Gå til innhold

Prosjekt: lag et menneske


Strikkesokken

Anbefalte innlegg

Du får dra på enklere liv å kjøpe deg en sånn gripesak. Så slipper du å bøye deg. Sko uten knyting er og en super ting. Jeg bruker skohorn og har skohorn (mindre utgave) i vesken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ooo, fine ting! Nå er jeg sikkert superidiot, men jeg har også lyst på uro over stellebordet. Menneeh, hvordan fester du den i taket? Teip? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Weebs skrev:

Ooo, fine ting! Nå er jeg sikkert superidiot, men jeg har også lyst på uro over stellebordet. Menneeh, hvordan fester du den i taket? Teip? :vetikke:

Multitasking. Du holder den  over hodet på babyen mens du skifter bleie :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Pentu skrev:

Du får dra på enklere liv å kjøpe deg en sånn gripesak. Så slipper du å bøye deg. Sko uten knyting er og en super ting. Jeg bruker skohorn og har skohorn (mindre utgave) i vesken. 

Ooo smart! Det må jeg skaffe meg:biggrin: har ett par sko uten knyting, i tillegg til sjøstøvler da:fnise: blir ofte til at jeg tråkker rett nedi dem ;) 

40 minutter siden, Weebs skrev:

Ooo, fine ting! Nå er jeg sikkert superidiot, men jeg har også lyst på uro over stellebordet. Menneeh, hvordan fester du den i taket? Teip? :vetikke:

Ikke helt sånn som Pentu foreslår ihvertfall:ler: Vi har rørene til ventilasjonsanlegg rett over der stellebordet er, så taket er litt lavere akkurat der. Tenkte bare å feste en krok i taket og feste uroen i den..:vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Strikkesokken skrev:

Ooo smart! Det må jeg skaffe meg:biggrin: har ett par sko uten knyting, i tillegg til sjøstøvler da:fnise: blir ofte til at jeg tråkker rett nedi dem ;) 

Ikke helt sånn som Pentu foreslår ihvertfall:ler: Vi har rørene til ventilasjonsanlegg rett over der stellebordet er, så taket er litt lavere akkurat der. Tenkte bare å feste en krok i taket og feste uroen i den..:vetikke:

Hæ? Godkjenner du ikke forslaget mitt? 😱

vi har en hylle over stelleplassen. Der har vi festet en krok som vi henger diverse på. Så krok i taket er nok supert 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Småkjekset skrev:

Holder på å lese meg opp i dagboken din, så legger igjen et tegn mens jeg holder på :vinke:

Hadde så lyst på 3D UL sist, så skal absolutt tenke på det denne gangen :jepp:

Heii, jeg så deg ikke før nå! Så kjekt at flere fremmede gidder å lese om livet mitt:fnise: velkommen:nigo: og gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I natt drømte jeg at jeg fødte! Var helt alene og var skikkelig sur på mannen etterpå for at han ikke hadde vært der. Men var mest fortvilet fordi den ene kameraten til mannen ikke var der for det var jo han som egentlig var far til babyen :hoho: babyen skulle hete Nyborg fordi hun ble født på Nyborg i Bergen :ler: alle syntes det var nydelig. Jeg finner på de beste navnene i søvne ;) 

...gikk inn på ssb.no og fant ut at det faktisk er over 1500 personer som heter Nyborg! Tror nok ikke det kommer på vår liste uansett :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 4.9.2016 at 10.30, LilleMy1989 skrev:

:overrasket: 

Var nesten sånn mannen så ut da jeg sa at kameraten hans var far til baby:fnise:

Den 4.9.2016 at 10.46, Weebs skrev:

Nyborg :hjerte:

Den 4.9.2016 at 12.39, Pentu skrev:

Jaja, Nyborg er ikke så gale. Du kunne nå født på Stoltzen :P

15 timer siden, Småkjekset skrev:

Kan tenke meg det blir kjekt på helsestasjonen når Nyborg, Stolzen og Minde skal veies og vaksineres :ler:

:hoho: jeg er overbevist om at noen kommer til å google "spesielle navn", komme inn på denne siden, og bare "Oi, Stoltzen var skikkelig fint ass!"

2 timer siden, Beccy87 skrev:

Gravid-drømmer ass! :hoho:

Det er helt merkelig, jeg drømmer så mye rart at jeg kunne skrevet sci-fi bok om det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen er på jobb og jeg er tilbake i fullt sykemeldt-mode. Føler meg mye piggere når han er hjemme til tross for blodtrykksfall og oppkastbyger :P når han er vekke går mye av dagene opp i facebook, netflix og soving. Føler meg helt slapp og vil bare ligge på sofaen uten å gjøre noe. Eller dvs jeg vil gjøre ting men jeg orker ikke. Idag har jeg sendt L på skolen, brettet klær, handlet, og sovet. Vurderer å ta en tur på spinning ikveld bare for å komme meg opp av sofaen litt..

Og så så jeg på facebook nå at termingruppen skulle ha treff idag. Det hadde de kun skrevet om i kommentarfeltet til en poll på når det passet for folk, så jeg som ikke har lagt igjen en kommentar der har ikke fått det med meg. Selv om jeg stemte for at det passet best idag:fnise: Og jeg som mannet meg opp til å bli med helt fra forrige gang de hadde treff..jaja! De skulle visst møtes klokken 15 og det krasjer med L og henting på SFO uansett. Mer netflix tid på meg:plystre:

Mamma kom på døren med mer garn til meg idag, så jeg får prøve å bli ferdig med det pleddet jeg har holdt på med i en evighet nå! Kan ikke skylde på at jeg kommer til å gå tom for garn lenger ihvertfall.. På den ene termingruppen på facebook er det ei som legger ut hele tiden at hun er ferdig med nye strikke og hekleprosjekter og jeg tenker bare wtf?!:sjokkbla: Jeg har ikke tålmodighet til å strikke mer enn en halvtime av gangen liksom. Fortsetter det i dette tempoet blir det en vaskeklut i babyull istedenfor:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Strikkesokken skrev:

Mannen er på jobb og jeg er tilbake i fullt sykemeldt-mode. Føler meg mye piggere når han er hjemme til tross for blodtrykksfall og oppkastbyger :P når han er vekke går mye av dagene opp i facebook, netflix og soving. Føler meg helt slapp og vil bare ligge på sofaen uten å gjøre noe. Eller dvs jeg vil gjøre ting men jeg orker ikke. Idag har jeg sendt L på skolen, brettet klær, handlet, og sovet. Vurderer å ta en tur på spinning ikveld bare for å komme meg opp av sofaen litt..

Og så så jeg på facebook nå at termingruppen skulle ha treff idag. Det hadde de kun skrevet om i kommentarfeltet til en poll på når det passet for folk, så jeg som ikke har lagt igjen en kommentar der har ikke fått det med meg. Selv om jeg stemte for at det passet best idag:fnise: Og jeg som mannet meg opp til å bli med helt fra forrige gang de hadde treff..jaja! De skulle visst møtes klokken 15 og det krasjer med L og henting på SFO uansett. Mer netflix tid på meg:plystre:

Mamma kom på døren med mer garn til meg idag, så jeg får prøve å bli ferdig med det pleddet jeg har holdt på med i en evighet nå! Kan ikke skylde på at jeg kommer til å gå tom for garn lenger ihvertfall.. På den ene termingruppen på facebook er det ei som legger ut hele tiden at hun er ferdig med nye strikke og hekleprosjekter og jeg tenker bare wtf?!:sjokkbla: Jeg har ikke tålmodighet til å strikke mer enn en halvtime av gangen liksom. Fortsetter det i dette tempoet blir det en vaskeklut i babyull istedenfor:ler:

når du har strikket en stund så blir det til at du kan strikke mens du ser på TV osv. Da kommer prosjektene på løpende bånd. Her går det i storesøsterstrikk for tiden. Syns litt synd på henne. Har blitt mye på lillesøster 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Pentu skrev:

når du har strikket en stund så blir det til at du kan strikke mens du ser på TV osv. Da kommer prosjektene på løpende bånd. Her går det i storesøsterstrikk for tiden. Syns litt synd på henne. Har blitt mye på lillesøster 😜

Jeg prøver å ha Friends i bakgrunnen, for det har jeg sett så mye før og jeg takler ihvertfall ikke å sitte i stillhet og strikke:tongue: men håper jeg en dag blir så god at jeg faktisk kan følge med på TV samtidig som jeg strikker! Jeg og mannen ser på Dexter for eksempel, men jeg kan ikke strikke samtidig for da må vi enten se samme episode 3 ganger eller så blir teppet fullt av hull:fnise:

Har du noen enkle, fine oppskrifter å dele?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Strikkesokken skrev:

Jeg prøver å ha Friends i bakgrunnen, for det har jeg sett så mye før og jeg takler ihvertfall ikke å sitte i stillhet og strikke:tongue: men håper jeg en dag blir så god at jeg faktisk kan følge med på TV samtidig som jeg strikker! Jeg og mannen ser på Dexter for eksempel, men jeg kan ikke strikke samtidig for da må vi enten se samme episode 3 ganger eller så blir teppet fullt av hull:fnise:

Har du noen enkle, fine oppskrifter å dele?

Det har jeg. Jeg kan sende til deg på Facebook når lille har lagt seg 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Småkjekset skrev:

Bare vent, du er en dreven strikker før du vet ordet av det ;) Skulle nesten hatt strikketreff i Bergen :ler:

 

Dere får komme til meg på strikkekafé ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...