Gå til innhold

♡ Babydrømmen ♡


SUPERMIRI

Anbefalte innlegg

4 timer siden, SUPERMIRI skrev:

13DPO - 1 DAG TIL IKM 

Blendahvit test igjen i dag tidlig. Nå anser jeg meg selv som ikke-gravid, og at det ikke gikk denne perioden. Det føles greit egentlig. Greit på den måten at "OK, det klaffet ikke denne måneden". Er selvfølgelig skuffet, men samtidig kan det ikke måle seg med den skuffelsen jeg kjente på sist gang. Føler jeg for hver PP klarer å bli roligere. Denne perioden her testet jeg f.eks. mye mindre enn sist periode, så jeg tror at jeg begynner å kjenne kroppen bedre mtp eggløsningssymptomer f.eks. 

Jeg skal faktisk ta meg et glass rødt i kveld. Og det er lenge siden! Per nå er jeg faktisk ikke gravid, så jeg tenker at det må være greit å gjøre. Jeg vet jo at TR er den ultimate bekreftelsen på at det ikke gikk, men man kjenner det litt på kroppen også, hvis du skjønner? Jeg føler jeg har de vanlige PMS-symptomene. Er litt løsere i magen i dag også, og det er et typisk symptom før TR kommer hos meg. Oppdaterer når den har kommet for fullt! 

🌸Supermiri

Det var leit synes jeg, men virker som du tar det veldig fint. Helt naturlig å være skuffet, men det er fint du er ved godt mot likevel 😊 Da fortsetter jeg å krysse fingrene for deg inn i neste PP 🥰

Kos deg med vin i kveld. 😊 Klem! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

DPO 14  - IKM 

Der meldte TR sin forventede, men 💥vonde💥 ankomst! Gikk rett i naproxenhylla og håper på at det hjelper innen kort tid. Det er så kjipt når man sover godt, at man skal våkne av disse forbaskede krampene 🙈 Jeg misunner de som har en tilsynelatende smertefri mens, altså!

Etter at vi ble prøvere og jeg begynte å sjekke eggløsningen, som da er siden Februar, kan jeg jo se at lutealfasen min er på ca 14 dager. I følge Flo har den jo vært dette hele tiden, men så har jeg jo ikke sjekket om EL har stemt heller da. Dette er innenfor det normale, så det er jo noe å ta med seg videre 😊 

En annen ting det er viktig for meg å ta med som en positiv greie videre, er at kroppen min gikk relativt fort tilbake til normalen etter den kjemiske graviditeten. Før jeg fikk den kjemiske, har jeg jo hatt en syklus på 28-29 dager, men denne gangen endte den på 31. Differansen er med andre ikke ord så stor, så det blir spennende å se når eggløsning kommer i neste PP - om det er som i februar på CD14-15, eller om den kommer på CD18 som den gjorde denne gangen. Jeg begynte å bruke premom-appen i Februar, så den mener at syklusen min kommer til å være på 31 dager videre. Flo er litt mer, "hmm... kanskje en engangsgreie, så vi tenker 29 dager neste gang vi!". Blir spennende å se!!  Time will show! 

Såå, da er det bare å gå inn i PP3, da! Er alle gode ting tre mon tro? 🙏 Vi håper i hvertfall det! Vil bare rette en tuusen takk til de som har fulgt meg så langt, det har vært gode ord og fine tilbakemeldinger. Håper jeg ser nicknamet deres litt videre også! :) Setter pris på alle sammen! ❤️ 

🌸 Supermiri 

Endret av SUPERMIRI
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i ny PP 🥰 Håper alle gode ting er tre ja 🥰 

Det må være deilig å ha så stabil og fin syklus. Lutealfase på 14 dager er veldig fint 😊 

Jeg kommer hvertfall til å fortsette å følge deg videre mot babydrømmen 💕 

Klem 🌷

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det jo et par gode ting å ta med seg videre da, og det er jo veldig fint 😁 godt å høre at du tar det fint, og at du tar med deg gode erfaringer videre😁 gleder meg til å høre videre hvordan det går☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CD6

Endelig påskeferie! 🐣

TR ble ferdig i går på CD5 (woop woop), så nå er det bare å se frem mot EL. Er spent på om EL kommer på CD14, noe som var normalen før den kjemiske gjorde så det ble på CD18 forrige syklus 😊 Om den dukker opp på CD14, vil det altså si neste helg😄 Til tross for at jeg begynner å kjenne til EL-symptomene mine ganske godt, kommer jeg til å begynne med EL-testene på CD12 for å være på den sikre siden. 

Håper den dukker opp neste helg og at vi treffer, slik at denne påsken blir en uforglemmelig en - påsken vi unnfanget en liten spire ❤️ 

🌸Supermiri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, SUPERMIRI skrev:

CD6

Endelig påskeferie! 🐣

TR ble ferdig i går på CD5 (woop woop), så nå er det bare å se frem mot EL. Er spent på om EL kommer på CD14, noe som var normalen før den kjemiske gjorde så det ble på CD18 forrige syklus 😊 Om den dukker opp på CD14, vil det altså si neste helg😄 Til tross for at jeg begynner å kjenne til EL-symptomene mine ganske godt, kommer jeg til å begynne med EL-testene på CD12 for å være på den sikre siden. 

Håper den dukker opp neste helg og at vi treffer, slik at denne påsken blir en uforglemmelig en - påsken vi unnfanget en liten spire ❤️ 

🌸Supermiri

Håper jeg også for dere! Det ville vært det beste påskeegget vel 🥰

Klem 💕🌷

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, vegasus skrev:

Håper jeg også for dere! Det ville vært det beste påskeegget vel 🥰

Klem 💕🌷

Hihi ja, der sa du noe! 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi😁 jeg gleder meg over friskt mot og ny runde😍 Jeg krysser som alltid fingrene og gleder meg til fortsettelsen 😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Noldi skrev:

Jippi😁 jeg gleder meg over friskt mot og ny runde😍 Jeg krysser som alltid fingrene og gleder meg til fortsettelsen 😁

Så koselig 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD13 

Her er dagens EL-test, tatt ca. kl 09:00: 

IMG_20200410_090137.thumb.jpg.3a95512dc6d67919aa6bb5413050853b.jpg

Kaaan EL være rundt hjørnet tro? 😊 Kjente en kraftig stikking i ca 5sek i dag tidlig, men ellers kan jeg ikke si at jeg har kjent noen typiske EL-symptomer enda. Blir spennende å se utover dagen om jeg merker noe mer. Mannen og jeg har hatt mye lyst i det siste, så det er jo en fin bonus. Det siste jeg vil er at det skal føles ut som vi har pliktsex rundt EL. 

Ha en fin fredag ❤️ 

🌸Supermiri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, SUPERMIRI skrev:

CD13 

Her er dagens EL-test, tatt ca. kl 09:00: 

IMG_20200410_090137.thumb.jpg.3a95512dc6d67919aa6bb5413050853b.jpg

Kaaan EL være rundt hjørnet tro? 😊 Kjente en kraftig stikking i ca 5sek i dag tidlig, men ellers kan jeg ikke si at jeg har kjent noen typiske EL-symptomer enda. Blir spennende å se utover dagen om jeg merker noe mer. Mannen og jeg har hatt mye lyst i det siste, så det er jo en fin bonus. Det siste jeg vil er at det skal føles ut som vi har pliktsex rundt EL. 

Ha en fin fredag ❤️ 

🌸Supermiri

Så fint at det ikke blir pliktsex rundt EL for dere, tror det er litt viktig at det ikke blir sånn 😊 Spennende å se om det er eggløsningssmerter da! I så fall kommer vel eggløsningen din litt tidligere denne gangen enn i forrige pp? Jeg krysser fingrene og håper for deg denne PP 🥰 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, vegasus skrev:

Så fint at det ikke blir pliktsex rundt EL for dere, tror det er litt viktig at det ikke blir sånn 😊 Spennende å se om det er eggløsningssmerter da! I så fall kommer vel eggløsningen din litt tidligere denne gangen enn i forrige pp? Jeg krysser fingrene og håper for deg denne PP 🥰 

Ja, det stemmer! Etter den kjemiske kom den på CD18, men da var på en måte mensen "forsinket" også pga kjemisk - så vil kanskje tro det var derfor? 😊 Tidligere har jeg vanligvis fått på CD14-15, så var ekstra spent på denne syklusen her. Så om den dukker opp i morra på CD14, er den tidligere ute enn forrige gang ja 😄 

Tusen takk, setter pris på alle håp og kryssede fingre ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, SUPERMIRI skrev:

CD13 

Her er dagens EL-test, tatt ca. kl 09:00: 

IMG_20200410_090137.thumb.jpg.3a95512dc6d67919aa6bb5413050853b.jpg

Kaaan EL være rundt hjørnet tro? 😊 Kjente en kraftig stikking i ca 5sek i dag tidlig, men ellers kan jeg ikke si at jeg har kjent noen typiske EL-symptomer enda. Blir spennende å se utover dagen om jeg merker noe mer. Mannen og jeg har hatt mye lyst i det siste, så det er jo en fin bonus. Det siste jeg vil er at det skal føles ut som vi har pliktsex rundt EL. 

Ha en fin fredag ❤️ 

🌸Supermiri

Det blir spennende å se utover helgen om EL har stabilisert seg som vanlig igjen etter du hadde den kjemiske da😁 Godt å høre at dere ikke sliter med pliktsex, kan tenke meg det gjør hele prosessen enda mer slitsom dersom det ikke skjer ut av lyst😶🙈 Lykke til! Gleder meg til å høre mer😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Noldi skrev:

Det blir spennende å se utover helgen om EL har stabilisert seg som vanlig igjen etter du hadde den kjemiske da😁 Godt å høre at dere ikke sliter med pliktsex, kan tenke meg det gjør hele prosessen enda mer slitsom dersom det ikke skjer ut av lyst😶🙈 Lykke til! Gleder meg til å høre mer😁

Ja, det blir spennende! 😁 

Huff, ja, er veldig viktig for meg at vi ikke sliter med det. Kan på en måte skjønne de som kommer i en sirkel der pliktsex er en del av hverdagen grunnet ønske om barn, men jeg håper at det er noe vi kan unngå 🤗 

Takk😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

CD 13 - KVELD

Ville bare stikke innom etter å ha tatt en ny EL-test. Kjent på litt murringer i hele dag, og det begynte å kjennes mer som EL-smerter. Viser seg at jeg begynner å kjenne kroppen ganske bra (hurra), for se her: 

IMG_20200410_232126.thumb.jpg.09be58e1c7efa443a0a90bbc7119f629.jpg

Egentlig veldig fascinerende å se utviklingen fra i dag tidlig og til nå i kveld. Hvor fort kroppen produserer LH-hormonet. Er ikke så rart at noen faktisk kan gå glipp av toppen! 😃 

Da skjer vel EL ila helgen. Kommer til å teste x 1 i morra og x 1 på søndag for å følge med på styrken. 

🌸Supermiri

Endret av SUPERMIRI
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, SUPERMIRI skrev:

CD 13 - KVELD

Ville bare stikke innom etter å ha tatt en ny EL-test. Kjent på litt murringer i hele dag, og det begynte å kjennes mer som EL-smerter. Viser seg at jeg begynner å kjenne kroppen ganske bra (hurra), for se her: 

IMG_20200410_232126.thumb.jpg.09be58e1c7efa443a0a90bbc7119f629.jpg

Egentlig veldig fascinerende å se utviklingen fra i dag tidlig og til nå i kveld. Hvor fort kroppen produserer LH-hormonet. Er ikke så rart at noen faktisk kan gå glipp av toppen! 😃 

Da skjer vel EL ila helgen. Kommer til å teste x 1 i morra og x 1 på søndag for å følge med på styrken. 

🌸Supermiri

Du begynner jo virkelig å få stålkontroll på kroppen du nå, det må jo være veldig deilig!  Da er det vel ingen tvil på om dere kommer til å ha en fin helg😁🙈 Lykke til🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, vegasus skrev:

Lykke til 🥰 Spennende fremover igjen nå da 😃

Det blir veldig spennende! 😀 ca 2 lange uker igjen nå 🙈

7 minutter siden, Noldi skrev:

Du begynner jo virkelig å få stålkontroll på kroppen du nå, det må jo være veldig deilig!  Da er det vel ingen tvil på om dere kommer til å ha en fin helg😁🙈 Lykke til🥰

Ja, det er ålreit å kunne identifisere ulike ting med kroppen! 😄 Utrolig hva man egentlig tenker over når man først begynner å tenke over det 😂 Hehe, helga er bra så langt for å si det på den måten 🙊 😁💃 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...