Gå til innhold

Talla (snapchat)


Lolland78

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, Anquor skrev:

Skjønner ikke logikken med at hun ikke har tenkt å fjerne bildene om hun betaler bota. 

Og at bota ikke blir betalt om hun fjerner bildene 🙄

Hun har gjort noe ulovlig, det må hun stå til ansvar for. Og hun må både fjerne bildene og betale bota. Gjort er gjort. Det ene utelukker ikke det andre. 

Om jeg parkerer bilen min på en ulovlig plass betyr ikke det at jeg kan forsette å stå der om bota er betalt. Det betyr heller ikke at jeg slipper å betale bota om jeg flytter bilen. Det skjønner vel alle. 

Er jo litt spenstig at hun seriøst mener at hun kan bestemme om hun vil følge loven eller ikke. Tipper hun ikke får noe bot, men. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser på instastory at hun mener Bane Nor ikke tok kontakt, men sendte en melding hun ikke har åpna. Syns det da er rart hu lagde det lange innlegget som jeg reagerte på.. 

 

780EFC3E-C138-405A-B3CD-D6A05F282707.jpeg

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvis man ikke vet at blind vold er ulovlig, skal man nekte straff for det da ? 🤔 spør for en venn. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste nå er at det er hun som vinner på denne oppmerksomheten hun nå får. Det er hun som får flere klikk og følgere. Klærne hun reklamerer for får enda mer markedsføring og flere salg og alle er såååå fornøyde.

Dette bør få store konsekvenser for alle involverte, som ikke snarest fjerner bildene og advarer mot/fordømmer handlingene. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 nye følgere siste 3 timene, så det kommer da til noen følgere med dette stuntet 🙈

Endret av Flettfrid
Rettet skrivefeil
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte sette meg litt inn i saken nå, så så blant annet på den videoen ho la ut på Instagram, hvor ho mener hun ikke har gjort noe galt fordi DET IKKE ER SKILT? Det er seriøst det dummeste jeg har hørt, og jeg kan ikke fatte og begripe at et voksent menneske får den tankegangen til å stemme i sitt eget hode.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis hun nekter å godta forelegget, så blir det tatt opp i retten. Da får man beskjed om å betale et forelegg på xxxx kr også hvis man ikke godtar boten så kan man få så og så mange dager straff. 
 

Men hun må jo gjerne prøve å ta det til retten. Men da må man ha rimelig tvil i saken for å evt bli frikjent. Høres dyrt (saksomkostninger til det offentlige og advokat) ut når bevisene er så sterke at det ikke er rimelig tvil en gang. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Lunabelle skrev:

Det verste nå er at det er hun som vinner på denne oppmerksomheten hun nå får. Det er hun som får flere klikk og følgere. Klærne hun reklamerer for får enda mer markedsføring og flere salg og alle er såååå fornøyde.

Dette bør få store konsekvenser for alle involverte, som ikke snarest fjerner bildene og advarer mot/fordømmer handlingene. 

Hun får kanskje flere følgere nå men dette er virkelig ingen god reklame for noen part. Tipper nye følgere kun er for å se «togkræsjen» (no pun intended) enn at hun inspirerer. Svarene og holdningene er jo helt på viddene, dette kommer nok til å gå utover tatovøroppdrag. 
 

Hun er heller ikke tjent med denne type ting på rullebladet ifht BV, som hun har fortalt har vært inne å vurdert henne opptil flere ganger siste årene. 
 

 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så kvalm av måten verden skal kretse rundt henne. Hun vil så gjerne være en influencer, da må hun for pokker klare å sette seg inn i regler! 

Ser hun skriver på instagram at "vi burde LÆRE å snakke om våre feil, ikke skyve dem under teppe, fortrenge dem, late som om det aldri skjedde, benektelse, skape en feil virkelighet basert på løgn- jeg kommer ALDRI til å bidra til et sånt samfunn." 
Fantastisk! Hadde hun bare levd etter dette. Benektelse er jo hennes spesialitet. 
 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, neiognei skrev:

Åjaaaa, så hun visste det ikke var lov altså, bare ikke at det bar uloooovlig. "OK". 

Hvor dum kan man bli. Jeg vet det ikke er lov å kjøre på fortauet. Men jeg visste ikke at det var ulovlig Ifølge lovverket 🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯 Hun der er virkelig ikke med i denne verden. 
 

Så blir hun irritert på ungen for hun syter når selveste Talla skal snappe 😳😳😳 

 

Blir kvalm. Legg fra deg tlf å underhold ungen din. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Se her da, jeg gååår i veien! Deet er ikke lov.... men det er ikke noe annet alternativ da, akkurat som togovergangen"

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du ikke trodde det kunne bli stort dummere. All pr er ikke god pr, og hun fremstår som lite reflektert og fryktelig usympatisk. Faktisk verre enn før. Dette var utrolig flaut, og igjen, fryktelig dårlig reklame for både hennes bedrift og hennes samarbeidspartnere. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke h a hun vil frem til.

Åååå her er det ikke lov å gå over Veien så her har de laget undergang.  Ooooo kanskje jeg skal tipse de om det. 
 

Men hun sa jo at det var en overgang der togskinnen var? Å at hun bare gikk en meter fra den for å komme i sporet. 
 

Vell, gå en meter ut i bilveien da å se hva som skjer.
 

Uansett hvordan man forklarer det Talla så er det fremdeles ulovlig å en grunn til at de har anmeldt deg

 Brødnek 🤯🤯🤯

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lolland78 skrev:

Så hvis man ikke vet at blind vold er ulovlig, skal man nekte straff for det da ? 🤔 spør for en venn. 

Men det er vel ikke helt det samme, synes du? 
Jeg har faktisk gjort noe galt en gang jeg også, og visste ikke det var ulovlig, men jeg slår da ikke ned noen eller stjeler av den grunn. 
Gå på jernbane spor er hull i huet, men vedder på at det er flere enn Talla som ikke visste man ble anmeldt for det. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Nnilm skrev:

Men det er vel ikke helt det samme, synes du? 
Jeg har faktisk gjort noe galt en gang jeg også, og visste ikke det var ulovlig, men jeg slår da ikke ned noen eller stjeler av den grunn. 
Gå på jernbane spor er hull i huet, men vedder på at det er flere enn Talla som ikke visste man ble anmeldt for det. 

Hva så, egentlig? Måten hun oppfører seg på rundt det er patetisk. Hun syter som en liten unge på snap. "Se, jeg går i veien." Hvor lenge er det siden et par ungdom ble hardt skadet og en ung gutt døde, fordi at de ikke holdt seg unna jernbanen? Jeg hadde en barndomsvenn som gikk på jernbanen med musikk på øra og ble påkjørt. Ikke selvmord.

Det er ikke noe som helst å syte og tyte over for hennes del. Normale folk sier "det visste jeg ikke, beklager, jeg skal så klart fjerne bildene". Men Talla må så klart demonstrere, harselere og oppføre seg som en trassig dritt. Det er ingenting å forsvare. 

Endret av neiognei
  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

45 minutter siden, panzerpølsa skrev:

Når du ikke trodde det kunne bli stort dummere. All pr er ikke god pr, og hun fremstår som lite reflektert og fryktelig usympatisk. Faktisk verre enn før. Dette var utrolig flaut, og igjen, fryktelig dårlig reklame for både hennes bedrift og hennes samarbeidspartnere. 

Men det er klassisk Talla. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, neiognei skrev:

Hva så, egentlig? Måten hun oppfører seg på rundt det er patetisk. Hun syter som en liten unge på snap. "Se, jeg går i veien." Hvor lenge er det siden et par ungdom ble hardt skadet og en ung gutt døde, fordi at de ikke holdt seg unna jernbanen? Jeg hadde en barndomsvenn som gikk på jernbanen med musikk på øra og ble påkjørt. Ikke selvmord.

Det er ikke noe som helst å syte og tyte over for hennes del. Normale folk sier "det visste jeg ikke, beklager, jeg skal så klart fjerne bildene". Men Talla må så klart demonstrere, harselere og oppføre seg som en trassig dritt. Det er ingenting å forsvare. 

Oppførselen er noe helt annet....det var ikke det som var poenget mitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flaut. Rett og slett ufattelig flaut. Dette er en snakkis lokalt. Skole og bhg ungene hennes går på. Kundegrunnlaget osv. Kanskje fortsette å sitte i bilen under de fremtidige handleturene.

 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nnilm skrev:

Oppførselen er noe helt annet....det var ikke det som var poenget mitt. 

Det er jo oppførselen hennes det reageres på. Hadde hun bare sagt at hun ikke visste det og lagt seg flat hadde det vært en ting. Men hun skal jo ikke ta det vekk og oppfører seg helt koko.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...