Gå til innhold

Førstegangsprøvere


Noldi

Anbefalte innlegg

babycodex skrev (28 minutter siden):

Nei gud nå fikk jeg litt sjokk og ble så glad på dine vegne ❤️ Men slike murringer er virkelig et godt tegn ja. Krysser fingrene for at alt går bra og at du går inn i en fin juletid. Du slipper også endel symptomer i julen så timingen er jo veldig god og du kan bare nyte. Klem

Jeg fikk også sjokk😂😍 Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Juss-jenta skrev (Akkurat nå):

Wææh, gratulerer!!! 😍❤️ Nyt tiden fremover nå. Dette er tidenes beste førjulsgave! Lykke til med å fortelle det til mannen ❤️❤️

Tusen takk! Jeg er veldig spent på hvordan han reagerer😱😍 Han vet ikke at jeg testet i dag, ville ikke at han skulle gå rundt og lure en hel arbeidsdag😁 Han jobber ikke alene og er med andre folk hele tiden, så tenkte det var greit å holde det hemmelig så han kan ha en normal arbeidsdag😁 Tror han kommer til å få sjokk!😂😍 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noldi skrev (1 time siden):

Tusen takk😍😭😍 Jeg var sikker på at jeg kom til å hylgrine når jeg først fikk en  positiv test, men jeg klarer egentlig ikke gjøre noe annet enn å stirre på testen og tenke at denne dagen kommer til å bli dritlang før mannen kommer hjem!😅😶😍

Tusen takk!! Jeg var nesten sikker på at det aldri skulle bli min tur så jeg er helt sjokkert nå😂😍 helt uvirkelig at det er en spire i magen min😱😍 Jeg sluttet på prevensjon i en av sommermånedene i 2018, men vil vel ikke si at virkestoffet var ute av kroppen før august i år, det var først da jeg fikk mensen😁 Nå blir det forhåpentligvis 9 måneder til neste gang!

Hehe, det er kanskje litt surrealistisk enda? 😃 Jeg synes jo fortsatt det til tider, og nå er han snart her 🙈🙈 

Håper du får tiden til å gå fort til mannen kommer hjem. Så deilig å kunne overraske han med dette! 🥰💕🌟

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er bare helt fantastisk!!! 😍😍😍 Jeg er bare såå gira på dine vegne, haha. Vært lykkelig siden jeg leste nyheten din i dag tidlig 😂 Du mååå fortelle oss med en gang du har fortalt mannen! 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også pleid å teste uten at mannen vet om det, og når digital har blitt positiv så har jeg kunne overrasket ham etter jobb. VELDIG greit å gjøre det på den måte. Såååå moro å overraske, og med en sånn test er det ikke tvil heller 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vegasus skrev (1 time siden):

Hehe, det er kanskje litt surrealistisk enda? 😃

Veldig surrealistisk! Tror ikke det kommer til å gå opp for meg før jeg faktisk har fortalt det til mannen og at vi er to om denne hemmeligheten som vokser i magen😍❤️
 

SUPERMIRI skrev (1 time siden):

Dette er bare helt fantastisk!!! 😍😍😍 Jeg er bare såå gira på dine vegne, haha. Vært lykkelig siden jeg leste nyheten din i dag tidlig 😂 Du mååå fortelle oss med en gang du har fortalt mannen! 🥰

Åååå😍 Tusen takk! Jeg er så utrolig takknemlig for støtten fra dere alle sammen! Skal definitivt oppdatere dere når mannen har fått vite det❤️

 

Amatariel skrev (1 time siden):

Jeg har også pleid å teste uten at mannen vet om det, og når digital har blitt positiv så har jeg kunne overrasket ham etter jobb. VELDIG greit å gjøre det på den måte. Såååå moro å overraske, og med en sånn test er det ikke tvil heller 😄

Ja det var planen min også! Var derfor jeg endte med å ta både pluss-testen og early testen, fordi jeg visste digital slo ut på det samme som pluss-testen😁😇 Da er det ingen tvil for mannen!🥳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noldi skrev (2 minutter siden):

Ja det var planen min også! Var derfor jeg endte med å ta både pluss-testen og early testen, fordi jeg visste digital slo ut på det samme som pluss-testen😁😇 Da er det ingen tvil for mannen!🥳

Så bra du slipper å holde deg så lenge også. Da jeg testet positivt i sommer skjønte jeg det ut fra strimmel allerede på tirsdag, men jeg testet videre og tok ikke digital før på fredag. Og DA sa jeg det til mannen :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillra skrev (2 minutter siden):

Å herlighet for en fantastisk nyhet!!! Gratulerer såååå mye 😭😍😍😍😍😍

Tusen takk!😍😍

Amatariel skrev (1 minutt siden):

Så bra du slipper å holde deg så lenge også. Da jeg testet positivt i sommer skjønte jeg det ut fra strimmel allerede på tirsdag, men jeg testet videre og tok ikke digital før på fredag. Og DA sa jeg det til mannen :hjertesmil:

Herregud da hadde jeg sprukket tror jeg! Det må ha vært ekstremt krevende😶 Jeg var ekstremt redd for at det ikke skulle slå ut på digital nå, for jeg vet at mannen min hadde vært usikker ettersom strekene ikke er supersterke så det er veldig fint å få det svart på hvitt😁 Det er vel sånn de fleste manne-hjerner fungerer😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare bruke denne muligheten til å vise dere forskjellen mellom babyplan og clearblue! Jeg er faktisk litt sjokkert😅 

babyplan:A884015E-50AE-4526-A57C-3D87A9AB9DDD.thumb.jpeg.64b89c2a60bfc1c27baac1d9a3129565.jpeg

Her synes streken så vidt, og jeg måtte lyse på den for å se streken. Heldigvis tok jeg clearblue early først. Hadde jeg tatt babyplan først hadde jeg nok mistet håpet litt!😶

clearblue early og pluss:

AA684535-0D25-48BF-8D66-33642D6A4E35.thumb.jpeg.917ad168d9dd6bf167b35451ff5fad95.jpeg

fortsatt svake tester, men mye mer tydelig enn babyplan!

digital:

10449EA5-6E80-4A8D-8800-AF9E4686174E.thumb.jpeg.78397d8ccb35e820840d23b38743ef02.jpeg

Nå har jeg bestilt to nye digitaltester så jeg kan sjekke stigningen om en og to uker😁 brukte opp alle clearblue-testene mine i dag tidlig (det gikk litt hardt for seg! Jeg har aldri fått positive tester så jeg brukte alle før jeg skjønte at det var reelt😂). Jeg har et par fra babyplan igjen, men de kommer jeg nok ikke til å bruke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noldi skrev (1 time siden):

Tusen takk!😍😍

Herregud da hadde jeg sprukket tror jeg! Det må ha vært ekstremt krevende😶

Neida, jeg hadde jo dere her inne ;) Og de første par dagene går omtrent til strektolking før man blir sikker. Og da er det litt gøy å sitte på hemmeligheten. Kjenner du det ikke nå - den sitringen? 😄

Min erfaring ang. tester er det samme som du beskriver her. Babyplan er absolutt ikke de beste på markedet, sånn sett. Men de er rimelige, så greie å forholde seg til når man tester ofte over mange prøveperioder. Men hvis man faktisk tror noe reellt er på gang er det 100% bedre å skifte testemerke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Wera1 skrev (2 timer siden):

Herlighet så fantastisk! Gratulerer så mye Noldi! ❤️

 

juicyfruity skrev (1 time siden):

Ohh, dette var så koselig å lese @Noldi. Gratulerer masse, herlighet så fint ❤️ ❤️

 

Znowie skrev (1 time siden):

Woop woop 🎉🤩 så utrolig artig! Gratulere så mye, for en fin start på uken da🤗💛

Tusen takk😍😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

juicyfruity skrev (1 time siden):

Ohh, dette var så koselig å lese @Noldi. Gratulerer masse, herlighet så fint ❤️ ❤️

Ja nå er han kommet hjem😍 Testen, en bok og babytøy ble pakket inn i en gave han fikk når han kom inn døren her. Jeg var redd han kom til å få panikk med en gang, men det gjorde han heldigvis ikke❤️ Han fikk et smil om munnen og øynene strålte mer lykke enn jeg har sett noen gang på han tror jeg. Det rørte meg langt inn i hjerterota❤️ Mannen er en type mann som ofte kan trekke seg litt tilbake når det blir mye for han, men han gikk helt andre veien nå. Ville fortelle det til alle med en gang, men han skjønte også hvorfor vi måtte vente😁🙈 Nå gleder vi oss til fremtiden!❤️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...