Gå til innhold

Talla (snapchat)


Lolland78

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, Flettfrid skrev:

Har har sagt hun reagerer på hvetemel og melk som jeg har fått med meg.

Egg , rått kjøtt og  feit mat 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

På 16.11.2020 den 18.46, Lolland78 skrev:

Vedder 100kr på at hun snart annonsere at hun skal flytte 🖖

Hvor har hun flyttet? Ser på snap at det er ny bolig...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Pålur skrev:

Hvor har hun flyttet? Ser på snap at det er ny bolig...

Aner ikke 😅 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.11.2020 den 19.16, Minni75 skrev:

Hva får deg til skrive slikt?

Har hun noen gang bodd et sted mer enn ett år? så var vel på tide med ny adresse. 

Endret av Lolland78
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Pålur skrev:

Hvor har hun flyttet? Ser på snap at det er ny bolig...

Ser ikke det på snapp jeg, hva ser du?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Pålur skrev:

Hvor har hun flyttet? Ser på snap at det er ny bolig...

Er de ikke bare oppe i 2.etg da? De klippene der ungene løper rundt er jo fra tidligere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Tessa12 skrev:

Er de ikke bare oppe i 2.etg da? De klippene der ungene løper rundt er jo fra tidligere. 

Hvis du hører hva Talla sier på neste snapp da, så er det ett 2 år gamelt minne!

Viktig å få med seg det som virkelig skjer, å ikke spre rykter/spekulasjon.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Flettfrid skrev:

Hvis du hører hva Talla sier på neste snapp da, så er det ett 2 år gamelt minne!

Viktig å få med seg det som virkelig skjer, å ikke spre rykter/spekulasjon.

Det er jo det jeg skriver, har ikke spredd noe hverken rykter eller spekulasjoner jeg, siter den som skrev det og ikke meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Flettfrid skrev:

Hvis du hører hva Talla sier på neste snapp da, så er det ett 2 år gamelt minne!

Viktig å få med seg det som virkelig skjer, å ikke spre rykter/spekulasjon.

Er slettes ikke den snappen som blir siktet til. Sånn rett før helgen og i helgen så har hun malt  , snappet fra et nytt sted (de få gangene hun har snappet ) når hun har reklamesnapp for twistshake så kan man høre at hun sitter i en tom leilighet/stue pga gjenklang. Gulvene er ikke likt som huset, fargene er ikke likt og inngangspartiet som hun snappet fra om mandagen er ikke likt som huset. I 2etg så har dem ikke  trapp mitt i rommet og heller ikke den takhøyden med bjelker i taket. Hun har mange baller i luften så dette er vel en av de spennende ballene da 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Lolland78 skrev:

Er slettes ikke den snappen som blir siktet til. Sånn rett før helgen og i helgen så har hun malt  , snappet fra et nytt sted (de få gangene hun har snappet ) når hun har reklamesnapp for twistshake så kan man høre at hun sitter i en tom leilighet/stue pga gjenklang. Gulvene er ikke likt som huset, fargene er ikke likt og inngangspartiet som hun snappet fra om mandagen er ikke likt som huset. I 2etg så har dem ikke  trapp mitt i rommet og heller ikke den takhøyden med bjelker i taket. Hun har mange baller i luften så dette er vel en av de spennende ballene da 

Jeg tenkte kanskje hun malte for en venn eller noe sånt. Men når du sier det så blir jeg vel ikke direkte overrasket dersom der viser seg at hun har planer om å flytte bolig eller arbeidsplass... 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, MsFri skrev:

Tror faktisk hun har flytta. Siden hun «passer» på og ikke filme noe rundt seg. Ikke vegger eller noe🤷🏼‍♀️

Hun har nok flyttet...igjen. Begynner å bli forutsigbart om en har fulgt henne en stund. Hjelper lizzom ikke på at hun maler samma grønnfargen i nye hjem og arbeidslokaler...flytting er flytting😅

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et eller anna merkelig er det hun styrer med om dagen iallefall. Spørs om ikke hun har flytta igjen ja. Kanskje nærmere F? Prøve å holde litt kontroll på han?😅Noe er det iallefall. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Badet så annerledes ut? Hvite fliser der hu filma i kveld og viste den blå tåa si,  mens på de videoene på insta er det mørke fliser på gulvet? 

Ser nå at jeg tok feil. Hun hadde foten på veggen 😂 Jeg trodde hun hadde den på gulvet 😁

Endret av MzMe
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...