Gå til innhold

Talla (snapchat)


Lolland78

Anbefalte innlegg

Gjest Ekko6389
53 minutter siden, Flettfrid skrev:

Det er jo ikke avgjørende for ferdighetene hennes hvor mange gavekort hun får solgt. Hun har jo sin kundeskare på lik linje med alle andre tattovører. Hvor flin hun er eller ikke tror jeg egentlig ikke vi kan bedømme. De fleste bildene vi ser er av helt ferske tatoveringer, å da ser man sjelden hvordan resultatet blir til slutt. 

 

Sett nok av arbeidet hennes til å bedømme det, hvem har skrevet at jeg kun har sett bildene hennes? Eller dine? 😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Ekko6389 skrev:

Sett nok av arbeidet hennes til å bedømme det, hvem har skrevet at jeg kun har sett bildene hennes? Eller dine? 😏

Eller dine hva? 🤔

Vel da har vel du og mange andre forskjellig mening om tatoveringene hennes, å det er jo naturlig det.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor du er det mulig å bli????? Synes hun det er greit om ungene leker på toglinja? Tenk å drite seg så ut og være trebarnsmor i tillegg 😵

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser I diverse aviser idag at hun er omtalt pga hun nekter å slette bildet av seg selv på togsporet... Hvor barnslig går det ann å bli 🙄 og I tillegg nekter hun å godta en evt bot fordi det ikke står noen tydelige skilt om at ferdsel på spor ikke er tillatt.. Det er ikke lov å drepe eller stjele heller, men er vel ikke noe skilt om det. Handler om å kunne og respektere loven... 

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å oppføre seg å slette det bildet? Er det mulig? Ja, du har lagt deg flat men det hjelper ingenting når du fremdeles syns bildet er for kult til å slettes. Holy så hjernedød. 

22C84C85-49FE-440A-A028-A5616C9D1637.png

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det der er jo nå blitt ett pr-stunt av henne, skal se antall følgere på insta øker i løpet av de neste dagene 🤔🙈

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Ekko6389 skrev:

Hun kan umulig å solgt mange gavekort, finnes såpass mange andre dyktige tatoveringsartister i dette landet og i «hennes» område

Hva er egentlig hennes område? Middelmådige tatoveringer med skeive linjer? 

Antok at du mente hennes område som i hennes artististiske kunnskaper. Leste litt fort. 

Endret av Ryuk
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her bør jo faktisk de som leverer klærne hun reklamerer for ta en prat med henne! Er det mulig å være så inderlig full av seg selv? Hun tror nok at hun "er seg selv" og "står opp mot urettferdighet og dumskap", men så viser hun seg som dumskapen selv. Flaut! 

Hva med å lære ungene at når man gjør en feil er det helt greit å si unnskyld og gå videre i livet. 

Ingen skal fortelle Talla noe. Barnslig jentunge!

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Også viser hun hvilken aldersgruppe følgerene hennes er i, for å liksom vise hvor ufarlig hennes påvirkning er.

Jaja, er du ikke helt riktig vel bevart så er du ikke helt riktig vel bevart. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ikke den eneste som kontakta Bane Nor skjønner jeg. For de sa de hadde prøvd å snakke med henne om å fjerne bildene. Det gjorde at hun la ut det lange innlegget om at «mannen i gata ikke vet..» Så Bane Nor holdt ordet sitt og gikk videre med det! 👏🏻👏🏻👏🏻
 

Regner med det blir oppretta spleis nå snart for å betale denne bota.. 

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, kanakass skrev:

Jeg var ikke den eneste som kontakta Bane Nor skjønner jeg. For de sa de hadde prøvd å snakke med henne om å fjerne bildene. Det gjorde at hun la ut det lange innlegget om at «mannen i gata ikke vet..» Så Bane Nor holdt ordet sitt og gikk videre med det! 👏🏻👏🏻👏🏻
 

Regner med det blir oppretta spleis nå snart for å betale denne bota.. 

Hun nekter å betale bota, for det er jo sånn verden fungerer🙄

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det liksom enkeltpersoners ansvar å følge loven nå? Og man kan straffes om man ikke hadde kjennskap til at det man gjorde var ulovlig? Nei her er det systematikk, samfunnet burde tatt ansvar, ikke stakkars Talla. Stå på ditt du! :ironi:

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke logikken med at hun ikke har tenkt å fjerne bildene om hun betaler bota. 

Og at bota ikke blir betalt om hun fjerner bildene 🙄

Hun har gjort noe ulovlig, det må hun stå til ansvar for. Og hun må både fjerne bildene og betale bota. Gjort er gjort. Det ene utelukker ikke det andre. 

Om jeg parkerer bilen min på en ulovlig plass betyr ikke det at jeg kan forsette å stå der om bota er betalt. Det betyr heller ikke at jeg slipper å betale bota om jeg flytter bilen. Det skjønner vel alle. 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...