skrevet 1. april #3821 Skrevet 1. april Eva-Lena skrev (4 timer siden): Jeg ser på de fleste videoene fordi jeg er fascinert over hvor ensformig de er. Samtidig at de legger ned så mye jobb i noe så lite innhold. Og jeg ser mindre og mindre på vloggene, fordi det er så dørgende kjedelig 😄 Nesten sovemedisin jo 😄 3
Petrine12 Skrevet 3. april #3822 Skrevet 3. april I dagens vlog når Guro takker for dagen (les klager på kroppen ) er det fullstendig stappa foran det vinduet🤦🏽♀️ Brannfaren er vist lav der.. 4
Miss perfect Skrevet 4. april #3823 Skrevet 4. april En skål for hver gang spes Pia sier klinkekuler 🥂 hei hvor det går. 2
Kløftfrid Skrevet 4. april #3824 Skrevet 4. april Det er sjelden det er Guro som er med sønnen når de er ute på ting. Mormor må alltid være med, og det er enten mormor eller Pia som er med sønnen. Guro må jo få slappe av.... 1 6
lew Skrevet 4. april #3825 Skrevet 4. april Kløftfrid skrev (4 timer siden): Det er sjelden det er Guro som er med sønnen når de er ute på ting. Mormor må alltid være med, og det er enten mormor eller Pia som er med sønnen. Guro må jo få slappe av.... Mormor må alltid hjelpe om det er en leke han skal.Hoppe i høyet måtte mormor trå til hjelpe. Er det latskap eller kroppen som gjør at dem ikke klarer leke med barnet?Bortsett fra sitte på rompa og leke med klinkekuler.🤔 4
Tradegy Skrevet 4. april #3826 Skrevet 4. april (endret) Det er noe som heter at "dersom du ikke har noe hyggelig å si, la være å si noe". Så nå lar jeg være å kommentere, for jeg har faktisk ikke noe hyggelig å si etter å ha sett siste vlogg Endret 4. april av Tradegy 5 1 3
lew Skrevet 4. april #3827 Skrevet 4. april Tradegy skrev (1 time siden): Det er noe som heter at "dersom du ikke har noe hyggelig å si, la være å si noe". Så nå lar jeg være å kommentere, for jeg har faktisk ikke noe hyggelig å si etter å ha sett siste vlogg 😂 3
lew Skrevet 6. april #3828 Skrevet 6. april Ligge på sofa mens Pia og Mormor er ute med gutten i dagens vlogg🙊Det vil aldri gå at hun blir alenemor i egen leilighet.Skjønner ikke at hun ikke ser det selv når hun redigerer vloggene. 1 7
Mardina Skrevet 6. april #3829 Skrevet 6. april lew skrev (På 4.4.2026 den 13.08): Mormor må alltid hjelpe om det er en leke han skal.Hoppe i høyet måtte mormor trå til hjelpe. Er det latskap eller kroppen som gjør at dem ikke klarer leke med barnet?Bortsett fra sitte på rompa og leke med klinkekuler.🤔 Det er vel en kombinasjon av begge deler, vil jeg tro. Guro har jo aldri vært helt alene med guttungen. Og hadde aldri klart å bo helt alene med han 😳 3
Kløftfrid Skrevet 7. april #3830 Skrevet 7. april Gutten er på vei til pappa. Og hva skjer med Guro? Jo, hun stråler. Hun skulle legge seg på senga og spille, men nei! Det gidda hu ikke, nei! Så da tok hun fram et puslespill. Hva med å gjøre noe i huset for en gangs skyld? Pia måtte ta en lur. Her ser vi kanskje hvem som sliter seg ut uka de har gutten? Det var ikke måte på hvor mye de skulle gjøre nå når de hadde friuke. Men det enda jo med lur, puslespill, matlaging og youtube.... 3 6
Eva-Lena Skrevet 7. april #3831 Skrevet 7. april Mardina skrev (16 timer siden): Det er vel en kombinasjon av begge deler, vil jeg tro. Guro har jo aldri vært helt alene med guttungen. Og hadde aldri klart å bo helt alene med han 😳 Jeg er helt sikker på at Guro hadde knekt fullstendig om hun skulle hatt sønnen alene 50%. Det hadde aldri i verden fungert. Guro tar med sønnen på biltur 😳Greit om han kanskje liker å kjøre bil, men så lettvint for Guro da. Sønnen sitter fastspent i bilsete og får ikke gjort en dritt, mens hun kjører rundt. Enklere «barnepass» finns vel ikke bortsett fra når barn sover. Jeg fatter ikke at Guro ikke ser dette selv og skjønner at hun faktisk må være mer aktiv med sønnen sin. 6 3
Miss_Sunshine* Skrevet 7. april #3832 Skrevet 7. april Kløftfrid skrev (24 minutter siden): Gutten er på vei til pappa. Og hva skjer med Guro? Jo, hun stråler. Hun skulle legge seg på senga og spille, men nei! Det gidda hu ikke, nei! Så da tok hun fram et puslespill. Hva med å gjøre noe i huset for en gangs skyld? Pia måtte ta en lur. Her ser vi kanskje hvem som sliter seg ut uka de har gutten? Det var ikke måte på hvor mye de skulle gjøre nå når de hadde friuke. Men det enda jo med lur, puslespill, matlaging og youtube.... Tenkte akkurat det samme! Jeg fikk faktisk litt vondt inni meg; tenk å være så merkbart mye gladere med en gang barnet ditt er avlevert. Tviler ikke på at hun er glad i barnet sitt altså, men det er vel heller ingen tvil om at hun stråler de gangene hun ikke har guttungen. 😔 5 3
Eva-Lena Skrevet 7. april #3833 Skrevet 7. april (endret) Kløftfrid skrev (32 minutter siden): Gutten er på vei til pappa. Og hva skjer med Guro? Jo, hun stråler. Hun skulle legge seg på senga og spille, men nei! Det gidda hu ikke, nei! Så da tok hun fram et puslespill. Hva med å gjøre noe i huset for en gangs skyld? Pia måtte ta en lur. Her ser vi kanskje hvem som sliter seg ut uka de har gutten? Det var ikke måte på hvor mye de skulle gjøre nå når de hadde friuke. Men det enda jo med lur, puslespill, matlaging og youtube.... Gud forby at Guro gjør husarbeid av egen fri vilje. Jeg trur disse damene snakker om hva som ska gjøres og at Pia f.eks. sier «Jeg setter på vaskemaskinen og bretter klær i tørketrommelen, da kan jo du f.eks. tørke støv eller rydde på kjøkkenet». Jeg trur Guro må få en vennlig dytt i hva hun skal gjøre ellers blir det ikke gjort en dritt annet en hva Guro lyster der og da. Guro virker utrolig lat. Endret 7. april av Eva-Lena 2 5
Mardina Skrevet 7. april #3834 Skrevet 7. april (endret) Eva-Lena skrev (47 minutter siden): Jeg er helt sikker på at Guro hadde knekt fullstendig om hun skulle hatt sønnen alene 50%. Det hadde aldri i verden fungert. Guro tar med sønnen på biltur 😳Greit om han kanskje liker å kjøre bil, men så lettvint for Guro da. Sønnen sitter fastspent i bilsete og får ikke gjort en dritt, mens hun kjører rundt. Enklere «barnepass» finns vel ikke bortsett fra når barn sover. Jeg fatter ikke at Guro ikke ser dette selv og skjønner at hun faktisk må være mer aktiv med sønnen sin. Helt enig med deg. Det er skremmende å tenke på 😳 Lat er bare fornavnet på hu der. Det verste er jo at om man hadde sagt til Guro at hun er lat, så hadde hun nok gått rett i forsvar og sagt at NEI! det er hun ikke. Men at hun MÅ hvile p.g.a disse "smertene" hun har 🤔 Som hovedsakelig kommer av hun er svært overvektig. Men hun liker å skylde på andre ting, fordi hun ikke vil innrømme at det er p.g.a vekten. Skremmende...... 😳 Endret 7. april av Mardina 4 6
Tradegy Skrevet 7. april #3835 Skrevet 7. april Bare legg merke til at i ukene etter kommentaren til Mardinia på YT, så har de lagt ved mange flere bilder hvor Guro "liksom" er med i større grad enn før. De ukeshjulene på IG, ser man det tydelig. Det fremstår klink som en dårlig pynting av grisen. 1 1
Mardina Skrevet 7. april #3837 Skrevet 7. april lew skrev (3 timer siden): Stakkars gutt,skulle ønske han var fulltid hos faren. Ja, det hadde nok vært det beste. Guro er rett og slett ikke egnet til å være mor...... dessverre 🤔 1
NinaLisa Skrevet 7. april #3838 Skrevet 7. april Mardina skrev (1 time siden): Ja, det hadde nok vært det beste. Guro er rett og slett ikke egnet til å være mor...... dessverre 🤔 Nå synes jeg dere er slemme. Vi vet ingenting om hvordan Guro er som mamma fordi det filmes ikke. Å ta hånd om et barn med en diagnose er tøft og Guro skal ha for at hun faktisk prøver. Og jeg synes hun gjør mye bra. Og heldigvis stiller tante og mormor opp og hjelper til. Det er da vanlig at familien stiller opp og hjelper når det behøves. 3 6 2
Mardina Skrevet 7. april #3839 Skrevet 7. april NinaLisa skrev (1 minutt siden): Nå synes jeg dere er slemme. Vi vet ingenting om hvordan Guro er som mamma fordi det filmes ikke. Å ta hånd om et barn med en diagnose er tøft og Guro skal ha for at hun faktisk prøver. Og jeg synes hun gjør mye bra. Og heldigvis stiller tante og mormor opp og hjelper til. Det er da vanlig at familien stiller opp og hjelper når det behøves. Problemet er at søsteren og moren deres stiller opp ALT for mye. Det er en mening jeg står for. Jeg skjønner selvfølgelig at det er tøft å ha et barn med en såpass alvorlig diagnose. Men Guro virker ikke spesielt interessert i å lære mer om diagnosen som guttungen har og hvordan hun kan hjelpe han på best mulig måte. Og at hun derfor skyver ansvaret over på andre. Jeg har sett mye på twinsa og jeg er nok ikke den eneste som har lagt merke til dette. Når søsteren må sove på sofaen på stuen OG stå opp tidlig om guttungen våkner, så er det noe som ikke stemmer. Det burde være Guro sin jobb. Men hun gidder jo aldri, fordi hun "må" hvile og fordi hun har "smerter". 2 6
lew Skrevet 7. april #3840 Skrevet 7. april Pia må alltid ut hente vogna også,når den skal brukes eller som i dag skulle hjem til faren.Godt ha hjelp ja,men hun er en voksen dame på 40 år.Som normalt sett skulle bodd for seg selv.Og da vært alene med gutten.Faren har jo gutten 1 uke alene han også.I følge hva Guro har sagt så har ikke han noe særlig til hjelp.Og være så glad over si at ungen blir henta også.Hu som normalt bare sitter gjesper på kamera,var plutselig så kvikk. 4 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå