GÃ¥ til innhold

Den latterligste/mest simple grunnen til at du har dumpet en date? 🙈


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var også med en som manglet halve lillefingeren. Jeg skvatt hver gang jeg så det. 🤣

Anonymkode: aa48c...e0b

Hahaha, jeg vet 😂 Jeg mistet også matlysten av å se på den🙈

Anonymkode: a77d2...346

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slo opp med:  en som munnpustet.

En som hadde så kalde og ru hender. Jeg grøsset hver gang han tok på meg. 

en som var veganer, orker ikke to middager i hverdagen. 
 

en som flasset mye. 

Anonymkode: d37b6...108

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha, jeg vet 😂 Jeg mistet også matlysten av å se på den🙈

Anonymkode: a77d2...346

Men hadde tatt han tilbake i sengen på sekundet. Var det jeg lærte at det ikke er størrelsen på pikken det kommer an på, men hvordan man bruker den. 😈

Anonymkode: 34dab...a20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Lasox skrev:

Tenker det samme! Herregud! Damene er kravstore... jeg trodde vi menn var ille! But damn! Flere ting som har blitt nevnt og skumlest over ville jeg aldri ha brydd meg om. Slik som hvordan man tekster eller prater. Man har jo pratet med personen før man vurderer å bli sammen med èn? Og dersom den ikke er tiltrekkende (stemmen) så hvorfor i det hele tatt vurdere det? Dama ville ha sex med mannen og han hadde lyst, men mannen ville vente litt? Så hvorfor ikke si det?

Pga. ikke har førerkort? Eh... unnskyld? Men, når ble kjæresten en taxisjåfør? 

Nei, jeg hadde aldri tenkt på disse unnskyldningene ihvertfall og ikke rart det blir drama i et forhold.

Les en gang til

Hun ville ha sex med meg på første date. Jeg ville jo jeg også, så vi hadde sex. Men ville helst hun ville vente.

Anonymkode

Endret av wintergirl
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså.. Eg kan jo seie at det er fordi han sa "tenke, tenke, tenke" høgt. Hvem sier at de tenker høgt...? Irriterende. 

Eller at dersom jeg svarte at jeg var sliten og ikke ville ha besøk og trossalt var midt i en flytteprosess"så kom han med sutrete svar som "så du vil ikke være meg med?". 

Men sannheten er at det er totalen av alt. 

Anonymkode: d4d4d...44e

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg droppa han ikke, men jeg vurderte det fordi han hadde sykt tynne lår og jeg følte meg feit i forhold. Liker menn som er litt kraftig bygd 😛 

Anonymkode: 34a28...fef

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, wintergirl skrev:

Les en gang til

Hun ville ha sex med meg på første date. Jeg ville jo jeg også, så vi hadde sex. Men ville helst hun ville vente.

Anonymkode

Les èn gang til...

Sitat: "Dama ville ha sex med mannen og han hadde lyst, men dama * ville vente litt? SÃ¥ hvorfor ikke si det?"

Jeg mente selvfølgelig dama skrev feil skjønn på den siste, hehe!

Det at du ville at hun skulle vente kan jo ikke hun vite om du ikke sier det til henne?

Det var det jeg mente! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerangrep og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lasox skrev:

Les èn gang til...

Sitat: "Dama ville ha sex med mannen og han hadde lyst, men dama * ville vente litt? SÃ¥ hvorfor ikke si det?"

Jeg mente selvfølgelig dama skrev feil skjønn på den siste, hehe!

Det at du ville at hun skulle vente kan jo ikke hun vite om du ikke sier det til henne?

Det var det jeg mente! :)

Han ville heller at hun skulle vente med sex første date. Noen menn liker ikke damer som har sex med dem første date. Men så lenge hun bydde seg fram så var han tydeligvis ikke sen om å be. Selv om noen damer her har spesielle krav så bør du ikke legge all skylden på damer nå da. Her var det en mann som var sær.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slutta fort å date en fordi han sa hele tiden: "Hva mener du med det?" Han skjønte liksom ingenting jeg sa og han var 11 år eldre enn meg. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mamma giftet seg med pappa. Han manglet et øye og hadde glassøye, men det ble de to. Han slet med å være undervektig og å holde vekta, mens mamma slet med å være overvektig og få ned vekten. Så fikk de meg. Som baby var huden min blåaktig pga ryggproblemer, så jeg hadde først tur hos kiropraktor når jeg var relativt ung :ler2:

 

Men sånn seriøst, tung arm? 

Anonymkode: ce45d...649

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man kan klare seg veldig fint uten førerkort. Det er ikke førerkortet som definerer noen som voksen eller ikke.

Og ananas på pizza er super godt :)

Anonymkode: 9fcde...878

Enig, jeg vil gå så langt som å si at pizza uten ananas er rimelig triste greier. Ihvertfall amerikansk type, er det italiensk pizza kan jeg til nød klare meg uten ;) (så lenge jeg får grønn chili på isteden)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde heller ikke møtt noen til date utendørs i minus 20. Ikke veldig romantisk å være Michelinmannen iført finlandshette. 

Anonymkode: 07cff...18e

Ja, det er en grunn til at jeg fortalte historia i denne tråden. Det er nokså simpelt det hele. Men jeg kan ikke huske at den potensielle kavaleren var opptatt av noenslags romantiske motiver, tilknyttet overveiende mye påkledning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han var så kjekk, skikkelig manne-fin, de er sjeldne, smilende og hyggelig, vi var 19 år, han gav meg roser på det andre møtet, 

jeg dumpa han for jeg hadde hørt ett rykte om st penisen var så liten som en tommel

Anonymkode: 03830...12a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun ville ikke ha barn i hensyn av miljøet.

Anonymkode: 6995c...288

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, wintergirl skrev:

Han ville heller at hun skulle vente med sex første date. Noen menn liker ikke damer som har sex med dem første date. Men så lenge hun bydde seg fram så var han tydeligvis ikke sen om å be. Selv om noen damer her har spesielle krav så bør du ikke legge all skylden på damer nå da. Her var det en mann som var sær.

hvordan var din første date?

Anonymkode: 6995c...288

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han var så kjekk, skikkelig manne-fin, de er sjeldne, smilende og hyggelig, vi var 19 år, han gav meg roser på det andre møtet, 

jeg dumpa han for jeg hadde hørt ett rykte om st penisen var så liten som en tommel

Anonymkode: 03830...12a

Håper dere begge er single nå, så du kan rette opp igjen fadesen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har avvist menn med ros/lyselilla t-skjorter eller v-gensre, bare takler det ikke :P

Anonymkode: e2c00...0e7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Oktobr skrev:

Var på en date med en fyr som ville vise meg en YouTube video, og for å laste opp videoen så åpnet han først Internet Explorer, så søkte han etter Yahoo!, så inne i søkefeltet til Yahoo! søkte han etter Google. I Google søkefeltet søkte han endelig etter YouTube. Var helt målløs der jeg satt. Ble ikke noe mer etter det for å si det sånn. 😂

:ler:

Er det mulig?! Denne lo jeg faktisk høyt av!

Avsluttet datingen med en mann fordi han hadde en Grand danois, og min lille hund var livredd den. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...