Gå til innhold

Det dummeste jeg ser innen interiør om dagen...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Strå i vaser overalt! At alt er glatt og listefritt, så ukoselig. De samme desinio-posterne i alle hjem. Svarte vegger, fy søren så stygt. Og da gjerne med mørke velurmøbler i tillegg, hello vinterdepresjon hele året 🤪

Anonymkode: 7b8ed...14c

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Nerine_ said:

Jo det er helt sikkert noen som velger det. Det viktigste er vel at folk trives i eget hjem? 

De færreste trives vel med institusjonsbad?

Jeg forstår at folk må leve med dette om de leier, men om man eier?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Strå i vaser overalt! At alt er glatt og listefritt, så ukoselig. De samme desinio-posterne i alle hjem. Svarte vegger, fy søren så stygt. Og da gjerne med mørke velurmøbler i tillegg, hello vinterdepresjon hele året 🤪

Anonymkode: 7b8ed...14c

Jeg har aldri skjønt at man kan bli deprimert av å ha et hjem man liker.

Men jaja, vi er forskjellig.

Anonymkode: 82500...9c2

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Inkognitogata skrev:

De færreste trives vel med institusjonsbad?

Jeg forstår at folk må leve med dette om de leier, men om man eier?

Nei jeg ser at det er vanskelig for deg å fatte at ikke alle mennesker har identisk smak som deg. 

Hørt uttrykket "folk er forskjellige"? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Nerine_ said:

Nei jeg ser at det er vanskelig for deg å fatte at ikke alle mennesker har identisk smak som deg. 

Hørt uttrykket "folk er forskjellige"? 

Du er veldig aggressiv.

Har du helhvitt bad?

Endret av Inkognitogata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Inkognitogata skrev:

Du er veldig aggressiv.

Nei, men det er vel ikke så veldig vanskelig å forstå at ikke alle liker det du liker? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Nerine_ said:

Nei, men det er vel ikke så veldig vanskelig å forstå at ikke alle liker det du liker? 

Har du helhvitt bad?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri skjønt at man kan bli deprimert av å ha et hjem man liker.

Men jaja, vi er forskjellig.

Anonymkode: 82500...9c2

Unnskyld meg, trodde dette var tråden om interiør man ikke likte, men det er visst tråden for veloverveide nøytrale ikke-krenkede observasjoner om hus og hjem..

Anonymkode: 7b8ed...14c

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Fru Uperfekt skrev:

Den gjennomsiktige plasduken er praktisk når en har snørrunger. Har på i forbindelse med måltidene men ikke ellers.

Har da unger selv. Aldri i verden om de skal spise fra bord med plastikkduk. 

Anonymkode: b5782...cb4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Unnskyld meg, trodde dette var tråden om interiør man ikke likte, men det er visst tråden for veloverveide nøytrale ikke-krenkede observasjoner om hus og hjem..

Anonymkode: 7b8ed...14c

Omg butthurt 😂

Har du kanskje helhvitt bad?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smaken endrer seg, og folk liker forskjellig. Vil de ha svarte eller hvite vegger i sitt hjem, så liker de vel det. Personlig synes jeg grønn, uansett hva den kalles, er en for jævlig farge å ha på veggene.

Anonymkode: 89e39...25a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Inkognitogata skrev:

Har du helhvitt bad?

Nei, men det var ikke poenget her. Poenget er at folk liker ulike ting, og godt er det. 

Syns egentlig det er latterlig at folk har så sterke meninger om hvordan andre velger å innrede hjemmet sitt. Det påvirker jo ikke dere på noen som helst måte, så hvorfor bry seg? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Nerine_ said:

Nei, men det var ikke poenget her. Poenget er at folk liker ulike ting, og godt er det. 

Syns egentlig det er latterlig at folk har så sterke meninger om hvordan andre velger å innrede hjemmet sitt. Det påvirker jo ikke dere på noen som helst måte, så hvorfor bry seg? 

Jeg tror du har helhvitt bad mtp din sterke reaksjon.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Inkognitogata skrev:

Jeg tror du har helhvitt bad mtp din sterke reaksjon.

Ja hvis du har behov for å tro det så værsågod. Så håper jeg du bare "spiller", og faktisk ikke tror at alle deler din smak🙂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Nerine_ said:

Ja hvis du har behov for å tro det så værsågod. Så håper jeg du bare "spiller", og faktisk ikke tror at alle deler din smak🙂

Helhvitt bad er helt ok. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit at noen ikke liker helhvite vegger, men det er jo ikke sånn at det automatisk betyr fargeløst og kjedelig interiør. Mine helhvite vegger er et blankt lerret som fremhever alle de fargerike maleriene jeg har kjøpt, pluss noen få, men store, fargerike møbler. Tror nok jeg kan love at ingen synes det er fargeløst hjemme hos meg. 
(Ikke at jeg bryr meg 😂

Men de der fødselsplakatene som mange nevner ( https://www.thebirthposter.com ) Barnet ser jo helt deformert ut. Sjekk de bittesmå føttene, for eksempel. Og til den prisen! Skjønner ikke det har blitt så populært, men det er vel nok et bevis på sauflokkmentaliteten. 

Anonymkode: 7e0ff...e60

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

28 minutter siden, Inkognitogata skrev:

Helhvitt bad er helt ok. 

Hadde glatt byttet mitt bad mot et helhvitt ja. 

Endret av Nerine_
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvitt bad er ikke det dummeste jeg ser innen interiør, men det er ikke favoritten min heller. Hvite vegger og grått gulv er ganske standard og blir litt kjedelig om man ikke tilsetter farger og kanskje en stor grønn plante. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er alle forunt å droppe TV'en helt...

Anonymkode: ae5a1...58d

Det er ihvertfall enkelte forunt å mene seg berettiget til å mene mye om hvordan andre skal benytte fritiden sin. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp! Etter at jeg opprettet denne tråden, er jeg hjemsøkt av lett krøllede pledd på Instagram. Mer enn noen gang! 😱 TS 

Anonymkode: d21ff...bec

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...