Gå til innhold

Den latterligste/mest simple grunnen til at du har dumpet en date? 🙈


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Sparkling_Pink skrev:

Jeg avlyste en date med en fyr som nektet å møte meg ute i minus 20. Den påfølgende krangelen med han fremstår som episk, for han påstod hardnakket at ingen folk med vett stod ute i minus 20 og frøs for å møte noen. Jeg svarte at det var et problem for meg om han ikke hadde klær og kunne bruke disse tilfredstillende.

Jeg hadde heller ikke møtt noen til date utendørs i minus 20. Ikke veldig romantisk å være Michelinmannen iført finlandshette. 

Anonymkode: 07cff...18e

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Lasox skrev:

Hvem har sakt at dama har blitt taxisjåfør? Herregud... om damene ikke klarer å se for seg en mann uten bil. Så får hun klare seg uten kjæreste. Enkelt og greit! Blir litt små provosert med tanke på at dere forventer at vi skal være taxisjåfør for dere, men det kan ikke dere være? Dessuten så når vi har bestemt oss for å klare oss uten bil. Så klarer vi å få til hverdagslige tingene uten deres hjelp.

Jeg fokuserer heller på å ha en sterkere økonomi og klarer å spare flere tusenvis av kroner i mnd. fremfor å gå null hver måned og aldri kunne leve livet ordentlig. Slik som nå sparer jeg ca. 15,500,- i mnd. hadde jeg hatt lappen  og bil. Ville det fort ha sunket ned til 10,000,- det er dyrt å ha en bil. Spesielt i en familie.

Du blander sammen flere ting her. Det sier noe om motivasjon og prioriteringer om en mann ikke har lappen. Det reagerer kvinner på, neppe det at hun ikke har taxisjåfør. Man ser gjerne for seg en fremtid med barn ol. De fleste steder i dag kreves da at man faktisk kan kjøre. 

Å ikke ha førerkort kan ikke bortforklares i at det er dyrt med bil. Det er to forskjellige ting. 

Damer reagerer negativt om mannen ikke har lappen, ikke at han har nedprioritert bilkjøp. 

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Lasox skrev:

Tenker det samme! Herregud! Damene er kravstore... jeg trodde vi menn var ille! But damn! Flere ting som har blitt nevnt og skumlest over ville jeg aldri ha brydd meg om. Slik som hvordan man tekster eller prater. Man har jo pratet med personen før man vurderer å bli sammen med èn? Og dersom den ikke er tiltrekkende (stemmen) så hvorfor i det hele tatt vurdere det? Dama ville ha sex med mannen og han hadde lyst, men mannen ville vente litt? Så hvorfor ikke si det?

Pga. ikke har førerkort? Eh... unnskyld? Men, når ble kjæresten en taxisjåfør? 

Nei, jeg hadde aldri tenkt på disse unnskyldningene ihvertfall og ikke rart det blir drama i et forhold.

Det handler om å være selvstendig, ikke at mannen skal kjøre rundt. Hvem ender opp med å kjøre hvis man skal til et gudsforlatt sted og mannen ikke har førerkort? Jo, da er det jo plutselig dama som er taxisjåfør. Den logikken din falt på sin egen urimelighet. 

Anonymkode: 4a576...3a6

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dumpet en ellers hyggelig og intelligent fyr fordi han analyserte og kartla alt ved meg. Midt i en samtale kunne han konfrontere meg med at "det sa du ikke forrige uke", virket som at han arkiverte alle detaljer, og det kunne gjelde helt banale ting. Han var helt opphengt, og det ble slitsomt.

Anonymkode: a71d1...92b

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde gammelmannsparfyme på seg, og snakket med veldig sterk tysk aksent (ikke noe gærnt med aksent i utgangspunktet for min del, men sammen med gammelmannsparfymen ble det helt feil for meg)

En annen date dumpet jeg fordi han hadde så mange skrivefeil. Jeg prøvde å overse det da han kunne jo ha dysleksi, men det ble tilslutt som å skrive med en førsteklassing som nettopp hadde lært seg å skrive. Han skrev ordene fonetisk og gjerne fonetisk på dialekt, kunne ikke forskjellen mellom å og og, bøying av verb var helt krise. En voksen mann på 40 fremstod dermed bare som lite intelligent. At han i tillegg etter første date proklamerte sin store kjærlighet til meg, ble rett og slett for mye.

Anonymkode: e991c...965

  • Liker 28
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han var skalla. Møttes aldri. 
 

Lurte på om jeg takla BBC. Lang utredning om kvinner som syntes den var for stor. 
 

Fortalte meg at ei dame hadde gitt ham penger til husleie... Vi var liksom eksklusive. 
 

Møttes på utested, og han var bare interessert i kroppen min for å ha sex. Prøvde å føre en samtale. Han: Du har fin rumpe, etc. Sjarmerende barneskolelærer... 
 

Stirret på puppene mine hele tiden. 

 

 

Anonymkode: 94357...220

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dumpet en ganske tidlig fordi han i en alder av snart 30 fortsatt bor hjemme hos mor og får klærne sine ferdig vasket og brettet. Skal revurdere det når han har bodd alene en stund.

Anonymkode: ce8dc...53a

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg droppet også å møte en fordi jeg så på avstand at han var skallet. Klarer ikke å tenne på skallede menn, så sendte han en melding og reiste hjem. Orket ikke kaste bort begges tid. 

Anonymkode: 21dde...b19

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han hadde så sykt ekle tommeltotter..

Anonymkode: 21dde...b19

 

7E844A46-7BF1-42D5-9174-37BD1D1E981B.jpeg

Anonymkode: f07e4...f6c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

 

7E844A46-7BF1-42D5-9174-37BD1D1E981B.jpeg

Anonymkode: f07e4...f6c

Ja, noe sånt! Hva er årsaken? 

Anonymkode: 21dde...b19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, noe sånt! Hva er årsaken? 

Anonymkode: 21dde...b19

Hehe!😅

Anonymkode: f07e4...f6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var stormende og lykkelig forelsket i verdens skjønneste fyr. Etter en måneds tid fortalte han meg at den ene fortannen hans var falsk. Dette ble visst for mye for meg. Forelskelsen forsvant som dugg for solen, og jeg slo opp et par dager etterpå. 
Ah, alt man gjør som ung....

Anonymkode: f8d5c...bee

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dumpet en fyr 2-3 mnd uti fordi han mistet førerkortet. Han bodde nesten en time unna meg med dårlige kollektivtilbud og jeg gadd ikke at jeg måtte kjøre og enten hente han eller være hos han hver gang vi skulle sees. Synes bare han virket veldig uansvarlig, og jeg hadde ikke lenger lyst til å ha noe med han å gjøre da.

Anonymkode: 23733...004

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var stormende og lykkelig forelsket i verdens skjønneste fyr. Etter en måneds tid fortalte han meg at den ene fortannen hans var falsk. Dette ble visst for mye for meg. Forelskelsen forsvant som dugg for solen, og jeg slo opp et par dager etterpå. 
Ah, alt man gjør som ung....

Anonymkode: f8d5c...bee

Hahaha!

Anonymkode: ce8dc...53a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi han hadde lange tær og kunne plukke opp ting fra gulvet med de, feks mobilen sin og fjernkontroller,han måtte nesten aldri bøye seg!  Grøss

Anonymkode: 365bf...f03

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns nå det er urimelig hvis menn MÅ ha førerkort. Jeg har ingen interesse av å ta lappen, føler jeg ikke har bruk for det, og er masse unødvendig styr

Anonymkode: a4a7d...936

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, UglerIMosen skrev:

Når daten bestilte pizza med ananas på bestemte jeg meg for at det ikke ville bli en ny date. 

Og jeg er helt enig i de som sier at førerkort er et must. Voksne mennesker tar lappen. 

Man kan klare seg veldig fint uten førerkort. Det er ikke førerkortet som definerer noen som voksen eller ikke.

Og ananas på pizza er super godt :)

Anonymkode: 9fcde...878

  • Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...