Gå til innhold

♡ Babydrømmen ♡


SUPERMIRI

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, Juss-jenta skrev:

Ja, det kan den faktisk! Tester to ganger om dagen. Det gikk jo fra 0,1 til positiv 1,19 på 5 timer forrige gang, for så å være klart negativ 0,4 neste morgen. Så jeg må nesten teste to ganger for å være sikker på å fange den opp 😊 

0,6 høres ut som å være på vei til å bli positiv ja! Ville definitivt testet igjen i kveld hvis jeg var deg! 😄

Da håper jeg vi begge to får positiv EL-test i kveld 😍 Hold meg oppdatert 🌺🙌🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Juss-jenta skrev:

Du hadde visst rett 🙊

9DF92DDA-4D15-4368-A97F-5266F0401503.jpeg

Hihi, jeg visste det! 😍

Jeg testet ikke før nå, men den er enda nærmere positiv - men ikke helt positiv. Vil tro eggløsningen skjer innen kort tid! Sist fikk jeg positiv rundt kl 23 på kvelden, og da kom mensen 14 dager etterpå på samme ukedag, så EL kan virkelig skje innen kort tid! 😄

IMG_20200509_203251.thumb.jpg.6aedd2bd031fae1c19ca83eef89b3d3d.jpg

Må innrømme at vi ikke greide å holde oss denne gangen, så det ble en tur i aksjeland gitt 🙊😂

Klem 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SUPERMIRI skrev:

Hihi, jeg visste det! 😍

Jeg testet ikke før nå, men den er enda nærmere positiv - men ikke helt positiv. Vil tro eggløsningen skjer innen kort tid! Sist fikk jeg positiv rundt kl 23 på kvelden, og da kom mensen 14 dager etterpå på samme ukedag, så EL kan virkelig skje innen kort tid! 😄

IMG_20200509_203251.thumb.jpg.6aedd2bd031fae1c19ca83eef89b3d3d.jpg

Må innrømme at vi ikke greide å holde oss denne gangen, så det ble en tur i aksjeland gitt 🙊😂

Klem 

Veldig nærme toppen ser det ut som 😃 Tror ikke det er noen fare å legge inn litt ekstra aksjer akkurat nå rundt eggløsning 😃

Krysser fingrene for at dette er gullegget 🥰
Sender deg litt babystøv 🧚🏻‍♀️🌫👶

Stor klem :klem:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, vegasus skrev:

Veldig nærme toppen ser det ut som 😃 Tror ikke det er noen fare å legge inn litt ekstra aksjer akkurat nå rundt eggløsning 😃

Krysser fingrene for at dette er gullegget 🥰
Sender deg litt babystøv 🧚🏻‍♀️🌫👶

Stor klem :klem:

 

Nei, det er noe med det, kan vel ikke skade! 🙊💛

Håper så inderlig at vi kan prate om symptomer og alt ilag snart, med kommende baby begge to ! 💕

Klem til deg 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, SUPERMIRI skrev:

Nei, det er noe med det, kan vel ikke skade! 🙊💛

Håper så inderlig at vi kan prate om symptomer og alt ilag snart, med kommende baby begge to ! 💕

Klem til deg 

Det håper jeg også! 😃 💕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CD17 - Eggløsning?

Tjaa, er litt usikker 😂

Sånn så testen ut i dag tidlig-ish: 

IMG_20200510_095527.thumb.jpg.b65087701b3299035692852a1b280669.jpg

Og dette var nå for ca 30 min siden. Bildet ble tatt ca 20 min etterpå, da all fargestoffet i testen ikke hadde fordelt seg enda etter 5 minutter, noe som gjorde resultatet vanskelig å avlese: 

113025682_Skjermbilde2020-05-10kl_14_25_48.png.1189aa12cde6d68de7d4e9c5296e63ed.png

Apropo fargestoff, føler jeg har sliti litt mer testene denne gangen. Fargestoff som ikke har fordelt seg ferdig innen 5 minutter, og at den ene streken ikke er fylt ift den andre (halv strek). Skikkelig irriterende, da det sies å være a big fat no å lese etter tidsfristen. En annen ting som har vært forvirrende, er at de har vært så sterke i flere dager.

..Vil dermed da kanskje tro at eggløsning er i dag, og at 1DPO er i morgen. Worst case scenario er vel bare at mensen kommer senest 1-2 dager forsinket om det ikke skulle stemme. 

Dette er første gangen testene forvirrer meg, haha! 😅 Blæh!

🌸Supermiri

Endret av SUPERMIRI
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, SUPERMIRI skrev:

CD17 - Eggløsning?

Tjaa, er litt usikker 😂

Sånn så testen ut i dag tidlig-ish: 

IMG_20200510_095527.thumb.jpg.b65087701b3299035692852a1b280669.jpg

Og dette var nå for ca 30 min siden. Bildet ble tatt ca 20 min etterpå, da all fargestoffet i testen ikke hadde fordelt seg enda etter 5 minutter, noe som gjorde resultatet vanskelig å avlese: 

113025682_Skjermbilde2020-05-10kl_14_25_48.png.1189aa12cde6d68de7d4e9c5296e63ed.png

Apropo fargestoff, føler jeg har sliti litt mer testene denne gangen. Fargestoff som ikke har fordelt seg ferdig innen 5 minutter, og at den ene streken ikke er fylt ift den andre (halv strek). Skikkelig irriterende, da det sies å være a big fat no å lese etter tidsfristen. En annen ting som har vært forvirrende, er at de har vært så sterke i flere dager.

..Vil dermed da kanskje tro at eggløsning er i dag, og at 1DPO er i morgen. Worst case scenario er vel bare at mensen kommer senest 1-2 dager forsinket om det ikke skulle stemme. 

Dette er første gangen testene forvirrer meg, haha! 😅 Blæh!

🌸Supermiri

De er sterkere i dag enn i går 😊 Ta ny test i kveld igjen, tipper du får positiv da. 😃

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du synes det er forvirrende! Jeg synes den nederste ser veldig lovende ut da! Vil tro eggløsning skjer veldig snart, hvis den ikke allerede har skjedd! 🥳 Er veldig koselig å ha en DPO-buddy! 💛

Jeg har prøvd litt ulike tester, men det er kun RFSU sine jeg er fornøyd med. De er veldig lette å lese. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Juss-jenta skrev:

Skjønner godt at du synes det er forvirrende! Jeg synes den nederste ser veldig lovende ut da! Vil tro eggløsning skjer veldig snart, hvis den ikke allerede har skjedd! 🥳 Er veldig koselig å ha en DPO-buddy! 💛

Jeg har prøvd litt ulike tester, men det er kun RFSU sine jeg er fornøyd med. De er veldig lette å lese. 

Ja, er kjempeforvirrende 🙊 Kommer til å ta en i kveld, og en i morgen. Om de da er svakere og svakere, regner jeg med at EL er i dag og at den er forbi 🤗 

Om det ikke klaffer denne måneden her, kan det hende jeg bestiller meg noen rfsu og prøver ut dem isteden! 😊

Det er innmari koselig med en DPO-buddy!!! 💛 Håper det klaffer for oss! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1DPO

Så var man her igjen, da ☺️

Tok en EL-test i går kveld, og en i dag etter jobb - begge negative. Dermed regner jeg med at EL var i går (søndag), men den kan også ha vært på lørdag. Er i hvertfall enten 1-2DPO. 

Det blir noen lange dager, som vanlig, frem mot IKM 😂 IKM er ca 23/24.Mai 💥
Skal prøve å la være å teste så lenge som mulig, men kjenner jeg meg selv rett vil jeg nok teste ganske fort etter 7DPO. Må prøve å vente til 10DPO, men det er så vaaanskelig... 

🌸Supermiri

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SUPERMIRI skrev:

1DPO

Så var man her igjen, da ☺️

Tok en EL-test i går kveld, og en i dag etter jobb - begge negative. Dermed regner jeg med at EL var i går (søndag), men den kan også ha vært på lørdag. Er i hvertfall enten 1-2DPO. 

Det blir noen lange dager, som vanlig, frem mot IKM 😂 IKM er ca 23/24.Mai 💥
Skal prøve å la være å teste så lenge som mulig, men kjenner jeg meg selv rett vil jeg nok teste ganske fort etter 7DPO. Må prøve å vente til 10DPO, men det er så vaaanskelig... 

🌸Supermiri

Hurra for DPO-land! 😃 På 17. mai er du 7 DPO da 😏 Ville regnet i dag som 1 DPO, bedre å heller teste en dag for sent enn en dag for tidlig 😊 

Blir spennende å se da! 😍 

Stor klem til deg 🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, vegasus skrev:

Hurra for DPO-land! 😃 På 17. mai er du 7 DPO da 😏 Ville regnet i dag som 1 DPO, bedre å heller teste en dag for sent enn en dag for tidlig 😊 

Blir spennende å se da! 😍 

Stor klem til deg 🥰

Det har du helt rett i! 🤗 Jeg vet jo at 7dpo er alt for tidlig, men man tester likevel! 😂🙊 Er jo så spennende.. Kjenner jeg begynner å bli litt utålmodig, så vil så gjerne at det klaffer snart. 

Klem 💕

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper sånn at det klaffer for deg! 💖 DPO-land er så lang og spennende. Begynte testinga allerede 7 dpo, men man angrer alltid fordi det er så tidlig haha. 😂 Sjansen for å se noe er liten uansett. Men er man testetøs så er man testetøs. 🙈⬅️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, c0ffebe4n skrev:

Jeg håper sånn at det klaffer for deg! 💖 DPO-land er så lang og spennende. Begynte testinga allerede 7 dpo, men man angrer alltid fordi det er så tidlig haha. 😂 Sjansen for å se noe er liten uansett. Men er man testetøs så er man testetøs. 🙈⬅️ 

Så snill du er! 💖

Haha ja, det er på grensen til selvpining altså 😂 Allikevel så gjør man det. Testetøs er nok jeg også 🙊🙈 hoho! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen hadde kjøpt med sushi hjem, noe som fikk meg til å bare ville teste for sikkerhets skyld - mye pga at jeg synes det har vært vanskelig å fange LH-toppen helt sikkert denne måneden. Det kan jo virkelig ikke være noe på gang?

IMG_20200512_175847.thumb.jpg.48ae8c773ccb8ab0dec90f432270afd7.jpg

Dette  jo være en skyggestrek? Skal nevnes at jeg har kjørt opp kontrasten litt, for å gjøre det lettere å se på bildet. Nå har testen tørka litt, og jeg kan fremdeles se en svak strek. Kan tydelig se farge i linja nederst på siden, hvis du skjønner. 

Nå fatter jeg ingenting... Om det er noe reelt, har jo EL vært mye tidligere enn antatt? Men, som sagt, det må jo være en skyggestrek? Er i hvertfall mentalt forberedt på at det er det det er snakk om. 

Æsj, nå angrer jeg meg for at jeg tok den forbanna testen! Hadde ikke regna med å se noe som helst. Har ikke sagt noen ting til mannen, da jeg ikke ønsker å gi han falske forhåpninger.

Hjelp?!

🌸Supermiri

 

Endret av SUPERMIRI
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, SUPERMIRI skrev:

Mannen hadde kjøpt med sushi hjem, noe som fikk meg til å bare ville teste for sikkerhets skyld - mye pga at jeg synes det har vært vanskelig å fange LH-toppen helt sikkert denne måneden. Det kan jo virkelig ikke være noe på gang?

IMG_20200512_175847.thumb.jpg.48ae8c773ccb8ab0dec90f432270afd7.jpg

Dette  jo være en skyggestrek? Skal nevnes at jeg har kjørt opp kontrasten litt, for å gjøre det lettere å se på bildet. Nå har testen tørka litt, og jeg kan fremdeles se en svak strek. Kan tydelig se farge i linja nederst på siden, hvis du skjønner. 

Nå fatter jeg ingenting... Om det er noe reelt, har jo EL vært mye tidligere enn antatt? Men, som sagt, det må jo være en skyggestrek? Er i hvertfall mentalt forberedt på at det er det det er snakk om. 

Æsj, nå angrer jeg meg for at jeg tok den forbanna testen! Hadde ikke regna med å se noe som helst. 

Hjelp?!

🌸Supermiri

 

Wææææ så spennende!! 🤩 Hvor lenge har du holdt deg før du tok testen? Når kan EL ha vært da i såfall? 😬😬

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, vegasus skrev:

Wææææ så spennende!! 🤩 Hvor lenge har du holdt deg før du tok testen? Når kan EL ha vært da i såfall? 😬😬

6 minutter siden, vegasus skrev:

Du hadde jo veldig sterk el-test 3. Mai? 😱😬

Ja, er det jeg lurer på også - kan EL ha vært 3.Mai, men at jeg har fått LH-økning igjen nå i helgen? 

Screenshot_20200512_181826_premom_eh.com_ehpremomapp.thumb.jpg.8317eff08bc90f331a2d82390ee7d1a1.jpgScreenshot_20200512_182113_premom_eh.com_ehpremomapp.thumb.jpg.16dac62565e3741d76614feb4919224d.jpg

Her er alle EL-testene i det siste. Synes egentlig det er rart at peaken ble CD16, når du ser på den testen. Nei guri mallaaa, dette er forvirrende. 

Hadde holdt meg i ca 3,5 time. 

Hva tenker du om testen, @vegasus

Endret av SUPERMIRI
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SUPERMIRI skrev:

Ja, er det jeg lurer på også - kan EL ha vært 3.Mai, men at jeg har fått LH-økning igjen nå i helgen? 

Screenshot_20200512_181826_premom_eh.com_ehpremomapp.thumb.jpg.8317eff08bc90f331a2d82390ee7d1a1.jpgScreenshot_20200512_182113_premom_eh.com_ehpremomapp.thumb.jpg.16dac62565e3741d76614feb4919224d.jpg

Her er alle EL-testene i det siste. Synes egentlig det er rart at peaken ble CD16, når du ser på den testen. Nei guri mallaaa, dette er forvirrende. 

Hva tenker du om testen, @vegasus

Jeg vet bare at jeg leste om en som trodde hun var 2 dpo og fikk svaaak positiv graviditetstest for litt siden. Hun trodde det var skygge, men det viste seg at hun er gravid. Så jeg ville testet igjen 😬 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...