Gå til innhold

Talla (snapchat)


Lolland78

Anbefalte innlegg

Gjest Ekko6389
På 30.10.2020 den 20.17, Peak skrev:

Ja, det var det da. Droppe ikke hun foreldrepenger også fordi det var så mye styr? 

Hun har påstått det og at hun ikke hadde noe fra nav. Men så kom det frem senere at hun søkte blant annet overgangsstønad, så hun har nok hatt alt hun påstår at hun ikke har hatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Ekko6389 skrev:

Hun har påstått det og at hun ikke hadde noe fra nav. Men så kom det frem senere at hun søkte blant annet overgangsstønad, så hun har nok hatt alt hun påstår at hun ikke har hatt

Overgangsstønad kunne de kanskje søke for at han ikke var/er i jobb? 🤔 usikker på reglene der

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

20 minutter siden, Flettfrid skrev:

Overgangsstønad kunne de kanskje søke for at han ikke var/er i jobb? 🤔 usikker på reglene der

Overgangsstønad er for enslige forsørgere, engangsstønad kan mor søke om hun ikke har rett på foreldrepenger eller om hun heller vil ha det i stede for foreldrepenger

Endret av Peak
Skrivefeil
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Peak skrev:

 

Overgangsstønad er for enslige forsørgere, engangsstønad kan mor søke om hun ikke har rett på foreldrepenger eller om hun heller vil ha det i stede for foreldrepenger

Kontantstøtte jeg tenkte på. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med hun har søkt om alt hun kan som ikke innebærer at hun må dokumentere lønn, for det sa hun var en for omfattende jobb... "gadd ikke styre med det". Virker som det er lettere å være av og på alenemamma enn å leve ryddig. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Talla skriver bak fasaden, og legger ut om smerter og vondter. Dette er ikke bak fasaden, dette er det hun sier hver dag. Understreker hver dag. Nevner hver dag. Snakker om hver dag. Da er det ikke bak fasaden, det er slik du alltid er. Hun er som disse menneskene som sier de ikke liker å snakke om sine problemer, men holder det gående om akkurat det dag ut og dag inn. Masse quotes og ordtak om usynlige sykdommer og evig jag etter sympati. De som virkelig sliter, driver ikke på sånn. De som har så vondt, ligger ikke på Snapchat å messer om hvor jævlig alt er. Så dette kjøper jeg ikke, ikke litt en gang. 

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, panzerpølsa skrev:

Talla skriver bak fasaden, og legger ut om smerter og vondter. Dette er ikke bak fasaden, dette er det hun sier hver dag. Understreker hver dag. Nevner hver dag. Snakker om hver dag. Da er det ikke bak fasaden, det er slik du alltid er. Hun er som disse menneskene som sier de ikke liker å snakke om sine problemer, men holder det gående om akkurat det dag ut og dag inn. Masse quotes og ordtak om usynlige sykdommer og evig jag etter sympati. De som virkelig sliter, driver ikke på sånn. De som har så vondt, ligger ikke på Snapchat å messer om hvor jævlig alt er. Så dette kjøper jeg ikke, ikke litt en gang. 

Enig!

jeg er kronisk syk og ufør. Men ikke noe jeg legger ut om i det vide og det brede🙊 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ekko6389
7 minutter siden, panzerpølsa skrev:

Talla skriver bak fasaden, og legger ut om smerter og vondter. Dette er ikke bak fasaden, dette er det hun sier hver dag. Understreker hver dag. Nevner hver dag. Snakker om hver dag. Da er det ikke bak fasaden, det er slik du alltid er. Hun er som disse menneskene som sier de ikke liker å snakke om sine problemer, men holder det gående om akkurat det dag ut og dag inn. Masse quotes og ordtak om usynlige sykdommer og evig jag etter sympati. De som virkelig sliter, driver ikke på sånn. De som har så vondt, ligger ikke på Snapchat å messer om hvor jævlig alt er. Så dette kjøper jeg ikke, ikke litt en gang. 

Legger bare mer vekt på det nå og på en annen måte for å få F tilbake.. Alltid så utrolig mer «syk» når F stikker fra galskapen hennes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ekko6389 skrev:

Legger bare mer vekt på det nå og på en annen måte for å få F tilbake.. Alltid så utrolig mer «syk» når F stikker fra galskapen hennes

Men heldigvis ikke så dårlig at reklame ikke postes. Det var jo bra. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ekko6389 skrev:

Legger bare mer vekt på det nå og på en annen måte for å få F tilbake.. Alltid så utrolig mer «syk» når F stikker fra galskapen hennes

Godt flere har lagt merke til det 😅 med det samme han er ute av døren så er hun så syk og vi alle må huske at hun nettopp har hatt en operasjon og det er faktisk veldig synd på henne. 

Merkelig hun orker å dra på alle sammenkomstene, fest , frisøren , negldamen og shoppingen med alle disse smertene. Rart at de alltid inntreffer når hun må ta ansvar for ungene 🤷‍♀️

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Talla sier hun går på medisiner mot revmatisme for å ta de værste smertetoppene, men i følge henne selv bruker hun ingen medisiner og blir kvalm av å svelge piller (og paracet) pluss at smertestillende er for pingler 🤔

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, GulSitron skrev:

Talla sier hun går på medisiner mot revmatisme for å ta de værste smertetoppene, men i følge henne selv bruker hun ingen medisiner og blir kvalm av å svelge piller (og paracet) pluss at smertestillende er for pingler 🤔

Hun har jo snakket flere ganger i den siste tiden om at hun er på utprøving av revmatismemedisiner en periode nå.

 At hun ikke bruker/har brukt andre medisiner og smertestillende er jo ett valg hun tar. Der betyr jo ikke at hun ikke må kunne prøve medisiner nå og i fremtiden ved sykdom. Revmatismemedisinene er sikkert en del av utredninge hun går igjennom nå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang sykdom, er hun tett i nesa eller har hun alltid vært så nasal?
FOR et forsvar på snapp i dag 😮 haha

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Revmatismemedisiner er gjerne betennelsesdempende/smertestillende da. Evnt biologiske medisiner men det får man ikke som et ledd i utredning foråsiresånn.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen bør si i fra til henne..
Fikk helt flashback til ungdomsskolen når jeg så storyen til talla på insta i dag.( Igjen)
BRUNT ansikt eller oransj da som hun er så fan av,  og HVIT hals. Haha, samme feilen gjorde jeg på u-skolen, men jeg var sånn 14år.  Slutta så fort vi fikk klassebildene å jeg så hvor utrolig dum jeg så ut 😮

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.11.2020 den 23.26, Jodaneida skrev:

Revmatismemedisiner er gjerne betennelsesdempende/smertestillende da. Evnt biologiske medisiner men det får man ikke som et ledd i utredning foråsiresånn.

Du kan få smertestillende som er bedre om man sliter med kroniske ledd og muskelsmerter. Har fått dette utskrevet selv og det er smertestillende medisiner som brukes bla for smerter ifb med revmatisme. Jeg har ikke revmatisme men annen tilstand og jeg er ennå ikke ferdig diagnostisert og under utredning. De er bedre å bruke en å måtte ta Paracet/annen smertestillende uten resept flere ganger om dagen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den store allmektige Talla, janei Gud forby at noen krasjer i huset hennes, bedre at man kjører i fjellveggen🤦🏽‍♀️ Ganske bastant på meningene sine, hva om det var noen som fikk et illebefinnende? Ikke alle ulykker som forårsakes av rus. 
Blir så kvalm av det mennesket der!!! 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Elisiaflisa skrev:

Den store allmektige Talla, janei Gud forby at noen krasjer i huset hennes, bedre at man kjører i fjellveggen🤦🏽‍♀️ Ganske bastant på meningene sine, hva om det var noen som fikk et illebefinnende? Ikke alle ulykker som forårsakes av rus. 
Blir så kvalm av det mennesket der!!! 

Hvorfor gidder du da bruke tid på å høre på henne?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun regner med hun vet hvem det er fordi han er i samme alder som henne og fra Larvik og hun forventer at det var rus involvert. (politiet mistenker også rus) 

Jeg er fra en passelig liten by selv og vet ikke hvem alle på min alder er og spesielt ikke de som vanker i rusmiljøer, så for meg ble den der en bekreftelse på hva slags miljø hun tilhører/har tilhørt. 

Men fader ass, jeg hadde egentlig tenkt til å skryte av at hun virker litt kvikkere om dagen og jeg tror hun har bedre psykiske dager nå, uten F. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...