Cinnamondiva Skrevet 8. mars 2020 #101 Del Skrevet 8. mars 2020 På 3.3.2020 den 14.48, AnonymBruker skrev: Det er da ikke så stor forskjell på klesstilen. Anonymkode: 00d04...694 Vel, jo det var stilige buffalo sko og spice girls kjoler osv 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #102 Del Skrevet 8. mars 2020 Var ungdom på 90 tallet,jeg savner: - var mye drittmusikk (pop og techno ) men var mye bra også..Oasis, Suede, Nirvana, Blur ,osv osv Og folk VAR tilstede på konserter..snappa ikke halve greia..hater å få sånne snapper. - filmene :Tarantinofilmene , Grunge filmene (singles )osv - VTV , topp 20 lista - MTV spilte musikk ! - Masse retro godteri jeg savner-dont get me started -Girls, TOPP bladet -Gleden over de små ting-pengene varte lenger -Lørdagskylling !(sånn ferdig kylling diverse sauser i frysedisken) Anonymkode: 9bfa8...629 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miniomelett Skrevet 25. juni 2020 Forfatter #103 Del Skrevet 25. juni 2020 Bumper tråden igjen. Gøy å lese minner. Kræsj Pink er jo tilbake i sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oktobr Skrevet 25. juni 2020 #104 Del Skrevet 25. juni 2020 Pokemon på TV og det å være et barn uten bekymringer igjen. Og Dinosaurkjeks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miniomelett Skrevet 25. juni 2020 Forfatter #105 Del Skrevet 25. juni 2020 54 minutter siden, Oktobr skrev: Pokemon på TV og det å være et barn uten bekymringer igjen. Og Dinosaurkjeks. Dinosaurkjeks spise jeg senest en gang mellom 2008 - 2012 mener jeg. Tror det var Rimi som hadde!?? Var vanskelig å få tak i. Men sååå godt. Nå kom jeg på MUMMIKJEKS!!!! Og tom og jerrykjeks - som ikke smakte/smaker så godt, men det var slike samlefigurer i de! Oh Cartoonies. Som finnes ennå, men de er så kjipe på sjokoen. Er jo rullett på om du får sjoko i kjeksen eller ikke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #106 Del Skrevet 25. juni 2020 2 hours ago, miniomelett said: Oh Cartoonies. Som finnes ennå, men de er så kjipe på sjokoen. Er jo rullett på om du får sjoko i kjeksen eller ikke Det som var litt av spenningen! Også var det ekstra godt når man fikk en kjeks full av sjokolade Anonymkode: 7dae6...250 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oktobr Skrevet 25. juni 2020 #107 Del Skrevet 25. juni 2020 3 timer siden, miniomelett skrev: Dinosaurkjeks spise jeg senest en gang mellom 2008 - 2012 mener jeg. Tror det var Rimi som hadde!?? Var vanskelig å få tak i. Men sååå godt. Nå kom jeg på MUMMIKJEKS!!!! Og tom og jerrykjeks - som ikke smakte/smaker så godt, men det var slike samlefigurer i de! Oh Cartoonies. Som finnes ennå, men de er så kjipe på sjokoen. Er jo rullett på om du får sjoko i kjeksen eller ikke. Ååå! Tror ikke jeg har sett Dinosaurkjeks siden rundt 2006, jeg. Lever fortsatt med håp om at de skal komme tilbake. Mummikjeksene!! De var gode. Jeg likte faktisk Tom go Jerry-kjeksene. Pleide alltid å spise de da jeg var syk, fordi det var så godt med noe skikkelig tørt haha. Cartoonies hadde jeg nesten glemt! Tør nesten ikke kjøpe fordi jeg er redd jeg skal bli skuffet over hvor lite sjokolade som er igjen inni haha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miniomelett Skrevet 25. juni 2020 Forfatter #108 Del Skrevet 25. juni 2020 25 minutter siden, Oktobr skrev: Ååå! Tror ikke jeg har sett Dinosaurkjeks siden rundt 2006, jeg. Lever fortsatt med håp om at de skal komme tilbake. Mummikjeksene!! De var gode. Jeg likte faktisk Tom go Jerry-kjeksene. Pleide alltid å spise de da jeg var syk, fordi det var så godt med noe skikkelig tørt haha. Cartoonies hadde jeg nesten glemt! Tør nesten ikke kjøpe fordi jeg er redd jeg skal bli skuffet over hvor lite sjokolade som er igjen inni haha. Ja Cartoonies har virkelig holdt igjen på det gode. Og troooor det er slutt på at posene hadde forskjellige dyr på (uten at jeg skal påstå noe). Men det er bare en ørliten flekk med tørr sjokolade inni i de ytterst få det er i. 😭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #109 Del Skrevet 25. juni 2020 Jeg savner - Videoutleie og spillutleie. Savner at man måtte dra et sted for å få tak i filmer og spill. Munkerud gård var et kult sted å dra til - At andenebb og silikonpupper var ekstremt uvanlig - Anonymkode: 95864...c1d 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miniomelett Skrevet 30. juni 2020 Forfatter #110 Del Skrevet 30. juni 2020 På 25.6.2020 den 11.36, AnonymBruker skrev: Jeg savner - Videoutleie og spillutleie. Savner at man måtte dra et sted for å få tak i filmer og spill. Munkerud gård var et kult sted å dra til - At andenebb og silikonpupper var ekstremt uvanlig - Anonymkode: 95864...c1d Videoutleie!! Er egentlig ikke så lenge siden de slutta med DVD-utleie her i bøgda da men det var ikke helt det samme. Husker så godt videoutleie her. Det var hyller på hyller med VHSer og plakater på veggene, og lengre inn i sjappa var det masse godteri og smågodt som ikke solgtes noen andre steder. Er liksom ikke helt det samme å bruke 1+ time på å prøve sortere mellom alt møkket på Netflix/Viaplay osv for å finne noe. Det er jo mer komfortabelt å gjøre i egen stue, men ikke akkurat en "opplevelse". Ikke like gøy å være en vennegjeng som forsøker tråle streamingkanaler for noe å se, med sånn autoplay dritt og irriterende UIs, sammenlignet med å ta seg en svipptur innom videoutleie, hehe. Ja takk begge deler hadde vært fint. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #111 Del Skrevet 30. juni 2020 På 25.2.2020 den 16.46, miniomelett skrev: Er det noe du savner fra 90tallet, og isåfall hva da? Kan være alt mulig, som er på en annen måte nå/ikke finnes mer. Jeg savner for eks at lineær-tv konkurrerte om å være best. Husker det var stas å ha masse kvalitetsprogram på fredag og lørdagskveld. Gråtefilmer på onsdager, thrillere på torsdag. Action/thriller på søndag. "Ta sjansen" på NRK, allo allo. Ja generelt masse som familien kunne samles rundt. Nå er det bare drit og jammer på tv i helgene. Og ja vi kan jo heller streame, og takk gud for det - men likevel. Husker det var så syyyyykt mye på tv for barn også, hvis du hadde tv kanaler nok. Jeg husker jeg kunne sitte i timevis om morran å sluke alt på nickelodeon og tcc og senere cartoon network. tcc hadde en del sånne læringsprogrammer også. Eventyrbånd og sånne disneykassetter var også stas! og å ta opp lyd på kassett, sitte og ha "podcast" 😂😂 dvs vi syns det var gøy å rape høyt osv på tape, haha. Folk var mer ute også her. I hagene, liksom. Husker foreldrene mine holdt mye på i hagen om sommeren, eller bare satt ute og lyttet på radio. Ruslet seg en tur over i nabohagen for å skravle. En nabo mekket bil for eks. Ser aldri naboene utenfor huset nå. De sitter av og til ute på balkongen og soler seg noen minutt. Kanskje bare mitt strøk, men likevel. Det var også såååå gøy når nye gadgets kom ut. Alt mulig tech-skvip i forskjellige farger - og gjennomsiktig. Nå trøkkes det ut en ny mobil hele tiden og ingen merker noe nyt. Og fargene er liksom svart eller rose gold eller blå. Og det er vel hovedsaklig bare telefoner/smartklokker/annen overvåking det går i. Husker dere alle butikkene før!? eurospar og tiern osv. Det var så gøy å sose rundt der og se på alt. mesteparten der var jo bare for å fylle søppeltippen ennå mer, men det var en del bra der også - og billig!!! europris er jo for eks ikke så billig lengre, og Nille her i byen i alle fall er nesten bare kopper og kar og garn. Nille hadde syyykt stort utvalg her før. Hyllevis med leker og hobbysaker og lange reoler med vaskeløsninger. Jeg pleide lese sånne gamle Argos kataloger (tror det her argos...noe ala sparkjøp i alle fall) hvor man på 90tallet bestilte alt mulig fra et lagerhus. hvis man sammenligner ting i katalogene fra år til år så ser man at nesten alt av hobby/sport er borte og byttet ut med passiv elektro. Hva med dere? Savner dere noe fra 90tallet? enten noe konkret eller bare hvordan kulturen var? Savner kroppen min. Veide 40 kg mindre enn nå... Anonymkode: f3d58...32d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 30. juni 2020 #112 Del Skrevet 30. juni 2020 Savner absolutt alt fra 90-tallet. En enklere tid, det siste tiåret som hadde særpreg og sjarm, etter min mening. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Horrorfreak Skrevet 30. juni 2020 #113 Del Skrevet 30. juni 2020 Det var mer å se på tv, mange horrorfilmer ble produsert og man hadde såkalte venner på den tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lama_Drama Skrevet 30. juni 2020 #114 Del Skrevet 30. juni 2020 Cd-plater og cd-singler. Høre en plate helt ihjel etter å ha ventet en evighet på at den skulle komme. Brevskriving. Å dra på spontanbesøk. Leie VHS. At nordmenn enda var naive. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lasox Skrevet 30. juni 2020 #115 Del Skrevet 30. juni 2020 Savner de ekte barndomsvennene og kunne dra på spontantbesøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #116 Del Skrevet 30. juni 2020 32 minutter siden, Expandable86 skrev: Savner absolutt alt fra 90-tallet. En enklere tid, det siste tiåret som hadde særpreg og sjarm, etter min mening. Helt enig ! Og så angrer jeg på noen valg jeg gjorde på den tiden. Det stod i mellom to ting jeg hadde vanskeligheter med å bestemme meg for hva. Det ene var damer, det andre var utdannelse/yrkesvalg. Jeg valgte dessverre feil på begge deler, viste det seg i ettertid. 🙄 Anonymkode: 760c5...de5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #117 Del Skrevet 30. juni 2020 På 25.2.2020 den 16.54, AnonymBruker skrev: Savner det å ha brevvenninner! Husker jeg kom på trykk på brevvenn-sidene til Pennyklubben når jeg var 8 år. Den følelsen av å åpne opp en postkasse full av koselige håndskrevne brev i alle regnbuens farger hver dag i flere uker glemmer jeg aldri 🥰 Synd ikke nåtidens barn får oppleve dette, det kommer jo knapt brev i postkassen til folk lengre. Jeg hadde hvertfall stor glede av brevskrivingen. Anonymkode: 267c9...c4e Min annonse kom på trykk i Topp i 2001 og det var rett før folk sluttet å sende brev, så jeg fikk en hel masse e-mail isteden Anonymkode: 28ed6...c55 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anno1 Skrevet 30. juni 2020 #118 Del Skrevet 30. juni 2020 Utelivet klærne musikken livet uten at alle hadde nesa i en skjerm 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coronas Skrevet 30. juni 2020 #119 Del Skrevet 30. juni 2020 At det ikke var sosiale medier slik som i dag. Få med pc og mobil. Man dro på besøk, var sosial, kunne sole seg toppløs uten at noen sa noe om det og folk så mer opp. Ikke slik som i dag med krum nakke og hodet ned i mobilen. Vil ha det tilbake slik det var på serien Friends 😊 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonicaM Skrevet 30. juni 2020 #120 Del Skrevet 30. juni 2020 (endret) Savner penner med pels, oppblåsbare kule tenårings-sofastoler og annet ungdomsinteriør med sterke farger. De trendye runde Mango klokkene, skoledagbøker, gelepenner, bladene Vi og gutta, Starlet og Girls. TV-programmet «Nå eller aldri» som gikk på TV, det samme med «små stjerner» der Jahn Teigen var programleder. De syv søstre og Rederiet. Søppeldynga godteri, grønne frosker blant smågodtet, og Chio brus. Jeg savner også parfymert brevpapir som vi samlet på, basketkort og barnegambling også kjent som Pog 😝 Miss sixty bukser og Killah! Butikken JC og Diesel. Kanalene TV 1000, TCC, og Canal+. Så mange minner ❤️ Endret 30. juni 2020 av MonicaM 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå