Gå til innhold

Talla (snapchat)


Lolland78

Anbefalte innlegg

Metron skrev (17 minutter siden):

Hun ødelegger for de andre fine jentene på Joviale. De inspirerer og byr på seg selv. Hun kommer bare så vidt innom en gang i måneden for å «hente» folk til din egen snap/insta. Gavekort og klær er alt hun har å by på. Også noen bilder fra kamerarull når det er lenge siden hun har lagt ut noe. Hun bare fortsetter livet med å spise ute og to middager daglig. Har ikke forandret seg noen ting etter problemene hun har hatt. Men, i følge henne har hun aldri hatt problemer. Glemmer alt hun har fortalt tidligere, stort sett vært alenemor og alt det der. Nei, Talla, kom tilbake den dagen du har lyst og ork til å snappe, ikke bare ser på det som et ork. Takk😅

Det som er synd er at hun har fått trykket ut alle de andre som startet joviale 🤦‍♀️ så hun er vel *sjefen* over den kanalen og kan gjøre akkurat som hun vil.  Men er enig i at hun ikke tilfører joviale noe. Helt unødvendig medlem ( men hun liker å bosse rundt og gjøre seg viktig ) 

 

Jadda jadda jeg klarer ikke å holde munnen. Men de siste innleggene hennes på insta, er igrunn en fin ting , bare synd hun kaster sin egen familie under bussen. Får så vondt av mammaen hennes som blir beskyldt for å ødelegge barndommen til talla. For oss som kjenner eller har kjenskap til henne vet at hun har hatt en ganske normal barndom og søskende hennes har en helt annen oppfatning av bardommen.  🤦‍♀️ får så vondt av den familien når talla gang på gang går ut på insta, snap,radio, aviser og sier at hun har hatt en tøff og  vanskelig barndom. 

Talla! Du vet veldig godt selv at du ikke er et løvetannbarn. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Teardrop skrev (På 2.12.2020 den 15.01):

wowo jeg stopper aldri å bli sjokkert over henne.
Hun logger seg på kl 14 på joviale for å fortelle at, "Denne mårran her har vært superhektisk" !! Altså, mårran? come on!

På sin egen pleier/pleide hun å snappe fra puta mens hun gjesper, eller later som hun gjesper. og når hun skal gjeste en annen kanal er hun så viktig at hun ikke gidder å logge inn før langt utpå dagen? Enig i at de hadde klart seg uten henne.

Jaaa, later som hun gjesper 😂 Spot on!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teardrop skrev (18 timer siden):

LoL! Han er jo fortsatt mye hos henne da. Feks i helga, da var hun ute på sprell.  Og han har vært vist /hørt et par ganger etter det. Tror ikke han er så langt unna som du tror, så det er nepoe grunnen til endringen du mener. 

Hun svarte ikke på noen spm i det hele tatt på joviale i dag 🤯

Selv om han er der betryr ikke det at de har et forhold. Jeg er glad for å høre at han er der for jentene, selv om jeg er grunnleggende oppgitt over Talla og mener mye om henne i negativ forstand syns jeg akkurat dette er tull å påpeke, for at han er der er faktisk bare bra, det betyr at jentene fortsatt har en pappa i livet sitt. 
Hun har gitt uttrykk for at han kom i tide og utide og vanskelig å vite når og om dette er tilfellet skjønner jeg at det er en lettelse å gjøre det slutt og kun skulle forholde seg til han som pappaen til jentene. Om dette stemmer og er varig, well, vi får se. 

At hun ikke svarer på spm på JM er latterlig tragisk! Hun burde blitt kastet ut derfra for evigheter siden. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samfunnet er ikke laget for B mennesker? Så se å still vekkerklokken din som oss andre B mennesker å lag skikkelige rutiner for barna dine. Jeg er skikkelig B menneske men står opp når klokken ringer 0630 hver morgen for å få ungen opp og ut. Kjenner jeg er to sekund fra å avfølge. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hebi skrev (7 minutter siden):

Samfunnet er ikke laget for B mennesker? Så se å still vekkerklokken din som oss andre B mennesker å lag skikkelige rutiner for barna dine. Jeg er skikkelig B menneske men står opp når klokken ringer 0630 hver morgen for å få ungen opp og ut. Kjenner jeg er to sekund fra å avfølge. 

Prøv b-menneske og ME?🤣 må fortsatt opp før kl 7. jeg lurer på hvordan hun skal klare å rekke skolen når barna starter der... når de er vandt til å sove til langt ut på morgenen... 

har ikke avfulgt henne, men ser ikke på hver dag for blir så oppgitt 🙊 hyggeligere ting å gjøre da kjenner jeg 😅

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying

Det jeg skulle ønske var at Talla la ungene sine i mer barnevennlig tid, når de sover til kl 930 og må vekkes, er de ute tvil for lenge oppe. De sover cirka11-12 timer, hvis de la seg etter barne-TV ville de våknet til 7-8. 
Men det er vel kanskje ikke ønskelig :)  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Justsaying skrev (4 minutter siden):

Det jeg skulle ønske var at Talla la ungene sine i mer barnevennlig tid, når de sover til kl 930 og må vekkes, er de ute tvil for lenge oppe. De sover cirka11-12 timer, hvis de la seg etter barne-TV ville de våknet til 7-8. 
Men det er vel kanskje ikke ønskelig :)  

 

De legger seg i 20 -21 tiden med hver sin ipad. Så ser de på den til de sovner (syns å huske at hun har nevnt dette) Så de sovner sikkert ikke før i 22/23 tiden. Da er det ikke så merkelig at de sover lenge. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
Lolland78 skrev (Akkurat nå):

De legger seg i 20 -21 tiden med hver sin ipad. Så ser de på den til de sovner (syns å huske at hun har nevnt dette) Så de sovner sikkert ikke før i 22/23 tiden. Da er det ikke så merkelig at de sover lenge. 

Det er trist, hun kan ikke velge å tilrettelegge for å kunne være et Bmennekse på bekostning av barna sine. 
Bryr meg ikke så mye om ting hun gjør som kun rammer henne selv, men ser jo at ungene muligens har litt usunn livsstil sånn sett. Og ungene bør prioriteres alltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lolland78 skrev (32 minutter siden):

De legger seg i 20 -21 tiden med hver sin ipad. Så ser de på den til de sovner (syns å huske at hun har nevnt dette) Så de sovner sikkert ikke før i 22/23 tiden. Da er det ikke så merkelig at de sover lenge. 

her om dagen la hun jo ut film av at de vakte pepperkaker kl 2230. dette var en hverdag... Jeg er da virkelig B-menneske selv, kunne sovet hele dagen hvis jeg får mulighet. MEN, jeg er jo voksen, har barn og en jobb. så står opp 06:00 hver dag, steller barn, smører matpakker, gir frokost, leverer et barn i bhg kl 0715 og et barn på sfo 0720, ankommer avdelingen jeg jobber på 0730. Talla.. ta deg sammen.. du er som vi andre var på ungdomsskolen. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justsaying skrev (42 minutter siden):

Men det er vel kanskje ikke ønskelig

Mener en av de to yngre våkna før kl ni en gang (tror det er et par vintre siden altså) så uttrykket vel talla ganske tydelig en misnøye for at hu måtte opp før kl 10-11. 

 

jeg er også B-menneske og har en mini-sjef på 7uker. Tidligere kunne jeg legge meg kl 03 på natta og sove til kl 16, eller legge meg kl 23 og sove til kl 13. 

Her er det ammenach ofte, og vi er oppe og blomstrer før fuglene fiser. Noen dager mellom kl 06 og 08, andre dager mellom kl 08 og 10. Alt etter som.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kalini skrev (44 minutter siden):

her om dagen la hun jo ut film av at de vakte pepperkaker kl 2230. dette var en hverdag... Jeg er da virkelig B-menneske selv, kunne sovet hele dagen hvis jeg får mulighet. MEN, jeg er jo voksen, har barn og en jobb. så står opp 06:00 hver dag, steller barn, smører matpakker, gir frokost, leverer et barn i bhg kl 0715 og et barn på sfo 0720, ankommer avdelingen jeg jobber på 0730. Talla.. ta deg sammen.. du er som vi andre var på ungdomsskolen. 

Det tror jeg var ett tilbakeblikk fra i fjor kanskje, hun la også ut bilde av kosestund i sofaen med småjentenr og hunden da. Å det var filmet i det forrige huset, der man så trappa som sofaen sto under.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart hun har "FULLE LISTER" langt ut i neste år. Tar seg en fridag i dag å sier selv at hun måtte avlyse 1 kunde i dag og at hun hatet å skuffe kunden. Hun sier det selv, 1 kunde. I entall som i en hel person på hele denne dagen. Hun er utrolig. Når jeg tenker etter på det hun legger ut av tattoo bilder er det alltid 1 hver gang, betyr dette at hun kun har en kunde hver dag, isåfall gikk hun fra å liksom være dritpopulær og stappfull til enda mer stusselig. Glad jeg ikke har gavekort der.

Og all denne sovingen på morgenen, hva skjer med det? Tenker da mest på barnas soving, ikke hennes. Ikke normalt at små barn sover så lenge hver dag. Det er ikke slik at hun gjør mye for å dra energien ut av dem å slite dem ut iløpet av dagen heller.. Hva er det de får i kveldsmaten haha. Hun slutter aldri å overraske i negativ forstand utad til oss 😳

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (26 minutter siden):

Det tror jeg var ett tilbakeblikk fra i fjor kanskje, hun la også ut bilde av kosestund i sofaen med småjentenr og hunden da. Å det var filmet i det forrige huset, der man så trappa som sofaen sto under.

okey, my bad :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker henne!!

Men dype innlegg på insta? De innleggene er bare syt. Langt fra dype, eller er jeg helt på bærtur?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Godt å ha noe å se på mens man spiser». Hva med å snakke sammen? Knytte bånd med barna? 
Jeg synes at menyen kjøtt og posesaus går igjen der fryktelig ofte. Burde ikke barna få bedre næring? 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og nå er hun igang igjen 😳  noen som har dristet seg til å spørre om eldstebarnet måtte stå opp selv om morran (eller hun har vært her å lest 😉)  dermed er ho frekk&fæl igjen 🤪

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er sååå stolt av hvordan hun er som mamma. Hun imponerer ikke meg. Hun elsker sikkert barna sine over alt på jord, det er ikke det det står på. Men, hva gjør hun egentlig med dem...? Hvor mye gjør de sammen uten å se på tv, spille på pad eller leke inne? De er sjelden ute. Regner med det hadde blitt filmet hvis det først hadde skjedd. Hvor ofte er de sammen med familie og venner? Jeg ser en familie som har minimal kontakt med andre, heldigvis har de begynt i barnehage igjen. Hun er sliten selv om hun bare er på jobb 2-4 timer hver dag. Mener hun jobber doble skift og mer enn alle andre. Hvor er virkelighetssansen hennes? Hun burde ha mer energi til å gjøre  aktiviteter med barna f. Eks ute i helgene. Sjokka over den dama og over hva hun mener å tilby alle rundt seg🤔

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metron skrev (30 minutter siden):

Hun er sååå stolt av hvordan hun er som mamma. Hun imponerer ikke meg. Hun elsker sikkert barna sine over alt på jord, det er ikke det det står på. Men, hva gjør hun egentlig med dem...? Hvor mye gjør de sammen uten å se på tv, spille på pad eller leke inne? De er sjelden ute. Regner med det hadde blitt filmet hvis det først hadde skjedd. Hvor ofte er de sammen med familie og venner? Jeg ser en familie som har minimal kontakt med andre, heldigvis har de begynt i barnehage igjen. Hun er sliten selv om hun bare er på jobb 2-4 timer hver dag. Mener hun jobber doble skift og mer enn alle andre. Hvor er virkelighetssansen hennes? Hun burde ha mer energi til å gjøre  aktiviteter med barna f. Eks ute i helgene. Sjokka over den dama og over hva hun mener å tilby alle rundt seg🤔

Men det er ikke deg hun skal imponere heller. Og husk på at det er lov å være sliten. Hun har vært åpen om at hun sliter med kroppen sin. Dessuten gjør de sikkert mer enn det som blir dokumentert. Og hadde hun dokumentert 24 timer i døgnet, så hadde vel ikke du blitt særlig imponert over det heller vil jeg tro. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...