Gå til innhold

Talla (snapchat)


Lolland78

Anbefalte innlegg

35 minutter siden, Teardrop skrev:

Noen burde lære ho å bruke leppestift. overleppa blir jo bare en strek. Mister all kontur av en leppe. Og fargene ho bruer er grusommme. 🙄

Så teit å skrive😢

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Teardrop skrev:

Noen burde lære ho å bruke leppestift. overleppa blir jo bare en strek. Mister all kontur av en leppe. Og fargene ho bruer er grusommme. 🙄

Tåpelig å si.. 

den burde du holdt deg for god for😉

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.10.2020 den 13.08, GulSitron skrev:

Den snappen hvor hun hører på musikk og filmer att og fram på en Carlsberg Pilsner.. Går ikke det under reklame? 🤔 

Mener å ha lest en annen tråd, med en annen kjent skikkelse, hvor denne personen reklamerer for alkohol ved å egentlig bare sitte med et halvfullt vinglass en fin sommerkveld. 

Alkohol reklame er ikke lovlig i Norge . Å hun reklamerer jo heller ikke for det , å reklamere vil jo si å anbefale eller snakke positivt om ett produkt å få økonomiske fordeler eller betaling for det .  Men bare viser at hun drakk det tror jeg ikke går i den kategorien. Se bilde 

35B31579-6642-4FF2-8AC0-8890EBC0D3C6.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Hønemor74 skrev:

Alkohol reklame er ikke lovlig i Norge . Å hun reklamerer jo heller ikke for det , å reklamere vil jo si å anbefale eller snakke positivt om ett produkt å få økonomiske fordeler eller betaling for det .  Men bare viser at hun drakk det tror jeg ikke går i den kategorien. Se bilde 

35B31579-6642-4FF2-8AC0-8890EBC0D3C6.jpeg

Hun filmet ikke at hun drakk, hun filmet bare ølflasken. 
 

Takk for oppklarende printscreen! 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare spør fordi jeg lurer.. er det slik at for å få spons må man ha over 10000 følgere på Instagram? 

Voldsomt til mas fra Talla om å hoppe inn på insta... 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lunatic666 skrev:

Bare spør fordi jeg lurer.. er det slik at for å få spons må man ha over 10000 følgere på Instagram? 

Voldsomt til mas fra Talla om å hoppe inn på insta... 

Nei, jeg tror det heller er knyttet til "swipe up"-funksjonen. Correct me if I'm wrong :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Lunatic666 skrev:

Bare spør fordi jeg lurer.. er det slik at for å få spons må man ha over 10000 følgere på Instagram? 

Voldsomt til mas fra Talla om å hoppe inn på insta... 

Nope, hun har masse spons hun og ett godt stykke til 10K

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Lunatic666 skrev:

Bare spør fordi jeg lurer.. er det slik at for å få spons må man ha over 10000 følgere på Instagram? 

Voldsomt til mas fra Talla om å hoppe inn på insta... 

Hu maser om Instagram fordi det ble for mye reklame greier å dele på snapchat 🤨

Synes det nesten er mer masete nå enn før :fnise:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på IG at hun skal jobbe mindre i 2021?? Hun har jo nesten ikke jobbet i hele år jo😱

Lykke til å jobbe kun dagtid, er nok ikke lette det yrket!

Men hun har ventetider som er vondt år, så det ordner seg sikkert:ironi:

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Toiny skrev:

Ser på IG at hun skal jobbe mindre i 2021?? Hun har jo nesten ikke jobbet i hele år jo😱

Lykke til å jobbe kun dagtid, er nok ikke lette det yrket!

Men hun har ventetider som er vondt år, så det ordner seg sikkert:ironi:

Og hun som har klaget så innmari mye på at hun ikke fikk jobbet da Norge gikk i lockdown, var i økonomisk krise og måtte få drahjelp på spleis, i tillegg til å tigge penger på vipps senere for skattesmellen hun plutselig hadde pådratt seg. 

Lykke til, Talla. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, GulSitron skrev:

Og hun som har klaget så innmari mye på at hun ikke fikk jobbet da Norge gikk i lockdown, var i økonomisk krise og måtte få drahjelp på spleis, i tillegg til å tigge penger på vipps senere for skattesmellen hun plutselig hadde pådratt seg. 

Lykke til, Talla. 

Ikke sant?

Makan til tant og fjas hun kommer med.

Tror hun juger så hun tror det selv, ut i fra det jeg har sett i sosiale medier jobber hun fint lite.

Enten er hun lat eller så har hun ikke kunder.. jeg tror det er en kombinasjon av disse alternativene!

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Flettfrid skrev:

Nope, hun har masse spons hun og ett godt stykke til 10K

 

Hun har sponsoravtaler fra den gamle insta kontoen sin som hun hadde over 10k på...å den nye vokser ikke så fort som hun skulle ønske.skjønner at hun stresser der..men jammen mye mas om insta om dagen...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, Gundaerhjemme skrev:

Hun har sponsoravtaler fra den gamle insta kontoen sin som hun hadde over 10k på...å den nye vokser ikke så fort som hun skulle ønske.skjønner at hun stresser der..men jammen mye mas om insta om dagen...

Man må uansett ikke ha over 10k følgere for å ha spons, mange under det som har spons.

At det stresser henne det gjør det nok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Gundaerhjemme skrev:

Hun har sponsoravtaler fra den gamle insta kontoen sin som hun hadde over 10k på...å den nye vokser ikke så fort som hun skulle ønske.skjønner at hun stresser der..men jammen mye mas om insta om dagen...

Når man kjøper følgere Og må slette kontoen sin før man blir avslørt tar det tid å bygge opp igjen til like mange ekte følgere. Eller hacket som hun kalte det 😂😂 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hebi skrev:

Når man kjøper følgere Og må slette kontoen sin før man blir avslørt tar det tid å bygge opp igjen til like mange ekte følgere. Eller hacket som hun kalte det 😂😂 

Er det bevist at hun har kjøpt følgere og slettet kontoen? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 mndrs ventetid pga godt rykte? Vel..det er vel heller alle de solgte gavekorta kombinert med at hun nesten ikke jobber, som er årsaken til lang ventetid hos henne?

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, MzMe skrev:

6 mndrs ventetid pga godt rykte? Vel..det er vel heller alle de solgte gavekorta kombinert med at hun nesten ikke jobber, som er årsaken til lang ventetid hos henne?

Tviler på at hun har solgt så veldig mange gavekort 🙈 er vel derfor hun kan kjøre så ofte kampanje på de, for at hun ikke får solgt så mange i slengen 😎

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ekko6389

Hun kan umulig å solgt mange gavekort, finnes såpass mange andre dyktige tatoveringsartister i dette landet og i «hennes» område

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ekko6389 skrev:

Hun kan umulig å solgt mange gavekort, finnes såpass mange andre dyktige tatoveringsartister i dette landet og i «hennes» område

Det er jo ikke avgjørende for ferdighetene hennes hvor mange gavekort hun får solgt. Hun har jo sin kundeskare på lik linje med alle andre tattovører. Hvor flin hun er eller ikke tror jeg egentlig ikke vi kan bedømme. De fleste bildene vi ser er av helt ferske tatoveringer, å da ser man sjelden hvordan resultatet blir til slutt. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...