Gå til innhold

♡ Babydrømmen ♡


SUPERMIRI

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, vegasus skrev:

Jeg vet bare at jeg leste om en som trodde hun var 2 dpo og fikk svaaak positiv graviditetstest for litt siden. Hun trodde det var skygge, men det viste seg at hun er gravid. Så jeg ville testet igjen 😬 

😱 Oi! Burde jeg vente til torsdag morgen, kanskje? 

..Er det noe rart jeg har vært forvirra med EL denne måneden, når du ser de testene jeg har der? 😂

Har du tatt noen fler tester, eller? 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, SUPERMIRI skrev:

😱 Oi! Burde jeg vente til torsdag morgen, kanskje? 

..Er det noe rart jeg har vært forvirra med EL denne måneden, når du ser de testene jeg har der? 😂

Har du tatt noen fler tester, eller? 😄 


https://forum.babyverden.no/threads/ikm-uke-20.1998514/page-9

Øverste kommentaren der 😜 

 

Jepp, testet med make sure i dag tidlig, er sterkere strek heldigvis 🥰 Har troa denne gangen! 💕

0A39D140-7022-4936-AB5F-2F52EDB9D35E.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nei, ikke rart du har vært forvirret. 😬 jeg holder en knapp på at du hadde el rundt 3. mai jeg nå 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, vegasus skrev:


https://forum.babyverden.no/threads/ikm-uke-20.1998514/page-9

Øverste kommentaren der 😜 

 

Jepp, testet med make sure i dag tidlig, er sterkere strek heldigvis 🥰 Har troa denne gangen! 💕

0A39D140-7022-4936-AB5F-2F52EDB9D35E.jpeg

Åhh, det var en fin strek 😍 Er så glad på dine vegne ❤️ 

1 minutt siden, vegasus skrev:

Og nei, ikke rart du har vært forvirret. 😬 jeg holder en knapp på at du hadde el rundt 3. mai jeg nå 😃

Ja, jeg begynner å lure på om jeg hadde EL da jeg også... Da er jeg isåfall 7-8DPO i dag. I tillegg vil jo EL ha skjedd mye tidligere enn vanlig også, og denne syklusen her kommer til å havne på ca 25 dager hvis lutealfasen er lik 😅 Altså hva skjer med kvinnekroppen, egentlig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SUPERMIRI skrev:

Åhh, det var en fin strek 😍 Er så glad på dine vegne ❤️ 

Ja, jeg begynner å lure på om jeg hadde EL da jeg også... Da er jeg isåfall 7-8DPO i dag. I tillegg vil jo EL ha skjedd mye tidligere enn vanlig også, og denne syklusen her kommer til å havne på ca 25 dager hvis lutealfasen er lik 😅 Altså hva skjer med kvinnekroppen, egentlig? 

Tusen takk ❤️ 

Er ikke umulig det da 😁 Kvinnekroppen er et mysterium! Og det er jo flere ting som kan påvirke syklusen vår 😊

Jeg håper det er babystrek og ikke skyggestrek du har! 😍 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, vegasus skrev:

Tusen takk ❤️ 

Er ikke umulig det da 😁 Kvinnekroppen er et mysterium! Og det er jo flere ting som kan påvirke syklusen vår 😊

Jeg håper det er babystrek og ikke skyggestrek du har! 😍 

Det håper jeg også, men jeg må innrømme at jeg har mine tvil ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, SUPERMIRI skrev:

Det håper jeg også, men jeg må innrømme at jeg har mine tvil ❤️ 

Du må jo ta en ny test i morgen tidlig? 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, vegasus skrev:

Du må jo ta en ny test i morgen tidlig? 😅 

Hehe, ja, blir nok enten da eller på torsdag tenker jeg! 🤗 Stay tuned 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SUPERMIRI skrev:

Hehe, ja, blir nok enten da eller på torsdag tenker jeg! 🤗 Stay tuned 🥰

Oh, I will! 🥰 Krysser fingrene! ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende 😍 Jeg krysser alt jeg har for at det er en babystrek ❤️ Den ligner veldig på streken jeg fikk 8 dpo. Det var enten skyggestrek eller kjemisk. Men krysser fingrene for at det var kjemisk hos meg, og at det det faktisk var en babystrek, og at din da er babystrek (hvis du skjønner hva jeg prøver å si🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Juss-jenta skrev:

Så spennende 😍 Jeg krysser alt jeg har for at det er en babystrek ❤️ Den ligner veldig på streken jeg fikk 8 dpo. Det var enten skyggestrek eller kjemisk. Men krysser fingrene for at det var kjemisk hos meg, og at det det faktisk var en babystrek, og at din da er babystrek (hvis du skjønner hva jeg prøver å si🙈

Hehe, ja, jeg skjønner hva du mener! 🤗 Tusen takk ❤️ Skikkelig kjedelig om det er en helt ubetydelig strek, helt uten mål og mening liksom 😅🙈 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er forresten nærbilde av streken jeg fikk. Da kunne jeg også se farge i enden 😊

E33CD14A-0E5D-468B-9A13-D1499BAAAB69.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Juss-jenta skrev:

Her er forresten nærbilde av streken jeg fikk. Da kunne jeg også se farge i enden 😊

E33CD14A-0E5D-468B-9A13-D1499BAAAB69.png

Ja, se der ja🤗 Den kan ligne litt på den jeg har nå! Blir spennende å se i morgen eller på torsdag om det er en strek da, hvis ikke antar jeg det er en skyggestrek! 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er min strek 8 dpo fra sist jeg var gravid  😊 Og det var iallfall ikke skygge! 😊

166F9FDC-90E6-4407-873C-4F0DEC2E4706.jpeg

2B49D7D6-853A-4479-9632-4D685A5AD23D.jpeg

Endret av vegasus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, vegasus skrev:

Her er min strek 8 dpo fra sist jeg var gravid  😊 Og det var iallfall ikke skygge! 😊

Uff, kjenner jeg får så forhåpninger! 😩 Tør ikke å si noe til mannen enda, jeg er så redd for at vi blir gira for noe ikke-eksisterende. Om jeg får en tydeligere strek i morgen og/eller på torsdag så kommer jeg til å fortelle det, selvsagt. Jeg kan tydelig se streken på testen (til tross for at den er svak), det eneste som gjenstår å se er om den blir sterkere.

Den er litt vanskeligere å se nå som den er tørr, men den er der. Driver jo og løper frem og tilbake som en manisk hund, for å kikke på den jævla testen 😂 Blir jo gæren av dette her! Gjorde det ene bildet negativt, og man kan tydelig se en fargestrek der: 

1183114796_Skjermbilde2020-05-12kl_20_24_22.png.e42844b62ea3b2935b6cdaba419f59af.png

Jeg liker jo egentlig å tro at man ikke kan se en strek i "negativ farge" om det faktisk ikke er farge på den? 

Nå kjenner jeg at jeg blir skikkelig skuffa om den der ikke blir sterkere...

#Gimegstyrke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, SUPERMIRI skrev:

Uff, kjenner jeg får så forhåpninger! 😩 Tør ikke å si noe til mannen enda, jeg er så redd for at vi blir gira for noe ikke-eksisterende. Om jeg får en tydeligere strek i morgen og/eller på torsdag så kommer jeg til å fortelle det, selvsagt. Jeg kan tydelig se streken på testen (til tross for at den er svak), det eneste som gjenstår å se er om den blir sterkere.

Den er litt vanskeligere å se nå som den er tørr, men den er der. Driver jo og løper frem og tilbake som en manisk hund, for å kikke på den jævla testen 😂 Blir jo gæren av dette her! Gjorde det ene bildet negativt, og man kan tydelig se en fargestrek der: 

1183114796_Skjermbilde2020-05-12kl_20_24_22.png.e42844b62ea3b2935b6cdaba419f59af.png

Jeg liker jo egentlig å tro at man ikke kan se en strek i "negativ farge" om det faktisk ikke er farge på den? 

Nå kjenner jeg at jeg blir skikkelig skuffa om den der ikke blir sterkere...

#Gimegstyrke

Krysser fingrene for deg og håper jeg ikke ga deg falske forhåpninger ❤️ Det kan selvfølgelig gå begge veier, men vi håper selvfølgelig på det beste utfallet 💕

Det med negativ farge vet jeg ikke noe om dessverre. Sender deg masse babystøv just in case 💕💕

Klem 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lykke til med ny test i dag💕 krysser alt jeg har for at dette går din vei😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Noldi skrev:

Lykke til med ny test i dag💕 krysser alt jeg har for at dette går din vei😁

Tusen takk, du ❤️ Håper alt går bra med deg :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en ny test i dag tidlig, og jeg kan fremdeles skimte noe (veldig) svakt der. Synes kanskje den fra morgenen i dag er litt svakere enn den i går, men er litt vanskelig å si. Kan hende urinen var mer utvannet, hvem vet? Dessuten føler jeg at jeg har sett på nok blendahvite til at jeg greier å se en strek når jeg ser en. Likevel er jeg litt redd for at jeg lurer meg selv iblant. 

Det er jo håpløst å skulle få med en så svak strek på et bilde, men jeg legger nå ut testen likevel bare for å ha den i "samlingen" 😜 Haha! (Obs ignorer støvet rundt testen, det så egentlig lite deilig ut 😂)IMG_20200513_174033.thumb.jpg.ba59ddd0c46a091e1242dfcb00b4704b.jpg

Jeg begynner å tro mer at testene er negative, og at det kanskje er jeg som ser feil eller at det rett og slett er en feil med testen(e). Om jeg hadde EL den 3., så vil jo TR være i helgen pga 14 dagers lutealfase. Om ikke TR dukker opp, så vil jeg regne med at EL skjedde helgen som var, som forventet - med mindre en test viser positiv.

Hvorfor måtte jeg ta den testen i går, egentlig? Kunne jeg ikke venta til søndag da hvertfall, så hadde jeg sluppet denne undringen. 

🌸Supermiri

Endret av SUPERMIRI
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SUPERMIRI skrev:

Tok en ny test i dag tidlig, og jeg kan fremdeles skimte noe (veldig) svakt der. Synes kanskje den fra morgenen i dag er litt svakere enn den i går, men er litt vanskelig å si. Kan hende urinen var mer utvannet, hvem vet? Dessuten føler jeg at jeg har sett på nok blendahvite til at jeg greier å se en strek når jeg ser en. Likevel er jeg litt redd for at jeg lurer meg selv iblant. 

Det er jo håpløst å skulle få med en så svak strek på et bilde, men jeg legger nå ut testen likevel bare for å ha den i "samlingen" 😜 Haha! IMG_20200513_174033.thumb.jpg.ba59ddd0c46a091e1242dfcb00b4704b.jpg

Jeg begynner å tro mer at testene er negative, og at det kanskje er jeg som ser feil eller at det rett og slett er en feil med testen(e). Om jeg hadde EL den 3., så vil jo TR være i helgen pga 14 dagers lutealfase. Om ikke TR dukker opp, så vil jeg regne med at EL skjedde helgen som var, som forventet - med mindre en test viser positiv.

Hvorfor måtte jeg ta den testen i går, egentlig? Kunne jeg ikke venta til søndag da hvertfall, så hadde jeg sluppet denne undringen. 

🌸Supermiri

Jeg ser nå strek her også jeg da. 😬 
Men jeg synes det virker som du har en veldig fornuftig tankegang rundt det hele. 😊 

Den undringen og ventingen til klart svar er utrolig slitsom. Man bruker så mye energi på å fundere på om streken betyr noe eller ikke. 😣

Jeg krysser fortsatt fingrene for at det er babystrek ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...