Gå til innhold

Det dummeste jeg ser innen interiør om dagen...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Rare dere er. Gardiner kan være steike fint d. 

😂

Anonymkode: ba246...487

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stua til bloggeren Anna Rasmussen gir meg frysninger.Greit nok med minimalisme ,men altså...

Anonymkode: a3e70...7b7

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha fulgt denne tråden synes jeg å merke at noen har et nærmest religiøst forhold til interiør. Og det hele virker rett og slett litt sjukt. 

Anonymkode: a1956...78a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Etter å ha fulgt denne tråden synes jeg å merke at noen har et nærmest religiøst forhold til interiør. Og det hele virker rett og slett litt sjukt. 

Anonymkode: a1956...78a

Oi, så forskjellige mennesker er. Jeg synes det er en interessant og morsom tråd å følge!

Anonymkode: 192d5...a04

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stua til bloggeren Anna Rasmussen gir meg frysninger.Greit nok med minimalisme ,men altså...

Anonymkode: a3e70...7b7

😂 Må si meg enig med deg der.

Anonymkode: 192d5...a04

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😂 Må si meg enig med deg der.

Anonymkode: 192d5...a04

Hva så. Du bor ikke der.

Anonymkode: a1956...78a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva så. Du bor ikke der.

Anonymkode: a1956...78a

Nei, og er glad for det i likhet med deg. 

Anonymkode: 192d5...a04

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere som ikke har gardiner, har dere rullegardin eller lignende på bad, soverom eller lignende? 

Anonymkode: ee36e...d32

Har plisségardiner i noen rom, rullegardiner i noen. Mange vinduer er helt uten noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mange som ikke har fått med seg at tråden handler om "Det dummeste jeg ser i interiør"?

Altså, ikke hva dere synes om andres smak, eller hvordan dere har det hjemme, men dt dummeste den enkelte ser innen interiør...

Anonymkode: 77ab8...cec

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må male, og har startet en tråd om det. Fint om alle selvutnevnte eksperter kan komme med meninger og innspill! :)

Anonymkode: 3564c...b84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fødselsplakater må være det dummeste.... 

Anonymkode: 95cfd...298

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en veldig mørk farge i stua, det blir virkelig ikke mørkt og dystert. Har gode lys da :) det er pr dags dato den mest behagelige fargen jeg har hatt i ett rom, øynene får slappet godt av etter en lang dag.. :) 
 

hvite rom er noe av det verste jeg vet, tror faktisk ikke jeg har ett eneste hvitt rom i hele huset. Får en veldig instutusjons følelse av hvite rom 

Anonymkode: 6da5a...b9e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en veldig mørk farge i stua, det blir virkelig ikke mørkt og dystert. Har gode lys da :) det er pr dags dato den mest behagelige fargen jeg har hatt i ett rom, øynene får slappet godt av etter en lang dag.. :) 
 

hvite rom er noe av det verste jeg vet, tror faktisk ikke jeg har ett eneste hvitt rom i hele huset. Får en veldig instutusjons følelse av hvite rom 

Anonymkode: 6da5a...b9e

Jeg jobber i en institusjon og her er det ingen hvite rom. 

Anonymkode: 13218...ed9

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg eier eget hjem og skulke gjerne hatt helhvitt bad, mitt er nemlig fra før helhvit-trenden 😮

Skulle gjerne ha pusset det opp, men har egentlig ikke råd. Når jeg gjør det blir det sikre løsninger, sannsynligvis grått gulv og hvite vegger. Farger kan man ha på håndklærne.

Tråden er artig, men jeg fatter ikke helt at så mange kan ha både råd og tid til å pusse opp og endre stil hele tida. Disse greiene som "alle har" fantes ikke i butikkene sist jeg drev oppussing. Jeg er ikke fattig, men har ikke penger til å skifte ut fullt brukbare møbler og veggmaling heller.

Anonymkode: c519d...d09

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har sikkert alt i hvitt. Et hjem uten sjel og farge. Så glad vi kan ta tilbake  et hjem å bo i og ikke som  et bilde ut av en katalog. 

 

Anonymkode: d7340...a44

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.1.2020 den 21.26, -jk- skrev:

Hvite bad skjærer i øynene mine, det blir veldig skarpt, sterilt og kjedelig etter min mening. Så det vil jeg absolutt ikke ha. Noe mykere og litt mer dempet passer mye bedre, men helst nøytrale farger. Da er det vanskelig å komme utenom grått synes jeg, og gjerne med sorte detaljer. 

Jeg er akkurat ferdig med å pusse opp badet på hytta, det ble slikt:

2019-12-08_17_51_36.jpg

2019-12-08_17_52.33-1.jpg

Syns badet var fint, men ville aldri hatt tretak. Skriker jo fuktskader etter en tid. 

På 25.1.2020 den 8.38, AnonymBruker skrev:

Dere som ikke har gardiner, har dere rullegardin eller lignende på bad, soverom eller lignende? 

Anonymkode: ee36e...d32

Jeg har plissegardiner i stue og kjøkken, og lystette rullegardiner på soverommene.

Anonymkode: cf14d...bc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Syns badet var fint, men ville aldri hatt tretak. Skriker jo fuktskader etter en tid. 

Anonymkode: cf14d...bc6

Takpanelen kom ferdigbehandlet med Osmo hardvoksolje og er meget vannavstøtende. Baderomsvifta er fuktstyrt og starter med en gang man begynner å dusje, og det er gulvvarme så alt tørker opp på 15 minutter. Fuktproblemer er jeg derfor ikke redd for. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg jobber i en institusjon og her er det ingen hvite rom. 

Anonymkode: 13218...ed9

Så bra da! De aller fleste institusjoner jeg har vert på har hvite vegger og vinyl gulv 🤓

Anonymkode: 6da5a...b9e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det dummeste jeg ser er puter som er slått i hel på midten. Sofaer som er fylt opp med puter og så har noen kakket de godt ned sånn at det er to tupper som stikker opp, får et skikkelig behov for å rette på de. Folk får gjøre som de selv vil altså, men skjer ikke her. Jeg har både puter og pledd i sofaen, men putene er rette og pleddene er brettet og henger over armlenet når de ikke er i bruk, sikkert ikke mye trendy det😅

Anonymkode: f21d3...c79

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.1.2020 den 21.26, -jk- skrev:

Hvite bad skjærer i øynene mine, det blir veldig skarpt, sterilt og kjedelig etter min mening. Så det vil jeg absolutt ikke ha. Noe mykere og litt mer dempet passer mye bedre, men helst nøytrale farger. Da er det vanskelig å komme utenom grått synes jeg, og gjerne med sorte detaljer. 

Jeg er akkurat ferdig med å pusse opp badet på hytta, det ble slikt:

2019-12-08_17_51_36.jpg

2019-12-08_17_52.33-1.jpg

Så rar flisekombinasjon, spesielt når taket er trehvitt. Rommet blir delt i 3 deler uten at det henger sammen liksom. 

Ser ikke ut som at veggflisene tar opp noe av fargen fra gulvflisene? Gulvflisene er for mørke? Veggflisene for rotete. Når de ulike flisene også ser ut til å ha ulik struktur, form og farge så blir det dessverre kræsj for meg. Jeg hadde malt taket i en av de lyseste kulørene som finnes i veggflisene for å skape mer harmoni og helhet i det minste. Og malt skapet i samme farge som gulvflisene.

Inntrykket ble for rotete, spesielt når de ulike flisene toppes med de stramme smijernsdørene og et svært skap i klassisk stil med en voldsom pyntelist på toppen. Hummer og kanari.

Vil ikke alt støv og alle inntørkede vanndråper synes på så homogene gulvfliser? Hvorfor valgte du ikke omvendt, homogene veggfliser og spettfargede gulvfliser?

Anonymkode: b76da...585

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...