Gå til innhold

♡ Babydrømmen ♡


SUPERMIRI

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, SUPERMIRI skrev:

Jeg håper så inderlig jeg også! ❤️ Hadde vært så utrolig stas om det klaffet etter kjemisk, også så gøy å evt følge hverandres løp 😄 Jeg glemte forøvrig å nevne at jeg tok en test i går, 7/8 dpo, og den var rimelig negativ 🙊 Men det er jo ikke så rart, er jo veldig tidlig! Også testa jeg med vanlig test. Sist fikk jeg positiv 10dpo, så kan være noen dager til enda i såfall :) Men det spørs veldig om jeg greier å holde meg ja, det kløøør etter å teste! 

Stor klem ❤️ 

Med vanlig test så er det jo dømt til å bli negativ så tidlig 🙈 Har du ikke tidligtester du kan bruke isteden før IKM? 😊 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, vegasus skrev:

Med vanlig test så er det jo dømt til å bli negativ så tidlig 🙈 Har du ikke tidligtester du kan bruke isteden før IKM? 😊 

 

Jeg veit! Så var jo bare teit å bruke opp en 🙈 Har bare vanlige tester, men dro en tur innom butikken istad. Kjøpte en RFSU tidlig stav som skal kunne føle HCG på fra 10. Hadde egentlig tenkt meg innom apoteket for å kjøpe et "ordentlig" merke, men der var det visst max 5 inne i butikken, og kø utenfor 😅 Så det ble et njet. Har altså den ene tidligtesten, så jeg vet ikke om jeg burde være sparsommelig 🙊 Også så google-gæren som denne dama her, har jeg funnet ut at RFSU kanskje er et dritmerke? Så ble veldig usikker!

Endret av SUPERMIRI
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SUPERMIRI skrev:

Jeg veit! Så var jo bare teit å bruke opp en 🙈 Har bare vanlige tester, men dro en tur innom butikken istad. Kjøpte en RFSU tidlig stav som skal kunne føle HCG på fra 10. Hadde egentlig tenkt meg innom apoteket for å kjøpe et "ordentlig" merke, men der var det visst max 5 inne i butikken, og kø utenfor 😅 Så det ble et njet. Har altså den ene tidligtesten, så jeg vet ikke om jeg burde være sparsommelig 🙊

Oh! Dilemma dilemma 😬🙊 
Jeg vet at JEG hadde ikke klart å vente (Det klarte jeg jo ikke😂), og heller tatt en ekstra tur på butikken, men vil man slippe det så er det kanskje greit å vente til onsdag ja 🙈 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohh, det nærmer seg veldig da! Nå er jeg sååå spent, håper det går riktig vei for deg😍 hvis RFSU er dårlig så er det vel lurest å vente til i morgen, selvom jeg skjønner tiden går veeeeeeldig sakte før du kan teste med vanlig test😅 Gleder meg til å høre oppdatering og krysser fingrene for deg😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10DPO

Nå var visst både flo og premom enige om at dette er 10dpo, så da får vi stole på det! 🤗

Blendahvit test! 😐 Det var litt skuffende, også med en tidligtest fra RFSU i tillegg. Kjenner jeg begynner å miste litt håpet denne prøveperioden her, men samtidig er det jo tidlig, så det kan jo være at det fremdeles kan skje noe. Sist måned testet jeg veldig svakt positivt på kvelden 10dpo, så er nok derfor jeg hadde så forhåpninger. Samtidig må jeg jo kanskje bare ha forståelse for at det ikke alltid klaffer, selv om man vet når eggløsning var. 

Litt usikker på om jeg kommer til å teste hver morgen fra nå og til IKM, eller om jeg skal vente med neste test til fredag og ut til IKM. 

🌸Supermiri 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, SUPERMIRI skrev:

10DPO

Nå var visst både flo og premom enige om at dette er 10dpo, så da får vi stole på det! 🤗

Blendahvit test! 😐 Det var litt skuffende, også med en tidligtest fra RFSU i tillegg. Kjenner jeg begynner å miste litt håpet denne prøveperioden her, men samtidig er det jo tidlig, så det kan jo være at det fremdeles kan skje noe. Sist måned testet jeg veldig svakt positivt på kvelden 10dpo, så er nok derfor jeg hadde så forhåpninger. Samtidig må jeg jo kanskje bare ha forståelse for at det ikke alltid klaffer, selv om man vet når eggløsning var. 

Litt usikker på om jeg kommer til å teste hver morgen fra nå og til IKM, eller om jeg skal vente med neste test til fredag og ut til IKM. 

🌸Supermiri 

Det er fortsatt tidlig som du sier, men jeg kan forstå skuffelsen med blendahvit test uansett. 😔

Håper streken kommer likevel neste test, og hvis ikke denne mnd så krysser jeg fingrene for at det klaffer neste mnd ❤️ 
 

Klem til deg ❤️ :klem: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, SUPERMIRI skrev:

10DPO

Nå var visst både flo og premom enige om at dette er 10dpo, så da får vi stole på det! 🤗

Blendahvit test! 😐 Det var litt skuffende, også med en tidligtest fra RFSU i tillegg. Kjenner jeg begynner å miste litt håpet denne prøveperioden her, men samtidig er det jo tidlig, så det kan jo være at det fremdeles kan skje noe. Sist måned testet jeg veldig svakt positivt på kvelden 10dpo, så er nok derfor jeg hadde så forhåpninger. Samtidig må jeg jo kanskje bare ha forståelse for at det ikke alltid klaffer, selv om man vet når eggløsning var. 

Litt usikker på om jeg kommer til å teste hver morgen fra nå og til IKM, eller om jeg skal vente med neste test til fredag og ut til IKM. 

🌸Supermiri 

Jeg har fortsatt håp for deg!😍 fortsatt tidlig som du sier. Jeg har lest en hel haug av bruksanvisninger og sjekket prosentandelen av gravide som tester positivt før ikm, og selvom det er en god del som tester positivt før ikm stiger prosenten for positiv test betraktelig desto nærmere ikm testen tas. Derfor planlegger jeg selv å ikke teste før ikm den gang det blir tid for det, rett og slett for at jeg skal slippe å lure🙈 Jeg synes absolutt ikke du skal miste håpet enda, men jeg skjønner man blir skuffet av hvit test. Krysser fingrene for deg og håper det går riktig vei🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, vegasus skrev:

Det er fortsatt tidlig som du sier, men jeg kan forstå skuffelsen med blendahvit test uansett. 😔

Håper streken kommer likevel neste test, og hvis ikke denne mnd så krysser jeg fingrene for at det klaffer neste mnd ❤️ 
 

Klem til deg ❤️ :klem: 

 

35 minutter siden, Noldi skrev:

Jeg har fortsatt håp for deg!😍 fortsatt tidlig som du sier. Jeg har lest en hel haug av bruksanvisninger og sjekket prosentandelen av gravide som tester positivt før ikm, og selvom det er en god del som tester positivt før ikm stiger prosenten for positiv test betraktelig desto nærmere ikm testen tas. Derfor planlegger jeg selv å ikke teste før ikm den gang det blir tid for det, rett og slett for at jeg skal slippe å lure🙈 Jeg synes absolutt ikke du skal miste håpet enda, men jeg skjønner man blir skuffet av hvit test. Krysser fingrene for deg og håper det går riktig vei🥰

Tusen takk for gode ord, begge to! 🤗❤️ Jeg håper på at det dukker opp noe de nærmeste dagen, og hvis ikke får man holde motet oppe inn i ny pp 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, SUPERMIRI skrev:

10DPO

Nå var visst både flo og premom enige om at dette er 10dpo, så da får vi stole på det! 🤗

Blendahvit test! 😐 Det var litt skuffende, også med en tidligtest fra RFSU i tillegg. Kjenner jeg begynner å miste litt håpet denne prøveperioden her, men samtidig er det jo tidlig, så det kan jo være at det fremdeles kan skje noe. Sist måned testet jeg veldig svakt positivt på kvelden 10dpo, så er nok derfor jeg hadde så forhåpninger. Samtidig må jeg jo kanskje bare ha forståelse for at det ikke alltid klaffer, selv om man vet når eggløsning var. 

Litt usikker på om jeg kommer til å teste hver morgen fra nå og til IKM, eller om jeg skal vente med neste test til fredag og ut til IKM. 

🌸Supermiri 

Så spennende! Krysser fingrene for deg🤞🏻❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Yucca1 skrev:

Så spennende! Krysser fingrene for deg🤞🏻❤️

Tusen takk ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11DPO, 3 DAGER TIL IKM

En ikke-overraskende negativ test, igjen, på morgenen i dag med vanlig babyplan strimmeltest. Forventet, men ble litt skuffa likevel. Begynner å forberede meg selv på TR - jeg kan liksom ikke helt tro på noe annet akkurat nå. Er forsåvidt glad jeg begynte testingen tidlig, da jeg kan gjøre meg forberedt på at den kommer. Tror nok ikke jeg kommer til å teste noe mer før IKM hvertfall, som er på søndag. Er ikke sikkert jeg tester da heller, men bare ser an om TR dukker opp. Om den ikke skulle komme og en positiv test dukker opp isteden, får det bli en gledelig overraskelse! 😄❤️ 

🌸Supermiri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, SUPERMIRI skrev:

11DPO, 3 DAGER TIL IKM

En ikke-overraskende negativ test, igjen, på morgenen i dag med vanlig babyplan strimmeltest. Forventet, men ble litt skuffa likevel. Begynner å forberede meg selv på TR - jeg kan liksom ikke helt tro på noe annet akkurat nå. Er forsåvidt glad jeg begynte testingen tidlig, da jeg kan gjøre meg forberedt på at den kommer. Tror nok ikke jeg kommer til å teste noe mer før IKM hvertfall, som er på søndag. Er ikke sikkert jeg tester da heller, men bare ser an om TR dukker opp. Om den ikke skulle komme og en positiv test dukker opp isteden, får det bli en gledelig overraskelse! 😄❤️ 

🌸Supermiri

Selv om sjansen er minimal for at en vanlig test vil vise positiv allerede 11 dpo, så forstår jeg skuffelsen. Man vil sååå gjerne se to streker. 
Har du bare vanlige tester igjen, så er det egentlig ikke noe poeng i å teste før IKM 😊 

Så er det alltid greit å være forberedt på det verste og håpe på det beste. Jeg håper fortsatt for deg 💕 

Stor klem 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, SUPERMIRI skrev:

11DPO, 3 DAGER TIL IKM

En ikke-overraskende negativ test, igjen, på morgenen i dag med vanlig babyplan strimmeltest. Forventet, men ble litt skuffa likevel. Begynner å forberede meg selv på TR - jeg kan liksom ikke helt tro på noe annet akkurat nå. Er forsåvidt glad jeg begynte testingen tidlig, da jeg kan gjøre meg forberedt på at den kommer. Tror nok ikke jeg kommer til å teste noe mer før IKM hvertfall, som er på søndag. Er ikke sikkert jeg tester da heller, men bare ser an om TR dukker opp. Om den ikke skulle komme og en positiv test dukker opp isteden, får det bli en gledelig overraskelse! 😄❤️ 

🌸Supermiri

Jeg holder meg til det @vegasus sier, fortsatt tidlig med vanlig test, så jeg har ikke mistet håpet for deg🥰 håper du får en positiv overraskelse på søndag/starten av neste uke. Skjønner godt du blir skuffet når man håper så inderlig å se to streker, men jeg krysser likevel fingrene for at testene bare lurer deg litt😁 Veldig spent på å høre hvordan det går, masse lykke til🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@Noldi, @vegasus

Åhh ja, jeg veit, det er egentlig ikkeno poeng 🙈 I'm weak 😂 Nesten litt selvpining. Man vet hva som skjer, men gjør det likevel. 

Har bare vanlige tester, så jeg kommer nok til å vente til søndag nå. Jeg har hatt murringer i magen siden i går, som kan kjennes litt som mensenmurringer, så venter nesten bare på TR. Håper det kan være noe annet, men jeg tror ikke det!

Dere er gode da! ❤️

Klem 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, SUPERMIRI said:

@Noldi, @vegasus

Åhh ja, jeg veit, det er egentlig ikkeno poeng 🙈 I'm weak 😂 Nesten litt selvpining. Man vet hva som skjer, men gjør det likevel. 

Har bare vanlige tester, så jeg kommer nok til å vente til søndag nå. Jeg har hatt murringer i magen siden i går, som kan kjennes litt som mensenmurringer, så venter nesten bare på TR. Håper det kan være noe annet, men jeg tror ikke det!

Dere er gode da! ❤️

Klem 

Åh kjenner meg igjen! Har jeg masse tester liggende, blir de ikke liggende lenge for å si det sånn, haha! Håper også det bare har vært luretester du har tatt, og at to streker snart viser seg! ❤️ :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, SUPERMIRI skrev:

@Noldi, @vegasus

Åhh ja, jeg veit, det er egentlig ikkeno poeng 🙈 I'm weak 😂 Nesten litt selvpining. Man vet hva som skjer, men gjør det likevel. 

Har bare vanlige tester, så jeg kommer nok til å vente til søndag nå. Jeg har hatt murringer i magen siden i går, som kan kjennes litt som mensenmurringer, så venter nesten bare på TR. Håper det kan være noe annet, men jeg tror ikke det!

Dere er gode da! ❤️

Klem 

Hehe, been there done that! Og etterpå så bestilte jeg meg 20 tidligtester fordi jeg veit at jeg er testgal 😂🙊

Sender deg gode tanker og håper på to streker når du føler deg klar for å teste igjen ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, c0ffebe4n skrev:

Åh kjenner meg igjen! Har jeg masse tester liggende, blir de ikke liggende lenge for å si det sånn, haha! Håper også det bare har vært luretester du har tatt, og at to streker snart viser seg! ❤️ :) 

33 minutter siden, vegasus skrev:

Hehe, been there done that! Og etterpå så bestilte jeg meg 20 tidligtester fordi jeg veit at jeg er testgal 😂🙊

Sender deg gode tanker og håper på to streker når du føler deg klar for å teste igjen ❤️

Hehe, bra vi er fler som er litt testetøs 😂❤️ Tror jeg har bestemt meg for å ta en test i morgen tidlig, 13dpo, og hvis den er negativ så drister jeg meg til et glass rødvin på kvelden faktisk 🙉 Det kan vel umulig være noe da, eller? 

Ha en fin kveld ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13DPO - 1 DAG TIL IKM 

Blendahvit test igjen i dag tidlig. Nå anser jeg meg selv som ikke-gravid, og at det ikke gikk denne perioden. Det føles greit egentlig. Greit på den måten at "OK, det klaffet ikke denne måneden". Er selvfølgelig skuffet, men samtidig kan det ikke måle seg med den skuffelsen jeg kjente på sist gang. Føler jeg for hver PP klarer å bli roligere. Denne perioden her testet jeg f.eks. mye mindre enn sist periode, så jeg tror at jeg begynner å kjenne kroppen bedre mtp eggløsningssymptomer f.eks. 

Jeg skal faktisk ta meg et glass rødt i kveld. Og det er lenge siden! Per nå er jeg faktisk ikke gravid, så jeg tenker at det må være greit å gjøre. Jeg vet jo at TR er den ultimate bekreftelsen på at det ikke gikk, men man kjenner det litt på kroppen også, hvis du skjønner? Jeg føler jeg har de vanlige PMS-symptomene. Er litt løsere i magen i dag også, og det er et typisk symptom før TR kommer hos meg. Oppdaterer når den har kommet for fullt! 

🌸Supermiri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, SUPERMIRI skrev:

13DPO - 1 DAG TIL IKM 

Blendahvit test igjen i dag tidlig. Nå anser jeg meg selv som ikke-gravid, og at det ikke gikk denne perioden. Det føles greit egentlig. Greit på den måten at "OK, det klaffet ikke denne måneden". Er selvfølgelig skuffet, men samtidig kan det ikke måle seg med den skuffelsen jeg kjente på sist gang. Føler jeg for hver PP klarer å bli roligere. Denne perioden her testet jeg f.eks. mye mindre enn sist periode, så jeg tror at jeg begynner å kjenne kroppen bedre mtp eggløsningssymptomer f.eks. 

Jeg skal faktisk ta meg et glass rødt i kveld. Og det er lenge siden! Per nå er jeg faktisk ikke gravid, så jeg tenker at det må være greit å gjøre. Jeg vet jo at TR er den ultimate bekreftelsen på at det ikke gikk, men man kjenner det litt på kroppen også, hvis du skjønner? Jeg føler jeg har de vanlige PMS-symptomene. Er litt løsere i magen i dag også, og det er et typisk symptom før TR kommer hos meg. Oppdaterer når den har kommet for fullt! 

🌸Supermiri

Veldig kjedelig med negativ test, men godt å høre at du ikke har gått rett ned i kjelleren. Selvfølgelig blir man skuffet, men det høres ut som at du holder motet oppe, og det er jo fint 😁 Aldri så dumt at det ikke er godt for noe pleier jeg å si, og det virker som det gjelder her også! At du lærer deg syklusen bedre å kjenne er jo veldig fint😁 kos deg masse med litt rødt i glasset i dag🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Noldi skrev:

Veldig kjedelig med negativ test, men godt å høre at du ikke har gått rett ned i kjelleren. Selvfølgelig blir man skuffet, men det høres ut som at du holder motet oppe, og det er jo fint 😁 Aldri så dumt at det ikke er godt for noe pleier jeg å si, og det virker som det gjelder her også! At du lærer deg syklusen bedre å kjenne er jo veldig fint😁 kos deg masse med litt rødt i glasset i dag🥰

Tusen takk, @Noldi ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...