Gå til innhold

Førstegangsprøvere


Noldi

Anbefalte innlegg

Den testen ser jo kjempefin ut! Du er nok ikke langt unna 3+ 😊 

Er det 4+3 du er nå? Det er jo veldig vanlig å ikke få 3+ så tidlig da 💕 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud så godt å høre at dere er så mange som har troen på lille spiren😍😭 @Lillra Jeg håper virkelig at jeg bare har skjøre slimhinner jeg også, og at dette er totalt ufarlig for spiren❤️ @vegasus ja, 4+3 i dag, så jeg forventet absolutt ikke 3+ på digital, men jeg måtte bare prøve når jeg først var i gang😇 Hadde tre digitale liggende, så jeg tenkte at jeg iallfall hadde nok å prøve på.

Nå håper jeg denne dagen går fort og at jeg ikke opplever noe mer blødning. Også håper jeg at jeg får svar på blodprøven i morgen🤞🏼 Sist tok jeg blodprøve for sent på dagen til at de fikk hentet den samme dag. Dermed hentet de blodprøven dagen etter, og svaret var klart 20.30 på kvelden. En halvtime før de stengte. I morgen skal jeg dra ned tidligere sånn at de får hentet prøven samme dag, så kanskje jeg får svar allerede i morgen kveld🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noldi skrev (3 timer siden):

Herregud så godt å høre at dere er så mange som har troen på lille spiren😍😭 @Lillra Jeg håper virkelig at jeg bare har skjøre slimhinner jeg også, og at dette er totalt ufarlig for spiren❤️ @vegasus ja, 4+3 i dag, så jeg forventet absolutt ikke 3+ på digital, men jeg måtte bare prøve når jeg først var i gang😇 Hadde tre digitale liggende, så jeg tenkte at jeg iallfall hadde nok å prøve på.

Nå håper jeg denne dagen går fort og at jeg ikke opplever noe mer blødning. Også håper jeg at jeg får svar på blodprøven i morgen🤞🏼 Sist tok jeg blodprøve for sent på dagen til at de fikk hentet den samme dag. Dermed hentet de blodprøven dagen etter, og svaret var klart 20.30 på kvelden. En halvtime før de stengte. I morgen skal jeg dra ned tidligere sånn at de får hentet prøven samme dag, så kanskje jeg får svar allerede i morgen kveld🤞🏼

Skjønner deg godt! Jeg hadde også noen digitale liggende, så jeg testet jo tidlig med de jeg også 😋 

Men jeg testet jo som en gal hver dag (noen ganger flere ganger daglig) til strekene var like sterke jeg da, jeg fant fort ut at jeg var rimelig testgal 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vegasus skrev (1 time siden):

Skjønner deg godt! Jeg hadde også noen digitale liggende, så jeg testet jo tidlig med de jeg også 😋 

Men jeg testet jo som en gal hver dag (noen ganger flere ganger daglig) til strekene var like sterke jeg da, jeg fant fort ut at jeg var rimelig testgal 😅

Hahaha, ja, det er jo veldig enkelt å bli testgal når man har testene liggende da! Du skal absolutt ikke se bort ifra at jeg tar en ny digital i morgen. Jeg har fortsatt to igjen, så hvis doblingen går som den skal så vil jeg jo få 3+ på tirsdag. Men kanskje jeg er heldig og har kjempegod stigning og får 3+ allerede i morgen? Jeg vet det er usannsynlig, men det er lov å håpe😅 Jeg kan liksågodt ta de to siste jeg har mandag og tirsdag😇 Jeg ser ikke vitsen i å evt spare de til senere heller, for jeg vil ikke at det skal bli noe «senere», jeg vil jo at denne spiren skal holde løpet ut!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noldi skrev (4 minutter siden):

Hahaha, ja, det er jo veldig enkelt å bli testgal når man har testene liggende da! Du skal absolutt ikke se bort ifra at jeg tar en ny digital i morgen. Jeg har fortsatt to igjen, så hvis doblingen går som den skal så vil jeg jo få 3+ på tirsdag. Men kanskje jeg er heldig og har kjempegod stigning og får 3+ allerede i morgen? Jeg vet det er usannsynlig, men det er lov å håpe😅 Jeg kan liksågodt ta de to siste jeg har mandag og tirsdag😇 Jeg ser ikke vitsen i å evt spare de til senere heller, for jeg vil ikke at det skal bli noe «senere», jeg vil jo at denne spiren skal holde løpet ut!

 


Haha, det er nesten som å lese mine egne tanker rundt den tiden. 🙈 Men hvis du får 2-3 i morgen så kanskje drøye til onsdag med å teste igjen siden hcg ikke nødvendigvis stiger hver dag 😊 

Jeg er enig i at denne spiren skal holde løpet ut! 🥰 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det rett før jeg drister meg til å skrive graviditetsuke som overskrift på innleggene mine igjen😍😭CD8D6830-BAEF-4043-9E13-EA78609020D1.thumb.jpeg.56ce429502a2e41359efcf5e1ec55b5e.jpeg

Denne testen møtte meg i dag tidlig! Nå er det bare å håpe på at den viser riktig, og at blodprøvene er høye og fine. Har prøvd å Google meg til hvilket hcg-nivå de forskjellige ukene dukker opp på clearblue digital. Noen steder står det 2000, andre steder 2700. Denne fant jeg på clearblue.uk;B00E5816-7B7E-474B-9972-780B0ED54E54.thumb.jpeg.274b8d510b5e5faa8e3a7ec5d1127001.jpeg

Hvis den stemmer er det jo helt super stigning! Men jeg slår meg til ro med at stigningen går bra, også får jeg se akkurat hvilket nivå det er på når jeg får svaret på blodprøvene. Håper det går bra nå❤️

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er jo en kjempefin stigning! Jeg har skikkelig skikkelig troa på spiren din! 🤩 

Gratulerer med 3+ på digital! 🤩🥳💕

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noldi skrev (1 time siden):

Nå er det rett før jeg drister meg til å skrive graviditetsuke som overskrift på innleggene mine igjen😍😭CD8D6830-BAEF-4043-9E13-EA78609020D1.thumb.jpeg.56ce429502a2e41359efcf5e1ec55b5e.jpeg

Denne testen møtte meg i dag tidlig! Nå er det bare å håpe på at den viser riktig, og at blodprøvene er høye og fine. Har prøvd å Google meg til hvilket hcg-nivå de forskjellige ukene dukker opp på clearblue digital. Noen steder står det 2000, andre steder 2700. Denne fant jeg på clearblue.uk;B00E5816-7B7E-474B-9972-780B0ED54E54.thumb.jpeg.274b8d510b5e5faa8e3a7ec5d1127001.jpeg

Hvis den stemmer er det jo helt super stigning! Men jeg slår meg til ro med at stigningen går bra, også får jeg se akkurat hvilket nivå det er på når jeg får svaret på blodprøvene. Håper det går bra nå❤️

Hurra for 3+ på digital 😍😍😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sovia skrev (6 timer siden):

Hvordan går det med deg, @Noldi? 🥰

Takk som spør😁 Det går veldig fint med meg heldigvis. Blodprøvene bekreftet det jeg allerede visste pga cb digital; det var steget fra 376 til 2100 på 96 timer, noe som tilsvarer en dobling på 38 timer🎉 De milde symtomene jeg har er fortsatt tilstede også, så jeg føler meg fortsatt gravid.

Jeg er 5+2 i dag. Vi fortalte mine foreldre og mannen sine foreldre om graviditeten på julaften. Det var en veldig rørende stund med tårer i alle sine øyne og de kommende besteforeldrene gleder seg alle sammen😁 Nå gleder vi oss til første uken i nytt år, da blir det tidlig ultralyd for å se etter et bankende hjerte❤️

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk 😍 Er det første barnebarn på begge sider? Det må være noe helt spesielt å fortelle om ens første barn iallefall, kan godt tenke meg at det var en rørende stund 💖 Skal dere si det til noen flere før TUL? Det blir spennende og fint 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovia skrev (6 timer siden):

Så fantastisk 😍 Er det første barnebarn på begge sider? Det må være noe helt spesielt å fortelle om ens første barn iallefall, kan godt tenke meg at det var en rørende stund 💖 Skal dere si det til noen flere før TUL? Det blir spennende og fint 🥰

Dette blir første barnebarn for alle sammen ja😁 Vi vet fortsatt ikke helt om vi skal si noe eller ikke, men vi får besøk på nyttårsaften og det kan være vanskelig å skjule at jeg ikke drikker, så det kan hende vi sier det da. Vi har blitt enige om å ta det litt på sparket, for vi endrer mening om vi skal si det eller ikke annenhver dag😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5+3

Nå kjenner jeg at jeg må lufte litt at hvert. Ingen store greier, jeg bare begynner å bli litt utålmodig😅 For det første kjenner jeg det er godt med en liten pause mellom julematen og nyttårsmaten, for jeg føler ikke jeg har fått i meg nok grønnsaker eller fisk eller noe av det som baby trenger for å vokse seg stor og frisk. I går tippet det helt for meg, da var jeg så utrolig lei fet og tung julemat. Så nå er jeg veldig glad for å ha vært på butikken og fylt opp med lettere mat for magen😁 har følt meg som en stappa pølse hele julen😅

Det er rart å si det, men jeg er nesten litt utålmodig på flere symptomer. Jeg har det veldig greit og kjenner lite til graviditeten annet enn ømme bryster og brystvorter, og «leamus» i livmoren. Jeg blir litt fortere sliten i ryggen og fortere trøtt, men eller er livet ganske normalt. I dag endte jeg opp med å ta den siste testen jeg hadde igjen, bare for å se at jeg fortsatt var fra gravid, og det var jeg jo😁 Har ikke blødd noe mer etter spottingen 4+0, og stigningen på blodprøven var jo også fin, så jeg har ingen grunn til å tro at dette skulle gå galt. 

Første ultralyd er bestilt til jeg er 7+0, allerede første uken i det nye året😍 bare 10 dager igjen❤️ Gleder meg veldig til det og håper jeg får se det bankende hjertet til lille baby❤️

Håper alle her inne har hatt en fin jul og får en fin start på nyåret😁

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår godt det du skriver om Get julemat 😅 Greit at det er jul bare en gang i året, føler jeg! 

Det blir nok mer virkelig når du ser hjerteblink på ultralyd 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe magisk med det første måltidet etter julemat 😂 Man føler seg plutselig mye freshere! 

Har ultralyd samme dag vi da. Håper vi får se et blinkende hjerte begge to ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå jeg er bare så glad på dine vegne, fine Noldi! Jeg gleder meg veldig med deg 💖 Og heier masse! Alle symptomer kommer helt sikkert fortere enn du aner, og da kommer du til å se tilbake på denne tiden og tenke at du skulle nytt det enda mer 🙈 Har du vært noe på jobb i det siste? Hvordan føles det på kroppen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...