Gå til innhold

Talla (snapchat)


Lolland78

Anbefalte innlegg

Flettfrid skrev (18 timer siden):

Handler ikke om å se saker fra flere sider, jo klart det gjør det når du påstår at jeg alltid har ett svar i Tallas favør. 

Da er det nettopp det det handler om at vi er forskjellige og ser ting fra forskjellige sider. 

Jeg er så absolutt ikke enig med Talla i alt og alles hennes valg. Men jeg reagerer ikke på at F har samværshelger med jentene hjemme hos Talla. Å da tenkte jeg ikke på Tallas forhold til familien hans, men mer at det kanskje er enklest for de begge. 

 

Jeg vet ikke om F har egen leilighet eller om han bor til f.eks moren. Å ikke har det noen betydning for min del heller. 

Men jeg tenker at det kan være en grunn for samlivsbrudd, samvær i mors hjem osv. Å med ting f.eks Lolland har skrevet her inn før, så tenker jeg at det er ett naturlig valg å ha samvær på den måten,uten at jeg skal gjenta det hun skrev om F og hans situasjon.

Er forsåvidt enig i det. men siden hun faktisk lar han være alene med barna store deler av tiden, så tenkte jeg at det var bedre at de var hos hans familie under samvær 🤷‍♀️

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lolland78 skrev (På 27.11.2020 den 22.45):

Man merker fort på snappen at han er tilbake. Er jeg den eneste som syns det er litt synd at han ikke har samvær hjemme hos seg selv, så jentene kan møte broren sin?  

Men det har vel strengt ingen noe med. Kan vel hende at de gjør ting som ikke blir dokumentert. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekko6389 skrev (På 28.11.2020 den 20.10):

Merkelig hvordan du alltid har et svar som går i T sitt favør.......

Han kunne hatt samvær hos sine foreldre, barnas besteforeldre, om du tror det. Men stemmer det, T nekter jo jentene kontakt med de også

Hvorfor er det merkelig. Har hun ikke lov å skrive det hun vil? Vi har ikke noe med samværsrett hans eller hvor den blir utført. Makan!! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TøydokkaAnna skrev (9 timer siden):

Men det har vel strengt ingen noe med. Kan vel hende at de gjør ting som ikke blir dokumentert. 

Ingen har noe med at f legger igjen en flytelort heller, det blir jo delt 🤷‍♀️🤦‍♀️ så derfor blir det nok snakk om disse tingene. Fordi hun har delt delt delt, klaget, hengt ut , syti og eksponert. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lolland78 skrev (1 time siden):

Ingen har noe med at f legger igjen en flytelort heller, det blir jo delt 🤷‍♀️🤦‍♀️ så derfor blir det nok snakk om disse tingene. Fordi hun har delt delt delt, klaget, hengt ut , syti og eksponert. 

Men i alle dager, hva har det med saken å gjøre? Den flytelorten har ingenting med hvordan de løser samværet hans med barna! Og at hun har delt i øst og vest om forskjellige ting har heller ingenting med det å gjøre. VI HAR INGENTING MED HVA DE VELGER Å GJØRE. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TøydokkaAnna skrev (2 timer siden):

Men i alle dager, hva har det med saken å gjøre? Den flytelorten har ingenting med hvordan de løser samværet hans med barna! Og at hun har delt i øst og vest om forskjellige ting har heller ingenting med det å gjøre. VI HAR INGENTING MED HVA DE VELGER Å GJØRE. 

Du skjønte tydeligvis ikke hva jeg mente 🤦‍♀️

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lolland78 skrev (4 timer siden):

Ingen har noe med at f legger igjen en flytelort heller, det blir jo delt 🤷‍♀️🤦‍♀️ så derfor blir det nok snakk om disse tingene. Fordi hun har delt delt delt, klaget, hengt ut , syti og eksponert. 

Unnskyld meg, men flytelort? 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lolland78 skrev (58 minutter siden):

Du skjønte tydeligvis ikke hva jeg mente 🤦‍♀️

Joda skjønte hva du mente jeg. Men det er ikke noe vits i å spekulere eller synse om han /deres måte og omgås barna. Det må de å gjøre på deres måte. Og sleng ikke på sånne dusteemojier. Det blir for dumt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chroma skrev (8 timer siden):

Unnskyld meg, men flytelort? 😳

Ja, Talla måtte dokumentere at F hadde vært på do og etterlatt en klump med bæsj som fløt i vannet. 😀😀 (Hu filma ikke bæsjen, men hu skravla vel om at F hadde lagt igjen en kabel i do som fløt.)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulSitron skrev (Akkurat nå):

Ja, Talla måtte dokumentere at F hadde vært på do og etterlatt en klump med bæsj som fløt i vannet. 😀😀 (Hu filma ikke bæsjen, men hu skravla vel om at F hadde lagt igjen en kabel i do som fløt.)

😳🥴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulSitron skrev (11 timer siden):

Ja, Talla måtte dokumentere at F hadde vært på do og etterlatt en klump med bæsj som fløt i vannet. 😀😀 (Hu filma ikke bæsjen, men hu skravla vel om at F hadde lagt igjen en kabel i do som fløt.)

Wow, ikke fått med meg dette, men bare enda et bevis på at ho prater dritt 😛

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teardrop skrev (1 time siden):

Wow, ikke fått med meg dette, men bare enda et bevis på at ho prater dritt 😛

😂😂😂😂

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun burde melde seg ut av Joviale når hun ikke klarer å følge opp🤔Kan ikke si hun inspirerer om dagen, Joviale klarer seg uten henne😊👍🏻Hun har ikke noe å gi, dårlig forberedt hver gang.👎🏻 Logger seg ikke på før til kvelds.  Hun har nok med F igjen hun nå🥱

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

wowo jeg stopper aldri å bli sjokkert over henne.
Hun logger seg på kl 14 på joviale for å fortelle at, "Denne mårran her har vært superhektisk" !! Altså, mårran? come on!

På sin egen pleier/pleide hun å snappe fra puta mens hun gjesper, eller later som hun gjesper. og når hun skal gjeste en annen kanal er hun så viktig at hun ikke gidder å logge inn før langt utpå dagen? Enig i at de hadde klart seg uten henne.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som ar Talla har det litt bedre med seg selv nå en på lenge. Fremstår mer dempet og plassert i egne sko. Mye mulig avslutning på forholdet var en positiv endring i hennes liv? Det fremstår i hvert fall sånn. Landet litt mer. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

BloodyMaryFairy skrev (1 time siden):

Virker som ar Talla har det litt bedre med seg selv nå en på lenge. Fremstår mer dempet og plassert i egne sko. Mye mulig avslutning på forholdet var en positiv endring i hennes liv? Det fremstår i hvert fall sånn. Landet litt mer. 

LoL! Han er jo fortsatt mye hos henne da. Feks i helga, da var hun ute på sprell.  Og han har vært vist /hørt et par ganger etter det. Tror ikke han er så langt unna som du tror, så det er nepoe grunnen til endringen du mener. 

Hun svarte ikke på noen spm i det hele tatt på joviale i dag 🤯

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teardrop skrev (9 timer siden):

LoL! Han er jo fortsatt mye hos henne da. Feks i helga, da var hun ute på sprell.  Og han har vært vist /hørt et par ganger etter det. Tror ikke han er så langt unna som du tror, så det er nepoe grunnen til endringen du mener. 

Hun svarte ikke på noen spm i det hele tatt på joviale i dag 🤯

Fikk til svar "svarer ikke på spørsmål på jovialesnappen. Følg meg på min egen snapp eller insta og still spørsmål der" 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lolland78 skrev (23 minutter siden):

Fikk til svar "svarer ikke på spørsmål på jovialesnappen. Følg meg på min egen snapp eller insta og still spørsmål der" 

Hun ødelegger for de andre fine jentene på Joviale. De inspirerer og byr på seg selv. Hun kommer bare så vidt innom en gang i måneden for å «hente» folk til din egen snap/insta. Gavekort og klær er alt hun har å by på. Også noen bilder fra kamerarull når det er lenge siden hun har lagt ut noe. Hun bare fortsetter livet med å spise ute og to middager daglig. Har ikke forandret seg noen ting etter problemene hun har hatt. Men, i følge henne har hun aldri hatt problemer. Glemmer alt hun har fortalt tidligere, stort sett vært alenemor og alt det der. Nei, Talla, kom tilbake den dagen du har lyst og ork til å snappe, ikke bare ser på det som et ork. Takk😅

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...