Gå til innhold

Talla (snapchat)


Lolland78

Anbefalte innlegg

9 timer siden, neiognei skrev:

Her tar du nok feil, for hun snapper aldri med barna tilstede. 

😂😂😂 Ja det var det hun sa ja 😂😂😂

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ny dag og nytt togspor. Hun er ikke sann, måååå pirke i et åpent sår bare for å se på at det blør.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Miss.Wildfox skrev:

Ny dag og nytt togspor. Hun er ikke sann, måååå pirke i et åpent sår bare for å se på at det blør.

Viktig å melke kua for alt den er verdt 😅

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Talla bare "always late!" I en syngende tone. Men hu har fått stelt seg og dusja da. 
Komme tidsnok til kunder < sminke og dusj

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, GulSitron skrev:

Talla bare "always late!" I en syngende tone. Men hu har fått stelt seg og dusja da. 
Komme tidsnok til kunder < sminke og dusj

Dette er nok kjent hos flere tatovører . Virker som arbeidsmoralen er mangelfull hos mange innenfor det yrket.  

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Frøken_fjong1 skrev:

Dette er nok kjent hos flere tatovører . Virker som arbeidsmoralen er mangelfull hos mange innenfor det yrket.  

Det var en rimelig stigmatiserende uttalelse, det finnes nok like mange med både bra og dårlig arbeidsmoral der som innen andre yrker.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sååå, nå er det slutt med Fredrik IGJEN? Hvordan kan det egentlig være slutt når han "Kun var der for å hjelpe" etter operasjonen? Jeg klarer ikke å henge med alle versjonene til dette trollet.

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Teardrop skrev:

Sååå, nå er det slutt med Fredrik IGJEN? Hvordan kan det egentlig være slutt når han "Kun var der for å hjelpe" etter operasjonen? Jeg klarer ikke å henge med alle versjonene til dette trollet.

Tror ikke hu henger med selv heller 🤷🏼‍♀️

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, GulSitron skrev:

Tror ikke hu henger med selv heller 🤷🏼‍♀️

Nei, det skal godt la seg gjøre altså! Er det mulig 😛 Artig, men samtidig frustrerende å følge da man hører og leser forskjellige versjoner fra ho selv på snapp og insta flere ganger i mnd. Vet ho ikke at de fleste følger ho begge stedene?
Btw, jeg nekter å gi ho 1 ekstra følger så jeg søker ho bare opp på insta, ho maser for mye om å tigger om følgere så av prinsipp får ho ikke min ene lille følge haha.

Får vondt av elstejenta hennes jeg, som blir filma enda ho sier "nei" og går vekk hele tiden. Pluss at ho er stor nok til å kunne lese her inne og andre steder selv om den teite dama

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, GulSitron skrev:

Tror ikke hu henger med selv heller 🤷🏼‍♀️

Hun blir alltid syk og i får smerter når hun krangler med Fredrik. Da er det synd på henne.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Lolland78 skrev:

Hun blir alltid syk og i får smerter når hun krangler med Fredrik. Da er det synd på henne.

Mye krangling da, for er det noen dager hun ikke klager på smerter og vondter? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Teardrop skrev:

Sååå, nå er det slutt med Fredrik IGJEN? Hvordan kan det egentlig være slutt når han "Kun var der for å hjelpe" etter operasjonen? Jeg klarer ikke å henge med alle versjonene til dette trollet.

Hun juger jo bare for å få mer penger fra Nav. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, neiognei skrev:

Stakars barn som må forholde seg til det ustabile familielivet. På tide å vokse opp nå. 

Det synes jeg også. Av og til er det bedre å gå hver sin vei og la det forbli slik. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke så rart om Hu evt har vente lister til mars når det ser ut som hun jobber 3 til 4 timer maks på en dag. Herlighet for et klage menneske

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sant det ho sier i forhold til sykemelding, utbetaling av lønn/sykepenger når man har eget AS? For det høres jo ut som spesielle regler.. Jeg kan ikke noe om det, så derfor jeg spør, kan godt være ho har helt rett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, ruskejento skrev:

Er det sant det ho sier i forhold til sykemelding, utbetaling av lønn/sykepenger når man har eget AS? For det høres jo ut som spesielle regler.. Jeg kan ikke noe om det, så derfor jeg spør, kan godt være ho har helt rett. 


hun kan få sykepenger som alle andre, men man må dekke frem til dag nr 17 eller ha forsikring som dekker hvis man blir sykemeldt. 

63D32239-C00C-4B02-980F-89EC1ECCEED4.png

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med hun har alle forsikringer og regnskap iorden siden hun omtaler seg selv som entreprenør. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...