Gå til innhold

Talla (snapchat)


Lolland78

Anbefalte innlegg

1 time siden, Rose822 skrev:

Skjønner at hun har slått tåa men trenger virkelig ikke update på den hver dag 🙈

Tross alt indre blødning 😅🙈 ikke dramatiske mennekser hadde vel sagt blåmerke med hevelse eller kul 🤣

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 timer siden, Ultimatum skrev:

Blir ikke det akkurat som å si at dere som hater Talla/bare er kritiske til henne/lar dere provosere av henne, bare kan holde dere unna hennes sosiale medier?🙃

Lar ikke sjansen til å se et synkende skip gå i fra meg så lett ☺️

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Stine85 skrev:

Lar ikke sjansen til å se et synkende skip gå i fra meg så lett ☺️

man trenger ikke like noen eller mene de gjør ting rett, men å være så skadefro at man sitter å venter på at noen skal gå «nedom og hjem» er vel ikke noe man ønsker andre?! 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lolland78 skrev (På 21.11.2020 den 22.00):

Du vet. Være alenemor med 3barn handler om struktur , faste rutiner og stå på vilje 💪 ifølge talla 🤣🤣  

Men det er jo sant det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karamelll skrev (20 minutter siden):

Men det er jo sant det.

Ja. bare festlig at hun sier det, som overhodet ikke følger disse reglene selv 🤦‍♀️ 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lolland78 skrev (4 timer siden):

Ja. bare festlig at hun sier det, som overhodet ikke følger disse reglene selv 🤦‍♀️ 

Hun gjør da det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syntes Talla begynner å faktisk få mer rutine på hverdagene jeg! Hun får som regel ungene i barnehagen før kl 10, det er jo en stor forbedring!

Men hvorfor hun vil bruke tid på Sosiale medier, det forstår jeg ikke, da hun ikke har noe særlig å dele alikevel..  

Jeg som også er alenemor, lurer  feks på hvordan hun løste prosessen med flytting alene. Det kunne faktisk vært noe å snakke om.. hvordan fant hun nytt sted, måtte hun bruke flyttebyrå, siden hun (påstår) hun ikke har noen rundt seg? Fikk barna være med på prosessen? (Mest hun eldste jeg har i tankene da). Jobbing på kveldstid, vil det si at barnefar kommer hver kveld? Eller leier hun inn hjelp?

DET kunne hun godt skrevet/snappet om, for vi er nok mange alenemødre som kunne fått gode tips der, for vipps, så var hun i orden i nytt hus..

Endret av Lunatic666
Skriveleif 😳
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunatic666 skrev (2 timer siden):

Syntes Talla begynner å faktisk få mer rutine på hverdagene jeg! Hun får som regel ungene i barnehagen før kl 10, det er jo en stor forbedring!

Men hvorfor hun vil bruke tid på Sosiale medier, det forstår jeg ikke, da hun ikke har noe særlig å dele alikevel..  

Jeg som også er alenemor, lurer  feks på hvordan hun løste prosessen med flytting alene. Det kunne faktisk vært noe å snakke om.. hvordan fant hun nytt sted, måtte hun bruke flyttebyrå, siden hun (påstår) hun ikke har noen rundt seg? Fikk barna være med på prosessen? (Mest hun eldste jeg har i tankene da). Jobbing på kveldstid, vil det si at barnefar kommer hver kveld? Eller leier hun inn hjelp?

DET kunne hun godt skrevet/snappet om, for vi er nok mange alenemødre som kunne fått gode tips der, for vipps, så var hun i orden i nytt hus..

Kan jo hende det kommer som tema senere om noen ønsker å høre. Skal jo litt til å flytte hus samtidig som alt annet skal gå rundt -det vil vel nødvendigvis gå utover snapping.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men sånn 4 flyttinger på kort tid. Håper det blir mer stabilitet for de ungene snart.. Kan ikle være greit for de å ikke få være i ro 😕

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomstertapet skrev (2 timer siden):

Men sånn 4 flyttinger på kort tid. Håper det blir mer stabilitet for de ungene snart.. Kan ikle være greit for de å ikke få være i ro 😕

De flyttet bare lengre opp i samme gata nå, til hus/leilighet med 4 soverom. Så det er sikkert ikke så store endringene for ungene det. De får fortsette på samme barnehage/skole,bo i samme nabolag osv. 

Innimellom kan det være vanskelig å finne den rette plassen på første forsøk når man skal leie, eller det kan skje andre ting som gjør at man ikke kan bli boende på ett sted over tid. Så lenge ungene har kjente ting og folk rundt seg, så tror jeg ikke de har tatt noen skade av å flytte nå. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man flytter fordi man ikke føler seg trygg, er det ikke da litt teit å flytte i samme gata, med samme gatenavn og kun noen få hundre meter fra der hun var så redd? Hva gjør det sååå mye tryggere i dette huset siden det "gamle strøket" hun flyttet fra var så skummelt osv? kasta ut som er grunnen?

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teardrop skrev (7 timer siden):

Hvis man flytter fordi man ikke føler seg trygg, er det ikke da litt teit å flytte i samme gata, med samme gatenavn og kun noen få hundre meter fra der hun var så redd? Hva gjør det sååå mye tryggere i dette huset siden det "gamle strøket" hun flyttet fra var så skummelt osv? kasta ut som er grunnen?

Koronakrisen , lagt ut en haug med gavekort , spleis , tigging på snap. Trenger man å si mer 🤷‍♀️

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lolland78 skrev (7 minutter siden):

Koronakrisen , lagt ut en haug med gavekort , spleis , tigging på snap. Trenger man å si mer 🤷‍♀️

Tror nok hun betaler for seg. 
Jeg hadde flytte, om det var mange rusa mennesker som kjørte forbi huset mitt. Uansett om jeg eide eller leide, rus og bil hører ikke sammen, og kan vær direkte dødelig.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Minni75 skrev (1 time siden):

Tror nok hun betaler for seg. 
Jeg hadde flytte, om det var mange rusa mennesker som kjørte forbi huset mitt. Uansett om jeg eide eller leide, rus og bil hører ikke sammen, og kan vær direkte dødelig.

Da hadde jeg kanskje bosatt meg i et strøk mye mer landlig hvis bilkjøring i ruspåvirket tilstand utført av hvem-som-helst er noe jeg er _så_ redd for. Typ innerst i blindvei et stykke fra hovedfartsåra i området. 
 

Tviler på at å flytte noen hundre meter pga frykt for kjøring i ruspåvirket tilstand hjelper så mye egt. 
(snakker generelt da jeg ikke vet noe særlig om området hun bor i)

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minni75 skrev (3 timer siden):

Tror nok hun betaler for seg. 
Jeg hadde flytte, om det var mange rusa mennesker som kjørte forbi huset mitt. Uansett om jeg eide eller leide, rus og bil hører ikke sammen, og kan vær direkte dødelig.

Det var dine ord.

Jeg anser kjøring mens man snapper like farlig som kjøring i påvirket tilstand. 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (14 timer siden):

De flyttet bare lengre opp i samme gata nå, til hus/leilighet med 4 soverom. Så det er sikkert ikke så store endringene for ungene det. De får fortsette på samme barnehage/skole,bo i samme nabolag osv. 

Innimellom kan det være vanskelig å finne den rette plassen på første forsøk når man skal leie, eller det kan skje andre ting som gjør at man ikke kan bli boende på ett sted over tid. Så lenge ungene har kjente ting og folk rundt seg, så tror jeg ikke de har tatt noen skade av å flytte nå. 

Jeg må si jeg er uenig med deg. En flytting er en flytting uansett. Fint de kan fortsette på samme barnehage evt. Men den prosessen med å bo et annet sted, være trygg og skape minner for å så videre mange ganger på kort tid kan jeg neppe tro er bra for barn. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lolland78 skrev (4 timer siden):

Det var dine ord.

Jeg anser kjøring mens man snapper like farlig som kjøring i påvirket tilstand. 

Det gjør du ikke!😂 

Nå er du bare smålig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minni75 skrev (2 timer siden):

Det gjør du ikke!😂 

Nå er du bare smålig!!

Du kan le, helt til du eller en du er glad i blir påkjørt og drept av en som kjører og bruker mobilen samtidig. Det er utilgivelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...