Gå til innhold

Den latterligste/mest simple grunnen til at du har dumpet en date? 🙈


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg droppet en fyr pga hans søster. Hun hadde en personlighet som er veldig mye. Jeg er generelt veldig stille og hun var brautende og voldsom. De var veldig nære, så jeg orket ikke. 

Endret av Ryuk
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var stormende og lykkelig forelsket i verdens skjønneste fyr. Etter en måneds tid fortalte han meg at den ene fortannen hans var falsk. Dette ble visst for mye for meg. Forelskelsen forsvant som dugg for solen, og jeg slo opp et par dager etterpå. 
Ah, alt man gjør som ung....

Anonymkode: f8d5c...bee

Hehe, jeg håper ikke hun som har torpedert forumet om tennene sine leser dette her. 🤭

Anonymkode: 4a576...3a6

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumpet en som snuste. Han brukte ikke vanlig snus, men rullet små "baller" av sånn vanlug rulletobakk som han puttet under leppa. Og så satt han og småspyttet tobakksrusk etterhvert som det løste seg opp. Fy faen så vemmelig 

Anonymkode: 3fd08...2c0

  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dumpet en som snuste. Han brukte ikke vanlig snus, men rullet små "baller" av sånn vanlug rulletobakk som han puttet under leppa. Og så satt han og småspyttet tobakksrusk etterhvert som det løste seg opp. Fy faen så vemmelig 

Anonymkode: 3fd08...2c0

Hmm deilig, en skikkelig barsk mannemann 😍

Anonymkode: 54ab0...2b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns nå det er urimelig hvis menn MÅ ha førerkort. Jeg har ingen interesse av å ta lappen, føler jeg ikke har bruk for det, og er masse unødvendig styr

Anonymkode: a4a7d...936

Tror det er en utdøende mening at det er turn off uten lappen. De som er tenåringer nå tenker helt annerledes, ihvertfall i Oslo. Tipper andelen unge med lappen synker vanvittig om få år.

Men selv for meg på 45 klarer jeg ikke å forstå at å mangle lappen kan gjøre en fyr uinteressant! Hva søren har det med saken å gjøre, liksom? Å si at det er lite maskulint er det dummeste jeg har hørt! Det er like dumt som å si at kvinner bør holde seg på kjøkkenet.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han var en mann som likte å dra ofte på jakting helt greit det,men når han hele tiden legger ut bilder på facebook av de de døde dyrene han skal spise så klarte ikke jeg å forsette forholdet. Orker heller ikke spise maten han lager av ett dyr jeg vet han har skutt selv. Liker veldig godt kjøtt,men liker å la vær å tenke på hvor kjøttet kommer fra.

Anonymkode: 01b74...086

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ølbriller på og gav telefonnummeret mitt til en jeg traff på byn, og hadde en kjempegøy kveld med masse dansing og gøy. Han ringte meg for en date, (før mobilene sin tid) og jeg sa ja. Avtalte møtested, og håpet han ville kjenne meg igjen siden jeg overhodet ikke kunne huske hvordan han så ut. Så dermed dukket det opp en fyr som var tynn som et flatbrød og med stø kurs mot meg. Han gav meg en god klem, og det var som å klemme en veldig lang unge. Kroppen hans bare forsvant til intet, liksom. Vi gikk på en restaurant, han hadde kjempeiver siden jeg hadde vært så i hundre da vi møttes, men jeg klarte bare ikke å se for meg å skulle kunne legge noe kroppstyngde på denne skjørheten uten at det ville skade ham alvorlig. Han var kjempehyggelig, drev med sykling, og fortalte at han barberte bena for å sykle enda fortere. Han ble veldig lei seg da jeg avviste en ny date pr telefon dagen etter, men jeg klarte bare ikke tanken på å stryke oppover en fyrstikklegg med sjeggstubber. Overfladisk, jepp. Jeg vet. 

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Sparkling_Pink skrev:

Jeg avlyste en date med en fyr som nektet å møte meg ute i minus 20. Den påfølgende krangelen med han fremstår som episk, for han påstod hardnakket at ingen folk med vett stod ute i minus 20 og frøs for å møte noen. Jeg svarte at det var et problem for meg om han ikke hadde klær og kunne bruke disse tilfredstillende.

Tror jeg hadde dumpa deg😁

Anonymkode: b88cb...ff6

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde ingen planter, blomster eller dyr hjemme, selv om han var godt etablert med egen leilighet. Synes det er rart å ikke ville omgi seg med noe levende. 

Anonymkode: 95e6f...904

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Oktobr skrev:

Var på en date med en fyr som ville vise meg en YouTube video, og for å laste opp videoen så åpnet han først Internet Explorer, så søkte han etter Yahoo!, så inne i søkefeltet til Yahoo! søkte han etter Google. I Google søkefeltet søkte han endelig etter YouTube. Var helt målløs der jeg satt. Ble ikke noe mer etter det for å si det sånn. 😂

Omfg 🤣

Anonymkode: a42df...cd8

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UglerIMosen
På 8.12.2019 den 13.35, AnonymBruker skrev:

Man kan klare seg veldig fint uten førerkort. Det er ikke førerkortet som definerer noen som voksen eller ikke.

Og ananas på pizza er super godt :)

Anonymkode: 9fcde...878

Deg om det. Jeg føler det annerledes, og ville aldri ha rotet meg inn i ett forhold med noen uten førerkort. 

Ananas på pizza er det ekleste jeg ser noen spise. Klar dumpegrunn fra min side. Du får nyte all ananaspizza du vil du ;) 

Endret av UglerIMosen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Omfg 🤣

Anonymkode: a42df...cd8

Ja, helt vilt. Kan forresten nevne at dette var i 2014(Hvem brukte vel IE i 2014!?) og vi var begge i tidlig 20-årene. Kan ikke date noen som er sååå dårlig med PC. 💀

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri dumpet noen for latterlige grunner. Når jeg ikke vil møtes mer, er det fordi vi ikke passer sammen, jeg ikke er tiltrukket eller at han virker usympatisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest bienvilleparish
15 timer siden, Lasox skrev:

Hvem har sakt at dama har blitt taxisjåfør? Herregud... om damene ikke klarer å se for seg en mann uten bil. Så får hun klare seg uten kjæreste. Enkelt og greit! Blir litt små provosert med tanke på at dere forventer at vi skal være taxisjåfør for dere, men det kan ikke dere være? Dessuten så når vi har bestemt oss for å klare oss uten bil. Så klarer vi å få til hverdagslige tingene uten deres hjelp.

Jeg fokuserer heller på å ha en sterkere økonomi og klarer å spare flere tusenvis av kroner i mnd. fremfor å gå null hver måned og aldri kunne leve livet ordentlig. Slik som nå sparer jeg ca. 15,500,- i mnd. hadde jeg hatt lappen  og bil. Ville det fort ha sunket ned til 10,000,- det er dyrt å ha en bil. Spesielt i en familie.

Det har ikke noe med å gjøre at dere skal være taxisjåfør, men at det er lite mandig å ikke ha lappen. Jeg er alene og har et barn, sparer 15000 i mnd og har både lappen og bil selv om jeg ikke tjener mer enn skarve 220 timen.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som sier at lappen ikke har noe å si… dere må bo I oslo etc der dere har mye og billig kollektivtransport tilgjengelig. Det å ikke ha lappen I midt og nordnorge er jo krise. Taxi til og fra jobb etc …

Jeg har en venn av meg som er I slutten av 30 årene som ble sammen med en dame og har fått barn, ingen av dem har lappen, foreldrene hennes må kjøre dem til butikken, kjøre og hente dem om dem skal på besøk, eller om dem skal til flyplass etc. FYFAEN SÅ SLITSOMT

Anonymkode: 358af...d3c

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

 

7E844A46-7BF1-42D5-9174-37BD1D1E981B.jpeg

Anonymkode: f07e4...f6c

 

3 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, noe sånt! Hva er årsaken? 

Anonymkode: 21dde...b19

Ser ut som neglesopp. Mer vanlig på tær enn fingre. Går man til fastlegen kan man få resept på tablettkur slik man blir kvitt soppen. 

Anonymkode: 71b0b...172

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Ryuk skrev:

Jeg droppet en fyr pga hans søster. Hun hadde en personlighet som er veldig mye. Jeg er generelt veldig stille og hun var brautende og voldsom. De var veldig nære, så jeg orket ikke. 

Ja, det skjønner jeg

 

Anonymkode: e555f...6e2

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...