GÃ¥ til innhold

Den latterligste/mest simple grunnen til at du har dumpet en date? 🙈


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

det viste seg at bildene på tinder må ha vært for 30kg siden. minst.

Anonymkode: 38233...f8e

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg misliker at menn kan mindre om bil og div kjøretøy enn meg. Så jeg dumpet en date en gang når han ikke en gang visste hvordan han åpnet panseret på egen bil. 

Ellers har jeg nok vært veldig sær, helt til jeg bare falt pladask for en jeg ikke hadde trodd passet for meg. Også viser det seg å være helt perfekt, sett på personlighet er vi jo helt like. 

Anonymkode: 58e8a...54b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, wintergirl skrev:

Sykt! Skjønner hvorfor det er så mye brudd om dagen. Tror nesten det er få som er sammen med en de virkelig elsker. 

Ja, nei når jeg leser gjennom tråden her så blir jeg jo nesten sjokkert over hvilken grunner damene oppgir. Så det er jo ikke rart at det blir stadig flere menn som er single. Så fort man gjør èn liten feil så avslutter jo dama forholdet uten å ta opp problemet.

Har jo full forståelse for ting som er viktig for dama og mannen viser null interesse, og blir holdt imot sin egen vilje osv. men herregud. Jaja, skjønner hvorfor tittelen ble som den ble! Det er ihvertfall mange latterlige grunner til at man skal bli dumpet. Nei, best å ikke fokusere på kjærligheten og heller være alene. Her kan man jo ikke gjøre noen feil før man blir dumpet uansett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Lasox skrev:

Ja, nei når jeg leser gjennom tråden her så blir jeg jo nesten sjokkert over hvilken grunner damene oppgir. Så det er jo ikke rart at det blir stadig flere menn som er single. Så fort man gjør èn liten feil så avslutter jo dama forholdet uten å ta opp problemet.

Har jo full forståelse for ting som er viktig for dama og mannen viser null interesse, og blir holdt imot sin egen vilje osv. men herregud. Jaja, skjønner hvorfor tittelen ble som den ble! Det er ihvertfall mange latterlige grunner til at man skal bli dumpet. Nei, best å ikke fokusere på kjærligheten og heller være alene. Her kan man jo ikke gjøre noen feil før man blir dumpet uansett. :)

Man skal da gå inn i et forhold med en som man mener passer en selv.Ikke hvem som helst. Absolutt alle har små ting de ikke kan leve med. Det betyr da ikke det ikke finnes en som vil elske hver eneste " feil" man har. 

Anonymkode: ae66c...8e2

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var på tinder date med en fyr som lukket øyene nesten hver gang han snakket. Det ble ikke noe date nr 2 selv om han var kjekk og høy, og hadde bra jobb :fnise: Jeg ble kjempe distrahert av øyene.  

Anonymkode: 75c96...131

 

12 timer siden, noragrets skrev:

1. Han sendte så mange kjedelige hverdagssnaps og jeg ble irritert hver gang jeg måtte åpne enda en "i bilen på vei til jobb" eller "har vært på trening så har lov til å spise potetgull på tirsdag".

2. Han elsket parfyme og jeg er veldig sensitiv for lukt.

3. Han ga meg ingen advarsel før han bet meg hardt på innsiden av rumpeballen mens vi hadde sex. Så utrolig ubehagelig å bli bitt der om man ikke er klar for det.

4. Han snakket KUN om norsk grammatikk på første date. Det var en veldig morsom date, for han holdt på å lære seg norsk og jeg holdt (holder) på å lære meg russisk, så vi kommuniserte på tre språk samtidig (engelsk var det tredje). Men jeg vet fortsatt absolutt ingenting om han. Kun grammatikk.

5. Han blunket super langsomt og hadde øynene lukket nesten hver gang han snakket.


Tenk om dere har datet samma fyr og han ikke vet at han mister en haug med damer fordi han ikke klarer å åpne øynene sine i samtaler xD

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Man skal da gå inn i et forhold med en som man mener passer en selv.Ikke hvem som helst. Absolutt alle har små ting de ikke kan leve med. Det betyr da ikke det ikke finnes en som vil elske hver eneste " feil" man har. 

Anonymkode: ae66c...8e2

Selvfølgelig! Men, har lest flere latterlige grunner til at man skal gi opp èn pga. man ser èn liten feil, eller gjør èn liten feil. Det blir for dumt. Men, selvfølgelig vi er jo åpenbart forskjellige. Der er forskjellen på mellom kvinnene og menn tydeligvis. Vi tar opp med dama når hun gjør noen feil før vi avslutter forholdet, men dama? Nei hun slår opp på sekundet virker det ut som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var en gang på date med en fyr som omtalte seg selv som "gutt" (han var rundt 35), snakket om seg selv i 3. person, type "ja nå skal du få se hva denne gutten liker". 😂

Ellers har jeg stort sett avvist folk fordi jeg ikke har likt dem godt nok, synes det er en god grunn.

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Lasox skrev:

Ja, nei når jeg leser gjennom tråden her så blir jeg jo nesten sjokkert over hvilken grunner damene oppgir. Så det er jo ikke rart at det blir stadig flere menn som er single. Så fort man gjør èn liten feil så avslutter jo dama forholdet uten å ta opp problemet.

Har jo full forståelse for ting som er viktig for dama og mannen viser null interesse, og blir holdt imot sin egen vilje osv. men herregud. Jaja, skjønner hvorfor tittelen ble som den ble! Det er ihvertfall mange latterlige grunner til at man skal bli dumpet. Nei, best å ikke fokusere på kjærligheten og heller være alene. Her kan man jo ikke gjøre noen feil før man blir dumpet uansett. :)

Jeg kan love deg at jeg aldri har hørt noen jenter snakke om sånt som dumpegrunn. Førekort kan man skaffe seg senere hvis det trengs, men langt ifra noen dealbreaker. At noen syns Egon og big horn er fæle restauranter og at det er en dumpegrunn sier mer om dem enn om typen. Aldri hørt noen klage over sånt, men tror noen liker å leke store her på kg. Noen lider av prinsesse/prinssyndromet her inne og tror de er altfor fine til å spise på Egon f.eks. Er mannen flott og grei på alle andre måter , men ikke har sammen smak når det kommer til spisested så burde egentlig ikke det være noe problem. Tror uansett de finner seg bra damer som ikke syns det er noen dealbreaker. Så det ordner seg til slutt for de fleste. Skjønner tråden handler om spesielle dumpegrunner altså, men noen er virkelig drøye og smålige. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en mistanke om at mange disse tingene ikke hadde vært et problem hvis man virkelig likte den andre. Jeg har avvist en fyr som brukte snus - fordi jeg tenkte at jeg ikke kunne være sammen med en snuser. Gjett hva jeg er sammen med nå! 

Når kjemien klaffer, så blir slike ting ofte bagateller. Men hvis man ikke er forelsket og interessert, så blir jo små ting gigantiske irritasjonsmomenter...

Ellers har jeg vel ikke dumpet så mange på grunn av rare ting. Det var en det ikke ble noen andre-date med, og jeg husker jeg tenkte at han hadde en «ukul jobb». Kan ikke huske HVA han jobbet med engang, men jeg tror noen hovedgrunnen var at vi ikke hadde kjemi. 

Anonymkode: e3b58...5fa

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, wintergirl skrev:

Jeg kan love deg at jeg aldri har hørt noen jenter snakke om sånt som dumpegrunn. Førekort kan man skaffe seg senere hvis det trengs, men langt ifra noen dealbreaker. At noen syns Egon og big horn er fæle restauranter og at det er en dumpegrunn sier mer om dem enn om typen. Aldri hørt noen klage over sånt, men tror noen liker å leke store her på kg. Noen lider av prinsesse/prinssyndromet her inne og tror de er altfor fine til å spise på Egon f.eks. Er mannen flott og grei på alle andre måter , men ikke har sammen smak når det kommer til spisested så burde egentlig ikke det være noe problem. Tror uansett de finner seg bra damer som ikke syns det er noen dealbreaker. Så det ordner seg til slutt for de fleste. Skjønner tråden handler om spesielle dumpegrunner altså, men noen er virkelig drøye og smålige. 

Tror nok at du har rett i det, og en del anonyme brukere som man også skal ta en liten klype salt av det som blir skrevet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Lasox skrev:

Tror nok at du har rett i det, og en del anonyme brukere som man også skal ta en liten klype salt av det som blir skrevet. 

Ja, nettopp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en mistanke om at mange disse tingene ikke hadde vært et problem hvis man virkelig likte den andre. Jeg har avvist en fyr som brukte snus - fordi jeg tenkte at jeg ikke kunne være sammen med en snuser. Gjett hva jeg er sammen med nå! 

Når kjemien klaffer, så blir slike ting ofte bagateller. Men hvis man ikke er forelsket og interessert, så blir jo små ting gigantiske irritasjonsmomenter...

Ellers har jeg vel ikke dumpet så mange på grunn av rare ting. Det var en det ikke ble noen andre-date med, og jeg husker jeg tenkte at han hadde en «ukul jobb». Kan ikke huske HVA han jobbet med engang, men jeg tror noen hovedgrunnen var at vi ikke hadde kjemi. 

Anonymkode: e3b58...5fa

Dette. Jeg har dumpet en del menn opp gjennom årene - har sikkert skyldt på forskjellige ting, men det har jo i bunn og grunn vært den ubestemmelige kjemien som ikke har stemt.

Nå er jeg sammen med en mann som jobber i et kvinnedominert og lite maskulint yrke, som gjerne bruker cordføyelsbukser og hvite tennisskokker, og som ikke vet opp ned på en vaskeklut (støvsuger eier han ikke), og i tillegg har han et par greier til som ville ha vært dumpegrunner for folk flest. Men jeg ville ikke byttet ham bort for alt i verden. Tenk det.

Så du som gnåler om at grunnene ikke er gode nok - det er bare kjemien som mangler (men sutring hjelper ikke)

 

Anonymkode: 68593...56a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg er for omsorgfull og snill til å dumpe kvinner på en ufin måte. Da kan de heller kalle meg for tøffel enn slemming🤫

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En person som er så høy på seg selv at de syns Egon eller Big Horn er uuuuufattelig harry, hadde jeg takket gud for at jeg slapp å omgås. Skjønner ikke hva sånne folk innbiller seg. 

Anonymkode: 4e454...ece

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjorde det slutt med en fordi han gjorde narr av og ertet hunden min. 

En annen droppet jeg fordi han holdt meg fast mot min vilje og tok på panneluggen min. Det siste høres nok rart ut, men jeg takler ikke at noen kommer borti panneluggen min, jeg får rett og slett klaustrofobi. Dette hadde jeg fortalt ham, og så holdt han meg med makt bare for å bevise at han kunne ta på panneluggen, Jeg fikk panikkanfall når han ikke ville slippe, og han bare lo.

Anonymkode: 3c8b1...e3b

Fy søren så ekkelt 😕 Bra du droppet han siste der. Usympatisk fyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En person som er så høy på seg selv at de syns Egon eller Big Horn er uuuuufattelig harry, hadde jeg takket gud for at jeg slapp å omgås. Skjønner ikke hva sånne folk innbiller seg. 

Anonymkode: 4e454...ece

Jeg hadde også stusset hvis noen hadde sagt de skulle ta meg med på en «fin restaurant» eller et «bedre sted» og vi endte opp på Egon. Sorry, men de plassene sorterer ikke under det. MEN hvis jeg hadde likt ham, hadde det jo ikke spilt noen rolle. 

Forresten, Egon er helt greit. Har hatt mange koselige middager der jeg. Men det er ikke en «fin resturant» i mine øyne. Så det bør man ikke omtale det som!

Anonymkode: e3b58...5fa

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 timer siden, Jr.Garcon skrev:

Hva med  McDonalds drive thru da?

Om man også bjuder på  sånn is med nonstop til dessert? 

Da blir det litt søtt. Og man kan være aleine og prate i bilen. 

Anonymkode: 07cff...18e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte aldri lukten og smaken av underlivet hennes. 

Forstår at en kvinnes underliv lukter og smaker anderledes alt ettersom hvor hun er i syklus, generell helse osv, men underlivet hennes var generelt ikke min type lukt og smak for å si det slik. 

Etter 5 måneder gjorde jeg det slutt. 

Anonymkode: 7b3a9...f6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En person som er så høy på seg selv at de syns Egon eller Big Horn er uuuuufattelig harry, hadde jeg takket gud for at jeg slapp å omgås. Skjønner ikke hva sånne folk innbiller seg. 

Anonymkode: 4e454...ece

Ikke harry, men litt dagligdags. Et sted du går med familien eller kolleger, fordi maten der ikke fornærmer noen. Helt grei mat, men hverken top notch eller romantisk. Har vært flere ganger på begge steder, inkludert med kjæresten (eksen). Vi var begge enige angående stemninga (han synes riktignok Big Horn er gøyere, men da sa jeg at jeg heller ville spise på et anna biff-sted). 

Sier ikke at man må spise på hverken 3- eller 10-stjerners. Men kanskje et koselig lite sted hvor man vet maten er god. Eventuelt bestille take away derfra. Eller lage mat hjemme. 

Anonymkode: 07cff...18e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg likte aldri lukten og smaken av underlivet hennes. 

Forstår at en kvinnes underliv lukter og smaker anderledes alt ettersom hvor hun er i syklus, generell helse osv, men underlivet hennes var generelt ikke min type lukt og smak for å si det slik. 

Etter 5 måneder gjorde jeg det slutt. 

Anonymkode: 7b3a9...f6d

Kjæresten sier at han ikke pleier å like å slikke damer, men han har gjort det med meg. Kanskje jeg lukter og smaker mer ok for han enn andre?Det er forsåvidt ikke noe rarere enn å ikke like noens kroppslukt. 

Anonymkode: 07cff...18e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...