Gå til innhold

Talla (snapchat)


Lolland78

Anbefalte innlegg

Hu sier nå på snap at hu har vært alene med barna i ett år (de siste to årene har hu vært mer alene enn ikke). Men.... Jeg synes nå F har vært der mer enn ikke, for å si det sånn. Er vel kun de siste dagene det ikke har vært spor av han?

Tror hu på det hu selv sier, eller håper hu ting blir glemt? 😅

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, wahaj skrev:

Hu sier nå på snap at hu har vært alene med barna i ett år (de siste to årene har hu vært mer alene enn ikke). Men.... Jeg synes nå F har vært der mer enn ikke, for å si det sånn. Er vel kun de siste dagene det ikke har vært spor av han?

Tror hu på det hu selv sier, eller håper hu ting blir glemt? 😅

Livet hennes vare kun i 24t og så starter det på nytt. Så hver dag er alt igår glemt og vi alle skal tro på det hun sier idag og ikke det vi selv så igår. For igår eksisterer ikke lenger 🤷‍♀️ = tallas boble der kun hun har rett og alle andre med egne øyne har feil. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rolig nå gutta, bikkja får tur! Og dama er fult kapabel til å være alenemor, jobbe doble skift, hente og levere i barnehagen og få dagen til å gå rundt. Ikke noe stress i det hele tatt. 
Hvis vi ser bort ifra all klaging over at kroppen hennes ikke fungerer, hvor sliten hun er og hvor lite tilrettelagt samfunnet er henne. 😀

 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun der er så tåpelig. Vært mere alene hun sjø enn hun har hatt noen der. Håper F holder seg unna for godt! Enn å holde på slik som hun gjør. Ikke mange ukene siden han var det dag ut og dag inn for å hjelpe henne. Han fungerte som en hjemmeværende husmor og hjalp henne med maling osv. Kanskje ikke så rart at hun ikke har folk irundt seg når hun verdsetter dem så lite som hun gjør. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mange hater denne tråden her og syns det er feil at folk skriver her inne. 

Men grunnen til at det faktisk er liv i denne tråden er pga hvordan hun holder på. Alle løgner hun kommer med og at det hun sier ikke samsvarer med hva hun viser. Hun sier at hun har vært alene mesteparten av tiden det siste året , men hun har vist oss at han er der hver dag 🤷‍♀️ ikke merkelig at det stilles spørmål og at folk undrer over hva som egentlig er sannheten. 

Så vi kan vel egentlig si : Talla du som er så sint på denne tråden og på alle som kommenterer her inne ,du er selv herre over denne tråden. Du holder liv denne pga hvordan du oppfører deg snap.   

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker at de som hater denne tråden, kan holde seg unna jeg ☺️
Jeg forstår ikke hvordan hun kan si at hun har vært så mye alene, hun har jo selv sagt at F er så mye der at hun skjønner at folk tror de bor sammen. Slik hun fremstiller det nå er det som om hun har tatt vare på barna alene i all denne tid. Stakkars F! 
Jeg har ikke noe problem med å forstå at Talla har hatt en del å stri med det siste året (det er kun det siste året jeg har fulgt henne), men mye er selvforskyldt og vel så det.
Hun sier selv at ingen ting går inn på henne og at hun bare har det bra og plutselig er alt forferdelig og at det er så synd på hu?!

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som faktisk er aleine med tre barn lar meg kraftig provosere at påstandene hennes om å ha vært aleine. Jeg har ingen jeg kan ringe som flytter inn i ukesvis, som kjører æren, som lager mat, som vasker, som maler osv. Jeg kan ikke ligge til langt på dag og kan ikke huske sist jeg var hos frisøren. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, KAMLMI skrev:

Jeg som faktisk er aleine med tre barn lar meg kraftig provosere at påstandene hennes om å ha vært aleine. Jeg har ingen jeg kan ringe som flytter inn i ukesvis, som kjører æren, som lager mat, som vasker, som maler osv. Jeg kan ikke ligge til langt på dag og kan ikke huske sist jeg var hos frisøren. 

Så du kjenner deg ikke igjen i å forsove seg til halv 10, frisørtimer på søndager, shopping alene på lørdager og jobbe kveldstid  flere ganger i uka?  Veldig få 2-3barnsmødre som kjenner seg igjen her. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lolland78 skrev:

Så du kjenner deg ikke igjen i å forsove seg til halv 10, frisørtimer på søndager, shopping alene på lørdager og jobbe kveldstid  flere ganger i uka?  Veldig få 2-3barnsmødre som kjenner seg igjen her. 

Nei 😅😅 Hadde jeg forsovet meg så ille hadde jeg heller ikke nytt luksusen av å stelle meg før/etter levering. Står alltid opp og ser til alle kommer seg greit avgårde. Min eldste er nesten like gammel som Talla sin eldste. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, KAMLMI skrev:

Nei 😅😅 Hadde jeg forsovet meg så ille hadde jeg heller ikke nytt luksusen av å stelle meg før/etter levering. Står alltid opp og ser til alle kommer seg greit avgårde. Min eldste er nesten like gammel som Talla sin eldste. 

Du vet. Være alenemor med 3barn handler om struktur , faste rutiner og stå på vilje 💪 ifølge talla 🤣🤣  

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Lolland78 skrev:

Du vet. Være alenemor med 3barn handler om struktur , faste rutiner og stå på vilje 💪 ifølge talla 🤣🤣  

Som alenemor til 1 kjenner jeg meg heller ikke igjen. Jeg har heller ingen som lager mat, skifter dekk, passer kids, flytter inn når det hadde trengs. 
Jeg kan ikke forsove meg for begynner på jobb 08 hver morgen. Jeg henter og hver dag kl 1600. 
Har ikke vært til frisør eller stelt negler på maaaange år. Nårtid får man tid til det når man er alene med barn og jobber fulltid. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Pålur skrev:

Hør på Talla dere» «om dere ikke trives hjemme...bli kvitt kail’n eller kjerringa, kutt venner og flytt!😅

Kanskje det er et liite hint om at hu faktisk har flytta? (Som noen lengre opp sa) 🤔 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, GulSitron skrev:

Kanskje det er et liite hint om at hu faktisk har flytta? (Som noen lengre opp sa) 🤔 

Hu har jo sagt hu har flyttet 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 timer siden, Stine85 skrev:

Jeg tenker at de som hater denne tråden, kan holde seg unna jeg ☺️

Blir ikke det akkurat som å si at dere som hater Talla/bare er kritiske til henne/lar dere provosere av henne, bare kan holde dere unna hennes sosiale medier?🙃

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...