Gå til innhold

Talla (snapchat)


Lolland78

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Minni75 skrev:

Hvordan da?

Fordi det er nettopp det hun driver med nå. Klager på f fordi han ikke følger hennes råd som gavner henne og ikke han selv. Er vel derfor hun klager over at folk ikke eier samvittighet, forsømmer barna sine og uforutsigbar. 

Hadde han fulgt hennes råd og mening så hadde han fortsatt gått der hjemme som hushjelp og tatt begge småungene så hun kan dra seg i senga 🙃  * folk gir deg råd for å gjøre din situasjon bedre for dem selv*  

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 1.11.2020 den 17.13, MsFri skrev:

Enig!

jeg er kronisk syk og ufør. Men ikke noe jeg legger ut om i det vide og det brede🙊 

Vi er heldigvis ikke like alle sammen men det gjør det ikke feil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Minni75 skrev:

Hvordan da?

Hun sa: Det er alltid noen som vil gi deg råd om hvordan du skal leve ditt liv/løse problemer for at de skal få en bedre historie å fortelle videre. 

sitatet mener: Det er alltid noen som vil gi deg råd om hviordan du skal leve ditt liv/løse dine problemer slik at de «vinner» på det/skal komme godt ut av det. At det valget de råder deg til å gjøre gagner dem på en måte.. Whats in it to me osv. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ekko6389
På 7.11.2020 den 18.34, Lolland78 skrev:

Skjønner ingenting. Det bruddet her har vart lenge og hun gledet seg til han skulle ut av huset.så hvorfor gnåler hun om dette konstant? Er det virkelig så ille for henne at hun må være litt alene med barna? Hvorfor ropte hun ikke like høyt når det satt en sønn alene i en annen by som aldri fikk se pappa sin?  Er f kun hjerteløs og kald når det kun gjelder hennes barn og ikke andre vei. Hvis det er slik tankekang hun har så er det vel igrunn henne som ikke eier samvittighet og er hjerteløs. 

Fordi hun nekter vel samvær der F bor, hos sine foreldre pga sønnen...... De liker ikke henne så da nekter hun, tillater kun samvær hjemme hos henne, han spiller ikke hennes fløyte og daaa er jorda i bevegelse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her inne som har feilsendt melding til T som handler om T? 
Hun er jo så flink til å si A, men ikke B

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, GulSitron skrev:

Noen her inne som har feilsendt melding til T som handler om T? 
Hun er jo så flink til å si A, men ikke B

Lurer jeg også på. Men hun har sikkert bare vært inne her og lest, og måtte finne på noe for å kunne snakke om det. Hun virker helt ute om dagen. Lurer på om F kanskje har møtt noen andre jeg. At det er derfor Talla er så desp om dagen. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

58 minutter siden, FrkZ skrev:

Lurer på om F kanskje har møtt noen andre jeg. At det er derfor Talla er så desp om dagen.

Synes talla har virket kald og sjalu når hun har snakket om sønnen til F tidligere, så jeg mistenker at hun bare er bitter for at han har en annen å ta vare på også og derfor ikke kan være 100% stuepike, kokk og servitør + barnevakt for T. 
 

Hun burde vel ikke være sånn dersom han har ei ny heller, for det har jo vært slutt ganske lenge mellom de to og ut ifra poster på IG burde hun vel vært glad til for å slippe en sviker som han tydeligvis er (i følge henne)

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, GulSitron skrev:

Noen her inne som har feilsendt melding til T som handler om T? 
Hun er jo så flink til å si A, men ikke B

Haha, nei så klart ikke.Ho har vært her inne evt på andre forum å les. Fattig unnskyldning at noen liksom har sendt en feil mld til ho, om ho. Den kjøper jeg ikke ass. Ho har lest på nett.

 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.11.2020 den 19.14, Trude4 skrev:

Vi er heldigvis ikke like alle sammen men det gjør det ikke feil

Handler om at hun «gnåler» om at hun aldri klager på noen ting. Enten det er smerter eller andre. Det er det som blir feil. Også når hun tar opp «bak fasaden», og det er ikke noe bak for det er akkurat sånn hun er. 
 

jeg er åpen om mine sykdommer, men jeg maler ikke om og om igjen. Kjempe flott at man er åpen om sykdom som er usynlig, jeg er for det!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Teardrop skrev:

Haha, nei så klart ikke.Ho har vært her inne evt på andre forum å les. Fattig unnskyldning at noen liksom har sendt en feil mld til ho, om ho. Den kjøper jeg ikke ass. Ho har lest på nett.

 

Hun hadde vel lagt ut en sensurert utgave hvis det var noe hold i det hun sier😅

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.11.2020 den 18.35, MsFri skrev:

Hun hadde vel lagt ut en sensurert utgave hvis det var noe hold i det hun sier😅

Mangler ting å snakke om for tiden 😅 hadde det vært reelt så hadde hun garantert lagt ut bilde. Hun er ikke flau for å henge ut folk på snap. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lolland78 skrev:

Mangler ting å snakke om for tiden 😅 hadde det vært reelt så hadde hun garantert lagt ut bilde. Hun er ikke flau for å henge ut folk på snap. 

Nettopp det jeg tenkte på også 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse mas om han som har den gamle insta kontoen hennes igjen. og fortsatt tror ho at det er selve fyren som har hacket profilen. Han der har jo bare betalt en fyr for en konto med masse følgere på, haha.

Men at det fortsatt er så mange tusen som følger han, fra hennes gamle følgere er moro ;) Tydeligvis over 9000 følgere som ikke enser at ho er borte fra feeden sin? 😛

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, Teardrop skrev:

Masse mas om han som har den gamle insta kontoen hennes igjen. og fortsatt tror ho at det er selve fyren som har hacket profilen. Han der har jo bare betalt en fyr for en konto med masse følgere på, haha.

Men at det fortsatt er så mange tusen som følger han, fra hennes gamle følgere er moro ;) Tydeligvis over 9000 følgere som ikke enser at ho er borte fra feeden sin? 😛

Eller som er betalte følgere som ikke aner hvem  hun er 🤣 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lolland78 skrev:

Eller som er betalte følgere som ikke aner hvem  hun er 🤣 

Nettopp, vil si at det er et slags bevis på nettopp kjøpte følgere ja. De få hundre som har unfollowet den gamle er vel de ekte følgerne kanskje?
 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Teardrop skrev:

Nettopp, vil si at det er et slags bevis på nettopp kjøpte følgere ja. De få hundre som har unfollowet den gamle er vel de ekte følgerne kanskje?
 

Hvis man ser på likes på bildene hans eller "følgere" så skjønner man fort at det er kjøpte følgere 🤦‍♀️ #kleint 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Lolland78 skrev:

Hvis man ser på likes på bildene hans eller "følgere" så skjønner man fort at det er kjøpte følgere 🤦‍♀️ #kleint 

Det er stor forskjell på følgerne og de som har trykket liker. Han har tydelig kjøpt seg likes. Følgerne er hovedsakelig norske ser man.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ekko6389
10 timer siden, Flettfrid skrev:

Det er stor forskjell på følgerne og de som har trykket liker. Han har tydelig kjøpt seg likes. Følgerne er hovedsakelig norske ser man.

Eller bare bruke riktig hashtags, for sitt område f.eks som man så han gjorde på bildene sine. Ikke vanskelig å se at hun kjøpte følgere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lolland78 skrev:

Man merker fort på snappene til talla at f er tilbake. 

What? hvordan da? Sjekket innom for første gang i dag. Hva tilsier at fredrik er tilbake? Og hvorfor omtaler alle her inne han bare som f?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...