Gå til innhold

Prosjekt: lag et menneske


Strikkesokken

Anbefalte innlegg

Late to the party, men; så fin mage! :rodmer: Gleder meg til jeg får en skikkelig bump selv. 

Håper dere koser dere på tur! :skya: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 19.8.2016 at 19.43, Beccy87 skrev:

Fine magen! :rodmer:

Takk!:biggrin:

Den 20.8.2016 at 8.43, Pentu skrev:

God tur. Håper dere får en fantastisk uke! Nydelig mage forresten! Hvor er skjorten din fra? ☺️

Tusen takk! Vi er hjemme igjen nå. Herregud så herlig det har vært med ferie! Den er fra Cubus. Utrolig herlig stoff, gode i str (har xs og regner med jeg kan bruke den en god stund fremover!), baggy form.

Den 20.8.2016 at 10.18, Weebs skrev:

Når tåneglene er pakket så er ferien reddet :nigo:
Superflott mage, god tur! :biggrin:

Haha, ja, hadde vært kjedelig å ligge på solsengen og ha glemt tåneglene hjemme:hoho: takk!

Den 20.8.2016 at 13.53, Chandra skrev:

Jeg elsker å se bilder! Du ser kjempeflott ut! :hjerte:

God tur! :)

Tusen takk! Godt det er flere som liker å se magebilder ;) syns alle burde ha minst månedlig oppdatering i dagboken sin med magebilde :P 

Den 21.8.2016 at 16.57, LilleMy1989 skrev:

Jeg gjør sånn mot mannen :lur: 

Hvordan er livet i sydenlandet??? :nigo: 

Hvorfor heter du Strikkesokken? ???? :danser: 

Haha stakkars mannen din! Han har min dypeste medfølelse:fnise:

Livet har vært helt fantastisk! Så fint og herlig at jeg ikke har sjekket kg en eneste gang (men har tenkt mye på dere altså!:nigo:). Spist altfor mye mat og shoppet så hardt at kofferten såvidt gikk igjen da vi skulle reise:fnise:

Jeg har faktisk ikke peiling. Jeg regner med at jeg satt og lurte på et smart navn og så så jeg ned på bena mine:ler: det har virkelig ingen betydning:vetikke: 

Den 23.8.2016 at 16.37, sitronkake skrev:

Late to the party, men; så fin mage! :rodmer: Gleder meg til jeg får en skikkelig bump selv. 

Håper dere koser dere på tur! :skya: 

Takk! Er stas å ikke lenger bare se småfeit ut ihvertfall:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I'm back!! Solbrun og tjukkas:nigo: vi har kost oss helt enormt. Over 30 grader hver dag, masse sol, masse bading, masse mat, masse is.. Det første jeg gjorde var å kjøpe en luftmadrass så jeg kunne ligge som en hval i bassenget og sole ryggen. Uten tvil det beste kjøpet på hele turen! Og så fikk vi oss en ny favorittrestaurant der nede - de hadde tidenes spareribs! Jeg har aldri spist spareribs uten å bruke fingrene før, men kjøttet var så mørt at det bare datt av pinnene. Første gangen vi spiste der var det så godt at jeg var helt på gråten :P kjente tårene presset på og klumpen lå godt i halsen:hoho: Hæsjtæg youknowyourepregnantwhen... 

I sydenland er gravidmager allemannseie da. Jeg rekker liksom ikke å bli ille berørt eller reagere på hva som skjer for jeg blir så satt ut når jeg plutselig står der med 15 fremmmede damehender på magen :P 

Kjenner jeg angrer på at jeg ikke har skrevet litt her hver dag nå, har såå mye å fortelle! Kort oppsummert så har vi hatt det helt fantastisk fint og jeg har lagt på meg sikkert 10 kg:fnise:

Vi kom inn døren klokken 6 imorges og ble vekket kl 14 av L som kom på døren for å se hva vi hadde kjøpt til ham ;) Nå sitter jeg i sofaen og ser på at mannen og L setter sammen vognen:biggrin: (var visst ikke helt enkelt..)

Og ja, 100 dager igjen til termin idag! Wohooo!!:bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snapchat-4249349438110418029.jpg

Kunne ikke vært mer fornøyd!:nigo: nå har hele familien øvelseskjørt og vi gir enstemmig terningkast 6 ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig behagelig å trille :jepp: prøvde den i butikk. Men for dyr for oss i denne omgang. Kanskje neste gang ;) 

Fin vogn :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den vogna er så fiiin! :rodmer:  Men han dumme, kjempehøye mannen min synes den var for lav. Han følte at han var ute på tur med dukkevogna si da han prøvetrillet den, så han nektet å kjøpe den fordi han følte seg så lite barsk og mandig. Hmf. :snurt: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fiiiiiin! Gleder meg sånn til vår kommer. Forhåpentligvis har de fått med alle delene denne gangen. 
Drømte faktisk om den i natt :fnise:

Forresten! Har du testet regntrekket? Noen sier det er litt trangt og du må finne rett teknikk for å få det på. Er det like vanskelig som folk skal ha det til? 

Endret av Weebs
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, LilleMy1989 skrev:

Veldig behagelig å trille :jepp: prøvde den i butikk. Men for dyr for oss i denne omgang. Kanskje neste gang ;) 

Fin vogn :hjerte: 

Ja, den er kjempegod! Ganske glad mannen ikke har sjekket opp i priser på andre barnevogner:fnise: regner med han tror alle vogner er i samme prisklasse ;) 

17 timer siden, sitronkake skrev:

Den vogna er så fiiin! :rodmer:  Men han dumme, kjempehøye mannen min synes den var for lav. Han følte at han var ute på tur med dukkevogna si da han prøvetrillet den, så han nektet å kjøpe den fordi han følte seg så lite barsk og mandig. Hmf. :snurt: 

Usj! Mannen her er 190 høy så vi prøvde stokke trailz og, men den likte ingen av oss og jeg følte meg som ei niåring som hadde fått passe naboungen:ler: andre vogner prøvde vi ikke..mannen her er heldigvis veldig enkel å ha med å gjøre på sånt - og veldig enkel å selge til:lur:

5 timer siden, Weebs skrev:

Fiiiiiin! Gleder meg sånn til vår kommer. Forhåpentligvis har de fått med alle delene denne gangen. 
Drømte faktisk om den i natt :fnise:

Forresten! Har du testet regntrekket? Noen sier det er litt trangt og du må finne rett teknikk for å få det på. Er det like vanskelig som folk skal ha det til? 

Hehe, håper hele vognen kommer denne gangen ja ;) har ikke testet regntrekket! Må kanskje gjøre det da..men blir ikke ikveld :P håper det er ok å få på - her er det ca 3 regnfrie dager i året, så:fnise:

6 minutter siden, Beccy87 skrev:

Den vogna var kjempe fin! :jepp:

Og hipp hipp for 100 dager igjen! :danse:

Takk!! Er sååå fornøyd!

Og 99 dager idag:bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

99 dager til termin! SHIIIT! Tosifret! :bond:

Har veldig mye blodtrykksfall for tiden, og blir skikkelig dårlig av det. Idag presset jeg meg avgårde på trening likevel, og ble så dårlig da vi kom hjem at jeg måtte legge meg strak på sofaen og sov lenge :P våknet og var fortsatt like dårlig og måtte løpe rett ut for å kaste opp. Æsj. Hater sånne dager.
Veide meg på treningssenteret idag da, og har ikke gått opp et gram på ferien!:sjokkbla: jeg måtte gå på vekten flere ganger for å sjekke at det stemte:fnise: kan ikke tro det, så mye som jeg spiste der nede :P 

Idag har vi tatt inn stellekommoden etter L, den har stått i boden i 6 år..trengte en vask og et strøk maling, men så er den like god som ny. Nå må vi bare få ny tørketrommel så vi kan ta vekk klesstativet og få plass til stellekommoden. Er med andre ord ikke et kjempesvært bad vi har:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for et vær! Det regner opp og ned og sidelengs. Kom på at jeg måtte teste regntrekket på vognen, og det var ikke enkelt å få på, @Weebs! Tror ikke jeg hadde klart det med èn hånd. Også dekket det liksom bare rammen på vognen, ikke selve bagen?! Syns det var rart. Redd bagen blir klissvåt likevel da, siden det ofte regner horisontalt i Bergen :P googlet litt, og så at en del har kjøpt andre trekk til vognen, men de er jo så stygge alle sammen..venter ihvertfall og ser hvordan det går med det som fulgte med!

Nå driver mannen og maler stellebordet og spør om det er KG jeg er inne og skriver på.
Jeg: "Ja, jeg var ikke innpå i hele går!"
Mannen: "Å? Herregud! Kjefter damene der inne på deg da?"
Jeg: "Ja. Jeg pleier å si at det er din feil"
Mannen: "Å herregud ikke gjør det. Får jeg trusselbrev og en illsint kvinnebande på døren"
:hoho:

Ikveld skal vi i kakeselskap til en tante av meg som har bursdag. Gleder meg stort til marsipankake:nigo: var på etterkontroll hos legen etter UVI'en igår og hadde både blod og protein i urinen fortsatt, i tillegg til forhøyet blodtrykk (har pleid å ligge laaavt - ca 100/50), så var redd for svangerskapsforgiftning. Har hørt at man da må holde seg unna sukker mest mulig i tillegg til å holde seg maks i ro. Men var tilbake idag og da var blodtrykket mer ok igjen så er ikke i faresonen enda. Så den kaken skal nyytes! I tillegg kjøpte vi enormt med sjokolade på tax freen, hadde vært trist hvis mannen og L fikk ha alt i fred ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, jeg hadde dødd litt om jeg måtte holde meg unna sukker. Ja takk til kake og godteri til alle gravide :jepp: 

Vogna er jo bare dritfin! Får meg ikke til å selge vår og kjøpe ny siden den vi har (Emmaljunga) og Bugaboo er så dyre, og jeg er ganske gnien av meg,  men det er nesten verdt det altså! :)

Ekkelt med disse blodtrykksfallene, har ikke hatt det siden første trimester selv. Men kanskje kroppen prøver å si at den vil du skal ta den ennå litt mer med ro. Det, og så slipper jeg å få dårlig samvittighet fordi jeg ikke trener når alle andre gjør det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser også at folk kjøper egne trekk :P Vestlandet er full av vind og regn, så tiden vil vise hva vi ender opp med. Sukkerfritt kosthold hadde jeg slitt enormt med akkurat nå. Nugatti :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det den vogna som har gjennomsiktig plasttrekk? 
Det ser i alle fall utrolig vanskelig ut på de vognene jeg har sett (hvis det er det). 
Trekket som fulgte med vår vogn (emmaljunga) er kjempestort og svart, kanskje ikke det lekreste men det holder hele vogna tørr uansett hvilken vei det regner så jeg er veldig fornøyd med det! ;)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har gjennomsiktig på TFKen, det er null stress å ta det på. Har en venninne som har et trekk på sin vogn (emmaljunga) som ikke hører til. Jeg tenker bare soggy balls når jeg ser det trekket på.:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, A4-livet skrev:

Herregud, jeg hadde dødd litt om jeg måtte holde meg unna sukker. Ja takk til kake og godteri til alle gravide :jepp: 

Vogna er jo bare dritfin! Får meg ikke til å selge vår og kjøpe ny siden den vi har (Emmaljunga) og Bugaboo er så dyre, og jeg er ganske gnien av meg,  men det er nesten verdt det altså! :)

Ekkelt med disse blodtrykksfallene, har ikke hatt det siden første trimester selv. Men kanskje kroppen prøver å si at den vil du skal ta den ennå litt mer med ro. Det, og så slipper jeg å få dårlig samvittighet fordi jeg ikke trener når alle andre gjør det :ler:

Takk! Kunne som sagt ikke vært mer fornøyd med vognen, og den var verdt hver krone! Til L hadde jeg en Simo Duo (herregud, det er så lenge siden han ble født:daane:) og den var jo så stor og tung og et monster av en vogn..så bestemte meg fort for at det ikke skulle bli noe lignende igjen :P 

Ja, det er skikkelig ekkelt. Lurer egentlig litt på hvordan jeg skal ta det mer med ro når jeg allerede er sykemeldt:fnise: føler det eneste jeg gjør er å slite ut sofaen her hjemme. Men merker jo det at når jeg får disse blodtrykksfallene så må jeg bare legge meg ned en stund og ta det helt med ro, så er nok noe i det!

17 timer siden, Weebs skrev:

Jeg ser også at folk kjøper egne trekk :P Vestlandet er full av vind og regn, så tiden vil vise hva vi ender opp med. Sukkerfritt kosthold hadde jeg slitt enormt med akkurat nå. Nugatti :hakeslepp:

Syns disse tinkafu trekkene som det virker som folk tyr til ser så stusselige ut? Ser ut som allværsjakken jeg hadde i 7.klasse som absolutt ikke var en allværsjakke fordi det regnet rett igjennom:ler:

Ja, jeg er sjokoman for tiden..vi kjøpte en sånn stor 1 kgs pose med forskjellige sjokolader på tax free'en og jeg har fått helt dilla på Bounty! Når vi er tom for Bounty i den posen tror jeg at jeg må sjekke ut oppskriften på de her "sunne" bountysjokoladene som alle lagde for en stund tilbake.

12 timer siden, Beccy87 skrev:

Er det den vogna som har gjennomsiktig plasttrekk? 
Det ser i alle fall utrolig vanskelig ut på de vognene jeg har sett (hvis det er det). 
Trekket som fulgte med vår vogn (emmaljunga) er kjempestort og svart, kanskje ikke det lekreste men det holder hele vogna tørr uansett hvilken vei det regner så jeg er veldig fornøyd med det! ;)  

Ja, gjennomsiktig supertrangt plasttrekk. Tror det funker greit til sportsdelen, da. Men ser for meg at jeg sliter litt med å ta på trekket om jeg har tatt ut baby av vognen og den skal stå igjen ute i regnet feks.

12 timer siden, Pentu skrev:

Vi har gjennomsiktig på TFKen, det er null stress å ta det på. Har en venninne som har et trekk på sin vogn (emmaljunga) som ikke hører til. Jeg tenker bare soggy balls når jeg ser det trekket på.:fnise:

Fulgte det gjennomsiktige med? Syns de virker mer vanntette enn de svarte:vetikke: ja, syns ikke det er videre pent med for store trekk som ikke hører til. Beskrivelsen din var spot on da:ler:

Endret av Strikkesokken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Strikkesokken skrev:

 

Fulgte det gjennomsiktige med? Syns de virker mer vanntette enn de svarte:vetikke: ja, syns ikke det er videre pent med for store trekk som ikke hører til. Beskrivelsen din var spot on da:ler:

Var det vi kjøpte med vognen. Er TFK sitt originale. Ja, jeg føler at det ikke er så mye hjelp i de svarte. 

Jeg er ganske opptatt av at alt lille har ser skikkelig ut. Da kan hun ikke ha dingletrekk på vognen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Strikkesokken skrev:

Syns disse tinkafu trekkene som det virker som folk tyr til ser så stusselige ut? Ser ut som allværsjakken jeg hadde i 7.klasse som absolutt ikke var en allværsjakke fordi det regnet rett igjennom:ler:

Ja, jeg er sjokoman for tiden..vi kjøpte en sånn stor 1 kgs pose med forskjellige sjokolader på tax free'en og jeg har fått helt dilla på Bounty! Når vi er tom for Bounty i den posen tror jeg at jeg må sjekke ut oppskriften på de her "sunne" bountysjokoladene som alle lagde for en stund tilbake.

Ja, gjennomsiktig supertrangt plasttrekk. Tror det funker greit til sportsdelen, da. Men ser for meg at jeg sliter litt med å ta på trekket om jeg har tatt ut baby av vognen og den skal stå igjen ute i regnet feks.

Stusselige, ja! Og godt poeng. Hvordan ta det på med én hånd? :P Det har jeg ikke tenkt på engang. Folk som har født før, altså. Dere tenker på alt :) 

Nå må dere ringe snart, Barnas Hus! Jeg vil også teste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her-re-gud for en morgen! Vil bare grave meg ned og aldri stå opp igjen. L var såå enormt gretten, og alle joggebuksene hans er for korte og det er jo helt krise for jeans og klær som strammer generelt er tortur. I tillegg hadde han ikke fått gjort leksene sine igår og måtte ta det idag - verre mor skal man lete lenge etter! Og jeg har sovet drittdårlig i natt, magen føltes så tung og hang og slang ved siden av meg følte jeg:ler: har drømt om bbhugme hele natten:fnise: søren at de er så dyre, tror ikke det blir en sånn på meg denne gangen. Uansett - supersur unge og trøtt mamma var ikke en god kombinasjon.
Han fikk gjort leksene etter krokodilletårene var tørket og kom seg til skolen, så alle overlevde :P 

Idag skal mannen på fjelltur med en kamerat, så jeg har huset for meg selv. Regner med dagen forsvinner i soving :P og imorgen skal vi på 3D ultralyd!:bolledeig: håper vi får noen bra bilder og et halvveis reelt bilde av hvordan hun kommer til å se ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Pentu skrev:

Var det vi kjøpte med vognen. Er TFK sitt originale. Ja, jeg føler at det ikke er så mye hjelp i de svarte. 

Jeg er ganske opptatt av at alt lille har ser skikkelig ut. Da kan hun ikke ha dingletrekk på vognen :fnise:

Enig! Kan ikke være slaskete og fælt. Men samtidig så kan ikke vognen bli klissvåt og skitten, så har et dilemma der. Evt får jeg holde meg inne hver gang det regner oppover så er vi safe ;) 

26 minutter siden, Weebs skrev:

Stusselige, ja! Og godt poeng. Hvordan ta det på med én hånd? :P Det har jeg ikke tenkt på engang. Folk som har født før, altså. Dere tenker på alt :) 

Nå må dere ringe snart, Barnas Hus! Jeg vil også teste!

Hehe, jeg tenkte ikke på det før jeg leste om ei på et annet forum som hadde tenkt på det:sjenert:

Jaa, skjønner jeg godt! Har tatt lang nok tid for dere å få den vognen nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...