Gå til innhold

Førstegangsprøvere


Noldi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

sommerfugl154 skrev (7 minutter siden):

Gratulerer så mye!!! 🤩🥰 Fantastiske nyheter!!

 

Hopptimisten skrev (2 minutter siden):

Gratulerer så mye🥰🤩 

Tusen takk dere😍😍 Vi er i himmelen akkurat nå😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wææ @Noldi!! Nå skulle jeg ønske jeg kunne klemme på deg, det er seriøst de besteste beste nyhetene på lenge! Herregud, så kos🥰 Blir helt rørt jeg😭

Endret av TiiBii
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tjolahei skrev (8 timer siden):

Så koselig! Gratulerer så mye 🥰

 

Sai skrev (8 timer siden):

Gratulerer så mye 😍🥰❤️ Ble helt rørt på dine vegne!! Et fantastisk førjulsmirakel ❤️

tusen takk😍❤️ Blir så rørt av alle gratulasjonene😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TiiBii skrev (8 timer siden):

Wææ @Noldi!! Nå skulle jeg ønske jeg kunne klemme på deg, det er seriøst de besteste beste nyhetene på lenge! Herregud, så kos🥰 Blir helt rørt jeg😭

Åååå tibi😍😭😍 du er så god! Tusen takk!❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3+5

Herregud tenk at jeg kan oppdatere med graviditetsuker😍 Det hadde jeg helt ærlig ikke trodd allerede! Vi feiret nyheten med god middag og en kjempefin ettermiddag. Jeg har sovet som en stein i hele natt, og føler meg 10 hakk mer rolig enn jeg gjorde før den positive graviditetstesten! Det er nesten rart😁😍 Nå gleder jeg meg til jeg er 4+0, føler alt er litt mer virkelig da. Og etter det gleder jeg meg til tidlig ultralyd! Har ringt gynekologkontoret og sagt i fra om den positive testen, og spurt gyn når hun ønsker at jeg skal komme inn til tidlig ultralyd. Hun hadde helt full dag i går, så det kan vel hende hun gir beskjed i dag. Jeg hadde hatt lyst på tidlig ultralyd selv også, men når gyn ville jeg skulle komme inn til det så blir det definitivt en ekstra ultralyd for å se hvordan det går med den lille😍

Også er det meg og dårlig selvkontroll da! Det er kanskje 12 timer siden jeg sa at jeg ikke skulle teste mer med babyplan-testene, men i dag gjorde jeg det likevel😅🤦‍♀️ Men nå skal jeg ikke gjøre det igjen! Ikke før om to dager iallfall, kanskje tre😇 Har bare så lyst til å se at teststreken er like sterk som kontrollstreken! Det kan hende det har klikka for meg, til alle som kanskje lurer nå😇 Men se på den stigningen fra i går da! Helt nydelig❤️

F2C34989-4943-4127-B808-B7220624E1AA.jpeg

Endret av Noldi
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflott stigning! Blir nok ikke mange dagene til du ser 2-3 på digital test :)  Blir spennende å høre hva gynekologen sier om tidlig UL - når den blir. Du hadde ingen ønsker selv? Jeg har vært på maaange tidlige ultralyder, og min erfaring er at rundt uke 8-9 er best. Da ser man en liten bamsemums ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (5 minutter siden):

Kjempeflott stigning! Blir nok ikke mange dagene til du ser 2-3 på digital test :)  Blir spennende å høre hva gynekologen sier om tidlig UL - når den blir. Du hadde ingen ønsker selv? Jeg har vært på maaange tidlige ultralyder, og min erfaring er at rundt uke 8-9 er best. Da ser man en liten bamsemums ❤️

Jo, selv kunne jeg ønske 8-9 som du sier, men samtidig vil jeg gjerne høre når gyn ønsker at jeg skal komme inn🙈 Hun har vel en grunn til å anbefale tidligere/senere, men kan hende jeg legger inn en liiiiten setning om at jeg selv ønsker i uke 8-9😁 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godis skrev (1 time siden):

Så ekstremt hyggelige nyheter det var her inne da! Gratulerer så masse kjære deg ❤️

 

Anonymapekatt skrev (25 minutter siden):

Aaaah, her var det en sinnsykt gledelig nyhet jo!! :bolledeig:GRATULERER SÅ MYE!! ❤️ 

Tusen takk😍❤️😍 Det er ekstremt hyggelig og vi er så takknemlige og lykkelige nå😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

SUPERMIRI skrev (3 minutter siden):

Et stort og høyt HURRAAA for flott stigning! ❤️ 

Ååå, jeg blir så rørt av alle meldingene deres og glad langt inni sjela av at dere virkelig bryr dere så mye om meg og knøttet😍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir en tidlig, tidlig ultralyd på meg og knøttet😁 Allerede i romjulen ønsket gyn meg inn, men jeg fikk vente til nyåret. Ultralyd blir da når jeg er 6+4. kan hende jeg ender opp med en ekstra ultralyd i uke 12 da, så det er litt jevne mellomrom og ikke minst så jeg ser litt mer enn celleklumpen som det er nå (selvom jeg er veldig glad i celleklumpen også❤️). Fikk ikke snakket med gynekologen selv, så er ikke helt sikker på hvorfor hun ønsker å ha meg inn så tidlig, men jeg antar det har noe å gjøre med hormonklusset jeg har hatt, og det faktum at det var 3 modne folikler på den ene siden, og 2 på den andre😅 de to største var på 26 og 22 mm om jeg ikke husker feil, men de resterende var alle over 19. Sannsynligvis er det vel 1, kanskje 2 som har slipt, men det er kanskje det hun ønsker å se etter? Noen som har noe erfaring med dette?

Uansett er jeg bare kjempefornøyd med oppfølgingen og hjelpen jeg har fått fra gynekologen, og all psykisk støtte jeg har fått fra alle dere her inne❤️

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...