Gå til innhold

Den latterligste/mest simple grunnen til at du har dumpet en date? 🙈


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min: han var både kjekk og snill, egentlig en drømmefyr. Handy, smart, god musikksmak. MEN han hadde på grunn av gitarspilling laang tommel og lillefingernegl (lengre enn meg) og jeg bare fant det så vanvittig avtennende. Han gikk også med en veldig diger ring på langefingeren som jeg syns var både i veien pluss at jeg er litt hygienefreak.. Sa aldri til han at det var grunnen til at det ikke ble oss, håper han finner en jente som ikke bryr seg om sånt 😊

Vil gjerne høre andres historier! 

Anonymkode: 81925...018

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enkelte ganger blir vi damer litt opphengt i visse detaljer 🙈 Noen ganger er det viktig å se ting i helhet, men andre ganger er det bare noe man ikke helt klarer å komme over. Jeg har én gang avsluttet en datingprosess fordi jeg ikke taklet vedkommendes dialekt. Den var bare såå fæl. Huff av meg. Haha. Jeg klarte bare ikke.

Anonymkode: e503e...c06

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har latt en samtale med noen dø ut pga. han ikke hadde førerkort 😅 Han var 30 år gammel. I min verden fungerer det ikke, sorry.

Anonymkode: 70316...22b

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pga. jeg mente timingen var feil for oss begge. Angrer! 🙄🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

Anonymkode: 46a0c...5c6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff .. ja altså jeg dumpet en gang en fyr etter vi var på bading sammen. Han hadde så mye hår over hele kroppen at jeg mistet helt lysten på hele mannen. Jeg var ung da. 

Anonymkode: cb04a...bba

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg taklet ikke stemmen hans! Den var helt... feil!

Anonymkode: 38f04...dc8

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg dumpet en date fordi han var for lav. Han var over 1.80 og i realiteten lette jeg nok etter en kopi av eksen som var over 1.90, og som jeg åpenbart ikke var over. I dag er jeg lykkelig gift med en mann som er bare litt over 1.70 og har nesten ingenting til felles med 1.90-eksen, takk og pris. 

Anonymkode: 9764e...c7e

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe søt og hyggelig fyr  som ble med meg hjem, men da han tok av seg t-skjorten så jeg at han hadde litt fleskepupper og litt slapp overkropp og da fikk jeg helt hetta. Jeg var 27 år og var veldig opptatt av at guttene skulle være slanke med lite fett på kroppen. Sånn tenker jeg ikke nå! 

Anonymkode: 19e2e...fe8

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han pratet for mye og sa det samme bare på forskjellige måter.

Anonymkode: 3f493...af0

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sa jeg kjapt ha det til da han fortalte hvor fantastisk en eller annen kvinnelig countryartist som han nesten ble hissig over at jeg ikke kjente til. En annen hadde høyvannsbukser, en var aseksuell (fortalte det på første date) og en fortalte at han var under gjeldsordning. Alle disse er minst 12 år siden og jeg hadde kanskje revurdert han med høyvannsbukser. Klesstil kan endres. 🤣

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han foreslo som andre date at vi skulle "knekke noen bjørnunger" altså ta en øl, så jeg takket pent nei. Han hadde en helt merkelig måte å tekste/snakke på som jeg ikke klarte å ignorere haha.. 

Anonymkode: 84def...7b7

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ville ha sex med meg på første date. Jeg ville jo jeg også, så vi hadde sex. Men ville helst hun ville vente.

Anonymkode: 8c198...8e0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt andre ting enn dette jeg fokuserer på når jeg ser etter noen med et hjerte og som liker meg. Ikke rart det er mange mislykkede forhold.

Anonymkode: 75b48...64b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var en flott dame som flørtet med meg, og jeg sa til henne at jeg var homo, fordi …. hun hadde tatoveringer på armen… Det er det styggeste jeg ser :heks:

Anonymkode: 358af...d3c

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dumpet en mann fordi han hadde rare fortenner. Så har jeg dumpet en som hadde for små hender og en som hadde for tung arm 😂

Anonymkode: 6ac11...597

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er helt andre ting enn dette jeg fokuserer på når jeg ser etter noen med et hjerte og som liker meg. Ikke rart det er mange mislykkede forhold.

Anonymkode: 75b48...64b

Tenker det samme! Herregud! Damene er kravstore... jeg trodde vi menn var ille! But damn! Flere ting som har blitt nevnt og skumlest over ville jeg aldri ha brydd meg om. Slik som hvordan man tekster eller prater. Man har jo pratet med personen før man vurderer å bli sammen med èn? Og dersom den ikke er tiltrekkende (stemmen) så hvorfor i det hele tatt vurdere det? Dama ville ha sex med mannen og han hadde lyst, men mannen ville vente litt? Så hvorfor ikke si det?

Pga. ikke har førerkort? Eh... unnskyld? Men, når ble kjæresten en taxisjåfør? 

Nei, jeg hadde aldri tenkt på disse unnskyldningene ihvertfall og ikke rart det blir drama i et forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...