Gå til innhold

Talla (snapchat)


Lolland78

Anbefalte innlegg

Chroma skrev (3 timer siden):

Du kan le, helt til du eller en du er glad i blir påkjørt og drept av en som kjører og bruker mobilen samtidig. Det er utilgivelig. 

Ble kjent med ei jente på et forum for mange år siden. Hun og mora ble påkjørt av en lastebil og bilen de satt i var helt flat etter sammenstøtet. Helt utrolig at de overlevde. Kun fordi en dust lekte med telefonen bak rattet... 

Er mye som er viktig, men SÅ viktig er ikke telefonen. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Minni75 skrev (6 timer siden):

Det gjør du ikke!😂 

Nå er du bare smålig!!!

Dette sier veldig mye om deg!

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere enn meg som tydelig ikke har fått opp alle snappene hennes den siste tiden? 

Hun sier hun har snakket om flyttingen (på lørdag?), men jeg har aldri sett noe snapping om det, til tross for at jeg har fulgt nøye med. 
Blir selvfølgelig håndtert på en voksen og bra måte *not* med å ikke gidde å svare folk ang flytting osv. Jeg har ikke spurt henne selv, tørr ikke sende den dama en eneste meld, men tydelig at dette har gått igjen på dm.

Skjønner ikke hvorfor hun skal holde ting hemmelig, men likevel legge ut "små hint". Skulle ønske hun lærte seg balansen mellom å dele eller ikke dele. Når hun skal holde ting liksom-hemmelig forsterker hun bare følelsen av at man ikke kan stole på henne.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LoppeLiten skrev (1 minutt siden):

Flere enn meg som tydelig ikke har fått opp alle snappene hennes den siste tiden? 

Hun sier hun har snakket om flyttingen (på lørdag?), men jeg har aldri sett noe snapping om det, til tross for at jeg har fulgt nøye med. 
Blir selvfølgelig håndtert på en voksen og bra måte *not* med å ikke gidde å svare folk ang flytting osv. Jeg har ikke spurt henne selv, tørr ikke sende den dama en eneste meld, men tydelig at dette har gått igjen på dm.

Skjønner ikke hvorfor hun skal holde ting hemmelig, men likevel legge ut "små hint". Skulle ønske hun lærte seg balansen mellom å dele eller ikke dele. Når hun skal holde ting liksom-hemmelig forsterker hun bare følelsen av at man ikke kan stole på henne.

Hun har sagt hun skal dele ang flyttingen lørdag som kommer. Hun sa bare kort en kveld at hun hadde flyttet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulSitron skrev (1 time siden):

Ble kjent med ei jente på et forum for mange år siden. Hun og mora ble påkjørt av en lastebil og bilen de satt i var helt flat etter sammenstøtet. Helt utrolig at de overlevde. Kun fordi en dust lekte med telefonen bak rattet... 

Er mye som er viktig, men SÅ viktig er ikke telefonen. 

Helt forferdelig! Det er akkurat like ille som å kjøre i fylla. Forstår ikke at folk tar sånne sjanser! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LoppeLiten skrev (1 time siden):

Flere enn meg som tydelig ikke har fått opp alle snappene hennes den siste tiden? 

Hun sier hun har snakket om flyttingen (på lørdag?), men jeg har aldri sett noe snapping om det, til tross for at jeg har fulgt nøye med. 
Blir selvfølgelig håndtert på en voksen og bra måte *not* med å ikke gidde å svare folk ang flytting osv. Jeg har ikke spurt henne selv, tørr ikke sende den dama en eneste meld, men tydelig at dette har gått igjen på dm.

Skjønner ikke hvorfor hun skal holde ting hemmelig, men likevel legge ut "små hint". Skulle ønske hun lærte seg balansen mellom å dele eller ikke dele. Når hun skal holde ting liksom-hemmelig forsterker hun bare følelsen av at man ikke kan stole på henne.

Hun snakket om flyttingen sist helga(lørdagskveld) ja, forklarte hvorfor osv. Men tekstet ikke, så kan tenkes en del ikke fikk det med seg da 😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MzMe skrev (2 timer siden):

Er F tilbake hos Talla? 

Man merker fort på snappen at han er tilbake. Er jeg den eneste som syns det er litt synd at han ikke har samvær hjemme hos seg selv, så jentene kan møte broren sin?  

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lolland78 skrev (10 minutter siden):

Man merker fort på snappen at han er tilbake. Er jeg den eneste som syns det er litt synd at han ikke har samvær hjemme hos seg selv, så jentene kan møte broren sin?  

Jeg er helt enig 😊

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lolland78 skrev (1 time siden):

Man merker fort på snappen at han er tilbake. Er jeg den eneste som syns det er litt synd at han ikke har samvær hjemme hos seg selv, så jentene kan møte broren sin?  

Det er kanskje ett ønske han har å ha samvære hjemme hos Talla. Eller at han ikke bor på en egnet plass for samvær.

Endret av Flettfrid
Rettet skrivefeil
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ekko6389
Flettfrid skrev (20 timer siden):

Det er kanskje ett ønske han har å ha samvære hjemme hos Talla. Eller at han ikke bor på en egnet plass for samvær.

Merkelig hvordan du alltid har et svar som går i T sitt favør.......

Han kunne hatt samvær hos sine foreldre, barnas besteforeldre, om du tror det. Men stemmer det, T nekter jo jentene kontakt med de også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekko6389 skrev (1 time siden):

Merkelig hvordan du alltid har et svar som går i T sitt favør.......

Han kunne hatt samvær hos sine foreldre, barnas besteforeldre, om du tror det. Men stemmer det, T nekter jo jentene kontakt med de også

Merkelig at jeg prøver å se flere sider av enn sak, i stede for å kaste meg på alt det negative som blir skrevet. 

Nå er det nok mer i denne saken enn vi vet, å det kan være mange grunner til at de har samvær som de har. For alt vi vet kan broren være der på samvær sammen med F. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ekko6389 skrev (1 time siden):

Merkelig hvordan du alltid har et svar som går i T sitt favør.......

Han kunne hatt samvær hos sine foreldre, barnas besteforeldre, om du tror det. Men stemmer det, T nekter jo jentene kontakt med de også

Synd hun selv ikke ser hvor mye hun frarøver barna sine. Ingen besteforeldre, ingen tanter, ingen kusiner igjen. Mor har ødelagt alle forhold på alle kanter og nekter familiemedlemmer å være der for barna hennes. 

 

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ekko6389
Flettfrid skrev (29 minutter siden):

Merkelig at jeg prøver å se flere sider av enn sak, i stede for å kaste meg på alt det negative som blir skrevet. 

Nå er det nok mer i denne saken enn vi vet, å det kan være mange grunner til at de har samvær som de har. For alt vi vet kan broren være der på samvær sammen med F. 

Det her handler jo ikke om å se saken fra flere sider, hun innrømmet at hun ikke ønsket at jentene skulle ha kontakt med de når hun satt å sutra over at hun hadde kommet uanmeldt.....

Så klart er det mer i denne saken, men det endrer ikke det faktum at hun nekter barna sine kontakt med hele farssiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ekko6389
Lolland78 skrev (23 minutter siden):

Synd hun selv ikke ser hvor mye hun frarøver barna sine. Ingen besteforeldre, ingen tanter, ingen kusiner igjen. Mor har ødelagt alle forhold på alle kanter og nekter familiemedlemmer å være der for barna hennes. 

 

 

Fryktelig synd er det! Tragisk når hun sier at hun har så få eller ingen, da burde hun jobbe hardt for at barna får ha familien sin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ekko6389 skrev (33 minutter siden):

Det her handler jo ikke om å se saken fra flere sider, hun innrømmet at hun ikke ønsket at jentene skulle ha kontakt med de når hun satt å sutra over at hun hadde kommet uanmeldt.....

Så klart er det mer i denne saken, men det endrer ikke det faktum at hun nekter barna sine kontakt med hele farssiden

Handler ikke om å se saker fra flere sider, jo klart det gjør det når du påstår at jeg alltid har ett svar i Tallas favør. 

Da er det nettopp det det handler om at vi er forskjellige og ser ting fra forskjellige sider. 

Jeg er så absolutt ikke enig med Talla i alt og alles hennes valg. Men jeg reagerer ikke på at F har samværshelger med jentene hjemme hos Talla. Å da tenkte jeg ikke på Tallas forhold til familien hans, men mer at det kanskje er enklest for de begge. 

 

Jeg vet ikke om F har egen leilighet eller om han bor til f.eks moren. Å ikke har det noen betydning for min del heller. 

Men jeg tenker at det kan være en grunn for samlivsbrudd, samvær i mors hjem osv. Å med ting f.eks Lolland har skrevet her inn før, så tenker jeg at det er ett naturlig valg å ha samvær på den måten,uten at jeg skal gjenta det hun skrev om F og hans situasjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun må være veldig usikker på seg selv?!🤔 Latteren hennes, hun skriker/ trykker fram latter i snappen med venninnene. Trist alt sammen. Hun må jo forstå at det er noe hun må forandre seg på da alle/familie trekker seg unna. At ikke jentene har kontakt med bror er også veldig trist.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...