Gå til innhold

Norwaytwins

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvorfor de alltid må nevne hvor ting er kjøpt og i hvilken anledning nesten uansett hva de viser frem.  Lypsyl fra strømpa julen 24, genser fra Tise, kaffekoppen er kjøpt der, gave fra Guro i fjor osv. Hvor interessant er nå det? For ikke å snakke om alle kremene og sminken, fra goodibox, adventskalender eller kjøpt i London.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
NinaLisa skrev (10 timer siden):

Jeg lurer på hvorfor de alltid må nevne hvor ting er kjøpt og i hvilken anledning nesten uansett hva de viser frem.  Lypsyl fra strømpa julen 24, genser fra Tise, kaffekoppen er kjøpt der, gave fra Guro i fjor osv. Hvor interessant er nå det? For ikke å snakke om alle kremene og sminken, fra goodibox, adventskalender eller kjøpt i London.

Det er so Pia😅 Ho er opptatt av slike detaljer og smitta det over på Guro. Lure på når det blir sommerdekk på Guro. 

• Liker 2
Skrevet

Gøy å se mammanorwaytwins med eget innslag i vloggen til Guro og Pia.

• Hjerte 3
Skrevet
Tilia77 skrev (15 minutter siden):

Gøy å se mammanorwaytwins med eget innslag i vloggen til Guro og Pia.

Garantert for å få spons på et eller annet.. sorry men.. hvorfor ellers?

• Nyttig 1
Skrevet

Virker litt som dem også leter etter smerter og vondter.Pia som må klage på sår på munnen.Virka nesten som grunn for slappe av😂

• Liker 1
Skrevet

Kaffen til Pia er alltid sååå varm, oiiii… nei, var visst ikke så varm likevel 😄 

• Nyttig 2
Skrevet
Fnugg1 skrev (5 minutter siden):

Kaffen til Pia er alltid sååå varm, oiiii… nei, var visst ikke så varm likevel 😄 

Kan nok knapt nok kalles kaffe. Mer melk enn kaffe i den koppen der 😆

• Liker 3
Skrevet
Mardina skrev (2 timer siden):

Kan nok knapt nok kalles kaffe. Mer melk enn kaffe i den koppen der 😆

Melk og sirup.

Skrevet
Fnugg1 skrev (12 timer siden):

Hun er alltid så redd for å brenne seg, blåser og blåser på mat som ikke er varm.

• Liker 2
Skrevet
NinaLisa skrev (15 timer siden):

Hun er alltid så redd for å brenne seg, blåser og blåser på mat som ikke er varm.

Akkurat det har jeg reagert på. Når de smaker mat blåser de voldsomt på maten. Se voksne som blåse på maten ser jeg egentlig aldri. Men mulig det er vanlig?

• Liker 1
Skrevet
tonebelinda skrev (28 minutter siden):

Akkurat det har jeg reagert på. Når de smaker mat blåser de voldsomt på maten. Se voksne som blåse på maten ser jeg egentlig aldri. Men mulig det er vanlig?

Tror ikke det er så veldig vandlig😅

Skrevet

Ja nei altså.. det var litt av et klipp de hadde tatt med fra mamma 😂😂

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Miss perfect skrev (2 timer siden):

skååål 🍾🥂😅

Endret av Eggedoris
  • Liker 1
Skrevet
Miss perfect skrev (3 timer siden):

Tjaaa, nææææh, veit da faen jeg 😎🙄

• Liker 2
Skrevet

Vi digga mor😅🥳 Eg klare ikkje begripe kor lite Guro bruka på son. Det er veldig lite kle og sko. Aldri innom ein butikk og handla ein del. Ho synst det er greit å betale toll på sminke…. Men nye kle til egen son? Næææø

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
Petrine12 skrev (54 minutter siden):

Vi digga mor😅🥳 Eg klare ikkje begripe kor lite Guro bruka på son. Det er veldig lite kle og sko. Aldri innom ein butikk og handla ein del. Ho synst det er greit å betale toll på sminke…. Men nye kle til egen son? Næææø

Virker som ALT som er for sønnen er bare noe hun MÅ. Hvorfor sitter hun i bilen da sønnen er på svømming? Hvem passer på han i bassenget, må faren steppe inn?

Så mange ganger Pia må ta opp guttungen på morgenen og kom ikke og fortell meg at Guro er våken de gangene. Guro sover/slapper av veldig mye og Pia må ta seg av gutten. Tenker Guro skal merke en stor overgang da sønnen begynner på skolen og det kommer lekser inn i bildet også.

Helt ærlig så blir jeg ikke overrasket om Petter får mer samvær etter hvert. Guro kommer aldri til å flytte fra Pia, hun har det veldig komfortabelt der. Guro hadde ikke fungert ved å bo alene sammen med sønnen 50%. Da måtte alt husarbeid, matlaging og det å passe sønnen blitt overveldende for henne. Guro får meg til å tenke at hun syntes baby virket koselig, men hun tenkte ikke lenger. Nå virker alt som ett ork.

Sorry, but not sorry

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvor finner jeg disse damene? Er det på Snap?

• Liker 1
Skrevet
Gettogirl skrev (1 minutt siden):

Hvor finner jeg disse damene? Er det på Snap?

YouTube 😊

Skrevet
Eva-Lena skrev (Akkurat nå):

YouTube 😊

Takk,skal ta en titt 🤗

Skrevet
Eva-Lena skrev (31 minutter siden):

Virker som ALT som er for sønnen er bare noe hun MÅ. Hvorfor sitter hun i bilen da sønnen er på svømming? Hvem passer på han i bassenget, må faren steppe inn?

Så mange ganger Pia må ta opp guttungen på morgenen og kom ikke og fortell meg at Guro er våken de gangene. Guro sover/slapper av veldig mye og Pia må ta seg av gutten. Tenker Guro skal merke en stor overgang da sønnen begynner på skolen og det kommer lekser inn i bildet også.

Helt ærlig så blir jeg ikke overrasket om Petter får mer samvær etter hvert. Guro kommer aldri til å flytte fra Pia, hun har det veldig komfortabelt der. Guro hadde ikke fungert ved å bo alene sammen med sønnen 50%. Da måtte alt husarbeid, matlaging og det å passe sønnen blitt overveldende for henne. Guro får meg til å tenke at hun syntes baby virket koselig, men hun tenkte ikke lenger. Nå virker alt som ett ork.

Sorry, but not sorry

Som jeg skulle sagt det samme selv. Det er skremmende å se hvor lite selvstendig en dame på 40 er! 😳 Det er synd å si det, men Guro skulle aldri hatt barn. Og jeg synes det er rart at folkene rundt henne (foreldrene, Pia og venner) ikke griper inn og forteller Guro hvor skapet skal stå. Er det ingen der i gården som skjønner at ting er på vei utenfor stupet? 😬 

Jeg har på følelsen av at de to der kommer til å bli boende i den trange leiligheten der i lang, lang tid. Eller kanskje t.o.m livet ut. Synes det er rart å se at de ikke skjønner sitt eget beste. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...