Gå til innhold

Førstegangsprøvere


Noldi

Anbefalte innlegg

Gratulerer! Så herlig å se at alt står bra til 😊

Hørtes lurt ut med sykemelding, håper kvalmen går over etterhvert ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hurraaa for blinkende hjerte! ❤️  For en fantastisk følelse! Ikke liiike god følelse den kvalmen, fysj så fælt det må være. Forhåpentligvis letter kvalmen om noen få uker, slik at energien vender tilbake ❤️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med bankende hjerte på ultralyd :strix:

Godt du ble sykemeldt så du kan ta vare på deg selv. ❤️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå så herlig med bankende hjerte 😍 Så bra du ble sykemeldt, håper kvalmen gir seg snart og du fort føler deg bedre 💖 er det like gale hele dagen eller er det verst om morgenen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å høre at du fikk se et bankende hjerte🥰 
kjedelig å være så dårlig, men det blir verdt det skal du se❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sovia skrev (23 minutter siden):

er det like gale hele dagen eller er det verst om morgenen?

Dette er like ille hele dagen. Kvalmen er konstant hele dagen, også om natten så jeg sover dårlig i tillegg. Spyr opp absolutt alt jeg prøver å få i meg også, om det så er vann eller middag, alt kommer i retur. Men nå har jeg heldigvis klart å holde på det meste etter å ha tatt kvalmestillende😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noldi skrev (2 timer siden):

Dette er like ille hele dagen. Kvalmen er konstant hele dagen, også om natten så jeg sover dårlig i tillegg. Spyr opp absolutt alt jeg prøver å få i meg også, om det så er vann eller middag, alt kommer i retur. Men nå har jeg heldigvis klart å holde på det meste etter å ha tatt kvalmestillende😍

Huff, jeg bare gruer meg til det blir min tur 😂 så bra kvalmestillende funker 💖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at ultralyden gikk bra! ❤️ fælt at du er så kvalm! Høres lurt ut at du ble sykemeldt - ta vare på deg selv så godt det går an med kvalme og alt. Sender gode tanker ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg virkelig HATER denne tiden altså! Rosa på papiret igjen... Jeg går så i kjelleren for hver gang det skjer😭 Ingen smerter eller noe sånt, men det skremmer livskiten ut av meg!.. Vennligst gå fort over😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noldi skrev (27 minutter siden):

Jeg virkelig HATER denne tiden altså! Rosa på papiret igjen... Jeg går så i kjelleren for hver gang det skjer😭 Ingen smerter eller noe sånt, men det skremmer livskiten ut av meg!.. Vennligst gå fort over😭

Kjære Noldi. 💕 Helt enig, den tiden der er helt pyton! Men jeg vil dele denne med deg fra appen Preggers, og håper det kan trygge deg litt 💕 

 

11326502-D6A8-44F7-A7A3-72F54B91B0F3.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære, gode du! ❤️ Jeg er så enig, denne tiden er noe drit.. Usikkerheten er det verste. Men, jeg signerer det @vegasus 👆🏻 skriver - dette kan være helt normalt, og det har vist seg å være det for deg tidligere også💕 Skjønner dog at denne fargen er skremmende, for det er det jo! Sender deg en varm styrkeklem 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er særlig mye trøst nå. Men veldig mange blir bedre når uke 12 nærmer seg. Jeg er heller ikke helt bra men vesentlig bedre enn tidligere i desember ❤️ Men fyfaen det er tungt når det står på som verst. Mitt beste tips er å ikke vente for lenge med å prøve en ny medisin om den du bruker ikke har god nok effekt og få intravenøst væske hvis det blir for ille. Det hjelper sykt mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så godt å kunne se et fint og bankende hjerte! Det må være helt fantastisk!
Håper du snart slipper kvalmen og frykten for SA. Hold ut så lenge, og ta vare på deg selv ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SUPERMIRI skrev (45 minutter siden):

Håper det går bra med deg ❤️

Tusen takk❤️ Jeg tror utrolig nok at det går bra denne gangen også. Sluttet å blø i løpet av dagen i går, og har ikke hatt noen smerter eller lignende🤞🏼 Men herregud så skremmende det er med den fargen på papiret, så det gikk med en hell haug tårer i går pga redselen. Jeg valgte å ikke ta kvalmestillende i går også for å se om jeg fortsatt hadde kvalmesymptomet, og det hadde jeg virkelig😅 Nå synes jeg blødninger kan holde seg unna snart!

@vegasus, @Anonymapekatt og @babycodex Tusen takk for gode tanker og oppmuntring❤️ Det hjelper veldig mye!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Yay, så bra!😍 Hadde du nylig hatt sex f.eks? Kan jo kanskje tyde på at du har veldig skjøre slimhinner 😊 Godt å lese at du har så god effekt av kvalmestillende! Det er nok deilig tenker jeg. 

Nyt søndagen ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at det har gitt seg 🥰 Det kan jo være pga innvendig ultralyd, helt normalt å begynne å blø litt etter det hvis man har skjøre slimhinner 😊 

Satser på at blødninger holder seg langt unna nå, og at kvalmen din forsvinner så fort du er over i andre trimester 🥰 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SUPERMIRI skrev (8 minutter siden):

Hadde du nylig hatt sex f.eks? Kan jo kanskje tyde på at du har veldig skjøre slimhinner 😊

Nei det var det vi ikke hadde, og var nok derfor jeg ble så redd. Men jeg tror alle slimhinnene mine var litt ute i går😅 blødde fra munn og nese flere ganger i går, så det har nok noe med økt blodstrøm å gjøre vil jeg tro. Har også vært inne på tanken om det kan ha vært fra urinrøret. For å ta urinprøve på torsdag måtte jeg kateteriseres, så det kan jo ha vært en liten blødning fra urinblære eller urinrør. Eller som du sier @vegasus! Har faktisk ikke tenkt over det engang, men det er jo helt vanlig med en liten blødning etter innvendig ultralyd. Kjente faktisk at jeg ble 10kg lettere når jeg leste det. Takk😍🤩

Tusen takk for heiarop @Godis😍

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...