Gå til innhold

Talla (snapchat)


Lolland78

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Lolland78 skrev:

Man merker fort på snappene til talla at f er tilbake. 

Ja, hushjelpa tilbake. Snart drar a seg dagen lang igjen. Ho har ikke kjent på en dag med å være alenemor😂morsomt par, like lure! 

Endret av Metron
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, Teardrop skrev:

What? hvordan da? Sjekket innom for første gang i dag. Hva tilsier at fredrik er tilbake? Og hvorfor omtaler alle her inne han bare som f?

Står opp sent,  lite snapping , mye på farten alene.  Veldig forsiktig med å filme rundt seg. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, MzMe skrev:

Junkfood igjen.. Hu som aldri spiser junk 🤡

MacD og BurgerKing to ganger på få dager. Virkelig samsvar med påstått matintoleranse og dårlig økonomi 🙄

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Miss.Wildfox skrev:

MacD og BurgerKing to ganger på få dager. Virkelig samsvar med påstått matintoleranse og dårlig økonomi 🙄

Du vet at man kan kjøpe glutenfrie brød f.eks på MC og BK. Til og med vi med Cøliaki kan kjøpe oss mat der 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Lolland78 skrev:

Står opp sent,  lite snapping , mye på farten alene.  Veldig forsiktig med å filme rundt seg. 

Da har han vel samværshelg med barna da. 

Endret av Tessa12
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt litt på de frisørbesøkene til T.. Det er jo ganske ofte egentlig? Typ en gang i mnd eller noe? 
Blir ikke håret hennes sinnssykt slitt og tørt av å bli behandlet hos frisør så ofte? Tenker da på farge, styling, varmebehandling og håndtering. 
 

De gangene jeg har farget hår hos frisør og klippet vekk ca alt som er tørt og slitt, så har jeg fortsatt sykt tørt hår og splittede tupper to uker etter behandling 🤔 Hadde jeg vært til frisør en gang i mnd hadde jeg muligens ikke hatt hår igjen 🤷🏼‍♀️

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, GulSitron skrev:

Har tenkt litt på de frisørbesøkene til T.. Det er jo ganske ofte egentlig? Typ en gang i mnd eller noe? 
Blir ikke håret hennes sinnssykt slitt og tørt av å bli behandlet hos frisør så ofte? Tenker da på farge, styling, varmebehandling og håndtering. 
 

De gangene jeg har farget hår hos frisør og klippet vekk ca alt som er tørt og slitt, så har jeg fortsatt sykt tørt hår og splittede tupper to uker etter behandling 🤔 Hadde jeg vært til frisør en gang i mnd hadde jeg muligens ikke hatt hår igjen 🤷🏼‍♀️

Er nok derfor hun har halv vert hår lengden de siste månedene 🙂🙃 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Hollie321 skrev:

Er nok derfor hun har halv vert hår lengden de siste månedene 🙂🙃 

Har faktisk ikke lagt merke til hvor kort håret hennes er før nå 😅 Kan ikke huske å ha sett henne med spesielt langt hår heller 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, GulSitron skrev:

Har faktisk ikke lagt merke til hvor kort håret hennes er før nå 😅 Kan ikke huske å ha sett henne med spesielt langt hår heller 

I alle dager? Er du seriøs? Hvordan kan du ikke ha lagt merke til det fette kortere håret? I bokstavligtalt nesten alle snappen driver ho å drar i det eller fikler å ler av sveisen sin. Og ca hver dag viser ho bilde av fett hår og kommenterer at ho skal dusje... 😂

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Flettfrid skrev:

Du vet at man kan kjøpe glutenfrie brød f.eks på MC og BK. Til og med vi med Cøliaki kan kjøpe oss mat der 😊

Tenkte jeg skulle skrive det samme 😄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Flettfrid skrev:

Du vet at man kan kjøpe glutenfrie brød f.eks på MC og BK. Til og med vi med Cøliaki kan kjøpe oss mat der 😊

Junkfood er vel junkfood selvom brødet/maten er glutenfri? Hun har sagt at hun ikke spiser junkfood.. Blir maten mindre junkfood om det er glutenfritt?

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, MzMe skrev:

Junkfood er vel junkfood selvom brødet/maten er glutenfri? Hun har sagt at hun ikke spiser junkfood.. Blir maten mindre junkfood om det er glutenfritt?

Nå svarte jeg på det om matintoleranse da, det står ingen ting om at hun har sagt hun ikke spiser junkfood i kommentaren jeg siterte.

Screenshot_20201116-100828_Samsung Internet.jpg

Endret av Flettfrid
Rettet skrivefeil
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Teardrop skrev:

I alle dager? Er du seriøs? Hvordan kan du ikke ha lagt merke til det fette kortere håret? I bokstavligtalt nesten alle snappen driver ho å drar i det eller fikler å ler av sveisen sin. Og ca hver dag viser ho bilde av fett hår og kommenterer at ho skal dusje... 😂

Jaa, har jo sett det - men ikke lagt merke til at hun snart har like kort hår som jeg hadde da jeg ble skamklipt på barneskolen 😂 

Hender jeg bare trykker på og legger fra meg telefonen og bare lytter til snappene. Hun viser jo sjeldent noe av interesse 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

28 minutter siden, Lolland78 skrev:

Vedder 100kr på at hun snart annonsere at hun skal flytte 🖖

Hva får deg til skrive slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.11.2020 den 11.53, Flettfrid skrev:

Du vet at man kan kjøpe glutenfrie brød f.eks på MC og BK. Til og med vi med Cøliaki kan kjøpe oss mat der 😊

Ja helt klart, men hun tåler ikke fet mat heller og det skal vel godt gjøres å få noe uten transfett der. Selv salaten der er en kaloribombe. Uansett veldig fornuftig bruk av penger når man tigger om penger på spleis, restskatt, kjøp av gavekort og kontant betaling for tattootimer. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Flettfrid skrev:

Nå svarte jeg på det om matintoleranse da, det står ingen ting om at hun har sagt hun ikke spiser junkfood i kommentaren jeg siterte.

Screenshot_20201116-100828_Samsung Internet.jpg

Matinntoleransen hun har lagt ut gjelder og fet mat og junk. Jeg nevnte aldri cøliaki.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Miss.Wildfox skrev:

Matinntoleransen hun har lagt ut gjelder og fet mat og junk. Jeg nevnte aldri cøliaki.

Har har sagt hun reagerer på hvetemel og melk som jeg har fått med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...